• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
دوشنبه 24 آذر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه گفتگو

فرزاد موتمن: ارشاد موافقت کرد که نام علی حضرتی به عنوان تهیه‌کننده “خداحافظی طولانی” در تیتراژ ذکر شود/خانه سینما مجوز تهیه‌کنندگی علی حضرتی را صادر کرد!

18 اسفند 1393
در گفتگو
0 0
A A
9
فرزاد موتمن: ارشاد موافقت کرد که نام علی حضرتی به عنوان تهیه‌کننده “خداحافظی طولانی” در تیتراژ ذکر شود/خانه سینما مجوز تهیه‌کنندگی علی حضرتی را صادر کرد!

خداحافظی طولانی

سینماژورنال/حـــامد مظفـــری: از جلمه حواشی جشنواره سی و سوم فیلم فجر حضور فرزند الیاس حضرتی صاحب امتیاز روزنامه “اعتماد” به عنوان سرمایه گذار تازه ترین فیلم فرزاد موتمن بود.

به گزارش سینماژورنال حواشی زمانی به اوج خود رسید که نام علی حضرتی سرمایه گذار 24 ساله فیلم “خداحافظی طولانی” در برخی محافل رسمی به عنوان تهیه کننده اعلام شد.

به دنبال آن و با کاندیدا شدن این فیلم در هفت رشته جشنواره نیز این ظن تقویت شد که مبادا تعلق خاطر داوران فجر به یک جریان خاص سیاسی باعث این توجهات شده است.

فکر نمیکنم نام علی حضرتی باعث توجه به فیلم شده باشد

فرزاد موتمن کارگردان “خداحافظی طولانی” درباره اینکه چقدر توجه هیات داوران به “خداحافظی طولانی” می تواند ربط داشته باشد به ریشه های سیاسی سرمایه گذار به سینماژورنال می گوید: من این طوری درباره قضیه فکر نکرده ام و بیشتر بلحاظ کیفیت اثری که تولید کرده ام انتظار توجه داوران را داشتم. واقعا فکر نمیکنم چون نام ایشان به عنوان تهیه کننده آمده بود هیات داوران به فیلم توجه نشان داد.

“سایه روشن” به جشنواره راه پیدا نکرد چون تجربی بود اما “خداحافظی طولانی” معمولی تر بود

وقتی از موتمن می پرسیم چطور میشود فیلم قبلی او “سایه روشن” که درست یک سال قبل به جشنواره فجری ارائه شده بود که دبیری آن هم برعهده رضاداد بود حتی لایق حضور در جشنواره تشخیص داده نمیشود اما فیلم فعلی این قدر مورد توجه قرار می گیرد بیان می کند: فکر میکنم فضای این دو فیلم با هم فرق داشتند. “سایه روشن” یک فیلم تجربی در گونه تریلر بود که هیات انتخاب نسبت به آن تمایلی نشان نداد اما “خداحافظی طولانی” فیلمی است که برای مخاطب عام ساخته شده و بلحاظ ساختار قابل درک تر است شاید برای همین هیات داوران هم به آن بیشتر توجه کردند.

خداحافظی طولانی
علی حضرتی(نفر دوم از راست) در رونمایی “خداحافظی طولانی” در کاخ جشنواره

در تیتراژ نام من و علی حضرتی به عنوان تهیه کننده می آید

سوال دیگری که درباره “خداحافظی طولانی” وجود دارد این است که بالاخره تهیه کننده فیلم کیست. موتمن یا علی حضرتی؟ فرزاد موتمن در این باره بیان می دارد: بنا شده در تیتراژ فیلم نام من و علی حضرتی به عنوان تهیه کننده بیاید. به هر حال ایشان تمامی سرمایه تولید فیلم را فراهم کرده و برای همین ما هم از ارشاد خواستیم که نامشان به عنوان تهیه کننده بیاید و خوشبختانه ارشاد موافقت کرد.

موتمن که پروانه ساخت “خداحافظی طولانی” را به نام خودش گرفته بود ادامه می دهد: بر این اساس “خداحافظی طولانی” دو تهیه کننده دارد؛ یکی من و دیگری علی حضرتی.

مجوز تهیه کنندگی علی حضرتی صادر شده

موتمن درباره اینکه آیا صدور پروانه تهیه کنندگی نیاز به مجوز اتحادیه تهیه کنندگان ندارد بیان می کند: خوشبختانه مجوز تهیه کنندگی ایشان از سوی صنف تهیه کنندگان خانه سینما صادر شده و برای همین ایشان از این لحاظ مشکلی ندارد.

علی حضرتی فیلمنامه را به من پیشنهاد داد

کارگردان آثاری خاطره انگیز چون “شبهای روشن” و “صداها” درباره نحوه آشنایی خود با علی حضرتی به سینماژورنال می گوید: ایشان خودشان پیشنهاد همکاری به من دادند. گویا کارهای قبلی مرا دیده بودند و بدشان نمی آمد همکاری داشته باشیم. فیلمنامه “خداحافظی طولانی” هم پیشنهاد خودشان بود.

موتمن می افزاید: حین همکاری هم فهمیدم بلحاظ دانش سینمایی آدم مطلعی است که سینمای روز ایران را پیگیری کرده است.

خداحافظی طولانی
ساره بیات و سعید آقاخانی در نمایی از “خداحافظی طولانی”

پخش فیلم را هدایت فیلم برعهده گرفته/فیلم عیدفطر اکران میشود

فرزاد موتمن درباره وضعیت اکران “خداحافظی طولانی” به سینماژورنال اظهار می دارد: پخش فیلم را هدایت فیلم برعهده گرفته است و به دنبال فراهم کردن زمانی مناسب برای پخش هستیم. برنامه مان این است که فیلم در اکران عیدفطر روی پرده برود.

برای اکران رسمی صدای پالایش شده روی فیلم قرار می گیرد

موتمن درباره تفاوت نسخه اکران با نسخه جشنواره می گوید: هیچ تفاوتی وجود نخواهد داشت جز صدای فیلم که در نسخه جشنواره آماده نبود و برای اکران رسمی صدای پالایش شده روی فیلم قرار می گیرد.

پیوند کوتاه: https://www.cinemajournal.ir/?p=1559
image_print
برچسب ها: خداحافظی طولانیعلی حضرتیفرزاد موتمن
نوشته قبلی

آوازخوانی محسن چاووشی برای یک سریال 110 قسمتی

نوشته‌ی بعدی

انتخاب ابراهیم مختاری به عنوان رییس هیأت مدیره خانه سینما/رضاداد به مدیرعاملی نزدیکتر شد

مطالب مرتبط

غلامرضا موسوی و رضا درمیشیان

تولید ۱۸ فیلم بدون پروانه ساخت!⇐ادعای غلامرضا موسوی تهیه‌کننده فیلم جنجالی “کیک محبوب من” +ماجرای کلک رضا درمیشیان به پلیس ترکیه  

8 آبان 1404

سینماروزان: غلامرضا موسوی تهیه‌کننده باسابقه سینما در تازه‌ترین گفتگویش خبر از تولید حدود بیست فیلم-دقیقا ۱۸ فیلم- بدون دریافت پروانه...

بهمن+ کامیار

اعلان عامل توقیف دوساله‌ی فیلم «لاک‌پشت»/چرا شش سال منتظر فرهاد اصلانی ماندند؟/بهمن کامیار کارگردان توضیح داد

16 مهر 1404

سینماروزان: فیلم لاک‌پشت از تازه‌ترین فیلمهای توقیفی است که رفع توقیف شده و در اکران پاییزی روی پرده رفته و...

لیلی+رشیدی

لیلی رشیدی، ممنوع‌کاری، توصیه پدر و مهاجرت؟/سوئیس بهتر است یا آمریکا؟

15 مهر 1404

سینماروزان: به خاطر دارم که در دوره‌ای، تلویزیون بر سر ماجرایی که امروز خنده‌دار است، من را ممنوع‌کار کرده بود....

نوشته‌ی بعدی
کارگردان برتر فجر؛ شکست خورده اصلی انتخابات خانه سینما!/ همکار سالهای اخیر منوچهر محمدی؛ پیروز اصلی انتخابات

انتخاب ابراهیم مختاری به عنوان رییس هیأت مدیره خانه سینما/رضاداد به مدیرعاملی نزدیکتر شد

دیدگاه‌ها 9

  1. قادر می‌گوید:
    قبل 11 سال

    یه جوون 24 ساله سرمایه شو از کچا اورده؟
    بگین بیزنس اش چیه که ما هم برمی تو همون بیزنس

    پاسخ
  2. الی می‌گوید:
    قبل 11 سال

    خوشبحالش که بابای متنفذی داااره
    اگه بابای ما هم شناخته شده بود وضعمون تووووپ بوووود
    اما بازم خوبه که لااقل محتاج دیگران نیستیم
    اینکه با دسترنج خودت پیش بری هنره

    پاسخ
  3. نسرین می‌گوید:
    قبل 11 سال

    علی حضرتی فقط 24 سالشه اونوقت سرمایه یه فیلم و داده؟؟؟
    یعنی حداقل 1 میلیاردی مایه داره این 24 ساله؟

    پاسخ
  4. بابک می‌گوید:
    قبل 11 سال

    داااره که دااااره
    مال باباشه و دوست داره فیلم بسازه
    به شما چه

    پاسخ

پاسخ دادن به قادر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • حامد مظفری

    به جز تراکم اکران، تهیه‌کننده‌های و پخش‌کنندگان حق‌العمل‌کار، باعث فیلمسوزی گسترده شده‌اند/گروهی از تهیه‌کنندگان طرفدار ورشکستگی در گیشه هستند!/بعضی از پخش‌کنندگان بی‌مسئولیت به عامل نابودی فیلمها بدل شده‌اند!/باید اعتبار را به پروانه‌های ارشاد برگرداند وگرنه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد/با ادامه توقیف آثار مجوزدار در شهرستان، هیچ بعید نیست که سینماداران تهرانی هم از شهرستان‌ها یاد بگیرند و اقدام به ممیزی و توقیف خودسرانه کنند!

    355 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 142 توئیت 89
  • تقابلات والد و مولود در سینمای این سالها؛ از “پیرپسر” تا “پسرکشی” 

    179 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 72 توئیت 45
  • حرفهای ده‌نمکی درباره تعدد دوست‌دختر! +فیلم

    21 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 8 توئیت 5
  • صدور پروانه نمایش برای تهیه‌کننده «داوینچیز»+صدور پروانه برای یک مدیر اسبق

    18 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 7 توئیت 5
  • معرفی یک بانوی تهیه‌کننده به‌عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ١٠٠

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • واکنش غیرمنتظره علیرضا قربانی به خط سفید!+ویدئو

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • ماجرای انتقادات ناصر تقوایی از کیمیایی و مهرجویی/در گزارش روزنامه اصلاح‌طلب آمد

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3
  • تلاش برای همکاری با نسل‌های مختلف/اعلام فهرست تولیدات تازه‌ی فارابی+اطلاعات کامل درباره روند تولید این ۱۵ فیلم

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3

آخرین مطالب

ورود «آقای زالو» به باشگاه ۱۰۰ میلیاردی‌ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

فیلم «یازده یازده» در فیلمنت

۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم‌-کنسرت «بازی تاج و تخت»

تشخیص، هوشیاری و آگاهی؛ ابزار مهم عکاسی جنگ و مستند اجتماعی

فیلم کوتاه «مِه» آماده نمایش شد

راه‌اندازی رادیو مقاومت/ رادیو مقاومت اول دی‌ماه ششمین سال فعالیت خود را آغاز می‌کند

کنسرت بزرگ جواد زکی شمس‌آبادی با ارکستر کامل؛ ۲۷ آذر در اریکه ایرانیان

انتصاب مسئولان بخش‌های مختلف پنجمین جشنواره رادیویی پژواک

تبلیغات

ویژه ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟
خبر وسط

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

23 آذر 1404

سینماروزان: دو فیلم ایرانی داریم که مهمترین نماینده‌های ما در اسکار غیر انگلیسی زبان هستند؛ یکی "علت مرگ‌ نامعلوم" که...

ادامه مطلب
مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

23 آذر 1404
پردیس اکومال کرج

آقای زالو مماس با صد میلیارد/قسطنطنیه ۷۵میلیارد/عبور یوز از ۷۴میلیارد/کفایت مذاکرات ۲۳میلیارد/بچه مردم ۱۳میلیارد/دوروز دیرتر ۱۱میلیارد/وصال طهران۵۷ و دختر برقی در ۶میلیارد+آمار کامل فروش 

21 آذر 1404
دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

20 آذر 1404
فیلم های کپی

فیلم «های‌کپی»؛ ملغمه‌ای low level!

19 آذر 1404
یزدان عشیری+جشنواره جهانی فجر

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404
فیلم احمد

تازه‌ترین خروجی شورای صنفی نمایش: دستور اکران فیلم تراژدی زلزله‌ی بم+دستور نیم‌بها کردن آخرهفته فقط برای بانوان!

16 آذر 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم