• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
سه شنبه 14 مرداد 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه گفتگو

خاطرات حبیب اسماعیلی از تجربیات تئاتریش به بهانه همکاری اخیر با هادی مرزبان⇐در دهه پنجاه خیلیها در کاخ جوانان بودند؛ از پرویز پرستویی و عبدالرضا اکبری تا ضیاءالدین دری و محمد کاسبی و صدرالدین شجره!/چهار دهه قبل برای بازی در نقش گاندی زندگی زاهدانه ای را انتخاب کردم؛ نه گوشت میخوردم و نه تفریح میکردم!!/در بحبوحه انقلاب در نمایشی با محوریت محاکمه گلسرخی ایفای نقش کردم؛ حین اجرای این نمایش مخاطبان عکس شاه را پایین کشیدند!!/راه اندازی سالنهای خصوصی کمکی است به نیروهای مستقل تئاتر/برای شبی 90 دقیقه اجرا، روزی پنج ساعت تمرین میکنم!!/اکبر رادی اعتقادی به بد یا شر مطلق نداشت و جالب است که سالها بعد از وی تازه برخی دنباله روی این نگاه شده اند/شاید اگر اکبر رادی زنده بود حالا نگاهش به همه چیز تغییر یافته بود!

1 آذر 1397
در گفتگو
0 0
A A
0
خاطرات حبیب اسماعیلی از تجربیات تئاتریش به بهانه همکاری اخیر با هادی مرزبان⇐در دهه پنجاه خیلیها در کاخ جوانان بودند؛ از پرویز پرستویی و عبدالرضا اکبری تا ضیاءالدین دری و محمد کاسبی و صدرالدین شجره!/چهار دهه قبل برای بازی در نقش گاندی زندگی زاهدانه ای را انتخاب کردم؛ نه گوشت میخوردم و نه تفریح میکردم!!/در بحبوحه انقلاب در نمایشی با محوریت محاکمه گلسرخی ایفای نقش کردم؛ حین اجرای این نمایش مخاطبان عکس شاه را پایین کشیدند!!/راه اندازی سالنهای خصوصی کمکی است به نیروهای مستقل تئاتر/برای شبی 90 دقیقه اجرا، روزی پنج ساعت تمرین میکنم!!/اکبر رادی اعتقادی به بد یا شر مطلق نداشت و جالب است که سالها بعد از وی تازه برخی دنباله روی این نگاه شده اند/شاید اگر اکبر رادی زنده بود حالا نگاهش به همه چیز تغییر یافته بود!

حبیب اسماعیلی-آهسته با گل سرخ

سینماروزان: حبیب اسماعیلی بعد از چهل سال دوباره با نمایش “آهسته با گل سرخ” بازی در صحنه را تجربه کرده است. او را اغلب مخاطبان با بازیگری و تهیه و پخش فیلم های سینمایی می شناسند؛ در حالی که او در در دهه پنجاه حضور درخشانی در صحنه نمایش داشته است.

به گزارش سینماروزان و به نقل از “ایران تئاتر” حبیب اسماعیلی که خاطرات بسیاری از فعالیت در تئاتر دارد پس از سال ها دوری از صحنه با نمایش “آهسته با گل سرخ” نوشته اکبر رادی  به صحنه بازگشته است. نمایش ماجرای زندگی خانواده ای است که در سال 57 روزهای  نزدیک انقلاب زندگی می کنند. دیلمی بزرگ و پدر خانواده، چایی‌فروش عمده در یکی از بازارهای تهران است. ساسان پسر او به آلمان رفته و به خواسته پدر نمایندگی پخش چای دایر کرده است. سینا به همراه نامزد خود، ساناز قرار است به خواسته پدر، به اتریش برود و حین درس خواندن نمایندگی چای نیز دایر کند. جلال، برادرزاده دیلمی از رشت برای تحصیل در رشته معماری به تهران می‌آید، اما به علت بسته بودن دانشگاه‌ها، به خانه دیلمی می‌آید. در بیرون از خانه  مدام صدای شعارهای مردم و انقلاب و شلیک گلوله می آید؛ اما اعضای این خانواده نسبت به صداها بی تفاوت هستند. در نمایش “آهسته با گل سرخ” به کارگردانی هادی مرزبان میترا حجار، محمد حاتمی، سام قریبیان، فریبا کوثری، حبیب اسماعیلی و بازیگر نوجوان سروش میرزایی بازی دارند. در سالن سنگلج روی صحنه رفته است.

حبیب اسماعیلی در گفتگو با احمد محمداسماعیلی در “ایران تئاتر” درباره عقبه اش در تئاتر و ایفای نقش عبدالحسین دیلمی حرف زده است.

*بازیگری تئاتر را از جوانی و از دهه پنجاه آغاز کردید؟

تئاتر را از کاخ جوانان در دهه پنجاه شروع کردم. در آن دوران اغلب بزرگان بازیگری همچون پرویز پرستویی، محمود جعفری، محمد کاسبی، عبدالرضا اکبری، رحمان رضایی، ضیاء الدین دری، ابوالقاسم معارفی، صدرالدین شجره، تورج مهرزاد، کاظم افرندنیا، معصومه تقی پور و خیلی از دوستان دیگر کارشان را از تئاتر و فعالیت در کاخ جوانان شروع کردند. یادم می آید در آن  سال ها یکی از نمایش هایی که بازی کردم و خیلی مورد توجه قرار گرفت نمایش گاندی بود که من در نقش گاندی ظاهر شدم. برای ایفای این نقش چند ماهی زندگی زاهدانه ای انتخاب کردم و نه گوشت می خوردم و نه تفریح می رفتم و فقط و فقط تمرکزم روی نقش  بود. به سفارت هند هم مراجعه کردم،  درباره گاندی کلی فیلم مستند دیدم و مطلب مطالعه کردم. نمایش روی صحنه رفت و خیلی مورد توجه قرار گرفت. بصورت تور کشوری در چند شهر دیگر هم روی صحنه رفت. در این نمایش داستان از جایی شروع می شود که گاندی ترور می شود. در فاصله زمانی گلوله خوردن تا مرگ  یعنی طی چند ثانیه کل زندگی گاندی را مرور می کند. همچنین نمایش “مترسک” را در بحبوحه انقلاب در سال 1356 بازی کردم که مربوط به محاکمه خسرو گلسرخی بود. در اجرای نمایش در کرمان و اعلام کردن برگزیدگان چون این نمایش منتخب نبود مردم عکس شاه را پایین کشیدند. یادم می آید هیات داوران جشنواره که اسماعیل شنگله، پرویز تاییدی و ایرج زهری بودند و در جایی قبل از اعلام برندگان به ما گفتند نمایشتان تند و انتقادی است و نمی توانیم به آن جایزه بدهیم. ما در آن دوران برای یک شب اجرا چند ماه تمرین می کردیم و همه کار نمایش اعم از ساخت دکور را هم خودمان انجام می دادیم. یادم می آید همان سال در نمایش “آندروا” هم بازی کردم. نمایش “پرواز در قفس” را در کاخ غربی جوانان بازی کردم و در شب اجرا همه بچه های اداره تئاتر دعوت بودند. هادی اسلامی، فیروز بهجت محمدی و تعدادی دیگر از موثرین افراد در این اجرا حضور داشتند. “دکتر فاستوس” هم نمایش موفق دیگری بود که در آن دوران بازی کردم و برای هوشنگ حسامی هم نمایشی بازی کردم. بالاخره دوران پرکاری برایمان بود.

*بعد از چهل سال دوباره با نمایش “آهسته با گل سرخ” به صحنه برگشتید؛ تئاتر نسبت به دهه پنچاه چه تفاوت هایی پیدا کرده است؟

شرایط تئاتر به خصوص در سال های اخیر تحولات زیادی داشته است و با ایجاد سالن های خصوصی متعدد فرصت کار برای تئاترهای مستقل فراهم شده است. از طرفی سطح کیفی نمایش ها هم ارتقا پیدا کرده است. استقبال خوب مردم هم نشان می دهد تئاتر جایگاهش را به دست آورده است.

*تمرینات طولانی و سخت تئاتر برایتان بعد از این سالها چه ویژگی هایی داشت؟

خیلی لذت بخش بود و روز اول تمرین نمایش خاطرات خوب گذشته برایم تکرار شد. قبل از شروع اجرا هر روز از 3 تا 8  شب تمرین داشتیم.

*آیا کارهای هادی مرزبان را دنبال کرده بودید؟

بله، اغلب اجراهای ایشان را دیده بودم و دیدم فرصت خوبی است که بعد از سالها دوباره تجربه بازی در صحنه را به دست بیاورم. همیشه در سنگلج تئاتر دیده بودم و این دفعه خودم روی سن بودم. به نظرم متن  اکبر رادی خیلی جامع و خوب بود و به چالش های اجتماعی به درستی پرداخته بود و آن قدر خوب نوشته که امروز هم مابه ازا دارد.

*آیا پیش از این هم در متن های اکبر رادی بازی کرده بودید؟

بله،  در نمایش “مرگ در پاییز” بازی کرده بودم.

*در نمایش “آهسته با گل سرخ”  به بهانه نشان دادن وضعیت زندگی یک خانواده نوکیسه، تاریخ انقلاب و حواشی آن نیز مرور میشود.

نگاه رادی درست است و به نظرم بعد از گذشت چهار دهه هنور نو و جذاب است؛ در همه دوران آدم هایی مثل عبدالحسین دیلمی وجود داشته و همچنان وجود خواهد داشت و البته نمایش مروری دارد به شرایط پرنوسان جامعه در سال 1357.

*آیا در این نمایش نگاه محافظه کارانه و سنتی در تقابل با نگاه عمل گرا و روشنفکر مآب دیده میشود؟

همه جوانها سر پر شوری دارند و دوست دارند بدون محابا در شرایط مختلف اجتماعی حضور داشته باشند. خیلی از خانواده های متمول هم نگران شرایط و وضعیت فرزندانشان بوده و هستند. عبدالحسین دیلمی هم با توجه به شرایط جامعه 57 پسرانش را به خارج می فرستد و در ضمن میخواهد به تجارت چای هم بپردازند و روحیه کاسبکارانه ای دارد. او شم تجاری خوبی دارد و آدم زحمتکشی است و از هیچ به اینجا رسیده و کسی نبوده که با ارثیه پدری تاجر شده باشد. برادرش نقطه مقابل او است و هنوز یک کارگر ساده است. به هر حال فرق این دو برادر زیاد بوده و این تفاوت میان دو پسر عبدالحسین دیلمی دیده می شود؛ یکی خوشگذران و تن آسا و دیگری درس خوان و تاجر موفق است.

*در آثار رادی معمولا پدران نقش مهمی در خلق درام دارند و در “آهسته با گل سرخ” پدر هم محور اتفاقات نمایش است.

پدر آدم منفی نیست و رفتارهایش توجیه دارد و هر آدمی نقطه قوت و ضعف دارد. در کلیت در آثار رادی شر و بد مطلق وجود ندارد و در بطن ماجراها است که به اغلب شخصیت های منفی کارهای رادی حق می دهیم. نگاه رادی به آدم ها معصومانه و توام با احترام است و جالب اینکه اخیرا و سالها بعد از رادی برخی نویسندگان سینما چنین نگاهی را ترویج میدهند. البته این نگاه‌ رادی مربوط به دهه های پنجاه و شصت بود و شاید اگر رادی هنوز زنده بود و می نوشت شخصیت هایش به گونه دیگری بودند. نقش من در متن اخیر رادی متعلق به طبقه مرفه جامعه است. او بیشتر یک بیزنسمن موفق است و مدام در حال توسعه شغلش بدون هیچ نوع نگاه مقتصدانه ای است.

پیوند کوتاه: https://www.cinemajournal.ir/?p=53508
image_print
برچسب ها: آهسته با گل سرخاکبر رادیحبیب اسماعیلیهادی مرزبان
نوشته قبلی

چرا صداوسیما “گزارش فرار یوسفی”را تحریم کرد؟! +عکس

نوشته‌ی بعدی

دبیر جشنواره رشد: سعی کردیم بودجه‌ها را صرف جوایز کنیم تا دکور

مطالب مرتبط

آتش تقی پور

خانه‌تکانی را از اینجا آغاز کنید/توصیه‌ی آتش تقی‌پور بازیگر پیشکسوت به مدیران فرهنگی

18 تیر 1404

سینماروزان: برخلاف ادعاهایی که طرح می‌شود و با وجود پشت سر گذاشتن شرایط حساس جنگ دوازده روزه، مدیران فرهنگی همچنان...

مهدی مصیبی تهیه‌کننده

سکانس‌های علم‌کشی ناصر و بهروز در «طوقی» مشکل‌ساز شد!/دو فیلمِ علی حاتمی، کمرم را شکست!+ماجرای ترس بهروز وثوقی از شوهر اول گوگوش و…+کمک به رونق ژیان!

14 تیر 1404

سینماروزان: مهدی مصیبی تهیه‌کننده باسابقه سینمای ایران، مدیر سیرافیلم، از مدیران سینما گلریز(یوسف آباد) سابقه تولید حدود سی فیلم و...

سروش انتظامی

سروش انتظامی آقازاده مجید انتظامی: در خانه ما از بچگی فقط موسیقی فیلم پخش می‌شد/در «تاسیان» نتوانستم ساز تخصصی خودم را بزنم  

11 تیر 1404

سینماروزان: سروش انتظامی فرزند خلف استاد مجید انتظامی و نوه استاد عزت‌الله انتظامی است. او این روزها با پخش سریال...

نوشته‌ی بعدی
دبیر جشنواره رشد: سعی کردیم بودجه‌ها را صرف جوایز کنیم تا دکور

دبیر جشنواره رشد: سعی کردیم بودجه‌ها را صرف جوایز کنیم تا دکور

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویژه ها

معرفی فیلم «پیرپسر» به اسکار۲۰۲۶؟/تهیه‌کننده پاسخ داد
خبر

معرفی فیلم «پیرپسر» به اسکار۲۰۲۶؟/تهیه‌کننده پاسخ داد

14 مرداد 1404

سینماروزان: در فاصله ای کوتاه تا اعلام گزینه سینمای ایران برای رقابت در بخش غیرانگلیسی زبان اسکار، به نظر می‌رسد...

ادامه مطلب
نرفتن به سربازی برای کارگردان “ابد…” دردسرساز شد

پاییز؛ استارتِ فیلم پنجم سعید روستایی!/تهیه‌کننده خبر داد   

13 مرداد 1404
صدور پروانه برای پروژه‌ی آمریکایی شهاب حسینی+صدور پروانه برای یک فیلم سیاسی    

صدور پروانه برای پروژه‌ی آمریکایی شهاب حسینی+صدور پروانه برای یک فیلم سیاسی   

13 مرداد 1404
روایت اکتای براهنی کارگردان فیلم “پیرپسر” از آقازاده‌های اخته⇐ تهدید کردند که بر قبر پدرم…! +صحبت‌هایی درباره ساخت تایتانیکِ ایرانی و یک‌ فیلم جنگی بخصوص 

روایت اکتای براهنی کارگردان فیلم “پیرپسر” از آقازاده‌های اخته⇐ تهدید کردند که بر قبر پدرم…! +صحبت‌هایی درباره ساخت تایتانیکِ ایرانی و یک‌ فیلم جنگی بخصوص 

12 مرداد 1404
ماجرای یک کارگردان و دو زن! شهرام مکری فیلم «خرگوش سیاه، خرگوش سفید» را در تاجیکستان ساخت

ماجرای یک کارگردان و دو زن! شهرام مکری فیلم «خرگوش سیاه، خرگوش سفید» را در تاجیکستان ساخت

11 مرداد 1404
پردیس+زندگی

“صددام” ۱۲۲میلیارد/”پیرپسر” ۱۰۴میلیارد/”مرد عینکی” ۳۱میلیارد/”زن و بچه” ۲۸میلیارد/”فرمانروای آب” دوروزه ۲۵۰میلیون!+آمار کامل فروش

10 مرداد 1404
تحقق پیش‌بینی یک ماه و نیم قبل↵فیلم”پیرپسر”صدمیلیاردی شد و عباس آقای سوپرگوشت، ته قلبمان ماند!

تحقق پیش‌بینی یک ماه و نیم قبل↵فیلم”پیرپسر”صدمیلیاردی شد و عباس آقای سوپرگوشت، ته قلبمان ماند!

9 مرداد 1404

پربازدیدها

  • بازگشت بهرام افشاری به سینما با  فیلم «مرد عینکی»+رونمایی از پوستر بدون بازیگر زن!؟ 

    بازگشت بهرام افشاری به سینما با  فیلم «مرد عینکی»+رونمایی از پوستر بدون بازیگر زن!؟ 

    171 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 68 توئیت 43
  • بازگشتِ کارگردانِ شکست‌خورده‌ی اکران نوروز⇐فیلم «جزایر قناری» در راه اکران+پوستر 

    114 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 46 توئیت 29
  • درگذشت همایون؛ بازیگر تپلی دوست‌داشتنی «سلطان قلبها»/ممنوع‌کار مرحوم شد!

    103 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 41 توئیت 26
  • بهرام افشاری در حبس؟⇐رونمایی از اولین ویدیوی «مرد عینکی» +فیلم

    82 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 33 توئیت 21
  • مشکلات صدای فرهاد و داریوش و فریدون فروغی چه بود؟/کدام خواننده‌های لس‌آنجلسی، پولکی نیستند؟/داریوش در اوج اعتیاد پدری از ما درآورد که نگو…/چرا ابی زن دلیل شد؟/شادمهر نصف ویژگی‌های یک هنرمند را ندارد/برای امیرقاسمی زن گرفتم و حالا دشمنم شده!/سندی و گروهش یخچال خانه مرا خالی کردند!+عذرخواهی پنجاه درصد‌‌ی از سیاوش قمیشی+ماجرای درگیری با گوگوش+کیفیت رپ خوانی تتلو+ماجرای پیتزا دلیوری در ابتدای ورود به آمریکا؟+جریان یک‌ شب بازداشت به‌خاطر بیتلز 

    38 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 15 توئیت 10
  • جایزه سی میلیون دلاری برای سر بهرام افشاری!؟⇐تیزر رسمی فیلم “مرد عینکی” منتشر شد+ویدیو 

    38 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 15 توئیت 10
  • سکانس‌های علم‌کشی ناصر و بهروز در «طوقی» مشکل‌ساز شد!/دو فیلمِ علی حاتمی، کمرم را شکست!+ماجرای ترس بهروز وثوقی از شوهر اول گوگوش و…+کمک به رونق ژیان!

    42 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 17 توئیت 11
  • ردّپای آقازادگی در انتصاب تازه‌ی فارابی

    28 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 11 توئیت 7

آخرین مطالب

«صیاد» به اکران آنلاین رسید/ برش متفاوتی از زندگی شهید صیاد شیرازی در نمایش خانگی

معرفی فیلم «پیرپسر» به اسکار۲۰۲۶؟/تهیه‌کننده پاسخ داد

بزرگداشت دهمین سال تأسیس موزه گرافیک ایران با برپایی دو نمایشگاه/ شمارهٔ ۶۸ «جهت اطلاع» رونمایی خواهد شد

مستند «هزار زخم و یک مرهم» روی آنتن/ عیادت تاریخی آیت الله خامنه‌ای از جانبازان در تابستان ۶۷

درخشش «آن‌ها مرا دوست داشتند» در جشنواره آوانکا پرتغال

رؤیاها در عمان قاب خواهند شد

تازه‌ترین خروجی شورای صنفی نمایش: دستور اکران دو کمدی “پژمان”دار دیگر+دستور اکران یک فیلم غیرکمدی+یک دستور به سمفا 

حامد یامین‌پور مدیرعامل باشگاه فیلم سوره شد/ خداحافظی با محمدجواد موحد

عشقبازی مجاور جنگ⇐رونمایی از پوستر فیلم « اتاقک گلی» با بازی آناهيتا افشار، تورج الوند و…+عکس

اکران «هابیت: برهوت اسماگ»‏ در خانه هنرمندان ایران

تبلیغات

ویژه ها

معرفی فیلم «پیرپسر» به اسکار۲۰۲۶؟/تهیه‌کننده پاسخ داد
خبر

معرفی فیلم «پیرپسر» به اسکار۲۰۲۶؟/تهیه‌کننده پاسخ داد

14 مرداد 1404

سینماروزان: در فاصله ای کوتاه تا اعلام گزینه سینمای ایران برای رقابت در بخش غیرانگلیسی زبان اسکار، به نظر می‌رسد...

ادامه مطلب
نرفتن به سربازی برای کارگردان “ابد…” دردسرساز شد

پاییز؛ استارتِ فیلم پنجم سعید روستایی!/تهیه‌کننده خبر داد   

13 مرداد 1404
صدور پروانه برای پروژه‌ی آمریکایی شهاب حسینی+صدور پروانه برای یک فیلم سیاسی    

صدور پروانه برای پروژه‌ی آمریکایی شهاب حسینی+صدور پروانه برای یک فیلم سیاسی   

13 مرداد 1404
روایت اکتای براهنی کارگردان فیلم “پیرپسر” از آقازاده‌های اخته⇐ تهدید کردند که بر قبر پدرم…! +صحبت‌هایی درباره ساخت تایتانیکِ ایرانی و یک‌ فیلم جنگی بخصوص 

روایت اکتای براهنی کارگردان فیلم “پیرپسر” از آقازاده‌های اخته⇐ تهدید کردند که بر قبر پدرم…! +صحبت‌هایی درباره ساخت تایتانیکِ ایرانی و یک‌ فیلم جنگی بخصوص 

12 مرداد 1404
ماجرای یک کارگردان و دو زن! شهرام مکری فیلم «خرگوش سیاه، خرگوش سفید» را در تاجیکستان ساخت

ماجرای یک کارگردان و دو زن! شهرام مکری فیلم «خرگوش سیاه، خرگوش سفید» را در تاجیکستان ساخت

11 مرداد 1404
پردیس+زندگی

“صددام” ۱۲۲میلیارد/”پیرپسر” ۱۰۴میلیارد/”مرد عینکی” ۳۱میلیارد/”زن و بچه” ۲۸میلیارد/”فرمانروای آب” دوروزه ۲۵۰میلیون!+آمار کامل فروش

10 مرداد 1404
تحقق پیش‌بینی یک ماه و نیم قبل↵فیلم”پیرپسر”صدمیلیاردی شد و عباس آقای سوپرگوشت، ته قلبمان ماند!

تحقق پیش‌بینی یک ماه و نیم قبل↵فیلم”پیرپسر”صدمیلیاردی شد و عباس آقای سوپرگوشت، ته قلبمان ماند!

9 مرداد 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم