• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
سه شنبه 27 خرداد 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه گفتگو

با حذف محمدحسین لطیفی، کارگردان “استرداد” سریال تاریخی “حریم” را اواخر پاییز در شهرک دفاع مقدس کلید می‌زند/این سریال از شهادت رئیسعلی دلواری تا فرار احمدشاه از ایران را روایت می‌کند/بودجه تولید سریال را سازمان اوج می‌دهد+توضیحات کارگردان درباره وجه تاریخی سریال، تکذیب حضور سناریست “صدام” و توزیع کاراکترها میان بازیگران مطرح و چهره‌های بومی جنوب کشور

14 تیر 1394
در گفتگو
1 0
A A
0
با حذف محمدحسین لطیفی، کارگردان “استرداد” سریال تاریخی “حریم” را اواخر پاییز در شهرک دفاع مقدس کلید می‌زند/این سریال از شهادت رئیسعلی دلواری تا فرار احمدشاه از ایران را روایت می‌کند/بودجه تولید سریال را سازمان اوج می‌دهد+توضیحات کارگردان درباره وجه تاریخی سریال، تکذیب حضور سناریست “صدام” و توزیع کاراکترها میان بازیگران مطرح و چهره‌های بومی جنوب کشور

رئیسعلی دلواری

سینماژورنال: علی غفاری کارگردانی که علاقه خود به گونه تاریخی را با ساخت پروژه فاخر “استرداد” به بهترین شکل نشان داده بود بار دیگر به سراغ ژانر تاریخی رفته است.

به گزارش سینماژورنال غفاری این بار نه برای سینما که برای تلویزیون، اثر تاریخی می سازد و نه برای شبکه های روتین تلویزیون بلکه برای شبکه “افق” که با نظارت مستقیم سازمان هنری-رسانه ای “اوج” فعالیت می کند.

غفاری نگارش فیلمنامه یک سریال 26 قسمتی با عنوان “حریم” به تهیه کنندگی حسین صابری را به کمک گروهی از نویسندگان برای این شبکه انجام داده است؛ سریالی که پیشتر بنا بود محمدحسین لطیفی آن را بسازد اما شاید وسواسهای سفارش دهندگان که خواهان خلق کاری آبرومند بودند سبب ساز آن شد غفاری که توانایی خود در خلق یک درام تاریخی پر اوج و فرود را در “استرداد” نشان داده بود برای این کار انتخاب شود.

سریال “حریم” یک مقطع تاریخی خاص را دستمایه خلق داستان کرده است؛ دوران جنگ جهانی اول و حضور نیروهای انگلیسی در جنوب ایران. بخش عمده داستان هم در جغرافیای جنوب رخ می دهد و برای آن که بلحاظ طراحی صحنه همه چیز منطبق با واقعیت پیش برود لوکیشنهای مورد نیاز این کار به طور کامل در شهرک سینمایی دفاع مقدس و تحت نظارت مجید میرفخرایی که از چهره های زبده طراحی صحنه است ساخته شده اند.

نگارش “حریم” به صورت گروهی انجام شده/پیشنهاد کارگردانی از سوی مدیران اوج بود

علی غفاری در گفتگو با سینماژورنال با بیان اینکه پیشنهاد ساخت سریال را مدیران سازمان اوج به وی داده اند بیان داشت: فیلمنامه “حریم” بصورت گروهی نگارش شده است درست مانند روندی که برای نگارش “استرداد” طی شد چون فکر میکنم وقتی بصورت کارگاهی کار می کنید شرایط ایده پردازی بهتر فراهم شده و داستان روان تر پیش می رود.

این کارگردان با معرفی گروه نویسندگان این کار ادامه داد: نادر وحید، رضا خمسه و حمید رسولی پور سه نویسنده ای هستند که در کنارم حضور دارند و خودم سرپرستی نویسندگان را برعهده داشته ام. نگارش فیلمنامه به پایان رسیده است و وارد پیش تولید شده ایم.

علیرضا نادری هیچ نقشی در نگارش “حریم” ندارد

غفاری شنیده های مرتبط با حضور علیرضا نادری نویسنده سریالهایی چون “میوه ممنوعه” و “اشکها و لبخندها” در تیم نگارش “حریم” را تکذیب کرده و اظهار داشت: شاید چون ایشان در حال نگارش سریال “کشتزار مرگ” یا “صدام” بوده اند که آن نیز از محصولات سازمان اوج است این شبهه پیش آمده ولی ایشان هیچ نقشی در نگارش سریال “حریم” نداشته اند و شنیده های مبنی بر دیالوگ نویسی سریال توسط ایشان هم صحیح نیست.

بخش عمده ای از کار به نبردهای دریایی اختصاص دارد

علی غفاری که بعد از “استرداد” یک درام با مضمون مقاومت با نام “ابوزینب” را هم ساخته بود درباره اینکه چقدر فکر می کند “حریم” هم بتواند به اندازه “استرداد” خوش ساخت و آبرومند باشد به سینماژورنال گفت: داستانی که مبنای کار قرار گرفته پروداکشن سنگینی را طلب می کند بخصوص که بخش عمده ای از کار هم به نبردهای دریایی اختصاص دارد که در زمان حضور انگلیسیها در جنوب کشور روی داد. داستان در 100 سال پیش به وقوع می پیوندد و فارغ از مطابقت تاریخی داستان و صحنه ها باید بلحاظ گویش مردمان هم همه چیز دقیق پیش برود. اینها همه باعث می شود که با تمرکز کامل و انرژی بالا کار را پیش ببرم و سعی کنم استانداردها را ارتقا دهم.

60 درصد کارمان در شهرک دفاع مقدس انجام خواهد شد

این کارگردان درباره جزییات آغاز کار بیان داشت: فیلمبرداری به دو بخش زمینی و دریایی تقسیم بندی شده است. با آماده شدن دکورهایی که برای نمایش جنوب صد سال پیش در شهرک دفاع مقدس انجام گرفته است فیلمبرداری را از اواخر پاییز در شهرک آغاز خواهیم کرد. حدودا 60 درصد کارمان در شهرک انجام خواهد شد و برای مابقی کار که نماهای دریایی است سعی خواهیم کرد به تناوب از جغرافیای بوشهر و قشم بهره گیریم. البته این بخش دوم نیاز به زمان بندی های فصلی هم دارد که باید لحاظ شود.

ماجرای آزادیخواهان جنوب هنگام سلطه انگلیس

یکی از ویژگیهای “استرداد” دست گذاشتن بر روی پرونده ای قدیمی درباره ماجرای استرداد 11 تن طلای ایران از سوی روسیه بود. آیا در “حریم” هم بناست چنین پرونده هایی بازگشایی شود. علی غفاری در این باره به سینماژورنال بیان داشت: برهه ای که در سریال رویش مانور می دهیم زمانی است که مملکت ما پر از فراز و نشیب بوده است. همزمان با تاج گذاری احمدشاه و ورود انگلیسیها از جنوب به کشور، شوروی نیز تقریبا بر نیمه شمالی کشور مسلط شده بود و همین تسلط بیگانه بود که آزادیخواهان را وارد ماجرا کرد. داستان “حریم” اما ماجراهای بخش جنوبی کشور را مصور می کند.

از رئیسعلی دلواری تا خضرخان اهرمی

وی ادامه داد: در روایت داستان پای یک سری شخصیت تاریخی مهم نظیر رئیسعلی دلواری، شیخ حسن چاه کوتاهی و زایرخضرخان اهرمی هم به داستان باز می شود و درباره این شخصیتها نیز اطلاعات کافی در اختیار مخاطب قرار می گیرد. پس این طور نیست که یک ماجرا یا یک شخصیت خاص روایت شود که در این سریال اتفاقات مهم آن دوره واقعه نگاری تصویری شده و آدمهای درگیر در اتفاقات هستند که داستان را می سازند.

رئیسعلی دلواری
رئیسعلی دلواری به همراه جمعی از همرزمانش

داستان ما دقیقا از شهادت رئیسعلی آغاز میشود

با توجه به اینکه پیشتر در سریال “دلیران تنگستان” همایون شهنواز بخشهایی از زندگی رئیسعلی دلواری مرور شده بود این پرسش پیش آمد که آیا در “حریم” همان برهه از زندگی رئیسعلی روایت می شود یا بخشهایی دیگر و غفاری پاسخ داد: داستان ما دقیقا از شهادت رئیسعلی آغاز میشود و تا زمان پایان جنگ جهانی اول و خروج احمدشاه از ایران ادامه می یابد. برای احترام به این مرد آزادیخواه بخشهایی از سریال نیز به تصویرسازی او می گذرد اما این بخشها کوتاه است و مدخلی برای ورود به داستان.

استفاده از بازیگران بومی جنوب در کنار بازیگران مطرح سینما و تلویزیون

علی غفاری درباره پروسه انتخاب بازیگران این سریال عظیم به سینماژورنال گفت: هیچ بازیگری برای سریال انتخاب نشده و فعلا در حال رایزنی و مذاکره هستیم. این سریال بلحاظ شخصیت، کار شلوغ و پربازیگری است و برای اینکه بتوانیم تمامی شخصیتها را به یک اندازه مورد توجه قرار دهیم نیاز داریم به استفاده همگون از چهره های مطرح سینما و تلویزیون در کنار تعدادی از بازیگران تئاتر و البته یک سری چهره های کمتر شناخته و بازیگران بومی جنوب کشور.

زودتر از سه سال آینده کار روی آنتن نخواهد رفت

این کارگردان درباره زمان روی آنتن رفتن سریال “حریم” بیان داشت: پیش بینی این موضوع خیلی سخت است اما شخصا فکر نمی کنم بتوان سریال را زودتر از سه سال آینده روی آنتن فرستاد یعنی اگر همه چیز مطابق برنامه ریزیها پیش برود اولین قسمت سریال پاییز 97 روی آنتن می رود.

پیوند کوتاه: https://www.cinemajournal.ir/?p=6036
image_print
برچسب ها: آزادیخواهان جنوباستردادچراغ قرمزحریمحسین صابریرئیسعلی دلواریزایرخضرخان اهرمیسازمان هنری-رسانه ای اوجشبکه افقشیخ حسن چاه کوتاهیعلی غفاری
نوشته قبلی

شوخی عطاران با این “مورد” به اخراج از تلویزیون منجر شد و شوخی تنابنده، نه

نوشته‌ی بعدی

ناصر ملک مطیعی بازی در سریال شبکه ماهواره ای را رد کرد

مطالب مرتبط

چرا علی حاتمی نتوانست فیلم پیامبر(ص) را بسازد؟/سرمایه تولید «ضیافت»کیمیایی را سعید امامی داد یا …؟/دلیل مخالفت بیضایی با حضور نیکی کریمی در «سگ کشی» چه بود؟/چرا گلشیفته حتی با تب چهل درجه هم میخواست جلوی دوربین برود؟/چرا شهاب حسینی فیلمنامه‌ی پیشنهادی را سیاه کرد؟/در ساحل خزر بین گلزار و ایرج قادری چه گذشت؟

چرا علی حاتمی نتوانست فیلم پیامبر(ص) را بسازد؟/سرمایه تولید «ضیافت»کیمیایی را سعید امامی داد یا …؟/دلیل مخالفت بیضایی با حضور نیکی کریمی در «سگ کشی» چه بود؟/چرا گلشیفته حتی با تب چهل درجه هم میخواست جلوی دوربین برود؟/چرا شهاب حسینی فیلمنامه‌ی پیشنهادی را سیاه کرد؟/در ساحل خزر بین گلزار و ایرج قادری چه گذشت؟

16 خرداد 1404

سینماروزان: ایران تاریخ فرهنگی غنی دارد و از دل همان تاریخ است که کلی هنرمند درجه یک خلق شده و...

امیر غفارمنش+ساعت+خوش+رضا+عطاران+حمید+لولایی+نصرالله+رادش

امیر غفارمنش: تلویزیون سرمایه سوزی نکند!

12 خرداد 1404

سینماروزان: در روزگاری نه‌چندان دور، تلویزیون هر نوروز و رمضان با قصه‌هایی تازه و چهره‌هایی آشنا، لبخند بر لب مخاطبان...

حرفهای هادی اسماعیلی مدیر موسسه پخش بهمن‌سبز درباره اکران نسخه‌ی سینمایی "پایتخت"، وضعیت اکران نوروز۴۰۴ و...

حرفهای هادی اسماعیلی مدیر موسسه پخش بهمن‌سبز درباره اکران نسخه‌ی سینمایی “پایتخت”، وضعیت اکران نوروز۴۰۴ و…

18 فروردین 1404

سینماروزان: هادی اسماعیلی، مدیرعامل بهمن سبز با اظهار تأسف از عدم ساخت و اکران نسخه سینمایی مجموعه «پایتخت ۷» گفت:...

نوشته‌ی بعدی
بازیگر زن “مختارنامه” با فرزند پسری که از فرنگ برگشته+عکس

ناصر ملک مطیعی بازی در سریال شبکه ماهواره ای را رد کرد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویژه ها

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 
خبر وسط

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

26 خرداد 1404

سینماروزان: در روزهای پرحادثه انتهای خرداد۴۰۴ بد نیست مروری کنیم بر اینکه چرا ناصر تقوایی سه سال بعد از «ناخدا...

ادامه مطلب
درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

24 خرداد 1404
تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

23 خرداد 1404
پردیس سینمایی ارگ تجریش

“دایناسور” در مرز ۱۵۰میلیارد/”صدام” مماس با ۹۰میلیارد/”موسی(ع)” مماس با ۷۰میلیارد/ “کوکتل مولوتف” ۶۱میلیارد/”خانه ارواح” ۲۱میلیارد/”سلام علیکم…” در مرز ۲۰میلیارد/”رویاشهر” در آستانه ۱۵میلیارد/”پیرپسر” دوروزه ۷میلیارد/شکستِ کامل فیلمی همنام سریال هومن سیدی!+آمار کامل فروش 

23 خرداد 1404
«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

23 خرداد 1404
“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

22 خرداد 1404
صدور پروانه برای کارگردانان «تیرباران» و «دلشکسته»

صدور پروانه برای کارگردانان «تیرباران» و «دلشکسته»

21 خرداد 1404

پربازدیدها

  • از خاطراتِ مگوی خالقان «دلیران تنگستان» و «کیف انگلیسی» تا فیلترینگ نماوا به‌خاطر «سووشون»!

    از خاطراتِ مگوی خالقان «دلیران تنگستان» و «کیف انگلیسی» تا فیلترینگ نماوا به‌خاطر «سووشون»!

    111 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 44 توئیت 28
  • نسخه‌ی زنانه مازیار(شهره) لرستانی روی پرده!+توضیحات کارگردان درباره حذف نامش از تیتراژ

    94 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 38 توئیت 24
  • رسانه انگلیسی منتشر کرد: داستان کامل فیلم «زن و بچه»سعید روستایی   

    83 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 33 توئیت 21
  • داود اشرفِ سریال «وحشی» در واقعیت کیست؟/ قاتلی که از زندان فرار می‌کند؟

    76 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 30 توئیت 19
  • چرا علی حاتمی نتوانست فیلم پیامبر(ص) را بسازد؟/سرمایه تولید «ضیافت»کیمیایی را سعید امامی داد یا …؟/دلیل مخالفت بیضایی با حضور نیکی کریمی در «سگ کشی» چه بود؟/چرا گلشیفته حتی با تب چهل درجه هم میخواست جلوی دوربین برود؟/چرا شهاب حسینی فیلمنامه‌ی پیشنهادی را سیاه کرد؟/در ساحل خزر بین گلزار و ایرج قادری چه گذشت؟

    38 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 15 توئیت 10
  • …و بالاخره داریم می‌رسیم به اکران؟⇐رونمایی از تیزر فیلم‌ «پیرپسر» با بازی لیلا حاتمی، حسن پورشیرازی، حامد بهداد و‌…+فیلم

    38 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 15 توئیت 10
  • مرگ امیر سماواتی؛ تهیه‌کننده‌‌ای که از «مسابقه محله» و «کافه ترانزیت» و «ساکن طبقه وسط» رسید به بازیگری در «زخم کاری»!

    35 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 14 توئیت 9
  • انتشار آرای کامل اسکرین‌دیلی بر جشنواره کن۲۰۲۵/«تصادف ساده» با جعفر پناهی: اول/«زن و بچه»سعید روستایی: سوم از آخر!

    33 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 13 توئیت 8

آخرین مطالب

صدای استوار در لحظه بحران/رادیو؛ سنگری برای دفاع از حقیقت و جبهه آگاهی

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

جشن منتقدان خانه سینما به تعویق افتاد/ امروز زمان همدلی با دل‌های داغدار و جان‌های استوار است

صدور پروانه برای دو مدیر اسبق!

بیانیه شورای عالی خانه هنرمندان ایران در پی وقایع اخیر 

بازگشت نماوا به شبکه خانگی 

درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

“دایناسور” در مرز ۱۵۰میلیارد/”صدام” مماس با ۹۰میلیارد/”موسی(ع)” مماس با ۷۰میلیارد/ “کوکتل مولوتف” ۶۱میلیارد/”خانه ارواح” ۲۱میلیارد/”سلام علیکم…” در مرز ۲۰میلیارد/”رویاشهر” در آستانه ۱۵میلیارد/”پیرپسر” دوروزه ۷میلیارد/شکستِ کامل فیلمی همنام سریال هومن سیدی!+آمار کامل فروش 

واکنش ابراهیم حاتمی‌کیا به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و دل‌نوشته‌ای برای سرداران شهید

تبلیغات

ویژه ها

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 
خبر وسط

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

26 خرداد 1404

سینماروزان: در روزهای پرحادثه انتهای خرداد۴۰۴ بد نیست مروری کنیم بر اینکه چرا ناصر تقوایی سه سال بعد از «ناخدا...

ادامه مطلب
درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

24 خرداد 1404
تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

23 خرداد 1404
پردیس سینمایی ارگ تجریش

“دایناسور” در مرز ۱۵۰میلیارد/”صدام” مماس با ۹۰میلیارد/”موسی(ع)” مماس با ۷۰میلیارد/ “کوکتل مولوتف” ۶۱میلیارد/”خانه ارواح” ۲۱میلیارد/”سلام علیکم…” در مرز ۲۰میلیارد/”رویاشهر” در آستانه ۱۵میلیارد/”پیرپسر” دوروزه ۷میلیارد/شکستِ کامل فیلمی همنام سریال هومن سیدی!+آمار کامل فروش 

23 خرداد 1404
«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

23 خرداد 1404
“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

22 خرداد 1404
صدور پروانه برای کارگردانان «تیرباران» و «دلشکسته»

صدور پروانه برای کارگردانان «تیرباران» و «دلشکسته»

21 خرداد 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم