• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
یکشنبه 30 شهریور 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه خبر وسط

در گفتمان حبیب اسماعیلی و علی سرتیپی روی آنتن زنده بیان شد⇐سینما، امن‌ترین جا برای فراغت حتی در دل کروناست ولی متاسفانه اطلاع‌رسانی لازم در این باره صورت نمی‌گیرد!!/۹۵درصد مردم گمان می‌کنند سینماها تعطیل است!/چرا شهرداری و صداوسیما از تبلیغات فیلم‌ها حمایت نمی‌کنند؟/آن قدر تلویزیون از جریان سینما عقب است که اکران فیلم تمام شده و تلویزیون تازه دارد تیزرش را پخش می‌کند!/بدبختانه هیچ حمایتی برای رونق پردیس‌های تازه تاسیس صورت نگرفت!/مسئولان سینما، به جای کمک واقعی به اهالی سینما فقط شوی کمک را اجرا کردند!/تا امنیت فیلم در پلتفرم‌ها فراهم نباشد اکران آنلاین به سودآوری نمی‌رسد!/پلتفرم‌ها باید بخشی از سود هنگفت خود را صرف ارتقای امنیت کنند تا اکران آنلاین، فقط با ضرر همراه نباشد!!/اینکه بازیگری برای یک سریال ۵میلیارد می‌گیرد معلوم است که ساختار تولید در سینما را به هم می‌زند!/اینکه پلتفرم‌ها، بازیگران چهره را با ارقام بالا می‌بلعند آفتی است که درنهایت به ضرر وی‌او‌دی‌ها تمام خواهد شد!/تهیه‌کنندگان نباید زیاده‌خواهی را در سینما را ترویج دهند و بروند استعدادهای تازه بیاورند!/اکران فیلم خارجی بسیار بسیار بسیار می‌تواند کمک کند به رونق مجدد سینماها!!/ همین حالا بعد از “دینامیت” و “درخت گردو” پرفروشترین گیشه برای فیلم‌های خارجی است!/فقط ۵۰ فیلم خوب برای اکران فراگیر داریم و مابقی فیلم‌ها باید فضاهایی دیگر برای عرضه پیدا کنند!/ از اواخر مهر چند فیلم خوب اکران خواهد شد!/تهیه‌کنندگان چاره‌ای ندارند جز اینکه کنار هم قرار گیرند و پلتفرمی امن برای عرضه آثارشان راه بیندازند!/امیدواریم برخلاف روال قبل، در ساختار سینمایی دولت جدید، وضعیتی به وجود بیاید که بازگو کردن مشکلات به حل مساله بینجامد!

25 شهریور 1400
در خبر وسط
1 0
A A
3
حبیب اسماعیلی و علی سرتیپی در شبکه خبر

حبیب اسماعیلی و علی سرتیپی در شبکه خبر

سینماروزان: در گفتمان زنده دو تهیه‌کننده-پخش‌کننده سینما بر لزوم اطلاع‌رسانی درباره بازگشایی سینماها تاکید شد، از فقدان امنیت در اکران آنلاین، انتقاد شد و وعده اکران چندین فیلم مخاطب‌پسند از اواخر مهرماه داده شد.

حبیب اسماعیلی مدیر موسسه رسانه فیلمسازان در برنامه تلویزیونی شهرفرنگ شبکه خبر گفت: متاسفانه اشکالات سینما مدام مطرح می‌شود ولی خروجی ندارد. چرا در ساختار سینمایی وضعیتی به وجود نمی‌آید که بازگو کردن مشکلات به حل مساله بینجامد؟ امیدواریم دولت جدید دست از دور باطل بردارد و انتقادات دلسوختگان سینما را مجالی کند برای حل مساله.

اسماعیلی ادامه داد: به هر حال کرونا آمده و ما باید به سمت هماهنگی زندگی کاری با شرایط جدید برویم. تولید ادامه دارد ولی از نظر پخش واقعا مشکل داریم که حمایت هم نمی‌شود. چرا شهرداری و صداوسیما از تبلیغات فیلم‌ها حمایت نمی‌کنند؟ آن قدر تلویزیون  از جریان سینما عقب است که اکران فیلم تمام شده و تازه تلویزیون دارد تیزرش را پخش می‌کند؟

این پخش‌کننده افزود: در حیطه سالن‌داری کلی هزینه شده برای راه‌اندازی پردیس‌هایی مدرن مثل نارسیس و لوتوس ولی بدبختانه هیچ حمایتی برای رونق این پردیس‌های صورت نگرفته است‌. به جای کمک واقعی به اهالی سینما فقط شوی کمک اجرا شد که امیدواریم در دولت جدید اصلاح شود و واقعا حرفها و نظرات پخش‌کنندگان زمینه‌ای گردد برای حل مشکل پخش‌کنندگان و آسیب‌های فراوانی که کرونا بر آنها تحمیل کرد.

علی سرتیپی مدیر موسسه فیلمیران درباره اوضاع و احوال سینما گفت: به نظرم بیشترین آسیب کرونا برای صنعت سینما بود و آن هم برای حیطه پخش چون علیرغم صرف هزینه برای تجهیز سینما و ساخت سالن‌های به‌روز، ولی برگشت سرمایه از گیشه نداشتیم و همین بیکاری بسیاری از اهالی سینما را رقم زد.

این پخش‌کننده ادامه داد: اوضاع آن قدر بد است که حتی اگر به شرایط کاملا عادی هم برگردیم باز بسیاری از سینماها بازگشایی نخواهند شد. سینما، امن‌ترین جا برای فراغت حتی در دل کروناست ولی متاسفانه اطلاع‌رسانی لازم در این باره صورت نمی‌گیرد و ۹۵درصد مردم گمان می‌کنند سینماها تعطیل است. خودمان در جریان کرونا و در پردیس کوروش ۷میلیارد ضرر کردیم ولی دولت فقط ۳۰۰ میلیون کمک کرد!

حبیب اسماعیلی درباره ادامه تولید فیلم در سينما همزمان با پاندمی کرونا بیان داشت: بخشی از تولیدات کاملا ارگانی هستند و طبیعی است که چه اکران باشد و چه نه، تولید ادامه دارد ولی فیلمسازان قدیمی همه بیکارند. از واروژ کریم مسیحی تا ناصر تقوایی و کیانوش عیاری مدتهاست فیلم نساختند و بیضایی هم که مهاجرت کرده! یک سری از فيلم‌های تولیدی هم محصولات لوباجت است که توسط فیلم اولی‌ها تولید می‌شود چون جوانان فکر می‌کنند اگر فیلم نسازند از چرخه سینما حذف می‌شوند.

این تهیه‌کننده درباره فعالیت سامانه‌های وی‌اودی گفت: همه فیلم‌ها قابلیت نمایش در سینما ندارند و بد نیست که به سمت فضای آنلاین بروند ولی امنیت فیلم در این فضا باید فراهم باشد‌ تا فیلم قاچاق نشود و به سودآوری لازم در فضای آنلاین برسیم. تا امنیت فیلم در پلتفرم‌ها فراهم نباشد اکران آنلاین به سودآوری نمی‌رسد.

علی سرتیپی مدیر فیلمیران درباره عملکرد سامانه‌های وی‌او‌دی در دوران کرونا بیان داشت: به هر حال باید این سامانه‌ها به سمت تنوع بروند و فضای امن برای عرضه فیلم‌ها فراهم کرد تا این طور نباشد که بلافاصله بعد از عرضه، فیلم قاچاق شود. سودآوری در وی‌او‌دی‌ها بالاست ولی پلتفرم‌ها باید بخشی از سود خود را صرف ارتقای امنیت کنند تا اکران آنلاین، فقط با ضرر همراه نباشد.

سرتیپی تاکید کرد: یکی از آفات وی‌او‌دی‌ها آن است که بازیگران چهره را با ارقام بالا می‌بلعند و دیگر بازیگری برای تولیدات سینمایی نمی‌ماند در حالی که سریالهای خانگی می‌توانند مجالی باشند برای معرفی بازیگران‌ جدید همان طور که پیشتر از طریق سریالهای تلویزیونی کلی بازیگر به سینما معرفی شد. اینکه وی‌او‌دی‌ها می‌خواهند با صرف هزینه بالا هرچه بازیگر است را جذب می‌کنند روندی غلط است که در درازمدت حتی ممکن است به ضرر پلتفرم‌ها باشد چون بالاخره دست بالای دست بسیار است!!! پس بايد اين روند را منطقی کنند‌.

حبیب اسماعیلی با تاکید بر معرفی استعدادهای تازه در سینما گفت: اینکه بازیگری برای یک سریال ۵میلیارد می‌گیرد معلوم است که ساختار تولید در سینما را به هم می‌زند. بازیگر اگر واقعا توانایی دارد بیاید و در سود، شریک شود و اگر هم محصولش فروخت، سود بگیرد. به نظرم تهیه‌کنندگان نباید زیاده‌خواهی در سینما را ترویج دهند و بروند استعدادهای تازه را بیاورند تا هم این ارقام، تعدیل شود و هم سینما، رنگی تازه بگیرد.

حبیب اسماعیلی و علی سرتیپی در شبکه خبر
حبیب اسماعیلی و علی سرتیپی در شبکه خبر

علی سرتیپی درباره نقش اکران فیلم خارجی در رونق مجدد سینماها گفت: اکران فیلم خارجی بسیار بسیار بسیار می‌تواند کمک کند به رونق مجدد سینماها چون ده‌ها پردیس در نقاط مختلف ایران ساخته شده و می‌توان اکران خارجی را در سالن‌های متعدد این پردیسها داشت بدون اینکه به اکران ایرانی لطمه بخورد. اکران خارجی باید ضابطه‌مند باشد تا اکران ایرانی و خارجی کنار هم باشد. به نظرم اکران قانونمند فیلم خارجی می‌تواند به رشد کیفیت فیلم‌های داخلی هم بینجامد. همان طور که جلوگیری از واردات خودرو به رشد خودروسازی داخلی نینجامید حالا هم نمی‌شود امید داشت به افزایش کیفیت فیلم ایرانی بدون رقابت با نمونه خارجی‌. همین حالا بعد از “دینامیت” و “درخت گردو” پرفروشترین گیشه برای فیلم‌های خارجی است!

سرتیپی درباره مساله کپی‌رایت اکران خارجی در ایران گفت: هرگاه‌ ‌جلوی تاراج فیلم‌های ایرانی در شبکه‌های ماهواره‌ای را گرفتند آن گاه به دنبال دریافت کپی رایت اکران فیلم‌های خارجی در ایران باشند!!!

حبیب اسماعیلی درباره اکران فیلم خارجی گفت: اکران فیلم خارجی هیچ ترسی ندارد و البته که اکران فیلم خارجی با ممیزی و سانسور بعید است خطری را برای گیشه فیلم‌های ایرانی ایجاد کند‌. شبکه‌های ماهواره‌ای صبح تا شب دارند فیلم‌های روز خارجی را نشان می‌دهند و طبیعی است که عطش عجیب و غریب برای تماشای فیلم‌ خارجی نیست ولی از آن سو افزایش سالن نیاز به تنوع اکران و اکران فیلم خارجی را بیشتر کرده.

مدیر رسانه فیلمسازان گفت: فعالیت فرهنگی در حالت عادیش هم صرفه اقتصادی ندارد و فقط و فقط عشق می‌خواهد. یادم می‌آید زمان جنگ، فیلم “طلسم” را تولید می‌کردیم و دوستان می‌گفتند چرا فیلم میسازید؟ چون عشق داشتیم. الان هم اگر درباره باز بودن سینماها از طریق صداوسیما و شهرداری اطلاع‌رسانی شود قطعا مخاطب به سینما هجوم می‌آورد. باید ارگان‌های عمومی کمک کنند به احیای سینما چون هیچ پلتفرم جای سینما را نخواهد گرفت.

علی سرتیپی درباره حجم فیلم‌های پشت خط اکران گفت: خیلی از فيلم‌ها قابلیت اکران فراگیر ندارند و باید بروند به سمت هنروتجربه یا اکران آنلاین‌. فقط ۵۰ فیلم خوب برای اکران سراسری داریم و مابقی فیلم‌ها باید فضاهایی دیگر برای عرضه پیدا کنند. از اواخر مهر چند فیلم خوب اکران خواهیم کرد ضمن اینکه یک سری تولیدات خوب نیز در مسیر تولید است تا جشنواره امسال پررونق باشد و به‌دنبالش اکران نوروز خوبی خواهیم داشت.

حبیب اسماعیلی با تاکید بر لزوم توسعه بیشتر پلتفرم‌ها برای عرضه فيلم‌هايي که ارزش نمایش در سینماها را ندارند گفت: بسیاری از فیلم‌های تولیدی، ساختار تلویزیونی دارند و پخش آنها از سینماها هیچ فایده‌ای ندارد پس چنین فيلم‌هايي باید به سمت اکران آنلاین بروند. در اکران آنلاین باید پلتفرم‌هایی راه انداخت که امنیت فیلم را حفظ کنند تا امکان قاچاق به نزدیکی صفر برسد. به نظرم تهیه‌کنندگان چاره‌ای ندارند جز اینکه کنار هم قرار گیرند و پلتفرمی امن برای عرضه آثارشان راه بیندازند و البته که دولت جدید هم باید از آنها حمایت کند.

پیوند کوتاه: https://www.cinemajournal.ir/?p=65390
image_print
برچسب ها: برنامه شهر فرنگحبيب اسماعيليشبکه خبرعلی سرتیپی
نوشته قبلی

تازه‌ترین اظهارات محمدمهدی اسماعیلی وزیر تازه ارشاد⇐وزارت ارشاد شکل کاریکاتور گرفته!/در تهران با تورم نیرو مواجهیم ولی در نقاط محروم با وضعیت ضعیفی روبروییم!/جلوه‌ “مواسات مومنانه” در حوزه‌ سینما کجاست؟!/چند فیلم با مضمون “جنگ نرم” ساخته‌ایم؟/لیستی دارم از اسم‌هایی که رهبر انقلاب آوردند و گفتند برای این‌ها فیلم بسازید!/اگر یک فیلم را به‌صورت مشترک با تاجیکستان یا پاکستان بسازیم، خودبه‌خود زنجیره‌ای از صنایع فرهنگی به هم متصل می‌شوند!/باید با استفاده از ظرفیت برادران و خواهران بلوچ به‌دنبال تاثیرگذاری فرهنگی در پاکستان باشیم!/سوژه‌های تاریخی چندهزارساله مانند زندگی یوسف پیامبر، به‌راحتی می‌تواند وارد چرخه تولید مشترک شود!/در دولت مردمی با کار ویترینی و نمایشی نسبتی نداریم و به‌دنبال هنر مردمی هستیم!/باید چتر حمایتی را بالای سر همه‌ نخبگان و نه عده‌ای خاص باز کرد!

نوشته‌ی بعدی

معرفی اعضای دبیرخانه پنجمین جشنواره پرواز

مطالب مرتبط

پرویز پرستویی: فیلم "سرخپوست" برای من و هدیه تهرانی نوشته شده بود اما...+اظهارنظر درباره جنگ دوازده روزه!+چرایی جدایی از کارنامه و... 

پرویز پرستویی: فیلم “سرخپوست” برای من و هدیه تهرانی نوشته شده بود اما…+اظهارنظر درباره جنگ دوازده روزه!+چرایی جدایی از کارنامه و… 

28 شهریور 1404

سینماروزان: قبل از پیشنهاد فیلم «سرخپوست» قرار بود من و نیما جاویدی فیلم «جنتلمن» را با هم کار کنیم و...

رقابت با علی سرتیپی و پردیس کورش؟⇐تهیه‌کننده «مارمولک» با پردیس 10سالنه مجهز به IMAX می‌آید+عکس

“پیرپسر” ۱۷۰میلیارد و “مرد عینکی” ۱۳۸میلیارد/”صددام” ۱۳۵میلیارد/”زن و بچه” ۸۶/۵میلیارد/”ناجورها” ۳۱/۵میلیارد/”گوزنهای اتوبان” دوروزه میلیاردی شد+آمار کامل فروش

28 شهریور 1404

سینماروزان: پیشتاز فروش هفتگی همچنان مرد عینکی است با بهرام افشاری و پس از آن ناجورها قرار دارد با پژمان...

پیرپسر+علت مرگ نامعلوم+مجید برزگر

حامد مظفری: آقای برزگر! انصراف نمی‌دهید از این گزینش ارگانی؟ 

26 شهریور 1404

سینماروزان/حامد مظفری: آقای مجید برزگر تهیه‌کننده‌ی فیلم علت مرگ نامعلوم! یادتان است که ۱۳ سال قبل به من گفتی ریاضت...

نوشته‌ی بعدی
جشنواره پرواز

معرفی اعضای دبیرخانه پنجمین جشنواره پرواز

دیدگاه‌ها 3

  1. فرهاد خاوری می‌گوید:
    قبل 4 سال

    چرا خودتون یه تلویزیون اینترنتی نزدین
    که الان تبلیغ فیلماتون و پخش کنید
    تا کی میخواید دست به دامن تی‌وی باشید
    ؟؟؟؟
    تا کی؟؟؟
    خودتون دست بجنبانید

    پاسخ
  2. ترانه معروف می‌گوید:
    قبل 4 سال

    اکران فیلم خارجی سانسورشده
    به چه دردی میخوره
    فقط چون کپی رایت نمیخوان بدن
    اینقدر له له میزنن برای اکران فیلم
    خارجی؟؟؟

    پاسخ
  3. مجتبی می‌گوید:
    قبل 4 سال

    بععععله دیگه
    فیلم خارجی اکران میکنن
    و دیگه نه سهم تهیه کننده میدن
    و نه سهم پخش کننده
    هرچی فروخت بره تو جیب
    پردیس داران معظم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدها

  • تعیین تکلیف دو فیلم باقیمانده اکران نوروزی به هفته آینده موکول شد/تعیین قیمت بلیت سینماها در سال96 با توافق سینمادار-تهیه‌کننده-توزیع کننده/تعطیلی سینماها از چهارشنبه عصر تا جمعه صبح

    “پیرپسر” ۱۶۴میلیارد و “صددام” ۱۳۴میلیارد/”مرد عینکی” ۱۲۵میلیارد و “زن و بچه” ۸۱میلیارد/”ناجورها” ۲۲میلیارد/”ناتوردشت” ۵میلیارد+آمار کامل فروش

    1200 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 480 توئیت 300
  • حلوا حلوای«سینمای ارگانی» توسط دو مدیر تازه‌کار ارگانی!

    767 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 307 توئیت 192
  • چرا روسای جسور(!) خانه‌ی سینما از فروزان و طوطی سلیمی و ایرن و پوری بنایی نگفتند؟؟

    386 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 154 توئیت 97
  • روز سینما؟/«هیچی‌ندار» مثل اهالی سینما!

    373 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 149 توئیت 93
  • مرگ مهرداد فلاحتگر؛ بازیگر نقش سینوهه‌ی سریال «یوسف» و کاشفِ مصطفی زمانی!

    230 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 92 توئیت 58
  • مرگ ژاکلین؛ ترانه‌سرایی که پدرش-ویگن- رهایش کرد و امام رضا(ع) حاجتش داد!

    191 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 76 توئیت 48
  • فرزان دلجو: با «چارلی باستر» به ایران می‌آیم+اظهارنظر درباره‌ی«صبحانه با زرافه‌ها»، «آقازاده» و…

    191 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 76 توئیت 48
  • حامد مظفری: آقای برزگر! انصراف نمی‌دهید از این گزینش ارگانی؟ 

    128 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 51 توئیت 32

آخرین مطالب

صدور پروانه برای مرتضی عقیلی+صدور دو پروانه دیگر 

اسامی فیلم‌های تجربی بخش ملی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران اعلام شد

برنامه آینده فیلم‌نت/ هجده سریال، برنامه و رئالیتی‌شو در راه است

در پنجمین شب سینمایی سوره اتفاق افتاد/پاسداشت جعفری جوزانی،حسین یاری و حسین زندباف

نقد و بررسی سریال «دکستر: رستاخیز» – بازگشت پرهیجان یک قاتل افسانه‌ای

معرفی گروه انتخاب بخش مسابقه نخستین جشنواره ملی فیلم های کمدی سینمای ایران

علیرضا قربانی در شب آخر «ایرانم» در تهران: دوری از شما غمی است بر دل ما

اسامی فیلم‌های بخش پویانمایی ملی جشنواره فیلم کوتاه ۴۲ اعلام شد

تاریخ «بدون تاریخ» در عمان معلوم شد/ اعلام تاریخ برگزاری «بدون تاریخ» در عمان

پرویز پرستویی: فیلم “سرخپوست” برای من و هدیه تهرانی نوشته شده بود اما…+اظهارنظر درباره جنگ دوازده روزه!+چرایی جدایی از کارنامه و… 

تبلیغات

ویژه ها

صدور پروانه برای مرتضی عقیلی+صدور دو پروانه دیگر 
خبر

صدور پروانه برای مرتضی عقیلی+صدور دو پروانه دیگر 

30 شهریور 1404

سینماروزان: شورای بازبینی فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش سه فیلم موافقت کرد. در میان پروانه‌های صادره عنوان «های کپی»...

ادامه مطلب
پرویز پرستویی: فیلم "سرخپوست" برای من و هدیه تهرانی نوشته شده بود اما...+اظهارنظر درباره جنگ دوازده روزه!+چرایی جدایی از کارنامه و... 

پرویز پرستویی: فیلم “سرخپوست” برای من و هدیه تهرانی نوشته شده بود اما…+اظهارنظر درباره جنگ دوازده روزه!+چرایی جدایی از کارنامه و… 

28 شهریور 1404
رقابت با علی سرتیپی و پردیس کورش؟⇐تهیه‌کننده «مارمولک» با پردیس 10سالنه مجهز به IMAX می‌آید+عکس

“پیرپسر” ۱۷۰میلیارد و “مرد عینکی” ۱۳۸میلیارد/”صددام” ۱۳۵میلیارد/”زن و بچه” ۸۶/۵میلیارد/”ناجورها” ۳۱/۵میلیارد/”گوزنهای اتوبان” دوروزه میلیاردی شد+آمار کامل فروش

28 شهریور 1404
مهناز افشار در اولین حضور سینمایی‌اش پس از مهاجرت/ جزئیاتِ «قرار نوامبر» اعلام شد

مهناز افشار در اولین حضور سینمایی‌اش پس از مهاجرت/ جزئیاتِ «قرار نوامبر» اعلام شد

28 شهریور 1404
مرگ علی اکبر عرفانی؛ تهیه‌کننده‌ای که در دل جنگ، ۵میلیون نفر را به سینماها کشاند!

مرگ علی اکبر عرفانی؛ تهیه‌کننده‌ای که در دل جنگ، ۵میلیون نفر را به سینماها کشاند!

27 شهریور 1404
فیلم «گوزن‌های اتوبان»

ماجرای یک قمار غریب؟!⇐رونمایی از آنونس فیلم «گوزن‌های اتوبان» با بازی نوید پورفرج، الناز شاکردوست، سامان صفاری و…+فیلم

26 شهریور 1404
پیرپسر+علت مرگ نامعلوم+مجید برزگر

حامد مظفری: آقای برزگر! انصراف نمی‌دهید از این گزینش ارگانی؟ 

26 شهریور 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم