• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
سه شنبه 10 تیر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه رک و راست

فخیم زاده با تایید احتمال همکاری با تهیه کننده فیلم 3ارگانی بیان کرد⇐فیلمنامه من طنز-حادثه ای است و ربطی به مرصاد ندارد/فارابی بعد از یک ماه و نیم معطلی با لحنی برخورد کرد که یاد محله درخونگاه و نذری گرفتن افتادم!!/تولید فیلم تازه ام هیچ ربطی به حیدریان ندارد

20 مرداد 1396
در رک و راست
0 0
A A
0
فخیم زاده با تایید احتمال همکاری با تهیه کننده فیلم 3ارگانی بیان کرد⇐فیلمنامه من طنز-حادثه ای است و ربطی به مرصاد ندارد/فارابی بعد از یک ماه و نیم معطلی با لحنی برخورد کرد که یاد محله درخونگاه و نذری گرفتن افتادم!!/تولید فیلم تازه ام هیچ ربطی به حیدریان ندارد

مهدی فخیم زاده

سینماروزان: انتشار خبری مبنی بر همکاری مهدی فخیم زاده کارگردان باسابقه و موفق سینما و تلویزیون با تهیه کننده جوان فیلم 3ارگانی “ماجرای نیمروز” در سینماروزان با واکنش مهدی فخیم زاده مواجه شد.

فخیم زاده با ارسال جوابیه ای شش بندی به سینماروزان در کنار شفاف سازی پیرامون آخرین فیلم اکران شده اش “هم نفس” از این گفته که برخلاف شنیده ها هیچ حمایتی از سوی سازمان سینمایی و فارابی برای تولید فیلم تازه اش “مشت در وقت اضافه” صورت نگرفته است.

این کارگردان در کنار تایید احتمال همکاری با تهیه کننده فیلم 3ارگانی، پروژه تازه اش را بی ربط به ماجرای منافقین دانسته است.

متن جوابیه مهدی فخیم زاده را بخوانید:

۱- من فیلم “هم نفس” را قبل از مسئولیت جناب حیدریان ساختم و وقتی آماده شد و به جشنواره رسید ایشان مسئولیت سینما را برعهده گرفته بودند و ساختش هیچ ارتباطی به حضور ایشان در معاونت سینمائی نداشت وهیچ کمکی از طرف ایشان به بنده و “هم نفس” نشد.

۲- “هم نفس” به هیچ وجه با مشارکت تلویزیون ساخته نشد بلکه سرمایه این فیلم توسط بنده و آقای مرتضی شایسته(هدایت فیلم ) تامین شد و هیچ ارتباطی به تلویزیون نداشت. بعد از اکران مطابق سیاستی که تلویزیون درپیش گرفته بود ( فیلمهای سینمائی را بصورت مینی سریال طی چند شب نمایش میدادند ) رایت تلویزیونی “هم نفس” را از ما خریدند و نمایش دادند .والسلام.

۳- برای این فیلمنامه “مشت ، در وقت اضافه” هم که اکنون سه ماه است پروانه ساخت گرفته ام هیچ ارتباطی به مدیریت آقای حیدریان ندارد بلکه بیش از یک سال بود که من در حال نوشتن و آماده سازی فیلمنامه بوده و اصلا نه من و هیچ کس دیگری احتمال نمیداد که جناب حیدریان به معاونت سینمائی برگردد ، چرا که این معاونت لانه زنبور است و هیچ کس سر سالم ازاین معاونت به خانه نبرده و وقتی آقای حیدریان دوباره پذیرفت من و دوستانمان سخت تعجب کردیم چرا که ایشان یکبار این پست را تجربه کرده بود وکاملا میشناخت. اینکه چرا پذیرفته اند به خود ایشان مربوط است ، بنده بی تقصیرم.

۴- فیلمنامه “مشت در وقت اضافه” هیچ ارتباطی به عملیات مرصاد و منافقین و سیاست ندارد ، حتی فکر نکنم در ژانر اجتماعی هم جای بگیرد. فیلمنامه ایست در مایه های طنز ، البته نه کمدیهائی که این روزها مد شده ،که من نه بلدم و نه دوست دارم بلکه طنز موقعیت توام با اکشن و حادثه. دو ژانری که قبلا تجربه کرده ام و کم وبیش خیال میکنم میشناسم.

۵- در همین زمان مدیریت جناب حیدریان من فیلمنامه “مشت ، در وقت اضافه” را به فارابی ارائه کردم و بعد از یک ماه ونیم معطلی و شورا ، شورا کردن آخر سر یک آقائی که من اصلا نمیشناسم و اسمش را هم نشنیده ام از بخش فرهنگی فارابی تماس گرفت و با لحن نه چندان دلپذیری گفت ما پول نداریم و فقط میتوانیم دویست میلیون ، آن هم نه بصورت نقد بلکه به اقساط به شما کمک کنیم و لحنش چنان بود که من بی اختیار یاد دوران بچگی ، پاچنار و درخونگاه ونذری گرفتن از در خانه متمکنین محل افتادم وگفتم: ما آبروی فقر و قناعت نمیبریم با پادشه بگو که روزی مقرراست. از خیر فارابی و گرفتن وام گذشتم و رسمااعلان انصراف کردم ولی نه به کسی گفتم ،نه دادو فریاد راه انداختم و نه به مقامی شکایت نمودم .سرخویش گرفتم و پی کارم رفتم. البته خبر داشتم که وام های چندصد میلیونی به دیگران داده اند ولی باخودم فکر کردم که احتمالا آنها باید ازما بهترآن باشند، من که از ما بهتر نیستم !!

۶- اخیرا جناب محمود رضوی (تهیه کننده ای که باکنایه و اشاره آدرس میدهید) خلاصه ای از قصه فیلمنامه بنده را از زبان یکی از دوستان شنیده بود؛ ظاهرا خوشش آمده بود تماس گرفت و نشستیم و گفتیم و برخاستیم ولی هنوز نه بجائی رسیده ایم نه قراردادی بسته ایم. نه به بار است و نه به دار، هنوز اندر خم یک کوچه ایم. حال این حرفهای منافقین و مرصاد و ادامه سیانور وماجرای نیمروز…. از کجا درآمده الله اعلم فی الحقایق الامور.

پیوند کوتاه: https://www.cinemajournal.ir/?p=41507
image_print
برچسب ها: محمود رضویمشت در وقت اضافهمهدی فخیم زادههم نفس
نوشته قبلی

با حضور لاله اسکندری، لیلا بوشهری و صداپیشه «ببعی» و «جناب خان»⇐«عطا و جادوی سیاه» از نیمه گذشت+عکس

نوشته‌ی بعدی

تأکید مدیرعامل تیام بر سوابق بهینه کرباسیان

مطالب مرتبط

چرا رائد فریدزاده به استودیوی برنامه‌ی تلویزیونی «هفت» نرفت؟/افخمی کدام پرسش اصلی را نپرسید؟

چرا رائد فریدزاده به استودیوی برنامه‌ی تلویزیونی «هفت» نرفت؟/افخمی کدام پرسش اصلی را نپرسید؟

7 تیر 1404

سینماروزان/حامد مظفری: گفتگوی بهروز افخمی مجری برنامه تلویزیونی «هفت» با رائد فریدزاده رییس سازمان سینمایی، گفتگوی ویژه‌ای نبود چون درباره...

عباس صالحی، رائد فریدزاده، محمدمهدی عسگرپور، علی دهکردی

ذکر خیر بدحجاب و بی‌حجاب توسط وزیر ارشاد

6 تیر 1404

سینماروزان: عباس صالحی وزیر ارشاد به تازگی و همراه با رائد فریدزاده رییس سینما، دیداری با روسای خانه سینما داشته...

ناصر تقوایی

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

26 خرداد 1404

سینماروزان: در روزهای پرحادثه انتهای خرداد۴۰۴ بد نیست مروری کنیم بر اینکه چرا ناصر تقوایی سه سال بعد از «ناخدا...

نوشته‌ی بعدی
تأکید مدیرعامل تیام بر سوابق بهینه کرباسیان

تأکید مدیرعامل تیام بر سوابق بهینه کرباسیان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویژه ها

مرگ دو آهنگساز؛ یکی از خاندان شب‌پره و دیگری از خاندان بیات!
ویژه

مرگ دو آهنگساز؛ یکی از خاندان شب‌پره و دیگری از خاندان بیات!

9 تیر 1404

سینماروزان: بامداد بیات و شهنام شب‌پره دو آهنگساز ایرانی برآمده از دو خانواده نام‌آشنا در موسیقی، مرحوم شدند.   بامداد...

ادامه مطلب
چرا رائد فریدزاده به استودیوی برنامه‌ی تلویزیونی «هفت» نرفت؟/افخمی کدام پرسش اصلی را نپرسید؟

چرا رائد فریدزاده به استودیوی برنامه‌ی تلویزیونی «هفت» نرفت؟/افخمی کدام پرسش اصلی را نپرسید؟

7 تیر 1404
مختارنامه

چرا سریال «مختارنامه» بی‌سروصدا، روی آنتن رفت؟

6 تیر 1404
فریبرز عرب نیا

بازگشت فریبرز عرب‌نیا به ایران 

5 تیر 1404
جبران ریزش ۹۰درصدی گیشه‌ی سینماهای «ایران» با نیم‌بها کردن بلیت در «تهران»!؟

جبران ریزش ۹۰درصدی گیشه‌ی سینماهای «ایران» با نیم‌بها کردن بلیت در «تهران»!؟

2 تیر 1404
ناصر تقوایی

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

26 خرداد 1404
درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و...

درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

24 خرداد 1404

پربازدیدها

  • سیدضیاءالدین دری، همایون شهنواز و سریال سووشون

    از خاطراتِ مگوی خالقان «دلیران تنگستان» و «کیف انگلیسی» تا فیلترینگ نماوا به‌خاطر «سووشون»!

    117 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 47 توئیت 29
  • چرا علی حاتمی نتوانست فیلم پیامبر(ص) را بسازد؟/سرمایه تولید «ضیافت»کیمیایی را سعید امامی داد یا …؟/دلیل مخالفت بیضایی با حضور نیکی کریمی در «سگ کشی» چه بود؟/چرا گلشیفته حتی با تب چهل درجه هم میخواست جلوی دوربین برود؟/چرا شهاب حسینی فیلمنامه‌ی پیشنهادی را سیاه کرد؟/در ساحل خزر بین گلزار و ایرج قادری چه گذشت؟

    46 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 18 توئیت 12
  • …و بالاخره داریم می‌رسیم به اکران؟⇐رونمایی از تیزر فیلم‌ «پیرپسر» با بازی لیلا حاتمی، حسن پورشیرازی، حامد بهداد و‌…+فیلم

    40 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 16 توئیت 10
  • مرگ امیر سماواتی؛ تهیه‌کننده‌‌ای که از «مسابقه محله» و «کافه ترانزیت» و «ساکن طبقه وسط» رسید به بازیگری در «زخم کاری»!

    37 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 15 توئیت 9
  • چرا سریال «مختارنامه» بی‌سروصدا، روی آنتن رفت؟

    36 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 14 توئیت 9
  • سوژه فصل دوم سریال «وحشی» لو رفت؟/یک روزنامه قدیمی گزارش داد

    35 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 14 توئیت 9
  • درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

    34 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 14 توئیت 9
  • بازگشت فریبرز عرب‌نیا به ایران 

    30 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 12 توئیت 8

آخرین مطالب

مرگ دو آهنگساز؛ یکی از خاندان شب‌پره و دیگری از خاندان بیات!

قیمت بلیت این فیلم را نصف کنید!/درخواست تهیه‌کننده «دایناسور» پرفروش‌ترین فیلم سال

«بازی مرکب» را در شبکه خانگی تماشا کنید/ انتشار دوبله اختصاصی «بازی مرکب» از دوازده تیرماه

زمان پخش سریال «از یاد رفته» از فیلم نت مشخص شد

اسرار عمارت نفرين شده!⇐رونمایی از آنونس رسمی سریال «شکارگاه» با بازی پرویز پرستویی، الهام پاوه نژاد، سوگل خلیق، مهدی حسینی نیا و…+فیلم

طناب دار دور گردن نصرت کریمی به‌خاطر ساخت «محلل»؟؟/دامادش توضیح داد

داریوش خنجی؛ فیلمبرداری با دید برجسته هنری و تسلط فنی /در نشست نقد کتاب خنجی چه گذشت؟   

مرگ جمال اجلالی؛ بازیگری که فنی‌زاده را به وجد آورد!

جایزه بهترین بازیگر زن و مرد جشنواره والنسيا به «در انتهای شب» رسید

چرا رائد فریدزاده به استودیوی برنامه‌ی تلویزیونی «هفت» نرفت؟/افخمی کدام پرسش اصلی را نپرسید؟

تبلیغات

ویژه ها

مرگ دو آهنگساز؛ یکی از خاندان شب‌پره و دیگری از خاندان بیات!
ویژه

مرگ دو آهنگساز؛ یکی از خاندان شب‌پره و دیگری از خاندان بیات!

9 تیر 1404

سینماروزان: بامداد بیات و شهنام شب‌پره دو آهنگساز ایرانی برآمده از دو خانواده نام‌آشنا در موسیقی، مرحوم شدند.   بامداد...

ادامه مطلب
چرا رائد فریدزاده به استودیوی برنامه‌ی تلویزیونی «هفت» نرفت؟/افخمی کدام پرسش اصلی را نپرسید؟

چرا رائد فریدزاده به استودیوی برنامه‌ی تلویزیونی «هفت» نرفت؟/افخمی کدام پرسش اصلی را نپرسید؟

7 تیر 1404
مختارنامه

چرا سریال «مختارنامه» بی‌سروصدا، روی آنتن رفت؟

6 تیر 1404
فریبرز عرب نیا

بازگشت فریبرز عرب‌نیا به ایران 

5 تیر 1404
جبران ریزش ۹۰درصدی گیشه‌ی سینماهای «ایران» با نیم‌بها کردن بلیت در «تهران»!؟

جبران ریزش ۹۰درصدی گیشه‌ی سینماهای «ایران» با نیم‌بها کردن بلیت در «تهران»!؟

2 تیر 1404
ناصر تقوایی

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

26 خرداد 1404
درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و...

درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

24 خرداد 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم