۲۸۰۳۱۴۰۰

بعد از مدتها هیجان به رسانه ملی تزریق شد

سینماژورنال: دربی پایتخت میان پرسپولیس و استقلال در حالی با برد ۴ بر ۲ قرمزها همراه بود که بعد از مدتها رسانه ملی ساعات پرمخاطب و البته پرتیزری را تجربه کرد.

به گزارش سینماژورنال نه هیچ کدام از سریالهای نوروزی و نه هیچ کدام از برنامه های نوروزی و حتی نمونه هایی چون “خندوانه” که در فصول قبل پرمخاطب بودند نتوانسته بودند هبجانی را که رسانه ملی با پخش زنده دربی پایتخت به مخاطبان منتقل کرد خلق کنند.

این هیجان که البته برآمده از نوع رقابت نفس گیر میان پرسپولیس و رقیب آبی اش بود سبب ساز سرازیر شدن تیزرهای تبلیغاتی خوبی هم به رسانه ملی در ساعات عصرگاهی جمعه ۲۷ فروردین داشت.

از آن سو بعد از مدتها شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و بخصوص GEM هم ساعات خلوت و کم مخاطبی را تجربه کردند.

image_print
تاريخ انتشار: جمعه 15 آوریل 2016 - 19:21
لینک کوتاه: http://www.cinemajournal.ir/?p=21041

بعدش؟

مطالب مرتبط

3 نظر برای مطلب "بعد از مدتها هیجان به رسانه ملی تزریق شد"

  1. رضا گفت:

    …خندوانه پربيننده نيست ؟؟تعداد پيامك ها و اگهي هاشو نديدي ؟؟؟ برو همون جم رو ببين كه پربيننده و پرهيجانه

    • قادری گفت:

      اگه پربیننده است چرا تهیه کننده ها تیزرشونو نمیدن وسط خندوانه پخش بشه؟

  2. منصوره گفت:

    خندوانه سری های قبلش خوب بود اما سری جدیدش خیلی کمرنگه…

    اقا رضا شما همونی نیستی که طرفدار دواتیشه کپی کاری مهرانی؟؟؟

بی‌پرده با مخاطبین

ارسال نظر

*

code