• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
دوشنبه 24 آذر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه خبر

نامزدهای فجر39 اعلام شد⇐رقابت ویژه بین «یدو»، «بی همه چیز» و «زالاوا»!/30 نامزدی برای محصولات فارابی!/13نامزدی برای یک بنیاد خیریه!!!/9نامزدی برای دو فیلم اوج!/5نامزدی برای فقط یک فیلم مرکز!!!/11نامزدی برای دو فیلم اول مارکت مخابرات!!

19 بهمن 1399
در خبر
0 0
A A
2
سیمرغ+جشنواره+فجر

سیمرغ+جشنواره+فجر

سینماروزان: فهرست نامزدهای دریافت سیمرغ جشنواره سی و نهم فیلم فجر با توجه ویژه به آثار ارگانی اعلام شد.

به گزارش سینماروزان رقابت اصلی در دریافت سیمرغ میان سه فیلم «یدو»، «بی همه چیز» و «زالاوا» است و بعد از اینها، «ابلق» و «مصلحت» قرار دارند.

با یک محاسبه سرانگشتی مشخص میشود که نزدیک به 30 کاندیداتوری از آن فیلمهای مختلف فارابی (یدو+زالاوا+تی تی+رمانتیسم+گیجگاه) شده است.

13 نامزدی به فیلم «بی همه چیز» تعلق گرفته است که با حمایت امید اخباراتی از رئوس بنیاد خیریه اخباراتی تولید شده.

11نامزدی برای دو فیلم اول مارکت مخابرات(شیشلیک+آبادان) درنظر گرفته شده.

مرکز گسترش با فقط یک فیلم با نام «مامان» به تهیه کنندگی مجید برزگر(!!) نامزد 5سیمرغ شده است.

محصولات اوج(مصلحت+منصور) نیز علیرغم کیفیت نه چندان مطلوب رویهم نامزد 9 سیمرغ شده اند.

⇓⇓⇓

فهرست کمی نامزدی سیمرغ به قرار زیر است:

— 13نامزدی برای فیلم ارگانی «یدو» که با حمایت کانون و فارابی تولید شده است.

–13نامزدی برای فیلم «بی همه چیز» که با حمایت بنیاد خیریه اخباراتی تولید شده است.

–10 نامزدی برای «زالاوا» که با حمایت فارابی تولید شده است.

–9 نامزدی برای فیلم «ابلق»

–7 نامزدی برای فیلم ارگانی «مصلحت» که با حمایت حوزه و اوج تولید شده!

–7نامزدی برای «روزی روزگاری آبادان» که با حمایت اول مارکت مخابرات تولید شده!

–5نامزدی برای «مامان» که با حمایت مرکز گسترش و به تهیه کنندگی مجید برزگر تولید شده است.

–4نامزدی برای «روشن»

–4 نامزدی برای کمدی «شیشلیک» که با حمایت اول مارکت مخابرات تولید شده

–3 نامزدی برای فیلم «تی تی» که با حمایت فارابی تولید شده!

–2 نامزدی برای فیلم ارگانی «منصور» که با حمایت اوج تولید شده

–2 نامزدی برای فیلم «رمانتیسم…» که با حمایت فارابی تولید شده

–2 نامزدی برای کمدی «گیجگاه» که با حمایت فارابی تولید شده!

–2 نامزدی برای «خط فرضی»

–2 نامزدی برای فیلم «ستاره بازی» به تهیه کنندگی علی سرتیپی.

⇓⇓⇓

نامزدهای سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به شرح زیر است:

**نامزدهای بهترین فیلم

— ابلق به تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی
— بی همه چیز به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی
–زالاوا به تهیه‌کنندگی روح‌اله برادری و سمیرا برادری
— یدو به تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح

**نامزدهای کارگردان اول

— حمیدرضا آذرنگ برای فیلم روزی روزگاری آبادان
— ارسلان امیری برای فیلم زالاوا
–آرش انیسی برای فیلم مامان
— عادل تبریزی برای فیلم گیج‌گاه
–حسین دارابی برای فیلم مصلحت
–سیاوش سرمدی برای فیلم منصور

نامزدهای بهترین کارگردانی

— نرگس آبیار برای فیلم ابلق
— ارسلان امیری برای فیلم زالاوا
–مهدی جعفری برای فیلم یدو
— محسن قرایی برای فیلم بی همه چیز

***نامزدهای بهترین فیلمنامه

— ارسلان امیری، آیدا پناهنده، تهمینه بهرام برای فیلم زالاوا
— آرش انیسی برای فیلم مامان
–آیدا پناهنده، ارسلان امیری برای فیلم تی‌تی

***نامزدهای بهترین فیلمنامه اقتباسی

— حمیدرضا آذرنگ برای فیلم روزی روزگاری آبادان
— مهدی جعفری، مهین عباس‌زاده برای فیلم یدو
–محسن قرایی، محمد داودی برای فیلم بی همه چیز

**نامزدهای بهترین نقش اول مرد

— پرویز پرستویی برای فیلم بی همه چیز
— نوید پورفرج برای فیلم زالاوا
–محسن تنابنده برای فیلم روزی روزگاری آبادان
— میلاد صویلوی برای فیلم یدو
–رضا عطاران برای فیلم روشن
–امیر نوروزی برای فیلم مامان

**نامزدهای بهترین نقش اول زن

— رویا افشار برای فیلم مامان
— ستاره پسیانی برای فیلم یدو
–الناز حبیبی برای فیلم رمانتیسم عماد و طوبا
— ملیسا ذاکری برای فیلم ستاره بازی
— الناز شاکردوست برای فیلم ابلق
–نازنین فراهانی برای فیلم مصلحت

**نامزدهای بهترین نقش مکمل مرد

— عرفان ابراهیمی برای فیلم مامان
— پژمان جمشیدی برای فیلم شیشلیک
–پوریا رحیمی‌سام برای فیلم زالاوا
— وحید رهبانی برای فیلم مصلحت
5- پدرام شریفی برای فیلم بی همه چیز

**نامزدهای بهترین نقش مکمل زن

— آزیتا حاجیان برای فیلم خط فرضی
— الهام شفیعی برای فیلم روزی روزگاری آبادان
–گلاره عباسی برای فیلم ابلق
— گیتی معینی برای فیلم ابلق

**نامزدهای بهترین تدوین
— عماد خدابخش برای فیلم بی همه چیز
— عماد خدابخش برای فیلم گیج‌گاه
–سیاوش کردجان برای فیلم مصلحت
— میثم مولایی برای فیلم یدو

**نامزدهای بهترین فیلمبرداری

— محمد رسولی برای فیلم زالاوا
— مسعود سلامی برای فیلم روزی روزگاری آبادان
–فرشاد محمدی برای فیلم تی‌تی
— مرتضی نجفی برای فیلم‌های روشن و یدو
— مرتضی هدایی برای فیلم بی همه چیز

**نامزدهای بهترین جلوه‌های بصری

— محمد برادران برای فیلم منصور
— جواد مطوری برای فیلم بی همه چیز
–فرید ناظرفصیحی برای فیلم ابلق

**نامزدهای بهترین جلوه‌های ویژه میدانی

— آرش آقابیگ برای فیلم روشن
— ایمان کرمیان برای فیلم تک تیرانداز
–ایمان کرمیان برای فیلم یدو

**نامزدهای بهترین چهره‌پردازی

— ایمان امیدواری برای فیلم ابلق
— شهرام خلج برای فیلم شیشلیک
–رکسانا صفوی برای فیلم ستاره بازی
— عباس عباسی برای فیلم یدو

**نامزدهای بهترین طراحی لباس

— بهزاد جعفری طادی و محمدحسین کرمی برای فیلم شیشلیک
— بهزاد جعفری طادی برای فیلم مصلحت
–مارال جیرانی برای فیلم بی همه چیز
— محمدحسین کرمی برای فیلم زالاوا

**نامزدهای بهترین طراحی صحنه

— بهزاد جعفری طادی برای فیلم مصلحت
— سهیل دانش اشراقی برای فیلم‌های روزی روزگاری آبادان و روشن
–محمدرضا شجاعی برای فیلم ابلق
— آیدین ظریف برای فیلم یدو
5- امیرحسین قدسی برای فیلم بی همه چیز

**نامزدهای بهترین صدابردار

— طاهر پیشوایی برای فیلم ابلق
— رشید دانشمند برای فیلم‌های زالاوا و یدو
–هادی ساعد محکم برای فیلم شیشلیک
— شهرام متولی باشی برای فیلم تک تیرانداز
–امین میرشکاری برای فیلم بی همه چیز

**نامزدهای بهترین صداگذار

— حسین ابوالصدق برای فیلم تک تیرانداز
— بهمن بنی‌اردلان برای فیلم روزی روزگاری آبادان
–علیرضا علویان برای فیلم بی همه چیز
— امیرحسین قاسمی برای فیلم زالاوا
–امیرحسین قاسمی برای فیلم خط فرضی
–امیرحسین قاسمی برای فیلم یدو

**نامزدهای بهترین موسیقی متن

— پیام آزادی برای فیلم رمانتیسم عماد و طوبا
— بامداد افشار برای فیلم یدو
–علیرضا افکاری برای فیلم تی‌تی
— حامد ثابت برای فیلم بی همه چیز
— فردین خلعتبری برای فیلم مصلحت

پیوند کوتاه: https://www.cinemajournal.ir/?p=63105
image_print
برچسب ها: جشنواره سی و نهم فیلم فجرسایت سینما روزانسینما روزانسینماروزانسینماژورنالنامزدهای جشنواره فجر
نوشته قبلی

افشاگری رسانه شهرداری درباره تعریف و تمجیدهای مشکوک از چند فیلم بدردنخور جشنواره!

نوشته‌ی بعدی

توصیه به خودزنی در فجر۳۹!؟؟

مطالب مرتبط

ورود «آقای زالو» به باشگاه ۱۰۰ میلیاردی‌ها

ورود «آقای زالو» به باشگاه ۱۰۰ میلیاردی‌ها

23 آذر 1404

سینماروزان: فیلم سینمایی «آقای زالو» به کارگردانی مهران احمدی پس از چند هفته پیاپی صدرنشینی در جدول فروش هفتگی توانست...

فیلم «یازده یازده» در فیلمنت

فیلم «یازده یازده» در فیلمنت

23 آذر 1404

سینماروزان: فیلم «یازده یازده» با بازی فرزاد حسنی به طور اختصاصی در فیلم نت اکران آنلاین می شود.   فیلم...

۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم‌-کنسرت «بازی تاج و تخت»

۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم‌-کنسرت «بازی تاج و تخت»

23 آذر 1404

سینماروزان: هشتمین شب از اجراهای فیلم-کنسرت «هری پاتر» با استقبال گسترده پاترهدها در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد. هشتمین...

نوشته‌ی بعدی
جشنواره+فجر+خودکشی

توصیه به خودزنی در فجر۳۹!؟؟

دیدگاه‌ها 2

  1. الیکا رسولی می‌گوید:
    قبل 5 سال

    خب معلومه
    خودشون پول میدن میسازن
    خودشون هم باید کاندید کنن
    فقط دلم میسوزد
    به حال اون فیلمسازایی
    که فکر میکنن وارد
    رقابت عادلانه شدن
    نه دوستان
    همه چیز از قبل معلومه

    پاسخ
  2. علیرضا متعالی می‌گوید:
    قبل 5 سال

    والله که اونقدر اینا
    به فیلمای ارگانی باج میدن
    در دولت احمدی نژاد هم ندیدیم
    همون دولت اول احمدی نژاد
    کلی جایزه داده به فیلم آخر بیضایی
    و بعدش هم به فیلم فرهادی
    همون دولت دوم احمدی نژاد
    حتی قلاده ها رو بخش مسابقه
    هم نزاشتن
    حالا اینا چی؟

    پاسخ

پاسخ دادن به علیرضا متعالی لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • حامد مظفری

    به جز تراکم اکران، تهیه‌کننده‌های و پخش‌کنندگان حق‌العمل‌کار، باعث فیلمسوزی گسترده شده‌اند/گروهی از تهیه‌کنندگان طرفدار ورشکستگی در گیشه هستند!/بعضی از پخش‌کنندگان بی‌مسئولیت به عامل نابودی فیلمها بدل شده‌اند!/باید اعتبار را به پروانه‌های ارشاد برگرداند وگرنه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد/با ادامه توقیف آثار مجوزدار در شهرستان، هیچ بعید نیست که سینماداران تهرانی هم از شهرستان‌ها یاد بگیرند و اقدام به ممیزی و توقیف خودسرانه کنند!

    355 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 142 توئیت 89
  • تقابلات والد و مولود در سینمای این سالها؛ از “پیرپسر” تا “پسرکشی” 

    179 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 72 توئیت 45
  • حرفهای ده‌نمکی درباره تعدد دوست‌دختر! +فیلم

    21 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 8 توئیت 5
  • صدور پروانه نمایش برای تهیه‌کننده «داوینچیز»+صدور پروانه برای یک مدیر اسبق

    18 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 7 توئیت 5
  • معرفی یک بانوی تهیه‌کننده به‌عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ١٠٠

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • واکنش غیرمنتظره علیرضا قربانی به خط سفید!+ویدئو

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • تلاش برای همکاری با نسل‌های مختلف/اعلام فهرست تولیدات تازه‌ی فارابی+اطلاعات کامل درباره روند تولید این ۱۵ فیلم

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3
  • کمدی-رمانتیک دشوارتر از کمدی!⇐اصغر نعیمی کارگردان فیلم «دوروز دیرتر» مطرح کرد+توضیح درباره چرایی واگذاری فیلمنامه پرحاشیه «زندگی خصوصی»

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3

آخرین مطالب

ورود «آقای زالو» به باشگاه ۱۰۰ میلیاردی‌ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

فیلم «یازده یازده» در فیلمنت

۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم‌-کنسرت «بازی تاج و تخت»

تشخیص، هوشیاری و آگاهی؛ ابزار مهم عکاسی جنگ و مستند اجتماعی

فیلم کوتاه «مِه» آماده نمایش شد

راه‌اندازی رادیو مقاومت/ رادیو مقاومت اول دی‌ماه ششمین سال فعالیت خود را آغاز می‌کند

کنسرت بزرگ جواد زکی شمس‌آبادی با ارکستر کامل؛ ۲۷ آذر در اریکه ایرانیان

انتصاب مسئولان بخش‌های مختلف پنجمین جشنواره رادیویی پژواک

تبلیغات

ویژه ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟
خبر وسط

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

23 آذر 1404

سینماروزان: دو فیلم ایرانی داریم که مهمترین نماینده‌های ما در اسکار غیر انگلیسی زبان هستند؛ یکی "علت مرگ‌ نامعلوم" که...

ادامه مطلب
مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

23 آذر 1404
پردیس اکومال کرج

آقای زالو مماس با صد میلیارد/قسطنطنیه ۷۵میلیارد/عبور یوز از ۷۴میلیارد/کفایت مذاکرات ۲۳میلیارد/بچه مردم ۱۳میلیارد/دوروز دیرتر ۱۱میلیارد/وصال طهران۵۷ و دختر برقی در ۶میلیارد+آمار کامل فروش 

21 آذر 1404
دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

20 آذر 1404
فیلم های کپی

فیلم «های‌کپی»؛ ملغمه‌ای low level!

19 آذر 1404
یزدان عشیری+جشنواره جهانی فجر

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404
فیلم احمد

تازه‌ترین خروجی شورای صنفی نمایش: دستور اکران فیلم تراژدی زلزله‌ی بم+دستور نیم‌بها کردن آخرهفته فقط برای بانوان!

16 آذر 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم