• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
یکشنبه 12 مرداد 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه یادداشت

بهترین بازیگران جشنواره سی و چهارم به انتخاب یک فارغ‌التحصیل اُپرا

7 اسفند 1394
در یادداشت
2 0
A A
9
بهترین بازیگران جشنواره سی و چهارم به انتخاب یک فارغ‌التحصیل اُپرا

ثنا حاجی زاده

سینماژورنال/ثنا حاجی‌زاده(فارغ‌التحصیل اُپرا و کارشناس بازیگری): در مرور بازیگری جشنواره فیلم فجر برخلاف مرور آثار آن که جز چند مورد استثنایی حلقه‌ای تکراری از محصولاتی در فرمت تلویزیونی را شاهد بودیم اتفاقات نسبتا خوبی رخ داد.

از یک طرف چهره‌هایی جوان هم میان بازیگران مرد و هم میان بازیگران زن را شاهد بودیم که توانستند با بازیهای جانانه خود مخاطب را برای لحظاتی هم که شده از دام میزانسنهای بسته و قابهای تلویزیونی رهایی بخشند و از طرف دیگر پیشکسوتان بازیگری هم علیرغم حضور در آثاری متوسط و ضعیف گلیم خود را از آب بیرون کشیدند.

در ادامه به معرفی بهترین بازیگران مرد و زن جشنواره می‌پردازیم.

بازیگران مرد

–امیر جدیدی/اژدها وارد میشود

در”اژدها وارد میشود” خیلی ملموس و همذات پندارانه توانست شخصیتی را که در دل اتفاقی معلق بین رئال و سوررئال رخ می دهد خلق کند. او خیلی خوب ویژگیهای شخصیتی یک مأمور امنیتی در دوران پیش از وقوع انقلاب اسلامی را درک کرده بود و سعی کرد این درک را در ترکیب با استایلی که یادآور نوآرهای کلاسیک است به ثمر بنشاند.

–هادی حجازی فر/ایستاده در غبار

“ایستاده در غبار” دیالوگ چندانی نداشت و حجازی فر که از طریق یک فراخوان تلگرامی یافت شده بود باید فقط و فقط با تکیه بر اکتش ایفاگر یک فرمانده کاریزماتیک به نام احمد متوسلیان می شد.

صدا یکی از اساسی ترین عناصر در بازیگری است و بازیگران می دانند که بازی بدون دیالوگ و متکی بر اکتهایی که باید از میمیک صورت گرفته تا زبان بدن را پوشش دهد چقدر دشوار است. هادی حجازی فر اما خیلی راحت و البته با فهم درست از شرایط ساختاری “ایستاده در غبار” نقش را خلق کرد.

–نوید محمدزاده/لانتوری+ابد و یک روز

هم در “لانتوری” و هم در “ابد و یک روز” محمدزاده تلاش زیادی برای قرارگیری درست در مسیر درام انجام داد. او در “لانتوری” نقش یک خلافکار زمین‌خورده که با کنار گذاشتن شعور، سراسر شور می شود و صورت معشوق را از بین می برد را چنان واقع گرایانه ایفا کرد که گویی تصویرش را همین امروز در صفحه حوادث یکی از روزنامه های صبح دیده ایم.

در “ابد و یک روز” هم این محمدزاده است که فیلم را پیش می برد؛ کاملا مشخص است در سکانسهایی که او حضور دارد این بداهه ها و استفاده از تجربه بازیگری اش بخصوص در تئاتر است که باعث شده کارگردان او را رها کند تا نقش را چنان که می‌خواهد ایفا کند و یکی از تفاوتهای محمدزاده “لانتوری” با محمدزاده “ابد…” همین است؛ در “لانتوری” رضا درمیشیان کنترل دقیقی روی او داشته و اجازه نداده حتی یک بداهه اغراق آمیز داشته باشد اما در “ابد…” محمدزاده سعی کرده با بداهه های فرامتنی تصویری واقع گرایانه از یک معتاد را ایفا کند.

–آرمان درویش/چهارشنبه

“چهارشنبه” از جمله آثار جشنواره بود که متکی بر بازیگری پیش رفت و در این تکیه بربازیگری در کنار شهاب حسینی جوانی به نام آرمان درویش هم حضور داشت که خیلی موثر و در خدمت متن کاراکتر آفریده بود. تلخ بودن بیش از حد متن که مطمئنا با یک تدوین مجدد قابل اصلاح است را که کنار بگذاریم درویش سعی نکرده بود متأثر از شیوه تیپ سازی کلیشه پردازانه آدمهای پایین که نمونه ای از آن را اتفاقا از سوی پیمان معادی در “ابد…” دیده بودیم رفتار کند.

به جایش سعی کرده بود ابتدا بدنه حاشیه اجتماع را بشناسد و سپس یکی از آدمهای این بدنه را بیرون کشیده و شخصیتش در “چهارشنبه” را منطبق با چنین الگویی خلق کند. دقیقا در امتداد همین رفتارشناسی بود که بغض و کینه سراسری این کاراکترِ به سیم آخر زده، که با پایان بندی غیرمنتظره اثر به نوعی بهت و عذاب وجدان منتهی می‌شود با دریافتی سمپاتیک از سوی مخاطب روبرو می‌شود.

سایرین

بهروز شعیبی(سیانور)، محسن کیایی(نقطه کور) و پدرام شریفی(متولد65) دیگر بازیگران مردی هستند که فارغ از کیفیت محصولی که در آن حضور داشته اند کاراکترهای خویش را با شناخت کامل و پرداخت شده خلق کرده اند.

بازیگران زن

–مریم پالیزبان/لانتوری

همین که جرأت کرد و اجازه دارد صورتش اتودی شود برای اولین گریمی که سینمای ایران از یک قربانی اسیدپاشی ارائه می دهد شایسته تقدیر است. پالیزبان می توانست به مانند اسلاف خود با ایفای نقش دخترکانی از طبقه پایین اجتماع که به اعتیاد دچار گشته اند یا زنانی از طبقه متوسط که با خیانت یا اتهام خیانت روبرو می‌شوند به سینما بازگردد اما این بازیگر زن ترجیح داد ایفاگر روزنامه‌نگار شبه‌روشنفکری باشد که تک‌بعدی نگری اش به قضایاست که کار دستش داده و البته او را با یک دگردیسی تمام عیار روبرو می‌کند.

یک دگردیسی که هزینه گرانی را هم بر وی تحمیل می‌کند.

سکانسهای نهایی “لانتوری” بخصوص در لحظاتی که این کاراکتر در مرز انتخاب میان گذشت یا قصاص قرار می‌گیرد وجهه دیگری از هنر بازیگری پالیزبان را رو می‌کند و  نشان می‌دهد حتی چهره‌ای که یکی از سنگین ترین گریمهای تاریخ سینمای ایران را بر خود دارد هم می‌تواند مجالی باشد برای القای حس بازیگر به مخاطب.

–رویا نونهالی/نیمه شب اتفاق افتاد+نیم رخها

ایفای نقش نونهالی در “نیمه شب اتفاق افتاد” و “نیم رخها” هر دو همذات پندارانه است.

او در “نیمه شب…” ایفاگر زنی است میانسال که در یک محیط کاملا سنتی قرار گرفته اما برای انتخاب مسیر زندگیش در مرز زیرپا گذاشتن سنت قرار می گیرد و البته با یک واقع نگری تمام عیار نه تنها نمی‌تواند به سنت پشت پا زند که اتفاقا مجبور می شود ضربه ای محکم از سنت بخورد.

نونهالی به لحاظ سنی شناخت کاملی از طبقه سنی کاراکترش داشته و البته موقعیتی که او در آن قرار گرفته را هم شناخته است. همین می شود که کنتراست ظریفی ایجاد می کند میان عشوه زنی میانسال که مورد توجه پسری جوان و دچار کمبود عاطفی قرار گرفته با واهمه ای که این زن از آشکار شدن عشقش پیش فرزند و آشنایان دارد.

نونهالی در “نیم رخها” باز هم زنی میانسال است که البته اینجا عشقش را نثار فرزند در احتضارش می کند؛ اهمیت بازی نونهالی در “نیم رخها” به تصویرسازی آشنای حسادتی بازمی گردد که در سینمای ایران از ازل میان عروس-مادرشوهر وجود داشته است!

–لیلا حاتمی/من

خلق شخصیتهای اختاپوس گونه چه مرد و چه زن همواره دشوار است. این شخصیتها هرچند معادل حقیقی هم دارند اما چون به سادگی نقش یک معتاد یا زن درمانده نمی‌توان در تحقیقات پیش از ایفای نقش با آنها برخورد داشت و الهام گرفت این می‌شود اینکه بازیگری بتواند چنین نقشی را ایفا کند و به فانتزی پهلو نزند، خیلی دشوار باشد.

لیلا حاتمی اما توانسته با شناختی کاملا ذهنی از این کاراکتر او را تحلیل کند و با درنظر گرفتن این واقعیت که چنین شخصیتی ماهیتی چندگانه دارد و در هر موقعیتی یک طور برخورد می‌کند او را بیافریند. در این ایفای کاراکتر حاتمی سعی کرده به دام سانتی مانتالیزمی که معمولا پایان بندی‌های چنین نقشهایی را به خواست ممیزی یا صلاح‌دید تهیه کنندگان پیشکسوت(!) شکل می‌دهد نیفتد و تا لحظه آخر خودِ کاراکتر باشد.

شاید اگر حجم فانتزی به کار رفته در روایت داستانی “من” زیاد نبود و سعی می شد با رجوع به پرونده های واقعی داستانی واقعگرایانه تر را پیش روی مخاطب قرار داد تلاش حاتمی برای این ایفای نقشی چندبعدی هم بیشتر به بار می نشست.

–سهیلا رضوی/خانه ای در خیابان چهل و یکم

سهیلا رضوی پیش از این هم بارها ایفاگر نقش مادران دلسوز و فداکار بوده است اما برگ برنده او در “خانه ای…” آن است که این فداکاری مادرانه آن قدر پیش می رود که او برای کسب رضایت خاطر همسر پسر مقتولش راضی به قصاص پسر دیگرش که قاتل است، می شود!

رضوی با مکثهای دقیق و بجایی که برای ایفای نقش درنظر گرفته بخصوص در لحظاتی که می باید میان خواسته قلبی کاراکتر و منطق مداری اش بالانس ایجاد کند نشان داده که یک هنرپیشه توانا قادر است حتی یک کاراکتر مکمل را هم با جان بخشی حتی بیشتر از کاراکتر اصلی ایفا کند.

سایرین

سحر دولتشاهی(نیم رخها)، بهنوش بختیاری(من)، طناز طباطبایی(خشم و هیاهو) و ریما رامین فر(زاپاس) دیگر بازیگران زنی بودند که تلاش مثبت و مفیدی را برای جانبخشی به کاراکترهایشان انجام داده بودند.

پیوند کوتاه: https://www.cinemajournal.ir/?p=18587
image_print
برچسب ها: آرمان درویشامیر جدیدیبهترین بازیگرانثنا حاجی زادهجشنواره سی و چهارم فیلم فجررویا نونهالیسهیلا رضویلیلا حاتمیمریم پالیزباننوید محمدزادههادی حجازی فر
نوشته قبلی

سفر برزیلی عطاران در 2 روز 120 میلیون را رد کرد…

نوشته‌ی بعدی

ابراز تأسف ناصر تقوایی از نساختن فیلم زندگی یک نقاش+عکس

مطالب مرتبط

اعطای گواهینامه‌ی درجه‌ی یک به سیروس الوند و ابوالفضل پورعرب

اعطای گواهینامه‌ی درجه‌ی یک برای یک مستمری نازل؟

28 تیر 1404

سینماروزان/حامد مظفری: در هفته های اخیر اخبار پرطمطراقی منتشر شده درباره اعطای گواهینامه درجه یک هنری به امثال سیروس الوند...

چرا رائد فریدزاده به استودیوی برنامه‌ی تلویزیونی «هفت» نرفت؟/افخمی کدام پرسش اصلی را نپرسید؟

چرا رائد فریدزاده به استودیوی برنامه‌ی تلویزیونی «هفت» نرفت؟/افخمی کدام پرسش اصلی را نپرسید؟

7 تیر 1404

سینماروزان/حامد مظفری: گفتگوی بهروز افخمی مجری برنامه تلویزیونی «هفت» با رائد فریدزاده رییس سازمان سینمایی، گفتگوی ویژه‌ای نبود چون درباره...

از ابوالفتح صحاف تا خالق هزاردستان در فیلم «خانه‌ی ارواح»!/سرگردان از خیانتِ اجساد

از ابوالفتح صحاف تا خالق هزاردستان در فیلم «خانه‌ی ارواح»!/سرگردان از خیانتِ اجساد

19 خرداد 1404

سینماروزان/محمد شاکری: فیلم کمدی «خانه ارواح» شاید به دلیل اینکه محصول یکی دو سال اخیر نیست بیش از آن که...

نوشته‌ی بعدی
تهیه‌کننده “کاغذ بی‌خط”: چه کسی گفته تقوایی حال فیلمسازی ندارد؟/او اگر انرژی نداشت هفته‌ای 4 روز تدریس نمی‌کرد/ اگر حمایت جدی از تقوایی صورت گیرد او طرحهای خوبی برای فیلمسازی دارد

ابراز تأسف ناصر تقوایی از نساختن فیلم زندگی یک نقاش+عکس

دیدگاه‌ها 9

  1. رهی می‌گوید:
    قبل 9 سال

    امیر جدیدی بازیش تو نقش یه ساواکی عالی بووود
    و حیف که داوران ندیدنش

    پاسخ
  2. لیا می‌گوید:
    قبل 9 سال

    مرسی

    بابت اینکه از خانم سهیلا رضوی نام بردید
    بانوی بسیار شریفی هستن ایشون و البته هنرمند بی حاشیه و موثری

    پاسخ
  3. ن.الف می‌گوید:
    قبل 9 سال

    بازی مریم پالیزبان فوق العاده بود و لایق سیمرغ

    متاسفم که شبه روشنفکران ما بخاطر درامدی که از بله قربانگویی ریاکاران دارند این بازی زیبا رو ندیدن و بجاش اجتماع کردن دور پیرزنی ضدمذهب در یه فیلم بی سر و ته به نام…

    البته که مخاطبان جشنواره هم اون تصویرسازی رو نفی کردن و همین فیلم حتی در میان ده تا فیلم مردمی نبود یعنی اینکه دوره کلاه گذاشتن سر مخاطب با خریدن منتقدان شبه روشنفکر گذشته…

    پاسخ
    • مریم ب. می‌گوید:
      قبل 9 سال

      اررره
      اون منتقد بیچاره که این اواخر رفته شده کارمند…چقدر خودشو به در و دیوار زد تو اینستاگرامش بلکه به واسطه هدیه ای که گرفته بود بازیگر موردنظرش یه جایزه ای چیزی بگیره اما
      دم محمد حیدری و هیات داوران جشنواره گرم که به این رفتارای دهه شصتی احمقانه توجه نکردند…

      پاسخ
  4. فرهاد می‌گوید:
    قبل 9 سال

    بشدت منصفانه و متین معرفی کردید این بازیگران خوب رااا
    ای کاش بدترین بازیگران جشنواره رو هم معرفی می کردید

    پاسخ
  5. حسنک وزیر می‌گوید:
    قبل 9 سال

    کاملا منصفانه و دور از دروغ پردازیهای متداول نوشته شده این نقد
    چه خوبه که یک کارشناس بازیگری و کسی که خودش درس این رشته رو خونده این طوری بی حب و بغض درباره بازیگران جشنواره نظر میده

    پاسخ
  6. م.ج(بازیگر) می‌گوید:
    قبل 9 سال

    تو ایران بیشتر بازیگران رقیب هم دیگه هستن و بیشتر برای هم میزنن اما این خانم حاجی زاده نشون داد که میشه هم بازیگر بود و هم به صورت اشکار و در قابل تخصصی کار همکارا رو تحسین کرد

    پاسخ
    • رضا می‌گوید:
      قبل 9 سال

      دقیقا این خصیصه ثنا خانم هستش که خیلی خاکیه و حسادت تو وجودش نیست و به همه کمک میکنه

      پاسخ
  7. رضا می‌گوید:
    قبل 9 سال

    مرسی ثنا خانم نقد بجا و منصفانه ای داشتین

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویژه ها

روایت اکتای براهنی کارگردان فیلم “پیرپسر” از آقازاده‌های اخته⇐ تهدید کردند که بر قبر پدرم…! +صحبت‌هایی درباره ساخت تایتانیکِ ایرانی و یک‌ فیلم جنگی بخصوص 
رک و راست

روایت اکتای براهنی کارگردان فیلم “پیرپسر” از آقازاده‌های اخته⇐ تهدید کردند که بر قبر پدرم…! +صحبت‌هایی درباره ساخت تایتانیکِ ایرانی و یک‌ فیلم جنگی بخصوص 

12 مرداد 1404

سینماروزان: بدترین قضاوت درباره خانواده براهنی در فروردین سال ۴۰۱ اتفاق افتاد که رضا براهنی فوت کرد. آن زمان سیل...

ادامه مطلب
ماجرای یک کارگردان و دو زن! شهرام مکری فیلم «خرگوش سیاه، خرگوش سفید» را در تاجیکستان ساخت

ماجرای یک کارگردان و دو زن! شهرام مکری فیلم «خرگوش سیاه، خرگوش سفید» را در تاجیکستان ساخت

11 مرداد 1404
پردیس+زندگی

“صددام” ۱۲۲میلیارد/”پیرپسر” ۱۰۴میلیارد/”مرد عینکی” ۳۱میلیارد/”زن و بچه” ۲۸میلیارد/”فرمانروای آب” دوروزه ۲۵۰میلیون!+آمار کامل فروش

10 مرداد 1404
تحقق پیش‌بینی یک ماه و نیم قبل↵فیلم”پیرپسر”صدمیلیاردی شد و عباس آقای سوپرگوشت، ته قلبمان ماند!

تحقق پیش‌بینی یک ماه و نیم قبل↵فیلم”پیرپسر”صدمیلیاردی شد و عباس آقای سوپرگوشت، ته قلبمان ماند!

9 مرداد 1404
مشکلات صدای فرهاد و داریوش و فریدون فروغی چه بود؟/کدام خواننده‌های لس‌آنجلسی، پولکی نیستند؟/داریوش در اوج اعتیاد پدری از ما درآورد که نگو…/چرا ابی زن دلیل شد؟/شادمهر نصف ویژگی‌های یک هنرمند را ندارد/برای امیرقاسمی زن گرفتم و حالا دشمنم شده!/سندی و گروهش یخچال خانه مرا خالی کردند!+عذرخواهی پنجاه درصد‌‌ی از سیاوش قمیشی+ماجرای درگیری با گوگوش+کیفیت رپ خوانی تتلو+ماجرای پیتزا دلیوری در ابتدای ورود به آمریکا؟+جریان یک‌ شب بازداشت به‌خاطر بیتلز 

مشکلات صدای فرهاد و داریوش و فریدون فروغی چه بود؟/کدام خواننده‌های لس‌آنجلسی، پولکی نیستند؟/داریوش در اوج اعتیاد پدری از ما درآورد که نگو…/چرا ابی زن دلیل شد؟/شادمهر نصف ویژگی‌های یک هنرمند را ندارد/برای امیرقاسمی زن گرفتم و حالا دشمنم شده!/سندی و گروهش یخچال خانه مرا خالی کردند!+عذرخواهی پنجاه درصد‌‌ی از سیاوش قمیشی+ماجرای درگیری با گوگوش+کیفیت رپ خوانی تتلو+ماجرای پیتزا دلیوری در ابتدای ورود به آمریکا؟+جریان یک‌ شب بازداشت به‌خاطر بیتلز 

7 مرداد 1404
فریدزاده شرط شاهسواری را پذیرفت!/شاهسواری دبیر جشنواره اصلی فجر شد!+معرفی دبیر بین‌الملل فجر بدون اعلام زمان برگزاری!

فریدزاده شرط شاهسواری را پذیرفت!/شاهسواری دبیر جشنواره اصلی فجر شد!+معرفی دبیر بین‌الملل فجر بدون اعلام زمان برگزاری!

5 مرداد 1404
خیرِ اخراج؟⇐انتشار آنونس فیلم «زن و بچه»با بازی پریناز ایزدیار، پیمان معادی و…+فیلم

خیرِ اخراج؟⇐انتشار آنونس فیلم «زن و بچه»با بازی پریناز ایزدیار، پیمان معادی و…+فیلم

4 مرداد 1404

پربازدیدها

  • بازگشت بهرام افشاری به سینما با  فیلم «مرد عینکی»+رونمایی از پوستر بدون بازیگر زن!؟ 

    بازگشت بهرام افشاری به سینما با  فیلم «مرد عینکی»+رونمایی از پوستر بدون بازیگر زن!؟ 

    169 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 68 توئیت 42
  • بازگشتِ کارگردانِ شکست‌خورده‌ی اکران نوروز⇐فیلم «جزایر قناری» در راه اکران+پوستر 

    113 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 45 توئیت 28
  • درگذشت همایون؛ بازیگر تپلی دوست‌داشتنی «سلطان قلبها»/ممنوع‌کار مرحوم شد!

    102 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 41 توئیت 26
  • بهرام افشاری در حبس؟⇐رونمایی از اولین ویدیوی «مرد عینکی» +فیلم

    81 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 32 توئیت 20
  • سکانس‌های علم‌کشی ناصر و بهروز در «طوقی» مشکل‌ساز شد!/دو فیلمِ علی حاتمی، کمرم را شکست!+ماجرای ترس بهروز وثوقی از شوهر اول گوگوش و…+کمک به رونق ژیان!

    42 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 17 توئیت 11
  • جایزه سی میلیون دلاری برای سر بهرام افشاری!؟⇐تیزر رسمی فیلم “مرد عینکی” منتشر شد+ویدیو 

    37 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 15 توئیت 9
  • مشکلات صدای فرهاد و داریوش و فریدون فروغی چه بود؟/کدام خواننده‌های لس‌آنجلسی، پولکی نیستند؟/داریوش در اوج اعتیاد پدری از ما درآورد که نگو…/چرا ابی زن دلیل شد؟/شادمهر نصف ویژگی‌های یک هنرمند را ندارد/برای امیرقاسمی زن گرفتم و حالا دشمنم شده!/سندی و گروهش یخچال خانه مرا خالی کردند!+عذرخواهی پنجاه درصد‌‌ی از سیاوش قمیشی+ماجرای درگیری با گوگوش+کیفیت رپ خوانی تتلو+ماجرای پیتزا دلیوری در ابتدای ورود به آمریکا؟+جریان یک‌ شب بازداشت به‌خاطر بیتلز 

    33 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 13 توئیت 8
  • تعویق اکران «زن و بچه»/«مرد عینکی» با خالق «فسیل» روی پرده میرود؟

    45 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 18 توئیت 11

آخرین مطالب

روایت اکتای براهنی کارگردان فیلم “پیرپسر” از آقازاده‌های اخته⇐ تهدید کردند که بر قبر پدرم…! +صحبت‌هایی درباره ساخت تایتانیکِ ایرانی و یک‌ فیلم جنگی بخصوص 

نسخه اصلی فیلم «خانه پدری» در فیلم نت عرضه شد

۱۷ هنرمند با ۱۷ اثر در روسیه

پول تو فاضلابه؟/ رونمایی از تیزر فیلم «غیبت موجه» با بازی ابوالفضل پورعرب، میترا حجار، امیررضا دلاوری و…+فیلم

ماجرای یک کارگردان و دو زن! شهرام مکری فیلم «خرگوش سیاه، خرگوش سفید» را در تاجیکستان ساخت

«منصور جهانی» یکی از داوران مراسم جوایز معتبر «گلدن گلوب» 2026 در آمریکا شد

از «جوجه‌رنگی» تا اسرار بخارا»؛ دومین جلسه فصل دهم پاتوق فیلم کوتاه ۱۴ مرداد برگزار می‌شود  

“صددام” ۱۲۲میلیارد/”پیرپسر” ۱۰۴میلیارد/”مرد عینکی” ۳۱میلیارد/”زن و بچه” ۲۸میلیارد/”فرمانروای آب” دوروزه ۲۵۰میلیون!+آمار کامل فروش

مانی حقیقی: فیلم نمی‌سازم که جواب بدهم، فیلم می‌سازم که سؤال بسازم

توسط انجمن سینمای جوانان ایران/آثار محمدرضا مرادی در بسته «۴ فیلم ۴ اقتباس» روی پرده می‌رود

تبلیغات

ویژه ها

روایت اکتای براهنی کارگردان فیلم “پیرپسر” از آقازاده‌های اخته⇐ تهدید کردند که بر قبر پدرم…! +صحبت‌هایی درباره ساخت تایتانیکِ ایرانی و یک‌ فیلم جنگی بخصوص 
رک و راست

روایت اکتای براهنی کارگردان فیلم “پیرپسر” از آقازاده‌های اخته⇐ تهدید کردند که بر قبر پدرم…! +صحبت‌هایی درباره ساخت تایتانیکِ ایرانی و یک‌ فیلم جنگی بخصوص 

12 مرداد 1404

سینماروزان: بدترین قضاوت درباره خانواده براهنی در فروردین سال ۴۰۱ اتفاق افتاد که رضا براهنی فوت کرد. آن زمان سیل...

ادامه مطلب
ماجرای یک کارگردان و دو زن! شهرام مکری فیلم «خرگوش سیاه، خرگوش سفید» را در تاجیکستان ساخت

ماجرای یک کارگردان و دو زن! شهرام مکری فیلم «خرگوش سیاه، خرگوش سفید» را در تاجیکستان ساخت

11 مرداد 1404
پردیس+زندگی

“صددام” ۱۲۲میلیارد/”پیرپسر” ۱۰۴میلیارد/”مرد عینکی” ۳۱میلیارد/”زن و بچه” ۲۸میلیارد/”فرمانروای آب” دوروزه ۲۵۰میلیون!+آمار کامل فروش

10 مرداد 1404
تحقق پیش‌بینی یک ماه و نیم قبل↵فیلم”پیرپسر”صدمیلیاردی شد و عباس آقای سوپرگوشت، ته قلبمان ماند!

تحقق پیش‌بینی یک ماه و نیم قبل↵فیلم”پیرپسر”صدمیلیاردی شد و عباس آقای سوپرگوشت، ته قلبمان ماند!

9 مرداد 1404
مشکلات صدای فرهاد و داریوش و فریدون فروغی چه بود؟/کدام خواننده‌های لس‌آنجلسی، پولکی نیستند؟/داریوش در اوج اعتیاد پدری از ما درآورد که نگو…/چرا ابی زن دلیل شد؟/شادمهر نصف ویژگی‌های یک هنرمند را ندارد/برای امیرقاسمی زن گرفتم و حالا دشمنم شده!/سندی و گروهش یخچال خانه مرا خالی کردند!+عذرخواهی پنجاه درصد‌‌ی از سیاوش قمیشی+ماجرای درگیری با گوگوش+کیفیت رپ خوانی تتلو+ماجرای پیتزا دلیوری در ابتدای ورود به آمریکا؟+جریان یک‌ شب بازداشت به‌خاطر بیتلز 

مشکلات صدای فرهاد و داریوش و فریدون فروغی چه بود؟/کدام خواننده‌های لس‌آنجلسی، پولکی نیستند؟/داریوش در اوج اعتیاد پدری از ما درآورد که نگو…/چرا ابی زن دلیل شد؟/شادمهر نصف ویژگی‌های یک هنرمند را ندارد/برای امیرقاسمی زن گرفتم و حالا دشمنم شده!/سندی و گروهش یخچال خانه مرا خالی کردند!+عذرخواهی پنجاه درصد‌‌ی از سیاوش قمیشی+ماجرای درگیری با گوگوش+کیفیت رپ خوانی تتلو+ماجرای پیتزا دلیوری در ابتدای ورود به آمریکا؟+جریان یک‌ شب بازداشت به‌خاطر بیتلز 

7 مرداد 1404
فریدزاده شرط شاهسواری را پذیرفت!/شاهسواری دبیر جشنواره اصلی فجر شد!+معرفی دبیر بین‌الملل فجر بدون اعلام زمان برگزاری!

فریدزاده شرط شاهسواری را پذیرفت!/شاهسواری دبیر جشنواره اصلی فجر شد!+معرفی دبیر بین‌الملل فجر بدون اعلام زمان برگزاری!

5 مرداد 1404
خیرِ اخراج؟⇐انتشار آنونس فیلم «زن و بچه»با بازی پریناز ایزدیار، پیمان معادی و…+فیلم

خیرِ اخراج؟⇐انتشار آنونس فیلم «زن و بچه»با بازی پریناز ایزدیار، پیمان معادی و…+فیلم

4 مرداد 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم