• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
شنبه 22 شهریور 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه گزارش

نتیجه تحقیق میدانی یک رسانه اصلاح‌طلب درباره سهم رسانه‌ها در کشاندن مخاطبان به سینماها⇐فضای مجازی: 37 درصد/ماهواره: 32 درصد/رسانه ملی:7درصد/بیلبوردهای شهری: 5درصد

14 تیر 1395
در گزارش
0 0
A A
0
اعتراض گروهی از پرسنل جشنواره مونترال به مدیریت آن بخاطر برآورده نشدن تعهدات مالی+ گزارش “سی.بی.سی” کانادا از اوضاع اقتصادی بحرانی جشنواره: آیا جشنواره مونترال نفرین شده؟

جشنواره-سینما

سینماژورنال: حرف و حدیثها درباره نقش یک شبکه ماهواره ای فارسی زبان خاص در پخش تیزر آثار سینمایی و کشاندن مخاطبان به سینما همچنان ادامه دارد.

به گزارش سینماژورنال بسیاری رکود نسبی که در اکران رمضان نسبت به هفته های قبلتر روی داده بود را نتیجه عدم پخش تیزرها از این شبکه دانستند.

روزنامه اصلاح طلب “شرق” کوشیده با رفتن به سراغ مخاطبان سینماها و انجام یک تحقیق میدانی آماری نسبی در این باره ارائه کند.

این رسانه سینماهای مختلفی از شهر از پردیسهایی مانند کوروش و ملت گرفته تا سینماهایی مانند بهمن، سپیده و قدس را به عنوان جامعه آماری خود درنظر گرفته و کوشیده در گفتگو با مخاطبان این سینماها از چگونگی انتخاب فیلم برای تماشا اطلاع یابد.

نتیجه این تحقیق هم جالب است؛ چون جامعه آماری این رسانه نشان می دهد فقط 7 درصد مخاطبان از طریق رسانه ملی متوجه اکران آثار سینمایی شده اند و 32 درصد به واسطه پخش تیزرهای ماهواره ای فیلم برای دیدن انتخاب کرده اند.

از آن سو اپلیکیشنهای ارتباطی مانند تلگرام و اینستاگرام هم سهمی قابل توجه و 22 درصدی در این زمینه دارند ضمن اینکه سهم سایتهای خبری نیز حدود 15 درصد رسیده است یعنی فضای مجازی در مجموع نقشی حدودا 37 درصدی در این زمینه دارد.

سهم تبلیغات شهری و بیلبوردهای محیطی هم فقط حدود 5 درصد بوده است.

متن گزارش مربوط به تحقیق میدانی این رسانه را بخوانید:

 پردیس سینمایی کورش ساعت ٦ عصر
رومیسا ١٨ساله می‌گوید: «ما تلویزیون نگاه نمی‌کنیم، بیشتر از طریق تبلیغات شبکه‌های ماهواره‌ای در جریان اکران فیلم‌ها قرار می‌گیریم». محسن ٢٤ساله می‌گوید: «این‌گونه نیست که به دیدن هر فیلمی در سینما بروم. در سایت‌های مختلف جست‌وجو می‌کنم، تحقیق می‌کنم و مطالب مختلف راجع به فیلم‌ها را می‌خوانم؛ اگر فیلمی دارای کیفیت لازم باشد برای دیدنش به سینما می‌روم». ریحانه ٢٤ساله توضیح می‌دهد: «در تلگرام گروهی از دوستان را تشکیل دادیم که یکی از این دوستان زیاد فیلم می‌بیند. فیلم خوب را به ما در این گروه اعلام می‌کند. البته خودم هم از طریق تلویزیون از اکران فیلم‌ها مطلع می‌شوم». عباس ٣٥ساله می‌گوید: «باید بپذیریم که این روزها کسی تلویزیون نگاه نمی‌کند. بشخصه از طریق شبکه‌های مختلف ماهواره از اکران فیلم‌ها خبردار می‌شوم».یلدا ١٨ساله می‌گوید: «هم از طریق توصیه دوستانم و هم از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای متوجه اکران فیلم‌ها می‌شوم». حمید ٢٠ساله در پاسخ به سؤال ما کمی فکر می‌کند و می‌گوید: «بیشتر از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای مطلع می‌شوم». مرجان ١٨ساله نیز می‌گوید: «من و نامزدم با هم تصمیم می‌گیریم که به تماشای چه فیلمی برویم. ولی عمدتا من از طریق ماهواره از اکران فیلمی خبردار می‌شوم و همسرم را مطلع می‌کنم».
سینما بهمن
ساعت، هفت بعدازظهر را نشان می‌دهد که ما وارد سینما بهمن می‌شویم. تماشاگران پراکنده در لابی سینما منتظر اکران فیلم موردعلاقه‌شان هستند. سارا و مریم دو دوست هستند که با هم برای دیدن فیلم آمده‌اند. سارا ٢٦ساله می‌گوید: «معمولا به توصیه دوستانم به دیدن فیلمی می‌روم. کنجکاو برای اکران فیلم‌ها نمی‌شوم». مریم ٢٥ساله می‌گوید: «من بیشتر از طریق فضای مجازی همچون اینستاگرام یا تلگرام در جریان اکران فیلم‌ها قرار می‌گیرم». اما فاطمه ٣٠ساله می‌گوید: «من اصلا تلویزیون تماشا نمی‌کنم. معمولا از طریق بنر تبلیغاتی که سینماها بر سردرشان نصب می‌کنند، در جریان اکران فیلمی قرار می‌گیرم. یا اینکه کسی به من توصیه دیدن فیلمی را می‌کند». مجید ٣١ساله از اطلاع‌رسانی فیلم‌ها به‌شدت گلایه دارد و می‌گوید: «امروز فرصت دیدن فیلم برایم فراهم شد و دلم می‌خواست فیلم آقای شهاب حسینی «ساکن طبقه وسط» را ببینم؛ اما نتوانستم سینماهایی که این فیلم را نمایش می‌دهند پیدا کنم و تماس هم گرفتم اما کسی پاسخ‌گو نبود. برحسب تصادف با نمایش این فیلم مواجه شدم. بیشتر از طریق بنر سینماها و تبلیغات شهری از اکران فیلم‌ها مطلع می‌شوم». فرهاد ٢٥ساله می‌گوید: «از طریق شبکه‌های مجازی و بیشتر از طریق شبکه تلگرام از نمایش فیلم‌ها  مطلع می‌شوم». خانمی ٢٧ساله می‌گوید: «در اینترنت جست‌وجو می‌کنم که چه فیلمی درحال‌حاضر اکران است». فرشید ٣٦ساله توضیح می‌دهد: «بیشتر از طریق اینترنت و سایت‌های خبری با اکران فیلم‌ها مرتبط می‌شوم. با مراجعه به سایت سینماتیکت از اکران فیلم‌ها مطلع می‌شوم». حسین ٢٠ساله می‌گوید: «من از طریق تلویزیون از زمان اکران و نمایش فیلم‌ها مطلع می‌شوم». نسترن ١٨ساله می‌گوید: «از علاقه‌مندان فیلم‌های سینما هستم و بیشتر از طریق ماهواره و تبلیغاتی که برای فیلم‌ها انجام می‌دهند، در جریان اکران فیلم‌ها قرار می‌گیرم».
 سینما سپیده ساعت هفت‌و ٣٠ دقیقه
زمان نمایش فیلم فرا رسیده و مخاطبان وارد سالن می‌شوند. به میانشان می‌رویم و از آنها سؤال می‌پرسیم.نسرین ٣٧ساله می‌گوید: «هر روز باید در جریان اخباری که در کشور رخ می‌دهد، قرار بگیرم. با مراجعه به سایت‌های خبری مختلف از اکران فیلم‌ها مطلع می‌شوم». حمید ٢٥ساله می‌گوید: «بیشتر از طریق توصیه‌هایی که دوستانم درباره دیدن فیلمی به من دارند، به دیدن فیلمی می‌روم. خودم اهل جست‌وجو و تحقیق درباره زمان نمایش فیلم نیستم». احمد ١٤ ساله هم می‌گوید: «از طریق سایت‌های خبری مطلع می‌شوم». اما هدی ٢٥ ساله می‌گوید: خانه ما همیشه ماهواره روشن است. من و خانواده‌ام از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای از نمایش فیلم‌ها مطلع می‌شویم. ماهواره تبلیغ فیلم‌ها را جذاب پخش می‌کند؛ کنجکاو می‌شوم فیلم را حتما ببینم». اکبر ٤٣ ساله می‌گوید: «ما در منزلمان ماهواره نداریم. از طریق تلویزیون در جریان نمایش فیلم‌ها قرار می‌گیریم؛ مثلا دیشب بین سریال «برادر» تبلیغ این فیلم را دیدم». ارسلان ٢٥ ساله می‌گوید: «من از طریق شبکه اینستاگرام و صفحه هنرمندان از زمان نمایش فیلم‌ها مطلع می‌شوم. همچنین کانال‌های خبری در تلگرام هم تأثیر زیادی دارد». علیرضا ٢٦ ساله می‌گوید: «من فقط از طریق جست‌وجو در سایت‌های خبری مطلع می‌شوم».حسین نیز که با مادر و پدرش برای دیدن فیلم به سینما سپیده آمده می‌گوید: بیشتر از طریق فضای مجازی مطلع می‌شوم و توصیه دوستانم به دیدن فیلم‌ها را هم جدی می‌گیرم». فرزانه ٣٥ ساله، خانه‌دار و از علاقه‌مندان سینما می‌گوید: «اصلا شک نکنید که نه‌تنها من که بیشتر مردم از طریق ماهواره‌ها اطلاعات فیلم‌ها را کسب می‌کنند و این سؤال برای من مطرح شده که چرا جلوی تبلیغات فیلم‌ها در ماهواره گرفته شده؟ سینما به واسطه حضور مردم و مخاطب زنده است؛ در چند ماه گذشته استقبال از فیلم‌ها خیلی خوب بود».
ساعت هشت سینما قدس
لیلا ٢٣ ساله که به‌تنهایی برای تماشای فیلم مورد علاقه‌اش آمده لبخند می‌زند و با چشم‌هایش اشاره می‌کند: «خانه ما کوچه کناری سینما قدس است. عصر جمعه‌ها سینما مرا برای فیلم دیدن صدا می‌کند». داریوش ٣٢ ساله می‌گوید: «فقط از طریق ماهواره از نمایش فیلم‌ها مطلع می‌شوم». میثم ٢٧ ساله می‌گوید: «از طریق شبکه تلگرام و اینستاگرام به‌سرعت مطلع می‌شوم». سروش ٢٨ساله روی صندلی نشسته و به محتویات موبایل خود نگاه می‌کند و به ما می‌گوید: «من از عوامل سینما هستم. شغلم تدوین فیلم‌هاست؛ هم از طریق همکاران و هم از طریق فضای مجازی به اکران فیلم‌ها پی می‌برم». کنار پله‌های سینما سه مرد جوان مشغول صحبت‌کردن با هم هستند. از آنها دراین‌باره می‌پرسیم.محمد ٣٧ ساله می‌گوید: «هم از طریق ماهواره و هم تلویزیون در جریان نمایش فیلم‌ها قرار می‌گیرم». امیر ٢٦ ساله می‌گوید: «من فقط از طریق ماهواره مطلع می‌شوم». شاهین ٣٣ ساله می‌گوید: «فیلم خوب مخاطب خود را به هر طریقی جذب می‌کند. اما قطعا نمی‌توانیم تأثیری را که ماهواره در تبلیغات فیلم‌ها دارد منکر شویم. ماهواره منزل ما که روشن است، خواهرزاده‌های من که تبلیغ فیلم‌ها را حفظ هستند هم‌زمان با پخش آنها را تکرار می‌کنند». زهره ٢٧ساله می‌گوید: «من به دیدن هر فیلمی نمی‌روم و خیلی جست‌وجو نمی‌کنم که چه فیلمی اکرانش شروع شده. معمولا دوستانم به من توصیه می‌کنند که چه فیلمی ببینم». امیررضا ١٤ ساله نیز می‌گوید: «من از طریق شبکه‌های ماهواره مطلع می‌شوم».
ساعت ٩ شب پردیس سینمایی ملت
تمام محوطه حیاط پردیس سینما ملت مملو از ماشین است. پارکینگ ظرفیتش تکمیل و ترافیک سنگینی مقابل این مجتمع به وجود آمده. یک عده وارد حیاط سینما می‌شوند و یک عده درحالی‌که با اطرافیان مشغول تحلیل فیلم هستند، از حیاط خارج می‌شوند. به میان آنها می‌رویم. نیوشا ٣١ ساله می‌گوید: «من از طریق ماهواره می‌فهمم که چه فیلمی اکران است». پرهام ٣٣ ساله کمی فکر می‌کند: «بیشتر از طریق فضای مجازی مانند تلگرام در جریان قرار می‌گیرم». ساناز ٤٠ ساله می‌گوید: «هم از طریق تلویزیون و هم از طریق ماهواره از زمان نمایش فیلم‌ها خبردار می‌شوم، ولی تبلیغات ماهواره خصوصا شبکه جِم تأثیر زیادی دارد. نزدیک به ٣٠ بار در سه ساعت برای فیلمی تیزر پخش می‌کند». شفق ٢٨ ساله می‌گوید: «از طریق اینستاگرام به‌سرعت مطلع می‌شوم»طاهر ٣٠ ساله می‌گوید: «ما در منزلمان نه تلویزیون داریم و نه ماهواره. فقط از طریق سایت‌های خبری مانند تیوال و سینماتیکت اطلاعات را کسب می‌کنیم». مهرنوش ٣٤ساله می‌گوید: «ماهواره در منزل ما همیشه روشن است. فقط ماهواره را می‌بینم و اطلاعات دنیا را به‌دست می‌آورم». آیدین ٣٢ساله می‌گوید: «تلویزیون ایران را زیاد می‌بینم. هم از طریق تلویزیون و هم از طریق بنر مقابل سینماها و هم تبلیغاتی که قبل از شروع فیلم در سینما می‌شود؛ مثلا ماه گذشته قبل از شروع فیلم در سینما برنامه جدید سینما را اعلام کردند و گفتند فیلم «دراکولا »نمایش دارد». فرناز ٣٤ساله می‌گوید: «من زیاد اهل اینستاگرام هستم. از این طریق می‌فهمم». پیمان ٣٥ ساله تأکید می‌کند: «فقط از طریق فضای مجازی». محسن ٣٥ساله معتقد است: «تبلیغات دهان‌به‌دهان او را به دیدن فیلم ترغیب می‌کند». او می‌گوید: «به‌واسطه مشغله‌ای که دارم اهل فضای مجازی نیستم. اما دوستانم هرازگاهی به من برای دیدن فیلمی توصیه می‌کنند». مژگان ٣٤ ساله می‌گوید: «به توصیه دوستان برای دیدن فیلم توجه زیادی می‌کنم».

سهم رسانه ها در تبلیغات فیلمها
نتیجه تحقیق میدانی روزنامه “شرق” درباره سهم رسانه ها در تبلیغات فیلمها
پیوند کوتاه: https://www.cinemajournal.ir/?p=25156
image_print
برچسب ها: بوعلی سیناتبلیغاتتیزررسانهماهواره
نوشته قبلی

واکنش خواننده لس‌آنجلسی به انتشار تصویر نابهنجارش+عکس

نوشته‌ی بعدی

آغاز رسمی اکران آثار خارجی در سینماهای کشور

مطالب مرتبط

رهبری درباره فیلم “موسی” چه گفت؟+ویدیو

رهبری درباره فیلم “موسی” چه گفت؟+ویدیو

21 شهریور 1404

سینماروزان: پایگاه اطلاع رسانی رهبری، فیلمی منتشر کرده از  تمجید رهبر انقلاب نسبت به فیلم #موسی_کلیم‌الله و متعاقب آن اولین...

… و بالاخره حسن پورشیرازی به حرف آمد/«پیرپسر» و مشکلات تصویب!

… و بالاخره حسن پورشیرازی به حرف آمد/«پیرپسر» و مشکلات تصویب!

4 شهریور 1404

سینماروزان: از زمان اکران ویژه فیلم "پیرپسر" در جشنواره فجر۴۳ تا حالا که فروش فیلم به حدود ۱۵۰ میلیارد رسیده،...

مختارنامه

چرا سریال «مختارنامه» بی‌سروصدا، روی آنتن رفت؟

6 تیر 1404

سینماروزان: برخلاف یکی دو سال گذشته که در بازپخش عاشورایی ترین محصول تلویزیون، حرف و حدیث پیش می‌آمد امسال آیفیلم...

نوشته‌ی بعدی
آیا تقارن با ایام فاطمیه در چینش اکران نوروزی لحاظ شده است؟/سخنگوی شورا: سینماها ساعت 16 به بعد می‌توانند اکران داشته باشند

آغاز رسمی اکران آثار خارجی در سینماهای کشور

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویژه ها

روز سینما؟/«هیچی‌ندار» مثل اهالی سینما!
خبر وسط

روز سینما؟/«هیچی‌ندار» مثل اهالی سینما!

21 شهریور 1404

سینماروزان: همواره روز سینما یا ایام جشنواره فیلم فجر که میشود همه از مدیر تا وزیر و وکیل و... درباره...

ادامه مطلب
رهبری درباره فیلم “موسی” چه گفت؟+ویدیو

رهبری درباره فیلم “موسی” چه گفت؟+ویدیو

21 شهریور 1404
مرگ ابی لیتلز؛ خواننده و نوازنده/اولین اِبی موسیقی ایران!

مرگ ابی لیتلز؛ خواننده و نوازنده/اولین اِبی موسیقی ایران!

20 شهریور 1404
مرگ ژاکلین؛ ترانه‌سرایی که پدرش-ویگن- رهایش کرد و امام رضا(ع) حاجتش داد!

مرگ ژاکلین؛ ترانه‌سرایی که پدرش-ویگن- رهایش کرد و امام رضا(ع) حاجتش داد!

17 شهریور 1404
واکنش تند شهبال شب‌پره به ادعاهای مارتیک و شهرام شب‌پره!

واکنش تند شهبال شب‌پره به ادعاهای مارتیک و شهرام شب‌پره!

17 شهریور 1404
مرگ هوشمند عقیلی؛ خواننده‌ی “فردا تو میایی”/ایرانگرا و مخالف جنگ! 

مرگ هوشمند عقیلی؛ خواننده‌ی “فردا تو میایی”/ایرانگرا و مخالف جنگ! 

15 شهریور 1404
قتل سینما در روز روشن؟!

“پیرپسر” مماس با ۱۶۰میلیارد/”صددام” ۱۳۳میلیارد/”مرد عینکی” ۱۱۰میلیارد/”زن و بچه” ۷۵میلیارد/”ناجورها” در مرز ۱۳میلیارد!/”ناتوردشت” دوروزه ۱/۵میلیاردی شد/افتتاحیه مأیوس‌کننده فیلم مهران مدیری!+آمار کامل فروش

14 شهریور 1404

پربازدیدها

  • مرگ شهرزاد؛ بازیگر زن «قیصر» که کارتن‌خواب شده بود!

    مرگ شهرزاد؛ بازیگر زن «قیصر» که کارتن‌خواب شده بود!

    460 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 184 توئیت 115
  • صدور پروانه «ماجرای نیمه‌شب»مهدویان با مضمونی درباره تخلیه بیمارستانی مجاور یک کانکس افغان!+صدور پروانه برای سازندگان «گشت ارشاد» و «علفزار» و…+صدور پروانه‌ی مادر شهید ژاپنی!

    384 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 154 توئیت 96
  • “پیرپسر” ۱۶۴میلیارد و “صددام” ۱۳۴میلیارد/”مرد عینکی” ۱۲۵میلیارد و “زن و بچه” ۸۱میلیارد/”ناجورها” ۲۲میلیارد/”ناتوردشت” ۵میلیارد+آمار کامل فروش

    366 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 146 توئیت 92
  • حلوا حلوای«سینمای ارگانی» توسط دو مدیر تازه‌کار ارگانی!

    322 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 129 توئیت 81
  • مرگ مهرداد فلاحتگر؛ بازیگر نقش سینوهه‌ی سریال «یوسف» و کاشفِ مصطفی زمانی!

    223 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 89 توئیت 56
  • فرزان دلجو: با «چارلی باستر» به ایران می‌آیم+اظهارنظر درباره‌ی«صبحانه با زرافه‌ها»، «آقازاده» و…

    185 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 74 توئیت 46
  • برگزاری فیلم-کنسرت هری پاتر در هتل اسپیناس

    176 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 70 توئیت 44
  • مرگ ژاکلین؛ ترانه‌سرایی که پدرش-ویگن- رهایش کرد و امام رضا(ع) حاجتش داد!

    155 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 62 توئیت 39

آخرین مطالب

روز سینما؟/«هیچی‌ندار» مثل اهالی سینما!

ترکیه اولین میزبان خارجی «ایرانم» علیرضا قربانی می‌شود/ آخرین اجرای تابستانی در پایتخت

رهبری درباره فیلم “موسی” چه گفت؟+ویدیو

پخش ۸ هزار دقیقه برنامه رادیویی از اصفهان /رادیو در اصفهان صدای مردم است

“پیرپسر” ۱۶۴میلیارد و “صددام” ۱۳۴میلیارد/”مرد عینکی” ۱۲۵میلیارد و “زن و بچه” ۸۱میلیارد/”ناجورها” ۲۲میلیارد/”ناتوردشت” ۵میلیارد+آمار کامل فروش

نمایش نسخه مرمت‌شده آثار کوتاه «محمدرضا اصلانی»، «کامران شیردل» و… در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

شخصیت‌های کارتونی سوره در نمایشگاه نوشت افزار ایرانی/ «یوز» ایرانی روی لوازم التحریر بچه‌ها

مرگ ابی لیتلز؛ خواننده و نوازنده/اولین اِبی موسیقی ایران!

مستند «من جلال آل‌احمد هستم» رونمایی شد

دعوت به شنیدن دنیایی فراتر از شنیده‌های روزمره/گام «لامینور» در موزه موسیقی نواخته می‌شود 

تبلیغات

ویژه ها

روز سینما؟/«هیچی‌ندار» مثل اهالی سینما!
خبر وسط

روز سینما؟/«هیچی‌ندار» مثل اهالی سینما!

21 شهریور 1404

سینماروزان: همواره روز سینما یا ایام جشنواره فیلم فجر که میشود همه از مدیر تا وزیر و وکیل و... درباره...

ادامه مطلب
رهبری درباره فیلم “موسی” چه گفت؟+ویدیو

رهبری درباره فیلم “موسی” چه گفت؟+ویدیو

21 شهریور 1404
مرگ ابی لیتلز؛ خواننده و نوازنده/اولین اِبی موسیقی ایران!

مرگ ابی لیتلز؛ خواننده و نوازنده/اولین اِبی موسیقی ایران!

20 شهریور 1404
مرگ ژاکلین؛ ترانه‌سرایی که پدرش-ویگن- رهایش کرد و امام رضا(ع) حاجتش داد!

مرگ ژاکلین؛ ترانه‌سرایی که پدرش-ویگن- رهایش کرد و امام رضا(ع) حاجتش داد!

17 شهریور 1404
واکنش تند شهبال شب‌پره به ادعاهای مارتیک و شهرام شب‌پره!

واکنش تند شهبال شب‌پره به ادعاهای مارتیک و شهرام شب‌پره!

17 شهریور 1404
مرگ هوشمند عقیلی؛ خواننده‌ی “فردا تو میایی”/ایرانگرا و مخالف جنگ! 

مرگ هوشمند عقیلی؛ خواننده‌ی “فردا تو میایی”/ایرانگرا و مخالف جنگ! 

15 شهریور 1404
قتل سینما در روز روشن؟!

“پیرپسر” مماس با ۱۶۰میلیارد/”صددام” ۱۳۳میلیارد/”مرد عینکی” ۱۱۰میلیارد/”زن و بچه” ۷۵میلیارد/”ناجورها” در مرز ۱۳میلیارد!/”ناتوردشت” دوروزه ۱/۵میلیاردی شد/افتتاحیه مأیوس‌کننده فیلم مهران مدیری!+آمار کامل فروش

14 شهریور 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم