• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه گزارش

واقعه‌نگاری یک روزنامه‌نگار از مصائب حضور در نشست فیلم مجیدی/آیا با نمایندگان رسانه‌های خارجی هم این طور برخورد می‌کنید؟

۲۷ مرداد ۱۳۹۴
در گزارش
0 0
A A
1
واقعه‌نگاری یک روزنامه‌نگار از مصائب حضور در نشست فیلم مجیدی/آیا با نمایندگان رسانه‌های خارجی هم این طور برخورد می‌کنید؟

مجید مجیدی

سینماژورنال: نشست مطبوعاتی آغاز اکران فیلم “محمد رسول ا..(ص)” روز گذشته در حالی در شهرک سبنمایی مربوط به این فیلم آغاز شد که تعدادی از اهالی رسانه نسبت به برخی ناهماهنگیهای مربوط به این نشست گلایه داشتند.

به گزارش سینماژورنال محیا رضایی روزنامه نگار و منتقد جوان سینما با نگارش یک واقعه نگاری از این نشست که در “سوره سینما” منتشر شده به نوبه خود بخشهایی از ناهماهنگیها را روایت کرده است.

سینماژورنال متن کامل ابن واقعه نگاری را ارائه می دهد:

با بی نظمی و بی‌توجهی حقوق انسانی همنوعان و همکاران خود را نادیده می‌گیرند

 آنچه روز دوشنبه ۲۶ مردادماه و در حاشیه نشست خبری فیلم «محمد رسول الله (ص)» بر خبرنگاران، عکاسان و نمایندگان رسانه‌ها گذشت، قابل توصیف نیست. این را نمی‌توان ادعا و اغراق دانست. باید تجربه‌اش کرد و دید که چگونه برگزار کنندگان یک آیین خبری، با بی نظمی و بی‌توجهی حقوق انسانی همنوعان و همکاران خود را نادیده می‌گیرند. این در حالی است که با یک برنامه‌ریزی ساده، بدون هزینه کردن مبالغ گزاف می‌شد این نشست را به خاطره‌ای خوش در ذهن اهالی رسانه تبدیل کرد.

طبق خبری که به همه رسانه ها ارسال شد قرار بود دوشنبه راس ساعت ۱۶:۳۰ چند دستگاه اتوبوس از مقابل ساختمان بنیاد مستضعفان واقع‌ در شمال میدان آفریقا حرکت کند تا اهالی رسانه را به شهرک پیامبر اعظم (ص) در جاده قم برساند. به ساعت ۱۶ که نزدیک می‌شدیم در حالی که که خبرنگاران و عکاس یک به یک می رسیدند، نه از ماشین خبری بود نه مسئولی که پاسخگوی اهالی رسانه باشد. جالب اینکه در تماس با کسانی که خبر نشست را منتشر کرده بودند، متوجه شدیم قرار نیست خودشان در این مراسم حضور داشته باشند و از جزییات خبر نداشتند. ساعت از ۱۷ گذشت تا اتوبوسی که برای همین منظور آمده بود بچه‌ها را سوار کرد اما با پر شدن صندلی ها بیش از بیست نفر دیگر از عکاسان و خبرنگاران باقی ماندند و خبری هم از چند دستگاه اتوبوس دیگر نبود.

اهالی رسانه ماندند تا ماشین بعدی بیاید

انتظار بیش از این فایده نداشت قرار شد اتوبوس اول حرکت کند تا بعد فکر به حال باقی مسافران شود. اهالی رسانه ماندند تا ماشین بعدی آمدند. پیش از این در دی ماه سال ۹۳ همراه گروه و اهالی رسانه به لوکیشن رفته بودیم. سفری خوش و پربار. اما این بار همه چیز فرق می کرد. گویی این نشست متولی و پاسخگو نداشت. با توجه به آنچه قبلا دیده بودم تصوری که من از این نشست داشتم حرکت راس ساعت، پذیرایی در اتوبوس، بازدید از محل لوکیشن و برگزاری نشست بود، اما این بار سردرگمی بچه های رسانه در پیدا کردن آدرس بنیاد مستضعفان، تاخیر بیش از یک ساعت حرکت که طبیعتا همزمان شد با ترافیک و شلوغی تهران، نبودن راهنما برای رسیدن به شهرک و در نهایت رسیدن راس ساعت ۱۹:۱۰ به مقصدی که به خاطر از دست رفتن نور عکاسان در گرفتن تصاویر با مشکل روبرو شدند.

اغلب کسانی که سری پیش در این سفر حضور نداشتند خواستند از همین فرصت اجمالی برای گشتی کوتاه در فضای مکه استفاده کنند که با درهای بسته خانه پیامبر (ص) و خانه دیدنی ابولهب روبرو شدند. خبری از بازار مکه و فروشندگان عرب و شترسواران نبود و شهرک سینمایی از منظر بیرونی هیچ تفاوتی با خانه های روستایی مناطق کویری نداشت، به جز ساختمان کعبه که وسط شهرک خودنمایی می‌کرد و قرار بود نشست هم در همین محل برگزار شود. البته کعبه ای که سری پیش پر بود از بت ها و دکورهای جالب و دیدنی، اما این بار به جز چند بت و سازه های کوچک و داربست چیز دیگری مشاهده نمی‌شد. حضور عوامل و بازیگرانی هم که اشاره شده بود ابتدا خلاصه شد به مجید مجیدی، مهدی پاکدل و پانته آ مهدی‌نیا و محمد عسگری. باقی بازیگران از جمله علیرضا شجاع نوری و مینا ساداتی ساعت ۹ شب در مراسم رویت شدند.

مجیدی تنها به گفتن این جمله بسنده کرد که اگر بلندتر از این سخن بگویم صدایم می‌گیرد

کم کم همه به محل نشست نزدیک شدیم تا رسما جلسه برگزار شود، بعد از نیم ساعت تست صدای میکروفون و باندها مجیدی بدون دستگاه و وسیله در فضای باز کویر سخنانش را آغاز کرد. طبیعی بود صدای او شنیده نشود. خبرنگاران باید حرف‌های کارگردان سرشناس را پوشش می‌دادند، اصلا برای همین کار آمده بودند، اما کسی قرار نبود به وضعیت صدا پاسخ دهد. تیم رسانه‌ای فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» نظاره گر اعتراض خبرنگاران بود. مجیدی در پاسخ به این مساله تنها به گفتن این جمله بسنده کرد که اگر بلندتر از این سخن بگوید صدایم می‌گیرد.

حدود بیست دقیقه گذشت تا توانستیم صدای ایشان را از طریق تجهیزات صوتی بشنویم. نشست ساعت ۱۱و نیم شب به پایان رسید و دوستان همه را به سمت سالن اجتماعات برای صرف شام دعوت کردند. با توجه به ساعت و خستگی و گرما قطعا اگر محل جغرافیایی ما ایجاب می کرد بدون فوت وقت همه بازگشت را انتخاب می کردند، اما به ناچار به سالن اجتماعاتی رفتیم که برای صرف شام تدارک دیده بودند. در یکی از اتاق ها عوامل پشت میز به صرف شام مشغول شدند و ما به اتاقی دیگر راهنمایی شدیم که باید با درآوردن کفش روی زمین می‌نشستیم و منتظر می ماندیم سری اول خبرنگاران غذایشان را میل کنند تا نوبت به ما برسد.

مجید مجیدی در نشست "محمد رسول ا..(ص)"
مجید مجیدی در نشست “محمد رسول ا..(ص)”

غذا برای پذیرایی میهمانان کم بود…

یکی از دست اندرکاران این برنامه ما را به اتاقی دیگر دعوت کرد و شاید هیچ چیز در این لحظه توهین آمیزتر از این نبود که بعد از صبر و انتظار در ساعت ۱۲:۱۵ نیمه شب همکارانی که به خاطر بانوان ترجیح دادند دیرتر پذیرایی شوند خسته و گرسنه راهی خانه شوند. غذا برای پذیرایی میهمانان کم بود و خبرنگاران و عکاسانی که به حرمت همکارانشان غذا نخورده بودند، بعد از تحمل بیش از شش ساعت سفر و کار بدون پذیرایی، بدون شام به خانه برگشتند.

یک نفر برای رفاه حال همکارانش گامی برنداشت؟

واقعا چه توجیهی می‌توان برای برگزاری نشست به این شکل پیدا کرد؟ چرا این برنامه در تهران برگزار نشد؟ چرا هیچکس اهمیت و احترامی برای اهالی رسانه قائل نبود؟ چرا در تیم رسانه‌ای آقای مجیدی و فیلم بزرگ و عظیم «محمد رسول الله (ص)» که یک پروژه ملی و مذهبی عزیز برای همه ماست، یک نفر برای رفاه حال همکارانش گامی برنداشت؟ آیا از گروه عظیم تولید این پروژه چند میلیارد دلاری یک نفر نمی‌توانست برنامه ریزی بهتری برای نشست خبری داشته باشد؟ آقای مجیدی نمی‌توانست در یک برنامه زنده تلویزیونی با هزینه کمتر و بدون هدر رفتن وقت حرف‌هایش را برای مردم و رسانه‌ها بگوید؟

آقای کارگردان که فقط می‌خواهد با رسانه‌های تصویری صحبت کند، چرا خبرنگاران رسانه‌های مکتوب را به دل کویر می‌برد تا نیمه‌های شب در بیابان و بدون سرویس برگشت رها شده و عده‌ای بدون راهنمای مسیر در جاده‌ها گم شوند؟ چرا خبرنگاران و عکاسانی که ساعت ۱۶ تا یک بامداد به خاطر سابقه و اعتبار ایشان و فیلمشان به این مراسم آمده‌اند نباید از احترام حداقلی برخوردار باشند؟

آیا با نمایندگان رسانه های خارجی هم این طور برخورد می کنید؟

قرار بود بازیگران و عوامل در این جلسه حضور پیدا کنند تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشند، پس چرا روابط عمومی، تیم رسانه‌ای یا مشاوران آقای مجیدی به عوامل توضیح نداند که وظیفه و کارکرد آنها در این نشست چیست؟ چرا از آنها نخواستند به سوالات نمایندگان رسانه‌ها پاسخ داده و سعه صدر و رفتار محترمانه داشته باشند؟ آیا مراسم روز دوشنبه یک سفر تفریحی برای دیدن لوکیشن فیلم «محمد (ص)» بوده؟ آیا کارگردانی با سابقه مجید مجیدی که به فستیوال‌های معتبر خارجی دعوت شده و سابقه حضور در بسیاری محافل بین‌المللی را دارد با نمایندگان رسانه‌های خارجی هم این طور رفتار می‌کند؟

فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله (ص)» پروژه ای عظیم در ستایش مردی است که محبت، احترام و نیک‌اندیشی را به جهان عرب آورد، مردی که با اخلاق حسنه و صفات برجسته رفتاری‌اش جامعه جهل زده را روشن کرد و پیام نورانی‌اش را به فراتر از مرزهای عربستان برد. اثر شاعرانه مجیدی در ستایش وجود پاک و زلال پیامبر مظلومی است که آیین پاک و اندیشه صلح طلبش را جهان امروز با نقابی از خشونت می‌نگرد و واقعیت آن حضرت در پس شعارهای دروغین گم شده است. کاش ما که داعیه حمایت از این پیامبر نورانی و مقدس را داریم، در اولین گام رفتار اسلامی و محترمانه با انسان‌ها را سرلوحه امورمان قرار دهیم. کاش پیروانی صادق و اخلاق‌مدار برای محمد امینی باشیم که پاکدامنی‌ و مهروزی‌اش در تاریخ مثال زدنی است.

پیوند کوتاه: https://www.cinemajournal.ir/?p=8611
image_print
نوشته قبلی

هم‌ روزنامه ای سابق گبرلو اجرای “هفت” را برعهده می گیرد؟

نوشته‌ی بعدی

ایفای نقش علی انصاریان در کنار “جیران” سریال “روزگار جوانی”+عکس

مطالب مرتبط

بازگشت #فسیل به سبد اکران پایتخت

بازگشت #فسیل به سبد اکران پایتخت

۱۲ آذر ۱۴۰۲

سینماروزان/کیوان بهارلویی: مخالفت مخاطبان و بدنه سینماداران با حذف کمدی رکوردشکن فسیل از اکران پایتخت با بازگشت این کمدی به...

با ادامه اکران در کانادا؛ م.خ به تماشای #شهر_هرت رفته؟

با ادامه اکران در کانادا؛ م.خ به تماشای #شهر_هرت رفته؟

۱۱ آذر ۱۴۰۲

سینماروزان/مهدی فلاح: اکران کمدی #شهر_هرت با ریشخند مفسدان اقتصادی ادامه دارد و فیلم در آستانه هشتاد میلیارد فروش داخل است...

چرا به کتاب #هیولا نوشته #محسن_امیریوسفی اجازه توزیع ندادند؟

چرا به کتاب #هیولا نوشته #محسن_امیریوسفی اجازه توزیع ندادند؟

۶ آذر ۱۴۰۲

سینماروزان/مهدی فلاح: محسن امیریوسفی که فیلمی به نام #قیف با بازی رضا عطاران را آماده اکران دارد، هنوز نتوانسته مجوز...

نوشته‌ی بعدی
ایفای نقش علی انصاریان در کنار “جیران” سریال “روزگار جوانی”+عکس

ایفای نقش علی انصاریان در کنار "جیران" سریال "روزگار جوانی"+عکس

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویژه ها

صدور پروانه برای تهیه‌کننده تنها برنامه سینمایی تلویزیون!+صدور پروانه برای عشقِ پوران درخشنده+صدور پروانه برای تهیه‌کننده #من_مادر_هستم+…
خبر

صدور پروانه برای تهیه‌کننده تنها برنامه سینمایی تلویزیون!+صدور پروانه برای عشقِ پوران درخشنده+صدور پروانه برای تهیه‌کننده #من_مادر_هستم+…

۱۶ آذر ۱۴۰۲

سینماروزان/مهدی فلاح: شورای پروانه ساخت با تولید پنج فیلمنامه موافقت کرد. در میان پروانه‌ های صادره نام یوسف بچاری تهيه‌کننده...

ادامه مطلب
آهنگساز قیصر، گوزنها و بهاران خجسته‌باد اظهار داشت: شاهرخ شبیه گوزن بود!!!

آهنگساز قیصر، گوزنها و بهاران خجسته‌باد اظهار داشت: شاهرخ شبیه گوزن بود!!!

۱۵ آذر ۱۴۰۲
دوقطبی “کمدی برای فروش گیشه_فیلم‌های پروپاگاندای ارگانی”، کل سینما را درنوردیده!/فضای شوراهای نظارتی را مقداری بازتر کردند چون خودشان هم فهمیدند گرفتار دوقطبی شده‌اند!/وقتی از شش فیلم پرفروش این سالها، چهار پروژه مربوط به یک کارگردان است یعنی حدود #نود درصد کارگردانان حرفه‌ای بیکارند!/حمایت‌های فارابی عادلانه نیست/چرا برخی از تولیدات مدیر #قبلی فارابی حتی اکران نشده و برخی هم به #تلویزیون واگذار شدند؟/آیا بنیاد فارابی مأموریتش عوض شده و به جای بنیاد فارابی، شده بنیاد ساخت تولید تلویزیونی؟/چرا در روز تودیع و معارفه فارابی حتی یک فیلم‌ساز معتبر و حرفه‌ای هم نبود؟/باید شرایط را فراهم کنند برای فعالیت سینماگران حرفه‌ای!

دوقطبی “کمدی برای فروش گیشه_فیلم‌های پروپاگاندای ارگانی”، کل سینما را درنوردیده!/فضای شوراهای نظارتی را مقداری بازتر کردند چون خودشان هم فهمیدند گرفتار دوقطبی شده‌اند!/وقتی از شش فیلم پرفروش این سالها، چهار پروژه مربوط به یک کارگردان است یعنی حدود #نود درصد کارگردانان حرفه‌ای بیکارند!/حمایت‌های فارابی عادلانه نیست/چرا برخی از تولیدات مدیر #قبلی فارابی حتی اکران نشده و برخی هم به #تلویزیون واگذار شدند؟/آیا بنیاد فارابی مأموریتش عوض شده و به جای بنیاد فارابی، شده بنیاد ساخت تولید تلویزیونی؟/چرا در روز تودیع و معارفه فارابی حتی یک فیلم‌ساز معتبر و حرفه‌ای هم نبود؟/باید شرایط را فراهم کنند برای فعالیت سینماگران حرفه‌ای!

۱۳ آذر ۱۴۰۲
بازگشت #فسیل به سبد اکران پایتخت

بازگشت #فسیل به سبد اکران پایتخت

۱۲ آذر ۱۴۰۲
پشت پرده احضار تهیه‌کنندگان به دادسرای فرهنگ و رسانه

صدور حکم اعدام برای کارگردانی متهم به آزار!

۱۲ آذر ۱۴۰۲
دستور اکران همزمان فیلم یک روحانی و فیلمی از عطاران!+اکران دو فیلم دیگر

دستور اکران همزمان فیلم یک روحانی و فیلمی از عطاران!+اکران دو فیلم دیگر

۱۲ آذر ۱۴۰۲
سینمای اجتماعی؟ نه! فقط نقد اجتماعی داریم/ چطور شد که کارگردان #پوپک_و_مش_ماشالله، بازیگر شد؟

سینمای اجتماعی؟ نه! فقط نقد اجتماعی داریم/ چطور شد که کارگردان #پوپک_و_مش_ماشالله، بازیگر شد؟

۱۲ آذر ۱۴۰۲

پربازدیدها

  • مرگ اکبر احمدی بازیگر #مختارنامه؛ بازیگری که همکلاسی سعید کنگرانی بود!

    مرگ اکبر احمدی بازیگر #مختارنامه؛ بازیگری که همکلاسی سعید کنگرانی بود!

    1406 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 562 توئیت 352
  • درگذشت رضا معینی؛ مجری مسابقه خاطره‌ساز دهه شصت تلویزیون

    239 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 96 توئیت 60
  • مرگ شاهرخ شاهید؛ خواننده‌ای که با سریال #غریبه مشهور شد و #لعبت‌ش از سینمای بعد از انقلاب سردرآورد!

    102 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 41 توئیت 26
  • بازیگر مقتدر #مختارنامه دیگر هیچ کس را نمی‌شناسد!/حسین خانی‌بیک گرفتار بیماری مهلک

    37 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 15 توئیت 9
  • مرگ بیتا فرهی؛ که از مدلینگ در آمریکا به نقش یک #هامون مهرجویی رسید

    36 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 14 توئیت 9
  • درگذشت پروانه معصومی؛ بازیگری که با #رگبار بیضایی شهره شد ولی تا سالها از او دلخور بود!!

    33 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 13 توئیت 8
  • کدام سینماگران، زندگی‌شان #کاباره‌ای است؟!/حسین فرحبخش تهیه‌کننده سینما مطرح کرد

    33 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 13 توئیت 8
  • صدور حکم اعدام برای کارگردانی متهم به آزار!

    26 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 10 توئیت 7

آخرین مطالب

صدور پروانه برای تهیه‌کننده تنها برنامه سینمایی تلویزیون!+صدور پروانه برای عشقِ پوران درخشنده+صدور پروانه برای تهیه‌کننده #من_مادر_هستم+…

کارگاه شهاب‌الدین عادل در «سینماحقیقت»

امیرعباس ربیعی: فیلم میسازیم که اکران شود نه توقیف!/ لیندا کیانی: «ضد» را دو بار تماشا کنید

نسخه ویژه نابینایان «زخم کاری» آماده شد 

حسین ونکی با «آی با کلاه، آی بی کلاه» به نگارخانه بهارک برمی‌گردد

آهنگساز قیصر، گوزنها و بهاران خجسته‌باد اظهار داشت: شاهرخ شبیه گوزن بود!!!

تیزر رسمی «ضد» رونمایی شد/ زندگی بی‌عشق، مردگی‌ست

«۱_» آماده نمایش و حضورهای جشنواره‌ای شد+ رونمایی از پوستر

مهرداد اسکویی در «سینماحقیقت»

عطاران +پژمان و #پوراحمد در #ویلای_ساحلی+تیزر و خلاصه داستان

تبلیغات

ویژه ها

صدور پروانه برای تهیه‌کننده تنها برنامه سینمایی تلویزیون!+صدور پروانه برای عشقِ پوران درخشنده+صدور پروانه برای تهیه‌کننده #من_مادر_هستم+…
خبر

صدور پروانه برای تهیه‌کننده تنها برنامه سینمایی تلویزیون!+صدور پروانه برای عشقِ پوران درخشنده+صدور پروانه برای تهیه‌کننده #من_مادر_هستم+…

۱۶ آذر ۱۴۰۲

سینماروزان/مهدی فلاح: شورای پروانه ساخت با تولید پنج فیلمنامه موافقت کرد. در میان پروانه‌ های صادره نام یوسف بچاری تهيه‌کننده...

ادامه مطلب
آهنگساز قیصر، گوزنها و بهاران خجسته‌باد اظهار داشت: شاهرخ شبیه گوزن بود!!!

آهنگساز قیصر، گوزنها و بهاران خجسته‌باد اظهار داشت: شاهرخ شبیه گوزن بود!!!

۱۵ آذر ۱۴۰۲
دوقطبی “کمدی برای فروش گیشه_فیلم‌های پروپاگاندای ارگانی”، کل سینما را درنوردیده!/فضای شوراهای نظارتی را مقداری بازتر کردند چون خودشان هم فهمیدند گرفتار دوقطبی شده‌اند!/وقتی از شش فیلم پرفروش این سالها، چهار پروژه مربوط به یک کارگردان است یعنی حدود #نود درصد کارگردانان حرفه‌ای بیکارند!/حمایت‌های فارابی عادلانه نیست/چرا برخی از تولیدات مدیر #قبلی فارابی حتی اکران نشده و برخی هم به #تلویزیون واگذار شدند؟/آیا بنیاد فارابی مأموریتش عوض شده و به جای بنیاد فارابی، شده بنیاد ساخت تولید تلویزیونی؟/چرا در روز تودیع و معارفه فارابی حتی یک فیلم‌ساز معتبر و حرفه‌ای هم نبود؟/باید شرایط را فراهم کنند برای فعالیت سینماگران حرفه‌ای!

دوقطبی “کمدی برای فروش گیشه_فیلم‌های پروپاگاندای ارگانی”، کل سینما را درنوردیده!/فضای شوراهای نظارتی را مقداری بازتر کردند چون خودشان هم فهمیدند گرفتار دوقطبی شده‌اند!/وقتی از شش فیلم پرفروش این سالها، چهار پروژه مربوط به یک کارگردان است یعنی حدود #نود درصد کارگردانان حرفه‌ای بیکارند!/حمایت‌های فارابی عادلانه نیست/چرا برخی از تولیدات مدیر #قبلی فارابی حتی اکران نشده و برخی هم به #تلویزیون واگذار شدند؟/آیا بنیاد فارابی مأموریتش عوض شده و به جای بنیاد فارابی، شده بنیاد ساخت تولید تلویزیونی؟/چرا در روز تودیع و معارفه فارابی حتی یک فیلم‌ساز معتبر و حرفه‌ای هم نبود؟/باید شرایط را فراهم کنند برای فعالیت سینماگران حرفه‌ای!

۱۳ آذر ۱۴۰۲
بازگشت #فسیل به سبد اکران پایتخت

بازگشت #فسیل به سبد اکران پایتخت

۱۲ آذر ۱۴۰۲
پشت پرده احضار تهیه‌کنندگان به دادسرای فرهنگ و رسانه

صدور حکم اعدام برای کارگردانی متهم به آزار!

۱۲ آذر ۱۴۰۲
دستور اکران همزمان فیلم یک روحانی و فیلمی از عطاران!+اکران دو فیلم دیگر

دستور اکران همزمان فیلم یک روحانی و فیلمی از عطاران!+اکران دو فیلم دیگر

۱۲ آذر ۱۴۰۲
سینمای اجتماعی؟ نه! فقط نقد اجتماعی داریم/ چطور شد که کارگردان #پوپک_و_مش_ماشالله، بازیگر شد؟

سینمای اجتماعی؟ نه! فقط نقد اجتماعی داریم/ چطور شد که کارگردان #پوپک_و_مش_ماشالله، بازیگر شد؟

۱۲ آذر ۱۴۰۲
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم