• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
یکشنبه 23 آذر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه گزارش

برادرزاده رییس اداره نظارت⇔فیلمبردار فعال فیلم اولی‌ها+عکس

19 مرداد 1395
در گزارش, گوناگون
1 0
A A
4
واکنش رییس اداره نظارت به پخش تیزر آثار اکران نوروز از GEM

حبیب ایل بیگی

سینماژورنال: حبیب ایل‌بیگی پیش از ورود به دایره مدیریتی در سازمان سینمایی دولت یازدهم بیشتر به عنوان مدیر روابط عمومی شناخته می شد.

به گزارش سینماژورنال وی که تجربه مدیریت روابط عمومی جشنواره‌هایی مانند فجر، کودک و فیلم کوتاه را داشت بعد از مدیریت روابط عمومی حوزه هنری در دولت قبل، با آمدن حجت ا.. ایوبی در سازمان سینمایی به مدیریت انجمن سینمای جوان رسید و حدودا یک سالی هم در این پست ماند اما با رفتن محمد احسانی مدیر پیشین اداره نظارت به صداوسیما، ایل‌بیگی به عنوان جانشین وی در اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی مشغول به کار شد.

تا همین چند وقت پیش تنها “ایل‌بیگی” حاضر در سینما جناب حبیب ایل بیگی بود اما مدتی بعد از پذیرش مسئولیت ایشان در اداره نظارت، یک سینماگر دیگر با نام خانوادگی “ایل بیگی” هم در فهرست عوامل فیلمها دیده شد.

فیلمبرداری که در یک سال اخیر فعال شده

این سینماگر مهدی ایل‌بیگی نام دارد که هرچند فهرست دقیقی از فعالیتهای قبلی ایشان در دسترس نیست اما در همین چند ماه گذشته به عنوان فیلمبردار چندین فیلم اولی مشغول به کار شده است.

تازه ترین فیلم اولی که نام مهدی ایل‌بیگی به عنوان مدیر فیلمبرداری آمده “انزوا” نام دارد به کارگردان مرتضی‌علی عباس‌میرزایی و تهیه‌کنندگی پیمان جعفری؛ فیلمی که به تازگی گروه بازیگران آن قطعی شده و عنقریب کلید خواهد خورد.

در یک سال گذشته نیز نام ایشان به عنوان فیلمبردار دو فیلم اولی دیگر با نامهای “آپاندیس” و “جاودانگی” به چشم خورده است. “آپاندیس” را کارگردانی به نام حسین نمازی ساخته به تهیه کنندگی مقصود جباری و “جاودانگی” هم فیلمی است از مهدی فردقادری به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی.

جستجوی نام مهدی ایل‌بیگی در اینترنت دامنه گسترده‌ای را پیش‌روی مخاطب نمی‌گذارد و به غیر از یک فیلم کوتاه به نام “آسانسور” و دو تله‌فیلم گمنام با عناوین “گلاب” و “قویها سوار بر بادند” سوابق کاری دیگری از وی در دسترس نیست. آیا همین رزومه خلوت سبب ساز پرکاری ایشان شده است آن هم درست بعد از ورود حبیب ایل بیگی به اداره نظارت؟

مهدی ایل بیگی(نفر سوم از راست) در کنار امیرعلی دانایی و حسین نمازی در پشت صحنه "آپاندیس"
مهدی ایل بیگی(نفر سوم از راست) در کنار امیرعلی دانایی و حسین نمازی(کارگردان) در پشت صحنه “آپاندیس”
پیوند کوتاه: https://www.cinemajournal.ir/?p=26906
image_print
برچسب ها: آپاندیسآسانسورانزواجاودانگیحبیب ایل بیگیحسین نمازیگلابمهدی ایل بیگی
نوشته قبلی

کپی‌برداری از صدایابی ماهواره‌ای به شبکه خانگی رسید⇐این بار با حضور بخشی ویژه برای رقابت رقاص‌ها+عکس

نوشته‌ی بعدی

ارائه نسخه‌ای تازه از فیلم توقیفی “خانه دختر” به شورای عالی نظارت

مطالب مرتبط

تشخیص، هوشیاری و آگاهی؛ ابزار مهم عکاسی جنگ و مستند اجتماعی

تشخیص، هوشیاری و آگاهی؛ ابزار مهم عکاسی جنگ و مستند اجتماعی

23 آذر 1404

سینماروزان: نشست تخصصی و کارگاه انتقال تجربه «عکاسی جنگ و مستند اجتماعی» توسط آلفرد یعقوب‌زاده، عکاس باسابقه و دارنده جوایز...

رادیومقاومت

راه‌اندازی رادیو مقاومت/ رادیو مقاومت اول دی‌ماه ششمین سال فعالیت خود را آغاز می‌کند

22 آذر 1404

سینماروزان: رادیو مقاومت، اول دی‌ماه برای ششمین سال متوالی فعالیت خود را آغاز می‌کند. این شبکه با هدف روایت اقتدار...

جشنواره پژواک

انتصاب مسئولان بخش‌های مختلف پنجمین جشنواره رادیویی پژواک

21 آذر 1404

سینماروزان: با حکم حمیدرضا افتخاری، دبیر پنجمین جشنواره ملی برنامه‌های رادیویی پژواک، مسئولان بخش‌های مختلف این رویداد ملی معرفی و...

نوشته‌ی بعدی
اعلام خبر توقیف “خانه دختر” از شبکه سوم سیما/پخش تیزر فیلم توقیفی روی آنتن زنده!

ارائه نسخه‌ای تازه از فیلم توقیفی "خانه دختر" به شورای عالی نظارت

دیدگاه‌ها 4

  1. لیا می‌گوید:
    قبل 9 سال

    چنين است كار كرد اقوام و نزديكان . چه جوانان مستعدى كه ارزو
    دارند كاش حبيب ايل بيگى عموى شان بود !

    پاسخ
  2. سجاد نمازی می‌گوید:
    قبل 9 سال

    دوست نویسنده ظاهرا آگاه …سلام
    شاید در هر صنف دیگری روابط زبان اثرگذاری داشته باشد…اما برای این صنف و حتی این شغل،یعنی فیلمبرداری فیلم سینمایی تصور روابط کمی احمقانه به نظر میرسد
    اینجا جاییست که هنر فردیست که بودن یا نبودن در یک تیم را تعیین میکند
    از همه مهمتر هیچ عقل سالمی ریسک رابطه و اخذ سفارش برای فیلمبردار یک فیلم سینمایی را قبول نمیکند

    دوست به ظاهر مطلع
    مهدی ایلبیگی و مرتضی عباس میرزایی کارگردان انزوا سابقه همکاری طولانی دارند
    خیلی قبلتر از دولت یازده و ده و قبلتر

    کاش این نشرنامه هم اداره نظارتی داشت

    پاسخ
    • حسنک وزیر می‌گوید:
      قبل 9 سال

      اصغر رفیعی جم غول فیلمبرداری ایران بیکاره
      اونوقت…

      پاسخ

پاسخ دادن به سجاد نمازی لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • حامد مظفری

    به جز تراکم اکران، تهیه‌کننده‌های و پخش‌کنندگان حق‌العمل‌کار، باعث فیلمسوزی گسترده شده‌اند/گروهی از تهیه‌کنندگان طرفدار ورشکستگی در گیشه هستند!/بعضی از پخش‌کنندگان بی‌مسئولیت به عامل نابودی فیلمها بدل شده‌اند!/باید اعتبار را به پروانه‌های ارشاد برگرداند وگرنه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد/با ادامه توقیف آثار مجوزدار در شهرستان، هیچ بعید نیست که سینماداران تهرانی هم از شهرستان‌ها یاد بگیرند و اقدام به ممیزی و توقیف خودسرانه کنند!

    355 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 142 توئیت 89
  • تقابلات والد و مولود در سینمای این سالها؛ از “پیرپسر” تا “پسرکشی” 

    179 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 72 توئیت 45
  • حرفهای ده‌نمکی درباره تعدد دوست‌دختر! +فیلم

    21 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 8 توئیت 5
  • صدور پروانه نمایش برای تهیه‌کننده «داوینچیز»+صدور پروانه برای یک مدیر اسبق

    18 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 7 توئیت 5
  • معرفی یک بانوی تهیه‌کننده به‌عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ١٠٠

    15 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • واکنش غیرمنتظره علیرضا قربانی به خط سفید!+ویدئو

    14 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 6 توئیت 4
  • تلاش برای همکاری با نسل‌های مختلف/اعلام فهرست تولیدات تازه‌ی فارابی+اطلاعات کامل درباره روند تولید این ۱۵ فیلم

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3
  • کمدی-رمانتیک دشوارتر از کمدی!⇐اصغر نعیمی کارگردان فیلم «دوروز دیرتر» مطرح کرد+توضیح درباره چرایی واگذاری فیلمنامه پرحاشیه «زندگی خصوصی»

    13 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 5 توئیت 3

آخرین مطالب

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

فیلم «یازده یازده» در فیلمنت

۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم‌-کنسرت «بازی تاج و تخت»

تشخیص، هوشیاری و آگاهی؛ ابزار مهم عکاسی جنگ و مستند اجتماعی

فیلم کوتاه «مِه» آماده نمایش شد

راه‌اندازی رادیو مقاومت/ رادیو مقاومت اول دی‌ماه ششمین سال فعالیت خود را آغاز می‌کند

کنسرت بزرگ جواد زکی شمس‌آبادی با ارکستر کامل؛ ۲۷ آذر در اریکه ایرانیان

انتصاب مسئولان بخش‌های مختلف پنجمین جشنواره رادیویی پژواک

مرتضی غفوری؛ برنده‌ی جایزه‌ی اصلی فستیوال باکو

تبلیغات

ویژه ها

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟
خبر وسط

حامد مظفری در سینماتیک شرح داد: چرا «یک تصادف ساده» یک فیلم کاملا خودی است؟

23 آذر 1404

سینماروزان: دو فیلم ایرانی داریم که مهمترین نماینده‌های ما در اسکار غیر انگلیسی زبان هستند؛ یکی "علت مرگ‌ نامعلوم" که...

ادامه مطلب
مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

مستند «لاماسو»؛ کاریزمای طوسی در برگ تازه‌ی نماوا 

23 آذر 1404
پردیس اکومال کرج

آقای زالو مماس با صد میلیارد/قسطنطنیه ۷۵میلیارد/عبور یوز از ۷۴میلیارد/کفایت مذاکرات ۲۳میلیارد/بچه مردم ۱۳میلیارد/دوروز دیرتر ۱۱میلیارد/وصال طهران۵۷ و دختر برقی در ۶میلیارد+آمار کامل فروش 

21 آذر 1404
دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

دو سال انتظار برای دريافت مجوز “فِلفور”/واکنش پلتفرم نماوا به بلاتکلیفی برنامه‌های رپ

20 آذر 1404
فیلم های کپی

فیلم «های‌کپی»؛ ملغمه‌ای low level!

19 آذر 1404
یزدان عشیری+جشنواره جهانی فجر

وقتی ده‌ها جشنواره سینمایی در کشور داریم، چرا باید حتما جشنواره فجر را تجزیه کنیم؟/ این درخت تناور ریشه‌های عمیق دارد؛ هرس اشتباه بدجوری به درخت آسیب زد/هیچ دلیل قانع‌کننده و عقلانی برای گسست بخش بین‌الملل و فاصله‌گذاری میان یک کل منسجم  نبود/اتفاقا با برگزاری بخش بین‌الملل در دهه فجر می‌شد از فضای مهیای جشنواره اصلی فجر بهره‌مند شد و میلیاردها تومان در منابع صرفه‌جویی نمود و همزمان از ظرفیت صدها رسانه استفاده کرد/اینکه بخش اصلی جشنواره فجر را در دهه فجر و نصفه‌‌ی دیگر را در اردیبهشت یا آذر و «شاید وقتی دیگر» یا در تهران، منطقه آزاد، شیراز و یا «ناکجاآباد» برگزار کرد فقط باعث بی‌هویتی، سرگردانی و ضعیف‌تر شدن جشنواره شد!/اگر واقعا به دنبال جهانی شدن هستند چرا فجر را پاره کردند و چرا مستقلا جشنواره جهانی شیراز یا قشم یا… را برگزار نمی‌کنند؟/باعث تاسف است که صدای جشنواره جهانی فجر حتی از دروازه‌ی شیراز آن سوتر نرفته است ولی جشنواره‌ی تازه‌کار دریای سرخ عربستان که عضو فیاپف هم نیست کل جریان خبری رسانه‌های خارجی را درنوردیده! 

18 آذر 1404
فیلم احمد

تازه‌ترین خروجی شورای صنفی نمایش: دستور اکران فیلم تراژدی زلزله‌ی بم+دستور نیم‌بها کردن آخرهفته فقط برای بانوان!

16 آذر 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم