• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
شنبه 29 شهریور 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه گفتگو

تهیه‌کننده فیلم خبر داد⇐ فارابی هیچ اقدامی برای محافظت مجازی از “رستاخیز” انجام نداد!/معلوم نشد که چرا دولت قبل، پروانه وی‌او‌دی فیلم را پس از سرقت مجازی صادر کرد؟/با اینکه پلتفرم داخلی، امنیت “رستاخیز” را تقبل نمی‌کرد ولی فارابی اصرار داشت، فیلم از طریق یک پلتفرم داخلی خاص، عرضه شود!/”رستاخیز” از ۱۶ اسفند به سه زبان عربی، فرانسه و فارسی، از طریق پلتفرم اختصاصی “حلال چنل” عرضه می‌گردد!/”حلال چنل” محیطی  کاملا حرفه‌ای و امن از لحاظ قانون کپی رایت دارد!/درنظر داریم که درکنار پخش مجازی، “رستاخیز” به‌عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروز سال آینده روی پرده برود

6 آذر 1400
در گفتگو
0 0
A A
0
انوش معظمی{بازیگر “رستاخیر”}⇐جلوی اکران “رستاخیز” را می‌گیرند و احتمالا منتظر می‌مانند تا کویتی‌ها سریالهایی دروغین درباره امامان ما بسازند/مسأله “رستاخیز” نمایش چشم و ابروی ابوالفضل(ع) نیست؛ مسأله شیعه انتخاب ابوالفضل(ع) است/قبل از انتخابات 88 هم بارها الفاظ فتنه و فتنه‌انگیزی درباره آنها که در عاشورا مقابل امام ایستادند به کار رفته بود

رستاخیز

سینماروزان/شیما غفاری: تهیه کننده فیلم سینمایی “رستاخیز” خبر داد که سرانجام این فیلم از ۱۶ اسفند ماه همزمان با تولد حضرت ابوالفضل (ع) در پلتفرمی که در برای عرضه جهانی آن طراحی شده است، اکران آنلاین می‌شود.

تقی علیقلی زاده به خبرگزاری ایسنا گفت: بعد از رای اولیه دیوان عدالت اداری به نفع سازندگان فیلم سینمائی “رستاخیز”  به کارگردانی احمدرضا درویش، از طرف بعضی پیشکسوتان حرفه‌ای و مدیران سازمان سینمایی (که آن موقع مدیریت‌اش تغییر کرده بود) به مصالحه دعوت شدیم. این دعوت با پذیرش سهامداران مواجه شد و سرانجام مصالحه‌ای صورت گرفت مبنی بر اینکه فعلا درباره‌ی اکران داخلی طرح دعوا نشود و در مورد پخش خارجی پروانه نمایش صادر شود. همچنین دولت بخشی از سهام فیلم را خریداری کند تا فشار مالی بر روی سهامداران خصوصی کم شود. البته تمامی سهام داران بخش خصوصی در این قرارداد متحمل ضرر و زیان شدند. از آن به بعد پیگیری حقوقی محاکم داخلی،متوقف و بر روی عرضه فیلم تمرکز شد.

پس از این مصالحه و واگذاری بخشی از سهام فیلم به بنیاد سینمائی فارابی و صدور پروانه نمایش خارجی، به عنوان تهیه‌کننده و سهامدار، رسما پیشنهاد کردم که بنیاد سینمایی فارابی، مسئولیت توزیع جهانی فیلم را بپذیرد. در پاسخ به این پیشنهاد، بنیاد سینمایی فارابی، طی یک نامه رسمی، از قبول این مسئولیت امتناع کرد. در ادامه و به اصرار مدیران وقت سینمایی و سایر سهامداران، تصمیم‌گیری درباره‌ توزیع‌کننده داخلی و خارجی در تمامی اشکال حقوقی به تهیه‌کننده واگذار و مقررشد سایر سهامداران به عنوان مشاور و پشتیبان حضور داشته باشند.

او ادامه داد: ۳ سال قبل و در توافقی که به عنوان مصالحه انجام شد، پروانه  بهره برداری خارجی فیلم صادر شد. توجه داشته باشید که ۶۰ درصد سهام این فیلم به بنیاد فارابی و ۴۰ درصد سهام به سرمایه گذاران بخش خصوصی تعلق دارد که ۳۰ درصد آن سهامداران غیر ایرانی هستند و ۱۰ درصد آن سهامداران  ایرانی. لیکن همان طور که پیش از این گفتم، تصمیم گیری در مورد بهره برداری از فیلم به عنوان تهیه کننده و امین سهامداران ،برعهده من است .

او ادامه داد: هرچند صدور پروانه نمایش خارجی فیلم ، گام مهمی به پیش بود، اما در ادامه این سوال مطرح شد که چرا برای عرضه خارجی فیلم، کاری نمی شود.  پاسخ ما این بود که این فیلم در ایران تولید شده و جوایز متعدد داخلی کسب کرده است. پس شایسته است که صبر کنیم تا مساله اکران داخلی آن هم حل شود و هموطنان ما در داخل هم بتوانند فیلم را ببینند. این در حالی بود که در آن مقطع دولت وقت به ما فشار می‌آورد، ولی همواره موضع ما این بود که تا تکلیف اکران داخلی روشن نشود، فیلم را عرضه جهانی نمی کنیم. البته  از همان مقطع ما مطالعه‌ برای عرضه بین‌الملل فیلم را آغاز کرده بودیم و متوجه شدیم پلتفرم‌های جهانی که سابقه و حضور حرفه ای موثری دارند، مایل به پذیرش پخش این فیلم با شرایط مناسب نیستند. دلیل اصلی هم این بود که اولا سالها از تولید فیلم گذشته بود و فیلم حتی در کشور محل تولید آن به نمایش در نیامده بود و دوم آنکه فیلم در کشور محل تولید ، سالها توقیف شده بود. به عبارتی جلوگیری از عرضه داخلی فیلم ، تمامی فرصتهای بین المللی فیلم را از بین برده بود و همین موضوع ضربه بزرگی به عرضه فیلم “رستاخیز” در عرصه بین المللی وارد کرد.در نهایت مذاکراتی که با برخی از این پلتفرم های مطرح جهانی انجام شد ، پیشنهادهای جذابی در مقایسه با سرمایه گذاری فیلم به همراه نداشت.

وی در بخش دیگری از این گفتگو به سرقت دو سال قبل “رستاخیز” و پخش غیر قانونی آن در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: سرقت کننده فیلم، یک کانال یوتیوپ عراقی، به نام “عشتار” بود که در نهایت در مکاتبات پذیرفت که این کار را انجام داده ولی مدعی بود که نمی‌دانسته کار خلافی است. به هرحال فیلم توزیع شده بود و ما امکان دعوای حقوقی را به خاطر شرایط سیاسی اجتماعی عراق در آن مقطع نداشتیم. این موضوع در یکی از جلسات به میزبانی بنیاد فارابی مطرح و مقرر و مصوب شد که برای هزینه طرح دعوای حقوقی بین المللی و نیز ایجاد پوشش محافظتی برای فیلم در فضای مجازی ، سهامداران بودجه ای را پرداخت کنند  که در این میان علی رغم انجام کامل تعهدات از سوی سهامداران بخش خصوصی،بنیاد فارابی هیچ اقدامی انجام نداد و مانع تحقق این امر شد. جالب آنکه در همین شرایط که دولت از پرداخت تعهدات مصوب خود و نیز پرداخت خسارتهای ناشی از تعلیق اکران ، خودداری می کرد و هیچ همراهی برای رفع مشکلات فیلم انجام نمی داد، پروانه وی او دی فیلم در داخل را صادر کرد. اما هیچ کس از آنها نپرسید چرا سال قبل و پیش از آنکه فیلم سرقت شود،این کار را انجام نداده اید؟ اصولا چرا مانع این فیلم شدید؟ چرا تصمیمات ناصحیح خود را با صرف از منابع عمومی کشور که به امانت به شما سپرده شده و با تعدی به حقوق افراد ، جبران می‌کنید؟ و انبوه سوالات دیگر.

تهیه کننده “رستاخیز” گفت:  به هرحال با صدور پروانه وی او دی داخلی بسترنسبتا مناسبی برای عرضه فیلم بوجود آمد.در این مرحله تشخیص و تصمیم سهامداران بخش خصوصی  این بود که یک پلتفرم اختصاصی برای فیلم طراحی شود، اما بنیاد فارابی اصرار داشت که با یک پلتفرم خاص داخلی،قرارداد منعقد شود که هم فیلم را در داخل توزیع نماید و هم در یوتیوپ عرضه کند.  در مذاکره با مدیران این پلتفرم مشخص شد که پیش بینی موفقیت برای فیلم ندارند، و در عین حال هیچ تعهدی هم نسبت به امنیت  فیلم نمی پذیرند. معهذا اصرار فارابی ادامه داشت واعلام کرد که در پلتفرم اختصاصی مشارکت مالی نمی کند. بنابر این به ناچار سهامداران بخش خصوصی تامین مالی و پشتیبانی و هدایت امور این پلتفرم را عهده دار شدند.

وی ادامه داد: این درگاه که در ابتدا “یوتیوپ حلال” نام داشت به صورت اورجینال برنامه نویسی شده و بنا به اطمینان امنیتی ،از نسخه ها و برنامه های آماده یا نیمه آماده موجود در آن استفاده نشده است. در ادامه نام آن به حلال چنل، به آدرس اینترنتی www.halalchanel.com تغییر یافت.

از طرفی همزمان با صدور اسناد و مجوزهای قانونی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای عرضه بین المللی و جهانی فیلم سینمائی “رستاخیز” ، طی یک توافق حقوقی از سوی تهیه کننده ، مدیریت بهره برداری از کلیه حقوق این فیلم به یک شرکت خارجی واگذار شده بود، که در تفاهم با تهیه کننده ضمن مدیریت کارکرد این پلتفرم ، واگذاری سایر حقوق را نیز پیگیری نماید. این پلتفرم ، به آدرس اینترنتی www.halalchanel.comاز۱۶ اسفندماه ۱۴۰۰،همزمان با تولد حضرت ابوالفضل علیه السلام ، فیلم “رستاخیز” را عرضه می کند. “حلال چنل” قابلیت فروش محصولات صورت و تصویری در سراسر دنیا با تمامی ارزهای رایج جهانی را دارد و بهترین امکانات را از لحاظ سرور و ترافیک بهره‌برداری و امنیت محتوا دارا می باشد. تا ۱۶ اسفندماه آزمایش‌های عملیاتی متنوعی در این پلتفرم انجام خواهد شد تا در مقطع فاز بهره‌برداری از کارآیی حداکثری برخوردار باشد. البته به این نکته اشاره کنم که پلت‌فرم‌های داخلی از لحاظ تکنیکی شرایط مناسبی دارند اما برای کسب  درآمد غیرریالی، این اقدام ضروری بود.

تقی علیقلی زاده با بیان اینکه “حلال چنل” محیطی  کاملا حرفه‌ای و امن از لحاظ قانون کپی رایت است که می تواند بستر مناسبی برای انواع فیلم‌ها، بازی ها ، انیمیشن ، مستند ، آموزشی ، نرم افزار و تمامی محصولات و محتواهای با قابلیت عرضه در فضای مجازی، باشد تا به راحتی بتوانند درآمد غیرریالی نیز داشته باشند . به هرحال این موقعیت، ظرفیتی است که با همت بخش خصوصی راه‌اندازی شده و می‌تواند در اختیار سینمای پرافتخار ایران و مدیران و هنرمندان فعال در عرصه محصولات صوتی و تصویری باشد.

او در پاسخ به اینکه مخاطبان داخلی چگونه می توانند، فیلم را ببیند گفت: در داخل باهدف تقویت ساختارهای موجود ،مذاکره با شرکت های داخلی فعال در زمینه وی او دی برای توزیع همزمان داخلی فیلم”رستاخیز” در حال انجام است که به زودی نتایج آن نیز اعلام می گردد.

تقی علیقلی زاده در بخش پایانی این مصاحبه کفت: فیلم از ۱۶ اسفندماه همزمان با تولد حضرت ابوالفضل (ع) به سه زبان عربی، فرانسه، فارسی و ۱۰ زبان رایج دنیا به صورت زیرنویس با تایم دو ساعت در پلت‌فرم‌ حلال چنل ، به آدرس اینترنتی www.halalchanel.comو پلت‌فرم‌های داخلی توزیع می‌شود.

تهیه کننده “رستاخیز” همچنین از مدیران فرهنگی کشور درخواست کرد؛ با توجه به رویکرد عمومی دولت جدید مبنی بر رفع موانع از مسیر طراحی و تولید و عرضه اینگونه آثار، برای جبران بخشی از صدمات وارده به سازندگان فیلم سینمائی “رستاخیز” و همراهی با دوست داران این فیلم ؛ و با توجه به این‌که تاریخ شروع فعالیت این پلتفرم در ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۰ است ، ترتیبی اتخاذ نمایند که فیلم سینمائی “رستاخیز” همزمان با عرضه در پلتفرم‌ها ،به عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروز سال جدید، در سینماها هم امکان نمایش داشته باشد. خاطر نشان می کنم که این فیلم با قطع اسکوپ، از بهترین کیفیت تصویری و صوتی موجود در جهان بهره مند است و به درستی شایسته نمایش در سالن های سینما است.

 

پیوند کوتاه: https://www.cinemajournal.ir/?p=66388
image_print
برچسب ها: #سایت_سینما_روزانتقی علیقلی زادهسینماروزانفیلم رستاخیز
نوشته قبلی

حرفهای آخرین معاون نظارت دولت اعتدال⇐برایم خیلی عجیب بود که چرا شورای عالی فضای مجازی نخواست در اختلافات پیرامون ارشاد-ساترا، نقشی ایفا کند!/نحیف بودن منابع فقهی در امر تصویر باعث بروز پاره‌ای از اختلاف نظرهای نظارتی شده!/دو فیلم “کاناپه” و “قاتل و وحشی” با چالش‌های جدی و آشکار فقهی روبرویند!/یک قرائت جدید از فقه مشکل فیلمهای “قاتل و وحشی” و “کاناپه” را حل خواهد کرد!/شورای عالی نظارت در آخرین روزهای دولت قبل، بعد از مدتها تعطیلی کارش را با بررسی فیلم “صد سال به این سالها” از سر گرفت ولی درنهایت به جایی نرسید

نوشته‌ی بعدی

ضبط قسمت اول «همزاد من» انجام شد

مطالب مرتبط

پاسخ کوبنده رائد فریدزاده به روسای خانه سینما+اعلام برنامه‌ی انتقال جشنواره جهانی فجر به شهرستان

پاسخ کوبنده رائد فریدزاده به روسای خانه سینما+اعلام برنامه‌ی انتقال جشنواره جهانی فجر به شهرستان

13 شهریور 1404

سینماروزان: در حالی که رئوس خانه سینما در بیانیه‌ای متناقض در عین جدایی از کمیته اسکار، خواستار حضور نمایندگان خود...

فرزان دلجو: با «چارلی باستر» به ایران می‌آیم+اظهارنظر درباره‌ی«صبحانه با زرافه‌ها»، «آقازاده» و...

فرزان دلجو: با «چارلی باستر» به ایران می‌آیم+اظهارنظر درباره‌ی«صبحانه با زرافه‌ها»، «آقازاده» و…

9 شهریور 1404

سینماروزان/حامد مظفری: در دهه پنجاه در سینمای ایران ستاره‌ای متولد شد به نام فرزان دلجو محبوب مخاطبان جوان سینما. محمد(فرزان)...

سختی‌های سریال «شکارگاه» به روایت مهدی حسینی‌نیا

سختی‌های سریال «شکارگاه» به روایت مهدی حسینی‌نیا

9 شهریور 1404

سینماروزان: مهدی حسینی‌نیا ـ بازیگر نقش «بهادر» در سریال «شکارگاه» ـ درباره دشواری نزدیک شدن به فضای تاریخی، شیوه مواجهه...

نوشته‌ی بعدی
برنامه همزاد

ضبط قسمت اول «همزاد من» انجام شد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویژه ها

پرویز پرستویی: فیلم “سرخپوست” برای من و هدیه تهرانی نوشته شده بود اما…+اظهارنظر درباره جنگ دوازده روزه!+چرایی جدایی از کارنامه و… 
خبر وسط

پرویز پرستویی: فیلم “سرخپوست” برای من و هدیه تهرانی نوشته شده بود اما…+اظهارنظر درباره جنگ دوازده روزه!+چرایی جدایی از کارنامه و… 

28 شهریور 1404

سینماروزان: قبل از پیشنهاد فیلم «سرخپوست» قرار بود من و نیما جاویدی فیلم «جنتلمن» را با هم کار کنیم و...

ادامه مطلب
رقابت با علی سرتیپی و پردیس کورش؟⇐تهیه‌کننده «مارمولک» با پردیس 10سالنه مجهز به IMAX می‌آید+عکس

پیرپسر” ۱۷۰میلیارد و “مرد عینکی” ۱۳۸میلیارد/”صددام” ۱۳۵میلیارد/”زن و بچه” ۸۶/۵میلیارد/”ناجورها” ۳۱/۵میلیارد/”گوزنهای اتوبان” دوروزه میلیاردی شد+آمار کامل فروش

28 شهریور 1404
مهناز افشار در اولین حضور سینمایی‌اش پس از مهاجرت/ جزئیاتِ «قرار نوامبر» اعلام شد

مهناز افشار در اولین حضور سینمایی‌اش پس از مهاجرت/ جزئیاتِ «قرار نوامبر» اعلام شد

28 شهریور 1404
مرگ علی اکبر عرفانی؛ تهیه‌کننده‌ای که در دل جنگ، ۵میلیون نفر را به سینماها کشاند!

مرگ علی اکبر عرفانی؛ تهیه‌کننده‌ای که در دل جنگ، ۵میلیون نفر را به سینماها کشاند!

27 شهریور 1404
فیلم «گوزن‌های اتوبان»

ماجرای یک قمار غریب؟!⇐رونمایی از آنونس فیلم «گوزن‌های اتوبان» با بازی نوید پورفرج، الناز شاکردوست، سامان صفاری و…+فیلم

26 شهریور 1404
پیرپسر+علت مرگ نامعلوم+مجید برزگر

حامد مظفری: آقای برزگر! انصراف نمی‌دهید از این گزینش ارگانی؟ 

26 شهریور 1404
پوستر فیلم لاک پشت

اسرار یک خیانت؟/ رونمایی از پوستر فیلم «لاک پشت» با بازی فرهاد اصلانی، نازنین بیاتی و صابر ابر+عکس

25 شهریور 1404

پربازدیدها

  • تعیین تکلیف دو فیلم باقیمانده اکران نوروزی به هفته آینده موکول شد/تعیین قیمت بلیت سینماها در سال96 با توافق سینمادار-تهیه‌کننده-توزیع کننده/تعطیلی سینماها از چهارشنبه عصر تا جمعه صبح

    “پیرپسر” ۱۶۴میلیارد و “صددام” ۱۳۴میلیارد/”مرد عینکی” ۱۲۵میلیارد و “زن و بچه” ۸۱میلیارد/”ناجورها” ۲۲میلیارد/”ناتوردشت” ۵میلیارد+آمار کامل فروش

    1199 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 480 توئیت 300
  • حلوا حلوای«سینمای ارگانی» توسط دو مدیر تازه‌کار ارگانی!

    766 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 306 توئیت 192
  • چرا روسای جسور(!) خانه‌ی سینما از فروزان و طوطی سلیمی و ایرن و پوری بنایی نگفتند؟؟

    385 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 154 توئیت 96
  • روز سینما؟/«هیچی‌ندار» مثل اهالی سینما!

    372 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 149 توئیت 93
  • مرگ مهرداد فلاحتگر؛ بازیگر نقش سینوهه‌ی سریال «یوسف» و کاشفِ مصطفی زمانی!

    229 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 92 توئیت 57
  • فرزان دلجو: با «چارلی باستر» به ایران می‌آیم+اظهارنظر درباره‌ی«صبحانه با زرافه‌ها»، «آقازاده» و…

    190 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 76 توئیت 48
  • مرگ ژاکلین؛ ترانه‌سرایی که پدرش-ویگن- رهایش کرد و امام رضا(ع) حاجتش داد!

    189 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 76 توئیت 47
  • برگزاری فیلم-کنسرت هری پاتر در هتل اسپیناس

    185 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 74 توئیت 46

آخرین مطالب

پرویز پرستویی: فیلم “سرخپوست” برای من و هدیه تهرانی نوشته شده بود اما…+اظهارنظر درباره جنگ دوازده روزه!+چرایی جدایی از کارنامه و… 

پیرپسر” ۱۷۰میلیارد و “مرد عینکی” ۱۳۸میلیارد/”صددام” ۱۳۵میلیارد/”زن و بچه” ۸۶/۵میلیارد/”ناجورها” ۳۱/۵میلیارد/”گوزنهای اتوبان” دوروزه میلیاردی شد+آمار کامل فروش

«تنها کنار هم» برنده دو جایزه کارگردانی و بازیگری از فستیوال الجزایر 

علی کفراش در آستانه چهل و دومین جشنواره فیلم کوتاه تهران نوشت/فیلم کوتاه خالص‌ترین اشکال بیان در سینماست

نمایش فیلم‌تئاتر «دایی‌وانیا» در خانه هنرمندان ایران

مهناز افشار در اولین حضور سینمایی‌اش پس از مهاجرت/ جزئیاتِ «قرار نوامبر» اعلام شد

مرگ علی اکبر عرفانی؛ تهیه‌کننده‌ای که در دل جنگ، ۵میلیون نفر را به سینماها کشاند!

ماجرای یک قمار غریب؟!⇐رونمایی از آنونس فیلم «گوزن‌های اتوبان» با بازی نوید پورفرج، الناز شاکردوست، سامان صفاری و…+فیلم

این نُت، برای مردم عجیب است!/اظهارات نگین گودرزی همخوانِ زنِ علیرضا قربانی

جشن تولد «یسنای واقعی» در اکران مردمی «ناتورِدشت»/ حجازی فر: باید اعتراف کنم از دیدن یسنا احساساتی شدم/ خردمندان: ما دوست داشتنی‌ترین مردم را داریم

تبلیغات

ویژه ها

پرویز پرستویی: فیلم “سرخپوست” برای من و هدیه تهرانی نوشته شده بود اما…+اظهارنظر درباره جنگ دوازده روزه!+چرایی جدایی از کارنامه و… 
خبر وسط

پرویز پرستویی: فیلم “سرخپوست” برای من و هدیه تهرانی نوشته شده بود اما…+اظهارنظر درباره جنگ دوازده روزه!+چرایی جدایی از کارنامه و… 

28 شهریور 1404

سینماروزان: قبل از پیشنهاد فیلم «سرخپوست» قرار بود من و نیما جاویدی فیلم «جنتلمن» را با هم کار کنیم و...

ادامه مطلب
رقابت با علی سرتیپی و پردیس کورش؟⇐تهیه‌کننده «مارمولک» با پردیس 10سالنه مجهز به IMAX می‌آید+عکس

پیرپسر” ۱۷۰میلیارد و “مرد عینکی” ۱۳۸میلیارد/”صددام” ۱۳۵میلیارد/”زن و بچه” ۸۶/۵میلیارد/”ناجورها” ۳۱/۵میلیارد/”گوزنهای اتوبان” دوروزه میلیاردی شد+آمار کامل فروش

28 شهریور 1404
مهناز افشار در اولین حضور سینمایی‌اش پس از مهاجرت/ جزئیاتِ «قرار نوامبر» اعلام شد

مهناز افشار در اولین حضور سینمایی‌اش پس از مهاجرت/ جزئیاتِ «قرار نوامبر» اعلام شد

28 شهریور 1404
مرگ علی اکبر عرفانی؛ تهیه‌کننده‌ای که در دل جنگ، ۵میلیون نفر را به سینماها کشاند!

مرگ علی اکبر عرفانی؛ تهیه‌کننده‌ای که در دل جنگ، ۵میلیون نفر را به سینماها کشاند!

27 شهریور 1404
فیلم «گوزن‌های اتوبان»

ماجرای یک قمار غریب؟!⇐رونمایی از آنونس فیلم «گوزن‌های اتوبان» با بازی نوید پورفرج، الناز شاکردوست، سامان صفاری و…+فیلم

26 شهریور 1404
پیرپسر+علت مرگ نامعلوم+مجید برزگر

حامد مظفری: آقای برزگر! انصراف نمی‌دهید از این گزینش ارگانی؟ 

26 شهریور 1404
پوستر فیلم لاک پشت

اسرار یک خیانت؟/ رونمایی از پوستر فیلم «لاک پشت» با بازی فرهاد اصلانی، نازنین بیاتی و صابر ابر+عکس

25 شهریور 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم