• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
جمعه 19 اردیبهشت 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه گزارش

نتیجه تحقیق میدانی یک رسانه اصلاح‌طلب درباره سهم رسانه‌ها در کشاندن مخاطبان به سینماها⇐فضای مجازی: 37 درصد/ماهواره: 32 درصد/رسانه ملی:7درصد/بیلبوردهای شهری: 5درصد

14 تیر 1395
در گزارش
0 0
A A
0
اعتراض گروهی از پرسنل جشنواره مونترال به مدیریت آن بخاطر برآورده نشدن تعهدات مالی+ گزارش “سی.بی.سی” کانادا از اوضاع اقتصادی بحرانی جشنواره: آیا جشنواره مونترال نفرین شده؟

جشنواره-سینما

سینماژورنال: حرف و حدیثها درباره نقش یک شبکه ماهواره ای فارسی زبان خاص در پخش تیزر آثار سینمایی و کشاندن مخاطبان به سینما همچنان ادامه دارد.

به گزارش سینماژورنال بسیاری رکود نسبی که در اکران رمضان نسبت به هفته های قبلتر روی داده بود را نتیجه عدم پخش تیزرها از این شبکه دانستند.

روزنامه اصلاح طلب “شرق” کوشیده با رفتن به سراغ مخاطبان سینماها و انجام یک تحقیق میدانی آماری نسبی در این باره ارائه کند.

این رسانه سینماهای مختلفی از شهر از پردیسهایی مانند کوروش و ملت گرفته تا سینماهایی مانند بهمن، سپیده و قدس را به عنوان جامعه آماری خود درنظر گرفته و کوشیده در گفتگو با مخاطبان این سینماها از چگونگی انتخاب فیلم برای تماشا اطلاع یابد.

نتیجه این تحقیق هم جالب است؛ چون جامعه آماری این رسانه نشان می دهد فقط 7 درصد مخاطبان از طریق رسانه ملی متوجه اکران آثار سینمایی شده اند و 32 درصد به واسطه پخش تیزرهای ماهواره ای فیلم برای دیدن انتخاب کرده اند.

از آن سو اپلیکیشنهای ارتباطی مانند تلگرام و اینستاگرام هم سهمی قابل توجه و 22 درصدی در این زمینه دارند ضمن اینکه سهم سایتهای خبری نیز حدود 15 درصد رسیده است یعنی فضای مجازی در مجموع نقشی حدودا 37 درصدی در این زمینه دارد.

سهم تبلیغات شهری و بیلبوردهای محیطی هم فقط حدود 5 درصد بوده است.

متن گزارش مربوط به تحقیق میدانی این رسانه را بخوانید:

 پردیس سینمایی کورش ساعت ٦ عصر
رومیسا ١٨ساله می‌گوید: «ما تلویزیون نگاه نمی‌کنیم، بیشتر از طریق تبلیغات شبکه‌های ماهواره‌ای در جریان اکران فیلم‌ها قرار می‌گیریم». محسن ٢٤ساله می‌گوید: «این‌گونه نیست که به دیدن هر فیلمی در سینما بروم. در سایت‌های مختلف جست‌وجو می‌کنم، تحقیق می‌کنم و مطالب مختلف راجع به فیلم‌ها را می‌خوانم؛ اگر فیلمی دارای کیفیت لازم باشد برای دیدنش به سینما می‌روم». ریحانه ٢٤ساله توضیح می‌دهد: «در تلگرام گروهی از دوستان را تشکیل دادیم که یکی از این دوستان زیاد فیلم می‌بیند. فیلم خوب را به ما در این گروه اعلام می‌کند. البته خودم هم از طریق تلویزیون از اکران فیلم‌ها مطلع می‌شوم». عباس ٣٥ساله می‌گوید: «باید بپذیریم که این روزها کسی تلویزیون نگاه نمی‌کند. بشخصه از طریق شبکه‌های مختلف ماهواره از اکران فیلم‌ها خبردار می‌شوم».یلدا ١٨ساله می‌گوید: «هم از طریق توصیه دوستانم و هم از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای متوجه اکران فیلم‌ها می‌شوم». حمید ٢٠ساله در پاسخ به سؤال ما کمی فکر می‌کند و می‌گوید: «بیشتر از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای مطلع می‌شوم». مرجان ١٨ساله نیز می‌گوید: «من و نامزدم با هم تصمیم می‌گیریم که به تماشای چه فیلمی برویم. ولی عمدتا من از طریق ماهواره از اکران فیلمی خبردار می‌شوم و همسرم را مطلع می‌کنم».
سینما بهمن
ساعت، هفت بعدازظهر را نشان می‌دهد که ما وارد سینما بهمن می‌شویم. تماشاگران پراکنده در لابی سینما منتظر اکران فیلم موردعلاقه‌شان هستند. سارا و مریم دو دوست هستند که با هم برای دیدن فیلم آمده‌اند. سارا ٢٦ساله می‌گوید: «معمولا به توصیه دوستانم به دیدن فیلمی می‌روم. کنجکاو برای اکران فیلم‌ها نمی‌شوم». مریم ٢٥ساله می‌گوید: «من بیشتر از طریق فضای مجازی همچون اینستاگرام یا تلگرام در جریان اکران فیلم‌ها قرار می‌گیرم». اما فاطمه ٣٠ساله می‌گوید: «من اصلا تلویزیون تماشا نمی‌کنم. معمولا از طریق بنر تبلیغاتی که سینماها بر سردرشان نصب می‌کنند، در جریان اکران فیلمی قرار می‌گیرم. یا اینکه کسی به من توصیه دیدن فیلمی را می‌کند». مجید ٣١ساله از اطلاع‌رسانی فیلم‌ها به‌شدت گلایه دارد و می‌گوید: «امروز فرصت دیدن فیلم برایم فراهم شد و دلم می‌خواست فیلم آقای شهاب حسینی «ساکن طبقه وسط» را ببینم؛ اما نتوانستم سینماهایی که این فیلم را نمایش می‌دهند پیدا کنم و تماس هم گرفتم اما کسی پاسخ‌گو نبود. برحسب تصادف با نمایش این فیلم مواجه شدم. بیشتر از طریق بنر سینماها و تبلیغات شهری از اکران فیلم‌ها مطلع می‌شوم». فرهاد ٢٥ساله می‌گوید: «از طریق شبکه‌های مجازی و بیشتر از طریق شبکه تلگرام از نمایش فیلم‌ها  مطلع می‌شوم». خانمی ٢٧ساله می‌گوید: «در اینترنت جست‌وجو می‌کنم که چه فیلمی درحال‌حاضر اکران است». فرشید ٣٦ساله توضیح می‌دهد: «بیشتر از طریق اینترنت و سایت‌های خبری با اکران فیلم‌ها مرتبط می‌شوم. با مراجعه به سایت سینماتیکت از اکران فیلم‌ها مطلع می‌شوم». حسین ٢٠ساله می‌گوید: «من از طریق تلویزیون از زمان اکران و نمایش فیلم‌ها مطلع می‌شوم». نسترن ١٨ساله می‌گوید: «از علاقه‌مندان فیلم‌های سینما هستم و بیشتر از طریق ماهواره و تبلیغاتی که برای فیلم‌ها انجام می‌دهند، در جریان اکران فیلم‌ها قرار می‌گیرم».
 سینما سپیده ساعت هفت‌و ٣٠ دقیقه
زمان نمایش فیلم فرا رسیده و مخاطبان وارد سالن می‌شوند. به میانشان می‌رویم و از آنها سؤال می‌پرسیم.نسرین ٣٧ساله می‌گوید: «هر روز باید در جریان اخباری که در کشور رخ می‌دهد، قرار بگیرم. با مراجعه به سایت‌های خبری مختلف از اکران فیلم‌ها مطلع می‌شوم». حمید ٢٥ساله می‌گوید: «بیشتر از طریق توصیه‌هایی که دوستانم درباره دیدن فیلمی به من دارند، به دیدن فیلمی می‌روم. خودم اهل جست‌وجو و تحقیق درباره زمان نمایش فیلم نیستم». احمد ١٤ ساله هم می‌گوید: «از طریق سایت‌های خبری مطلع می‌شوم». اما هدی ٢٥ ساله می‌گوید: خانه ما همیشه ماهواره روشن است. من و خانواده‌ام از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای از نمایش فیلم‌ها مطلع می‌شویم. ماهواره تبلیغ فیلم‌ها را جذاب پخش می‌کند؛ کنجکاو می‌شوم فیلم را حتما ببینم». اکبر ٤٣ ساله می‌گوید: «ما در منزلمان ماهواره نداریم. از طریق تلویزیون در جریان نمایش فیلم‌ها قرار می‌گیریم؛ مثلا دیشب بین سریال «برادر» تبلیغ این فیلم را دیدم». ارسلان ٢٥ ساله می‌گوید: «من از طریق شبکه اینستاگرام و صفحه هنرمندان از زمان نمایش فیلم‌ها مطلع می‌شوم. همچنین کانال‌های خبری در تلگرام هم تأثیر زیادی دارد». علیرضا ٢٦ ساله می‌گوید: «من فقط از طریق جست‌وجو در سایت‌های خبری مطلع می‌شوم».حسین نیز که با مادر و پدرش برای دیدن فیلم به سینما سپیده آمده می‌گوید: بیشتر از طریق فضای مجازی مطلع می‌شوم و توصیه دوستانم به دیدن فیلم‌ها را هم جدی می‌گیرم». فرزانه ٣٥ ساله، خانه‌دار و از علاقه‌مندان سینما می‌گوید: «اصلا شک نکنید که نه‌تنها من که بیشتر مردم از طریق ماهواره‌ها اطلاعات فیلم‌ها را کسب می‌کنند و این سؤال برای من مطرح شده که چرا جلوی تبلیغات فیلم‌ها در ماهواره گرفته شده؟ سینما به واسطه حضور مردم و مخاطب زنده است؛ در چند ماه گذشته استقبال از فیلم‌ها خیلی خوب بود».
ساعت هشت سینما قدس
لیلا ٢٣ ساله که به‌تنهایی برای تماشای فیلم مورد علاقه‌اش آمده لبخند می‌زند و با چشم‌هایش اشاره می‌کند: «خانه ما کوچه کناری سینما قدس است. عصر جمعه‌ها سینما مرا برای فیلم دیدن صدا می‌کند». داریوش ٣٢ ساله می‌گوید: «فقط از طریق ماهواره از نمایش فیلم‌ها مطلع می‌شوم». میثم ٢٧ ساله می‌گوید: «از طریق شبکه تلگرام و اینستاگرام به‌سرعت مطلع می‌شوم». سروش ٢٨ساله روی صندلی نشسته و به محتویات موبایل خود نگاه می‌کند و به ما می‌گوید: «من از عوامل سینما هستم. شغلم تدوین فیلم‌هاست؛ هم از طریق همکاران و هم از طریق فضای مجازی به اکران فیلم‌ها پی می‌برم». کنار پله‌های سینما سه مرد جوان مشغول صحبت‌کردن با هم هستند. از آنها دراین‌باره می‌پرسیم.محمد ٣٧ ساله می‌گوید: «هم از طریق ماهواره و هم تلویزیون در جریان نمایش فیلم‌ها قرار می‌گیرم». امیر ٢٦ ساله می‌گوید: «من فقط از طریق ماهواره مطلع می‌شوم». شاهین ٣٣ ساله می‌گوید: «فیلم خوب مخاطب خود را به هر طریقی جذب می‌کند. اما قطعا نمی‌توانیم تأثیری را که ماهواره در تبلیغات فیلم‌ها دارد منکر شویم. ماهواره منزل ما که روشن است، خواهرزاده‌های من که تبلیغ فیلم‌ها را حفظ هستند هم‌زمان با پخش آنها را تکرار می‌کنند». زهره ٢٧ساله می‌گوید: «من به دیدن هر فیلمی نمی‌روم و خیلی جست‌وجو نمی‌کنم که چه فیلمی اکرانش شروع شده. معمولا دوستانم به من توصیه می‌کنند که چه فیلمی ببینم». امیررضا ١٤ ساله نیز می‌گوید: «من از طریق شبکه‌های ماهواره مطلع می‌شوم».
ساعت ٩ شب پردیس سینمایی ملت
تمام محوطه حیاط پردیس سینما ملت مملو از ماشین است. پارکینگ ظرفیتش تکمیل و ترافیک سنگینی مقابل این مجتمع به وجود آمده. یک عده وارد حیاط سینما می‌شوند و یک عده درحالی‌که با اطرافیان مشغول تحلیل فیلم هستند، از حیاط خارج می‌شوند. به میان آنها می‌رویم. نیوشا ٣١ ساله می‌گوید: «من از طریق ماهواره می‌فهمم که چه فیلمی اکران است». پرهام ٣٣ ساله کمی فکر می‌کند: «بیشتر از طریق فضای مجازی مانند تلگرام در جریان قرار می‌گیرم». ساناز ٤٠ ساله می‌گوید: «هم از طریق تلویزیون و هم از طریق ماهواره از زمان نمایش فیلم‌ها خبردار می‌شوم، ولی تبلیغات ماهواره خصوصا شبکه جِم تأثیر زیادی دارد. نزدیک به ٣٠ بار در سه ساعت برای فیلمی تیزر پخش می‌کند». شفق ٢٨ ساله می‌گوید: «از طریق اینستاگرام به‌سرعت مطلع می‌شوم»طاهر ٣٠ ساله می‌گوید: «ما در منزلمان نه تلویزیون داریم و نه ماهواره. فقط از طریق سایت‌های خبری مانند تیوال و سینماتیکت اطلاعات را کسب می‌کنیم». مهرنوش ٣٤ساله می‌گوید: «ماهواره در منزل ما همیشه روشن است. فقط ماهواره را می‌بینم و اطلاعات دنیا را به‌دست می‌آورم». آیدین ٣٢ساله می‌گوید: «تلویزیون ایران را زیاد می‌بینم. هم از طریق تلویزیون و هم از طریق بنر مقابل سینماها و هم تبلیغاتی که قبل از شروع فیلم در سینما می‌شود؛ مثلا ماه گذشته قبل از شروع فیلم در سینما برنامه جدید سینما را اعلام کردند و گفتند فیلم «دراکولا »نمایش دارد». فرناز ٣٤ساله می‌گوید: «من زیاد اهل اینستاگرام هستم. از این طریق می‌فهمم». پیمان ٣٥ ساله تأکید می‌کند: «فقط از طریق فضای مجازی». محسن ٣٥ساله معتقد است: «تبلیغات دهان‌به‌دهان او را به دیدن فیلم ترغیب می‌کند». او می‌گوید: «به‌واسطه مشغله‌ای که دارم اهل فضای مجازی نیستم. اما دوستانم هرازگاهی به من برای دیدن فیلمی توصیه می‌کنند». مژگان ٣٤ ساله می‌گوید: «به توصیه دوستان برای دیدن فیلم توجه زیادی می‌کنم».

سهم رسانه ها در تبلیغات فیلمها
نتیجه تحقیق میدانی روزنامه “شرق” درباره سهم رسانه ها در تبلیغات فیلمها
پیوند کوتاه: https://www.cinemajournal.ir/?p=25156
image_print
برچسب ها: بوعلی سیناتبلیغاتتیزررسانهماهواره
نوشته قبلی

واکنش خواننده لس‌آنجلسی به انتشار تصویر نابهنجارش+عکس

نوشته‌ی بعدی

آغاز رسمی اکران آثار خارجی در سینماهای کشور

مطالب مرتبط

فیلم «زن و بچه»سعید روستایی «با حجاب» در کن۲۰۲۵+ سرمایه‌گذار کیست؟+اعلام خط داستانی فیلم درباره ارتباط زن مطلقه و بوی‌فرند!

فیلم «زن و بچه»سعید روستایی «با حجاب» در کن۲۰۲۵+ سرمایه‌گذار کیست؟+اعلام خط داستانی فیلم درباره ارتباط زن مطلقه و بوی‌فرند!

4 اردیبهشت 1404

سینماروزان/حامد مظفری: ورود دقیقه نودی فیلم مجوزدار «زن و بچه» سعید روستایی در کن همزمان با مذاکرات ایران و آمریکا...

توقف اکران فیلم‌های “موسی(ع)” و “رها”! چرا؟

توقف اکران فیلم‌های “موسی(ع)” و “رها”! چرا؟

2 فروردین 1404

سینماروزان: همزمان با شب‌های قدر و ایام سوگواری شهادت امام علی(ع) سینماها تعطیلی چهار روزه را تجربه کردند. اگر در...

گمانه‌زنی یک رسانه اصولگرا⇐انتخاب مدیر آینده شبکه مستند از “حوزه هنری” یا “افق”

امیر تاجیک-مدیر اسبق تلویزیون، مدیریت روزنامه “هفت صبح” را برعهده گرفت!+مانیفست هفت‌بندی تازه‌ی این روزنامه

1 فروردین 1404

سینماروزان: با تغییر و تحولات صورت گرفته در روزنامه هفت‌صبح، امیر تاجیک مدیریت بر این روزنامه را برعهده گرفت. امیر...

نوشته‌ی بعدی
آیا تقارن با ایام فاطمیه در چینش اکران نوروزی لحاظ شده است؟/سخنگوی شورا: سینماها ساعت 16 به بعد می‌توانند اکران داشته باشند

آغاز رسمی اکران آثار خارجی در سینماهای کشور

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویژه ها

علی تو هم همدست اینایی؛ همدستِ دشمن؟!/انتشار تیزر فیلم «اسفند»+ویدئو
خبر

علی تو هم همدست اینایی؛ همدستِ دشمن؟!/انتشار تیزر فیلم «اسفند»+ویدئو

18 اردیبهشت 1404

سینماروزان/کیوان بهارلویی: فیلم «اسفند» به کارگردانی دانش اقباشاوی و تهیه کنندگی مرحوم جلیل شعبانی و مهاجر توحیدپرست روی پرده رفت....

ادامه مطلب
خلیج فارس و واکنش به ترامپ؛ از فیلیمو تا شماعی‌زاده!

خلیج فارس و واکنش به ترامپ؛ از فیلیمو تا شماعی‌زاده!

18 اردیبهشت 1404
شما واقعا خواجه‌ای؟ ⇐تیزر فیلم کمدی “خانه ارواح” با بازی پژمان جمشیدی و کاظم سیاحی منتشر شد+ویدئو 

شما واقعا خواجه‌ای؟ ⇐تیزر فیلم کمدی “خانه ارواح” با بازی پژمان جمشیدی و کاظم سیاحی منتشر شد+ویدئو 

17 اردیبهشت 1404
صدام در ایران/رونمایی از تیزر فیلم کمدی «صددام» با بازی رضا عطاران، پریناز ایزدیار و…+ویدیو

صدام در ایران/رونمایی از تیزر فیلم کمدی «صددام» با بازی رضا عطاران، پریناز ایزدیار و…+ویدیو

17 اردیبهشت 1404
آقازاده‌ی ایرج قادری؛ مدیر هلدینگ منسوب به بابک زنجانی!؟

آقازاده‌ی ایرج قادری؛ مدیر هلدینگ منسوب به بابک زنجانی!؟

16 اردیبهشت 1404
شنودِ پنهان⇐ رونمایی از پوستر فیلم «اسفند»+عکس

شنودِ پنهان⇐ رونمایی از پوستر فیلم «اسفند»+عکس

15 اردیبهشت 1404
نماوا؛ یکی از ۶ برند موفق سال/دیتاک گزارش داد

نماوا؛ یکی از ۶ برند موفق سال/دیتاک گزارش داد

13 اردیبهشت 1404

پربازدیدها

  • نوزده خواسته‌ی رئیس سینما از مدیر تازه‌ی فارابی: از تبدیل سینما فرهنگ به کاخ جشنواره تا حمایت از معیشت سینماگران و…

    نوزده خواسته‌ی رئیس سینما از مدیر تازه‌ی فارابی: از تبدیل سینما فرهنگ به کاخ جشنواره تا حمایت از معیشت سینماگران و…

    301 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 120 توئیت 75
  • در مواجهه محسنی اژه‌ای- رئیس قوه قضائیه- و بدمن دوست‌داشتنی سینمای ایران-عنایت بخشی- چه گذشت؟ 

    190 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 76 توئیت 48
  • بازگشت مجدد بین‌الملل به جشنواره اصلی فجر!/قرائن چنین میگویند

    181 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 72 توئیت 45
  • شما واقعا خواجه‌ای؟ ⇐تیزر فیلم کمدی “خانه ارواح” با بازی پژمان جمشیدی و کاظم سیاحی منتشر شد+ویدئو 

    116 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 46 توئیت 29
  • سریال «لمندگان»؛ ای کاش از تجربه‌ی خزاعی می‌آموختید

    115 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 46 توئیت 29
  • فیلم «زن و بچه»سعید روستایی «با حجاب» در کن۲۰۲۵+ سرمایه‌گذار کیست؟+اعلام خط داستانی فیلم درباره ارتباط زن مطلقه و بوی‌فرند!

    104 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 42 توئیت 26
  • سریال «یزدان» با نویسنده‌ی «آبان» در شبکه سوم تلویزیون+رونمایی از تیزر

    58 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 23 توئیت 15
  • سریال «قول مردونه»؛ نچسبِ بی‌مزه!

    43 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 17 توئیت 11

آخرین مطالب

با حضور جمعی از چهره‌های سرشناس هنری و ورزشی/ مراسم نمایش خصوصی «سلام علیکم حاج آقا» در ایوان شمس برگزار شد

علی تو هم همدست اینایی؛ همدستِ دشمن؟!/انتشار تیزر فیلم «اسفند»+ویدئو

خلیج فارس و واکنش به ترامپ؛ از فیلیمو تا شماعی‌زاده!

شما واقعا خواجه‌ای؟ ⇐تیزر فیلم کمدی “خانه ارواح” با بازی پژمان جمشیدی و کاظم سیاحی منتشر شد+ویدئو 

«خط مهربانی» به ایستگاه سوم رسید

کارگردان ایرانی برنده جایزه از فستیوال کالیفرنیا شد

بازی تکراری درجه بندی سنی به بهانه‌ی اکران «پیرپسر»؟/دست بردارید از تعیین تکلیف برای مخاطبان

صدام در ایران/رونمایی از تیزر فیلم کمدی «صددام» با بازی رضا عطاران، پریناز ایزدیار و…+ویدیو

خیال در گالری خورشید قاب می‌شود 

تولید ماشینی محتوا به‌جای فهم ارزش‌ها!

تبلیغات

ویژه ها

علی تو هم همدست اینایی؛ همدستِ دشمن؟!/انتشار تیزر فیلم «اسفند»+ویدئو
خبر

علی تو هم همدست اینایی؛ همدستِ دشمن؟!/انتشار تیزر فیلم «اسفند»+ویدئو

18 اردیبهشت 1404

سینماروزان/کیوان بهارلویی: فیلم «اسفند» به کارگردانی دانش اقباشاوی و تهیه کنندگی مرحوم جلیل شعبانی و مهاجر توحیدپرست روی پرده رفت....

ادامه مطلب
خلیج فارس و واکنش به ترامپ؛ از فیلیمو تا شماعی‌زاده!

خلیج فارس و واکنش به ترامپ؛ از فیلیمو تا شماعی‌زاده!

18 اردیبهشت 1404
شما واقعا خواجه‌ای؟ ⇐تیزر فیلم کمدی “خانه ارواح” با بازی پژمان جمشیدی و کاظم سیاحی منتشر شد+ویدئو 

شما واقعا خواجه‌ای؟ ⇐تیزر فیلم کمدی “خانه ارواح” با بازی پژمان جمشیدی و کاظم سیاحی منتشر شد+ویدئو 

17 اردیبهشت 1404
صدام در ایران/رونمایی از تیزر فیلم کمدی «صددام» با بازی رضا عطاران، پریناز ایزدیار و…+ویدیو

صدام در ایران/رونمایی از تیزر فیلم کمدی «صددام» با بازی رضا عطاران، پریناز ایزدیار و…+ویدیو

17 اردیبهشت 1404
آقازاده‌ی ایرج قادری؛ مدیر هلدینگ منسوب به بابک زنجانی!؟

آقازاده‌ی ایرج قادری؛ مدیر هلدینگ منسوب به بابک زنجانی!؟

16 اردیبهشت 1404
شنودِ پنهان⇐ رونمایی از پوستر فیلم «اسفند»+عکس

شنودِ پنهان⇐ رونمایی از پوستر فیلم «اسفند»+عکس

15 اردیبهشت 1404
نماوا؛ یکی از ۶ برند موفق سال/دیتاک گزارش داد

نماوا؛ یکی از ۶ برند موفق سال/دیتاک گزارش داد

13 اردیبهشت 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم