• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
سه شنبه 27 خرداد 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه خبر وسط

پیام دیدار رئیس سینما با مدیران وی‌او‌دی‌های اصلی کشور⇐بازگشت وی‌او‌دی‌‌ها به ارشاد!؟

10 مرداد 1401
در خبر وسط
0 0
A A
0
پیام دیدار رئیس سینما با مدیران وی‌او‌دی‌های اصلی کشور⇐بازگشت وی‌او‌دی‌‌ها به ارشاد!؟

پیام دیدار رئیس سینما با مدیران وی‌او‌دی‌های اصلی کشور⇐بازگشت وی‌او‌دی‌‌ها به ارشاد!؟

سینماروزان: در بازدید رئیس سازمان سینمایی کشور از سه پلتفرم اصلی وی‌او‌دی ایران، آنچه بیش از هر چیز جلب نظر کرد علاقه مدیران پلتفرم‌ها برای بازگرداندن زعامت سامانه‌های ویدیوی درخواستی به سازمان سینمایی ارشاد بود.

تا قبل از روی کار آمدن دولت دوم اعتدال، زعامت پلتفرم‌های ویدیوی درخواستی با ارشاد بود ولی اقدام نابخردانه مدیران سینمایی آن دولت در انحلال موسسه رسانه‌های تصویری و سپس انفعال در ورود ساترا به حیطه شبکه خانگی منجر شد به اینکه زعامت پلتفرم‌ها از ارشاد ستانده شود.

محمد خزاعی رئیس سینمای دولت سیزدهم در بازدید از پلتفرم‌های فیلیمو، نماوا و فیلم‌نت با تقاضای مدیران پلتفرم‌ها برای بازگشت زعامت وی‌او‌دی‌ها به ارشاد روبرو شد‌.

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور به همراه قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان، یزدان عشیری مشاور رئیس سازمان و مدیر کل روابط عمومی و کامران ملکی مشاور امور اصناف رئیس سازمان سینمایی نهم مرداد ماه با حضور در دفاتر پلتفرم‌های فیلیمو، نماوا و فیلم‌نت از بخش‌های مختلف این سامانه‌ها بازدید کرد.

در این بازدید با محمدجواد شکوری مقدم مدیرعامل آپارات و فیلیمو، محمدمهدی شکوری مقدم مدیر آپارات و فیلیمو، محمد حسن شانه ساز‍ زاده مدیرعامل نماوا، مهدی یزدانی مدیر نماوا، علی سرتیپی مدیر سامانه فیلم‌نت و محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران و شریک سرتیپی، پیرامون مشکلات، چالش‌ها و انتظارات این حوزه بحث و گفتگوهایی صورت گرفت.

یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های مدیران پلتفرم‌ها از رئیس سازمان سینمایی، هم‌افزایی نسبت به صدور مجوز محصولات ویدیویی و در عین حال بازگرداندن زعامت پلتفرم‌ها به ارشاد بود.

محمد خزاعی در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت پلتفرم‌ها به عنوان رسانه ای از نظام که می‌توانند بازی شبکه های ماهواره ای را به هم بزنند تاکید کرد: به زودی در جلسات همفکری و تعامل میان وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس رسانه ملی و سایر مراجع ذیصلاح، تکلیف پلتفرم‌ها روشن می‌شود.

تاکید بر اهمیت پلتفرم‌ها و میزان تاثیرگذاری آن بر موضوع اشتغال، رونق تولید آثار تصویری و صنعت سریال سازی، امنیت سرمایه گذاری و کارکرد تفریحی _ سرگرمی این آثار برای خانواده‌ها و جامعه و اشتغال بیش از هزار نفر به صورت مستقیم و حدود 7 هزار نفر به صورت غیرمستقیم و در قالب پروژه‌ها، تاثیر این صنعت در کاهش مخاطب برنامه‌های ماهواره‌ای و لزوم اعتماد به این سامانه‌ها به مثابه کمپانی‌های تولیدی، از دیگر محورهای مطرح شده از سوی مدیران پلتفرم‌ها در بازدید رئیس سازمان سینمایی کشور از این سامانه‌ها بوده است.

در این بازدید، مدیران پلتفرم‌ها عنوان کردند: در شرایط امروز، اقتصاد سینما با پلتفرم‌ها گره خورده و باید ابهامات و بلاتکلیفی‌های این حوزه حل و فصل شود تا رونق و امنیت مضاعفی در این عرصه ایجاد شود.

در ادامه این دیدارها، رئیس سازمان سینمایی کشور، با اشاره به اهمیت پلتفرم‌ها در دنیای معاصر و نیاز جامعه به آن، بر لزوم همگرایی و استفاده از همه ظرفیت‌های صنعت تصویر تاکید کرد و افزود: فعالیت شبکه‌های نمایش خانگی به افزایش ظرفیت اشتغال و فضای فرهنگی کشور کمک می‌کند. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای توسعه و ایجاد بازارهای جدید نیز اقداماتی انجام داده است اما در حال حاضر بیش از همیشه به ایجاد نهضت تولید و محتوا نیاز داریم. جامعه ایران دارای بخش گسترده‌ای از نیروهای انسانی در زمینه صنعت تصویر است. فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها، فعالان تجربی حوزه سینما، هنرجویان آموزشگاه‌ها و مراکز سینمای جوان و علاقمندان به این حوزه از جمله ظرفیت بالقوه ما است که قطعا با تقویت فرآیندهای محتوایی شاهد تحولات چشمگیر در این زمینه خواهیم بود.

خزاعی ادامه داد: ظرفیت پلتفرم‌ها در ایجاد نشاط و سرگرمی، اشتغال و رونق کسب و کار فعالان سینمایی کاملا ملموس است. پلتفرم‌ها یکی از اجزای مهم صنعت تصویر به شمار می‌آیند و قطعا باید توجه جدی‌ای به این صنعت داخلی و تولیدات ملی و بومی آن صورت گیرد. البته، در خصوص محتوای محصولات آن دغدغه‌ها و ملاحظاتی وجود دارد که باید مرتفع شود چرا که این حساسیت‌ها و دغدغه‌ها اهمیت و کارکردهای مهم این بخش را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان سینمایی کشور عنوان کرد: در حال حاضر در کشورهای همسایه از محصولات نمایش خانگی و ‌‌وی‌ او دی‌ها اقتصاد محکمی شکل گرفته و بخش بزرگی از کشورهای منطقه، بازار مصرف آن‌ها محسوب می‌شوند. ما نیز، با توجه به نیروی انسانی کیفی و خلاق و ظرفیت توسعه صنعت تصویر و سریال‌سازی خود می‌توانیم در این رقابت منطقه‌ای، حضور جدی‌تری داشته باشیم.

خزاعی، ضرورت و اهمیت توجه به جایگاه «وی او دی»ها و تاثیرات آنها در جامعه امروز را محسوس دانست و افزود: با رشد تکنولوژی‌های نوین اساسا سبد مصرف خانوار دستخوش تغییرات قرار گرفته است. حتی گزارشی شده که وی او دی ها باعث کاهش گرایش مخاطب به ماهواره‌ها شده‌اند و ما به درستی می‌توانیم از این ظرفیت با محتوا سازی درست و هدفمند، ضمن حفظ وجوه سرگرم کننده و تفریحی، به کارکردهای فرهنگی و اجتماعی آن نیز فکر کنیم.

وی استفاده از پلتفرم‌ها را ضرورت رونق سینما و صنعت تصویر خواند و ادامه داد: در دوران کرونا این صنعت در خلاء سالن‌های سینمایی تا حدی پاسخگوی نیاز جامعه بوده است. جهان امروز با  ظهور فناوری‌های نوین در صنعت تصویر و گسترش آن در جامعه، با انبوهی از تولیدات و محتوا مواجه است درحالیکه امکان محدودسازی نیز وجود ندارد. لازم است با رویکرد تنظیم‌گری و نظارتی به ارتقای کیفیت محتوا فکر کنیم.

خزاعی افرود: در صورت اهمیت پیدا کردن پلتفرم‌ها و امکان دسترسی راحت‌تر مردم به فیلم‌ها و سریال‌ها و تولیدات ایرانی، عملا رغبت مردم از دیدن فیلم‌های خارجی و یا رفتن به سراغ ماهواره‌ها کمتر خواهد شد‌ و امید که به زودی با جلسات همفکری، زعیم نهایی پلتفرم‌ها مشخص گردد.

دیدار محمد خزاعی با روسای فیلمنت، فیلیمو و نماوا
دیدار محمد خزاعی با روسای فیلمنت، فیلیمو و نماوا
پیوند کوتاه: https://www.cinemajournal.ir/?p=70720
image_print
برچسب ها: سازمان سینماییفیلمنتفیلیمومحمد خزاعینماوا
نوشته قبلی

اظهارات مدیر گروهی با پسوند #کارآفرینی که تفاهم‌نامه شراکت با #فارابی بسته⇐هیچ نگاه محتوایی نداریم!/فقط به لحاظ قابلیت‌های  اقتصادی آثار را بررسی می‌کنیم!/قصد نداریم سرمایه‌های مردم را برای تولید آثاری به کار ببریم که تولید محتوای غنی مدنظر آن‌ها است!/رسالت کار کردن با پول مردم تولید محتوای غنی نیست!!/در پروژه‌هایی شراکت می‌کنیم که امکان بازگشت سرمایه آنها زیر یک سال باشد!/فقط بیست درصد از پروژه را تأمین مالی خواهیم کرد!/اولین سود باید به ما برسد!

نوشته‌ی بعدی

انعکاس گفتگویی منتشرنشده از #خسرو_سینایی در سالروز رحلت⇐خوش‌ترین خاطره‌ام همراهی عبدالله اسفندياری بود در تولید #کوچه‌های_عشق!!/می‌دانستم #در_کوچه‌های_عشق و #کوچه_پاییز با مردم ارتباط چندانی نمی‌گیرند!/ #عروس‌_آتش را با این اعتقاد اولیه ساختم که اول با مردم خودمان ارتباط برقرار کند!/ فیلم‌هایی مثل «از کرخه تا راین»، «برج مینو»، «دکل» و … را در ذهن دارم!/ یادم می‌آید #دکل را دوست داشتم/اجازه ندادند فیلم جنگی #کویر_خون را بسازم و بعد خواستار ارائه تحلیل بر کُپی روسی آن شدند!/وقتی برای فیلم من، ده‌ها شورا باید نظر دهند، وای به حال بقیه!!/چرا باید به سلیقه فرانسوی‌ها فیلم بسازیم؟/چرا به فکر بازار منطقه نیستیم؟/چرا به دنبال این نمی‌رویم که از مرز ترکیه تا مرز هند، از مرز کشورهای شمالی و از جنوب تا عربستان و… بازار سینما را تسخیر کنیم؟/چرا بسنده کرده‌ایم به یکی دو جشنواره محفلی؟

مطالب مرتبط

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

26 خرداد 1404

سینماروزان: در روزهای پرحادثه انتهای خرداد۴۰۴ بد نیست مروری کنیم بر اینکه چرا ناصر تقوایی سه سال بعد از «ناخدا...

صدور پروانه برای دو مدیر اسبق!

صدور پروانه برای دو مدیر اسبق!

25 خرداد 1404

سینماروزان: شورای پروانه نمایش، مجوز نمایش دو فیلم را صادر کرد.   امیرحسین علم الهدی مدیر اولیه گروه هنروتجربه پروانه...

“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

22 خرداد 1404

سینماروزان: فروش بالای فیلم "پیرپسر" قابل پیش بینی و متاثر از دو عنصر است؛ یکی فضای تبلیغاتی موثری که در...

نوشته‌ی بعدی
به بن‌بست رسیدن ساختاری دولتی که میلیاردها هزینه‌اش شد؟!⇐خسرو سینایی: فروش فیلم آخرم در «هنروتجربه» به اندازه یک وعده ناهار گروه تولید هم نشد!!!

انعکاس گفتگویی منتشرنشده از #خسرو_سینایی در سالروز رحلت⇐خوش‌ترین خاطره‌ام همراهی عبدالله اسفندياری بود در تولید #کوچه‌های_عشق!!/می‌دانستم #در_کوچه‌های_عشق و #کوچه_پاییز با مردم ارتباط چندانی نمی‌گیرند!/ #عروس‌_آتش را با این اعتقاد اولیه ساختم که اول با مردم خودمان ارتباط برقرار کند!/ فیلم‌هایی مثل «از کرخه تا راین»، «برج مینو»، «دکل» و ... را در ذهن دارم!/ یادم می‌آید #دکل را دوست داشتم/اجازه ندادند فیلم جنگی #کویر_خون را بسازم و بعد خواستار ارائه تحلیل بر کُپی روسی آن شدند!/وقتی برای فیلم من، ده‌ها شورا باید نظر دهند، وای به حال بقیه!!/چرا باید به سلیقه فرانسوی‌ها فیلم بسازیم؟/چرا به فکر بازار منطقه نیستیم؟/چرا به دنبال این نمی‌رویم که از مرز ترکیه تا مرز هند، از مرز کشورهای شمالی و از جنوب تا عربستان و... بازار سینما را تسخیر کنیم؟/چرا بسنده کرده‌ایم به یکی دو جشنواره محفلی؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویژه ها

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 
خبر وسط

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

26 خرداد 1404

سینماروزان: در روزهای پرحادثه انتهای خرداد۴۰۴ بد نیست مروری کنیم بر اینکه چرا ناصر تقوایی سه سال بعد از «ناخدا...

ادامه مطلب
درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

24 خرداد 1404
تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

23 خرداد 1404
پردیس سینمایی ارگ تجریش

“دایناسور” در مرز ۱۵۰میلیارد/”صدام” مماس با ۹۰میلیارد/”موسی(ع)” مماس با ۷۰میلیارد/ “کوکتل مولوتف” ۶۱میلیارد/”خانه ارواح” ۲۱میلیارد/”سلام علیکم…” در مرز ۲۰میلیارد/”رویاشهر” در آستانه ۱۵میلیارد/”پیرپسر” دوروزه ۷میلیارد/شکستِ کامل فیلمی همنام سریال هومن سیدی!+آمار کامل فروش 

23 خرداد 1404
«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

23 خرداد 1404
“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

22 خرداد 1404
صدور پروانه برای کارگردانان «تیرباران» و «دلشکسته»

صدور پروانه برای کارگردانان «تیرباران» و «دلشکسته»

21 خرداد 1404

پربازدیدها

  • از خاطراتِ مگوی خالقان «دلیران تنگستان» و «کیف انگلیسی» تا فیلترینگ نماوا به‌خاطر «سووشون»!

    از خاطراتِ مگوی خالقان «دلیران تنگستان» و «کیف انگلیسی» تا فیلترینگ نماوا به‌خاطر «سووشون»!

    110 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 44 توئیت 28
  • نسخه‌ی زنانه مازیار(شهره) لرستانی روی پرده!+توضیحات کارگردان درباره حذف نامش از تیتراژ

    94 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 38 توئیت 24
  • رسانه انگلیسی منتشر کرد: داستان کامل فیلم «زن و بچه»سعید روستایی   

    83 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 33 توئیت 21
  • داود اشرفِ سریال «وحشی» در واقعیت کیست؟/ قاتلی که از زندان فرار می‌کند؟

    75 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 30 توئیت 19
  • چرا علی حاتمی نتوانست فیلم پیامبر(ص) را بسازد؟/سرمایه تولید «ضیافت»کیمیایی را سعید امامی داد یا …؟/دلیل مخالفت بیضایی با حضور نیکی کریمی در «سگ کشی» چه بود؟/چرا گلشیفته حتی با تب چهل درجه هم میخواست جلوی دوربین برود؟/چرا شهاب حسینی فیلمنامه‌ی پیشنهادی را سیاه کرد؟/در ساحل خزر بین گلزار و ایرج قادری چه گذشت؟

    38 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 15 توئیت 10
  • …و بالاخره داریم می‌رسیم به اکران؟⇐رونمایی از تیزر فیلم‌ «پیرپسر» با بازی لیلا حاتمی، حسن پورشیرازی، حامد بهداد و‌…+فیلم

    38 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 15 توئیت 10
  • مرگ امیر سماواتی؛ تهیه‌کننده‌‌ای که از «مسابقه محله» و «کافه ترانزیت» و «ساکن طبقه وسط» رسید به بازیگری در «زخم کاری»!

    35 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 14 توئیت 9
  • انتشار آرای کامل اسکرین‌دیلی بر جشنواره کن۲۰۲۵/«تصادف ساده» با جعفر پناهی: اول/«زن و بچه»سعید روستایی: سوم از آخر!

    33 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 13 توئیت 8

آخرین مطالب

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

جشن منتقدان خانه سینما به تعویق افتاد/ امروز زمان همدلی با دل‌های داغدار و جان‌های استوار است

صدور پروانه برای دو مدیر اسبق!

بیانیه شورای عالی خانه هنرمندان ایران در پی وقایع اخیر 

بازگشت نماوا به شبکه خانگی 

درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

“دایناسور” در مرز ۱۵۰میلیارد/”صدام” مماس با ۹۰میلیارد/”موسی(ع)” مماس با ۷۰میلیارد/ “کوکتل مولوتف” ۶۱میلیارد/”خانه ارواح” ۲۱میلیارد/”سلام علیکم…” در مرز ۲۰میلیارد/”رویاشهر” در آستانه ۱۵میلیارد/”پیرپسر” دوروزه ۷میلیارد/شکستِ کامل فیلمی همنام سریال هومن سیدی!+آمار کامل فروش 

واکنش ابراهیم حاتمی‌کیا به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و دل‌نوشته‌ای برای سرداران شهید

«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

تبلیغات

ویژه ها

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 
خبر وسط

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

26 خرداد 1404

سینماروزان: در روزهای پرحادثه انتهای خرداد۴۰۴ بد نیست مروری کنیم بر اینکه چرا ناصر تقوایی سه سال بعد از «ناخدا...

ادامه مطلب
درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

24 خرداد 1404
تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

23 خرداد 1404
پردیس سینمایی ارگ تجریش

“دایناسور” در مرز ۱۵۰میلیارد/”صدام” مماس با ۹۰میلیارد/”موسی(ع)” مماس با ۷۰میلیارد/ “کوکتل مولوتف” ۶۱میلیارد/”خانه ارواح” ۲۱میلیارد/”سلام علیکم…” در مرز ۲۰میلیارد/”رویاشهر” در آستانه ۱۵میلیارد/”پیرپسر” دوروزه ۷میلیارد/شکستِ کامل فیلمی همنام سریال هومن سیدی!+آمار کامل فروش 

23 خرداد 1404
«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

23 خرداد 1404
“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

22 خرداد 1404
صدور پروانه برای کارگردانان «تیرباران» و «دلشکسته»

صدور پروانه برای کارگردانان «تیرباران» و «دلشکسته»

21 خرداد 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم