۱۴۰۴۱۴۰۱

ادعاهای کیهان درباره دو شبکه‌ ماهواره‌ای فارسی زبان!

سینماروزان: روزنامه اصولگرای کیهان در دو خبر مجزا، مدعیاتی را طرح کرده درباره شبکه‌ ماهواره‌ای حمید ش. و دیگری شبکه من‌و‌تو.

خبر اول کیهان درباره من‌و‌تو این چنین است: یکی از مجریان شبکه بهایی- سلطنت‌طلب من‌وتو در پیام خصوصی دیگری برای دوست خود در استانی غربی، بار دیگر از وی خواست؛ زمینه برگشت او به ایران را فراهم کند! پیش‌تر امید خلیلی تجریشی ملقب به طغرل خواهان بازگشت به ایران شده بود که به محض اطلاع‌رسانی کیهان از خواسته وی، تلویزیون من‌وتو وی را اخراج کرد! شبکه من‌وتو که با شبکه‌ای اسرائیلی دارای قرارداد همکاری است؛ به شکل محفلی اداره می‌شود و عوامل آن در نظر اربابان و کارفرمایان خود، به مانند برده‌های جنسی و عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی هستند که به محض اتمام تاریخ مصرف‌شان، به دور انداخته می‌شوند.

خبر دوم کیهان درباره شبکه حمید ش. را بخوانید: یکی از تلویزیون‌های سلطنت‌طلب مبتذل، به شرط فحاشی و تهمت‌زنی‌های سخیف به نظام دینی، از گروهک‌های سلطنت‌طلب مقیم لس‌آنجلس پول دریافت می‌کند. حمید ش. که سال پیش وعده داده بود به‌دلیل هزینه‌های هنگفت، شبکه‌اش به روی اینترنت قرار می‌گیرد، ناگهان و بدون‌ اشاره به وعده قبلی‌اش، با پررنگ کردن فحاشی‌‌ها و تهمت‌ها و حمایت از گروهک‌های سلطنت‌طلب و فرقه بهائیت، شبکه خود را روی ماهواره حفظ کرده است. گفتنی است حمید ش. در کنار برخی دیگر از شبکه‌های معاند، مردم ایران را تشویق به خارج کردن ارز از کشور و سرمایه‌گذاری در امارات و ‌ترکیه می‌کند. وی به‌دلیل کلاهبرداری از خوانندگان لس‌آنجلسی به بهانه کنسرت گذاشتن در کشورهای همسایه ایران، هدف کینه بسیاری از خوانندگان و نوازندگان است.

image_print
تاريخ انتشار: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۵۷
لینک کوتاه: https://www.cinemajournal.ir/?p=65237

بعدش؟

مطالب مرتبط

بی‌پرده با مخاطبین

ارسال نظر

*

code