۱۲۰۴۱۴۰۱

#محسن_آزاددل مدیر سامانه #گیشه۷ متذکر شد⇐بیش از ۲۰۰ سالن سینما را تحت پوشش داریم که در حدود ۹۵ درصد سینماهای کشور می‌شود!/هم هزینه خدمات آنلاین را حذف کرده‌ایم و هم به مخاطبان، تخفیفات مختلف می‌دهیم!/در چهار استان رتبه نخست فروش بلیت را داشته‌ایم!/تخفیف گروهی به مخاطبان سینما را به طور جدی در دستور کار داریم

محسن آزاددل مدیر سامانه گیشه۷

سینماروزان: بعد از دوران کرونا و ۲ سال تعطیلی سینماها، یکی از وظایف مهم سامانه‌ها بازگرداندن مخاطبان به سینماها بود. با توجه به ظرفیت ۵۰ درصدی سالن‌ها که وجود داشت،سامانه گیشه۷ با تخفیف‌های فصلی، مناسبتی و محلی سعی کردی این اتفاق ممکن شود.

#محسن_آزاددل مدیر سامانه فروش بلیت آنلاین گیشه ۷ با بیان مطلب فوق به خبرگزاری مهر گفت: برای مشتریانی که اولین خرید را انجام می‌دهند و برای مخاطبان همیشگی که از طریق این سامانه اقدام به خرید بلیت می‌کنند، تخفیفات خوبی را در نظر گرفتیم که این روند نیز ادامه دارد. همچنین با توجه به بحث گرانی بلیت سینماها در نظر گرفتیم تا تخفیف خرید گروهی به مخاطبان ارائه دهیم، که هم می‌توانند برای فیلم‌های مختلف سینما و هم برای فیلم‌هایی که پخش آنها با موسسه بهمن سبز است اقدام به خرید بلیت کنند.

وی درباره عملکرد این سامانه در چهلمین جشنواره فیلم فجر توضیح داد: در چهلمین جشنواره فیلم فجر ما دومین سال حضورمان را پشت سر گذاشتیم و  بسیار جدی‌تر روی مباحث فنی کار کردیم، مشکلات را از میان برداشته و تلاش کردیم بدون خطا، خدمات‌رسانی کنیم. به ویژه در شهرستان‌ها و فروش استانی که موفق شدیم در چهار استان رتبه نخست فروش بلیت را داشته باشیم و در استان‌های دیگر نیز فروش خوبی را پشت سر گذاشتیم. علاوه بر این تلاش کردیم با پوشش رسانه‌ای مناسب مخاطبانمان را از اخبار به روز جشنواره مطلع کنیم که این نیز اتفاق خوبی بود.

آزاددل ادامه داد: تا پیش از این ما به شکل پایلوت صرفاً سینماهای بهمن سبز حوزه هنری را تحت پوشش قرار داده بودیم، اما امسال از اوایل تابستان که سینماها بازگشایی شدند، شروع به تبلیغات فیزیکی در سینماها و فضای مجازی کردیم و سینماهای بخش خصوصی را نیز به سایت افزودیم؛ در حال حاضر بیش از ۲۰۰ سالن سینما را تحت پوشش داریم که در حدود ۹۵ درصد سینماهای کشور می‌شود و این مهم‌ترین دستاورد ما در سال ۱۴۰۰ است.

مدیر این سامانه همچنین اظهار کرد: در بحث سهم بازار بلیت فروشی نیز نسبت به سال قبل این فروش چند برابر بود چرا که با تخفیفاتی که به مخاطبان ارائه شد و حذف هزینه خدمات آنلاین از مشتریان، سعی کردیم تا خدماتی مناسب به مخاطبان سینما ارائه کنیم. ما بعد از پشت سر گذاشتن دو ماه محرم و صفر بحث فروش تئاترها را در دستور کار قرار دادیم که جدای از بحث تئاترهای آزاد، تئاترهای بومی و محلی و همچنین بازدید از موزه‌ها را نیز شامل شد.

وی در خاتمه گفت: برنامه‌ریزی برای جذب مخاطبان حضوری یکی دیگر از وظایف ماست؛ چرا که به جز شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان، مشهد باقی شهرها آمار مخاطبان حضوری بیشتری دارند، از همین رو با توجه به سینماهایی که در شهرستان‌ها داریم سعی کردیم مخاطبان حضوری را نیز جذب و به افزایش مخاطب کمک کنیم. راه‌اندازی باشگاه مشتریان گیشه هفت نیز از دیگر برنامه‌های ماست…

محسن آزاددل مدیر گیشه۷ از تخصیص تخفیف گروهی به تمام مخاطبان سینما گفت

محسن آزاددل مدیر گیشه۷ از تخصیص تخفیف گروهی به تمام مخاطبان سینما گفت

image_print
تاريخ انتشار: دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
لینک کوتاه: https://www.cinemajournal.ir/?p=69426

بعدش؟

مطالب مرتبط

بی‌پرده با مخاطبین

ارسال نظر

*

code