• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
سه شنبه 27 خرداد 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه گزارش

اعتراض اهالی رسانه به سامانه بلیت‌فروشی آنلاین جشنواره تئاتر فجر +بیانیه دست‌اندرکاران «تیوال» به چرایی حذف از پروسه ارائه خدمات آنلاین به مخاطبان جشنواره​​

24 دی 1396
در گزارش
0 0
A A
1
اعتراض اهالی رسانه به سامانه بلیت‌فروشی آنلاین جشنواره تئاتر فجر +بیانیه دست‌اندرکاران «تیوال» به چرایی حذف از پروسه ارائه خدمات آنلاین به مخاطبان جشنواره​​

جشنواره تئاتر فجر

سینماروزان: سال قبل در جشنواره فیلم فجر به ناگاه سامانه مرجع «سینماتیکت» حذف شد و سامانه‌ای جایگزین شد که نتوانست از پس بلیت فروشی آنلاین برآید و در نهایت کار به بلیت فروشی حضوری رسید!!! اتفاقی که موجب شد برای جشنواره امسال فجر از مدتها قبل رایزنیهای لازم با سینماتیکت صورت گیرد.

به گزارش سینماروزان جشنواره امسال تئاتر فجر هم بعد از مدتها سامانه مرجع بلیت فروشی آنلاین «تیوال» را حذف کرده و سامانه ای تازه را جایگزین کرده؛ سامانه ای که عملکرد نه چندان قابل قبولش در سرویس دهی به اهالی رسانه، پرسشهای فراوانی را در میان رسانه ها موجب شده است.

این پرسشها از یک طرف موجب شده خبرگزاری «میزان» وابسته به قوه قضاییه به انتقاد از روند پیش آمده بپردازد و آن را با عبارت «شروع نومیدکننده…» بنوازد و از طرف دیگر باعث شده دست اندرکاران سامانه «تیوال» بیانیه ای را تنظیم کرده و انتشار دهند. بیانیه ای که در آن به تفصیل در چرایی حذف تیوال سخن گفته شده است.

ابتدا متن گزارش «میزان» را بخوانید:

شروع نومیدکننده جشنواره تئاتر فجر

براساس اعلام دبیرخانه سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، قرار بر این بود تا ساعت 20 دیشب(شنبه شب 23 دی ماه) بلیت فروشی مخصوص اهالی رسانه در سامانه معرفی شده آغاز شود اما همچنان خرید بلیت در این سایت با مشکلات فراوانی روبرو است. این در حالی است که سایت بلیت فروشی سال گذشته جشنواره با دامنه و تعداد کاربر بالا طی سالهای اخیر به خوبی توانسته از پس بلیت فروشی آثار جشنواره بر آید اما فرهاد مهندس پور و سایر عوامل جشنواره اصرار داشتند که سایت جدید انتخاب شده به علت توانایی ها و تمایزات فراوان خود نسبت به سال گذشته برای بلیت فروشی جشنواره انتخاب شده است.

فرهاد مهندس پور طی نشست دیروز سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام کرد که انتخاب سایت بلیت فروشی به مزایده گذاشته شده و دبیرخانه بهترین پیشنهاد را پذیرفته است. از همان نشست جشنواره اهالی رسانه نقدهای فراوانی به چرایی انتخاب سایت ضعیف کنونی را داشتند. این سایت در حال حاضر تنها پنج نمایش را روی صفحه بلیت فروشی خود می بیند در حالی که سایت پیشین جشنواره ماهانه قریب به دویست اثر نمایشی را پوشش می دهد.

خبررسانی سایت کنونی بلیت فروشی جشنواره هم نشان می دهد که مسئولین این سایت چندان اهمیتی به مساله به روز بودن نداشته اند و اخبار این سایت به کندی و دیر به دیر به روز می شود. طراحی ساده و بدون عمق سایت هم خبر از عدم توانایی سایت ایران نمایش در پرداختن به حجم بالایی از مراجعه کننده و همچنین اطلاعات را دارد و تجربه دیشب نشان داد که این سایت در مواجهه با تعداد اندک خبرنگاران نیز ناتوان است و مشخص نیست در ایام جشنواره چگونه از پس بلیت فروشی برای عموم بر خواهد آمد.

حال مشخص نیست آن پنج رکن اصلی دبیرخانه که دبیر و روابط عمومی جشنواره اصرار بر آن داشتند چه بوده که سایتی ضعیف و ناکارآمد را برای جشنواره انتخاب کرده اند. سایتی که دیشب و بعد از گذر از زمان مقرر هیچگونه تغییر خاصی نداشت و پس از یک ساعت لینکی را به عنوان خرید بلیت جشنواره ارائه کرد که در صفحه بعدی خود به جشنواره موسیقی فجر ارجاع داده می شد.

حال باید دید آیا این سایت برای پیشرفت و دیده شدن وارد کارزار تبلیغاتی جشنواره تئاتر فجر شده و آیا توانایی خاصی در خود پنهان دارد که همه بی خبرند. نکته جالب آنجا که اپراتور این سایت طی تماس های مکرر از باز شدن سریع بلیت فروشی طی دقایقی بعد خبر می داد تا آنجا که نزدیک به ساعت 12 نیمه شب بنری با عنوان بلیت فروشی ساعت 9 صبح روز بعد آغاز می شود خیال همه را راحت کرد.

جشنواره تئاتر فجر امسال با انتقادات فراوانی روبرو شده است. از طراحی پوستر که در نشست جشنواره مورد نقد تند و صریح اهالی رسانه قرار گرفت تا نحوه انتخاب آثار بخش مرور و مسابقه که طی قوانینی صورت گرفته بود. قوانینی که دبیر جشنواره تلویحاً آن را فرایند می نامید. سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در ابتدا با حضور دبیر و مدیران کاملاً تئاتری امید تازه ای در دل جوانان تئاتری به وجود آورد اما این امید با نحوه عملکرد و انتخاب آثار به سرعت به تیرگی گرایید. نامیدی که دیروز طی نشست جشنواره به حضور و اعتراض شدید یکی از بازیگران جوان تئاتر انجامید.

↵↵↵

حالا متن بیانیه «تیوال» درباره چرایی حذف از پروسه بلیت فروشی جشنواره تئاتر فجر را با ذکر این توضیح بخوانید که سینماروزان آماده است پاسخهای دست اندرکاران دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر نسبت به این بیانیه را منتشر کند:

چرا تیوال در​​ جشنواره بین المللی تئاتر فجر امسال غایب است​​؟

مخاطبان محترم هنر به ویژه تئاتر، این متن برای شما نوشته‌شده که این روزها می‌پرسید: علت غیبت تیوال در سی‌وششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، ​با وجود مرجعیت در کشور و تجربه موفق دو دوره گذشته چیست؟​
روابط عمومی تیوال وظیفه خود می‌داند برای رفع ابهامات و ایجاد شفافیت در اذهان اعضای بزرگ خانواده هنر ایران که سرمایه اصلی تیوال هستند، دلایل دوری از خدمت به تئاتر ایران در این رویداد مهم را توضیح دهد. بدون شک هدف این متن تنها ارائه گزارش به مخاطبان است، تا روشن شود که تیوال در این راه کوتاهی نکرده‌است.

۱. سرقت ایده‌ها
سازوکار منتشرشده انتخاب سایت فروش بلیت این دوره جشنواره، که به انتخاب یک سایت کم‌سابقه در حوزه تئاتر منجر شده، به دور از قضاوت، تداعی‌گر فرآیندی ناسالم و شبهه‌ناک در انتخاب سایت است که با سرقت ایده‌های تیوال و وانمود کردن آن‌ها به عنوان کارهایی جدید از سوی سایت منتخب، انجام شده‌. عمده اموری که به عنوان عوامل مهم در این انتخاب عنوان‌شده، ایده‌هایی‌است که از سال‌ها پیش از سوی تیوال طراحی و در خدمت جامعه هنری بوده و در دو دوره پیشین جشنواره تئاتر فجر عملیاتی بوده‌است. مهم‌ترین مصادیق عبارتند از:

الف: در دو دوره پیش با هم‌اندیشی و راهبری فنی تیوال و دبیرخانه محترم آن زمان، به منظور ساماندهی روال سنتی و غیرشفاف تقسیم بلیت‌ها میان خبرنگاران، الگوی کوپن‌های الکترونیکی هوشمند مطابق روش‌های روز دنیا برای رزرو منصفانه سهمیه‌ از سوی خود خبرنگاران، و خیلی جامع‌تر برای دانشجویان، میهمانان گروه، ستاد و… با قابلیت‌های پیشرفته تنظیم قواعدی همچون تشخیص محدوده سالن، تعداد بلیت در روز، تعداد بلیت در کل دوره و اعتبار الکترونیکی معادل آن بدون نیاز به دخالت یک بانک اجرا شد که به آسانی قابلیت چاپ آن بر روی یک کارت هم وجود داشت و در طرح تیوال برای این دوره نیز مکتوب موجود است.

ب: تولید محتوا​،​ ساخت ویدئو و عکاسی و توزیع آن در شبکه‌های مجازی به نفع جشنواره به رایگان، نه تنها در طرح تیوال برای این دوره به صراحت موجود است، بلکه از پنج سال پیش به عنوان یکی از تمایزات کلیدی تیوال با دیگر سایت‌های محترم که صرفا به فروش بلیت می‌پردازند با سه تیم مجزای عکاسی، رادیو اینترنتی و ویدیویی‌است. ۶۰۰۰ آلبوم عکس، ۴۰۰۰ برنامه صوتی و ۴۰۰ برنامه ویدیویی بخشی از سابقه تولیدی تیوال است. مهم‌تر آن‌که کیفیت، یک اصل و انتشار ویدیوها با تکیه بر همکاری تیوال و آپارات (یکی از پربازدیدترین سامانه های مولتی مدیای کاربرمحور کشور) علاوه بر شبکه‌های اجتماعی به صورت گسترده و خاص تبلیغ و نشر می‌شود. نمونه و کیفیت تولید محتوای تیوال برای جشنواره تئاتر دوره‌های پیشین در آرشیو آپارات به نشانی http://aparat.com/fajrtheaterfestival موجود است. آیا حتی یک مورد نمونه و سابقه تولید محتوا از سایت منتخب در هر زمینه‌ای موجود است؟

۲. چالش تشریفات  
در متن منتشر شده، این ادعا مطرح شده‌ که جشنواره صراحتا امور تشریفات را از سایت خواسته و​ اعلام‌نموده​ هیچ هزینه‌ای هم بابت آن پرداخت نمی‌کند. همین که این بند -که ادعا شده شرط مهمی در انتخاب سایت بوده- در استعلام کتبی از سایت‌ها موجود نیست، شبهه بر این ادعاست. در جلسه حضوری با تیوال که از محتوای آن بیشتر تصویر انتخاب قطعی تیوال و برنامه‌ریزی اجرایی به نظر می‌رسید تا جلسه بررسی بیشتر و البته با تخلیه اطلاعاتی هم همراه بود، تنها در حد یک سوال کوتاه پرسیده‌شد اگر امور چک بلیت و تشریفات هم به تیوال سپرده شود شرایط چیست، که عرض شد مشکلی از بابت اجرا و برپایی تیم تشریفات نیست و پیش از این نیز در دیگر جشنواره‌ها اجرا کرده‌ایم اما منطقی‌است هزینه حقوق نیروها را بدون هیچ سودی جشنواره به عهده بگیرد، و به هیچ‌وجه به عنوان یک شرط اعلام نشد. جالب اینکه پس از آن جلسه، بارها از سوی مدیریت تیوال به روابط عمومی اعلام شد که تیوال منعطف و آماده مذاکره روی هر خدمات افزوده‌ای‌ است که پاسخ‌های مبهم و سربالا دریافت می‌شد.

۳. توافق دورهمی
در طرح توافقی با سایت منتخب که رسما از سوی خود دبیرخانه محترم منتشر شده، خبری از بندهای مهم زیر که در طرح مکتوب تیوال درج شده ‌بود، نیست و گویا مصلحت بر مسکوت نگاه داشتن آن‌ها بوده:

– اسپانسرینگ اپراتور ایرانسل از طریق تیوال با ارسال میلیونی پیامک.
– اسپانسرینگ اسنپ با تخفیف ویژه جشنواره، برای تسهیل رفت و آمد تماشاگران، خبرنگاران و میهمانان با شیوه‌ای سیستماتیک که مدت‌هاست در تیوال جاری است.
– طراحی اپلیکیشن موبایل اختصاصی جش​​نواره با قابلیت خرید بلیت و کد دانشجویی، برای کاربران که در دو دوره پیش نیز انجام شد.
– اسپانسرینگ سایت آپارات برای انتشار گسترده ویدیوهای جشنواره در بخش‌های ویژه این سایت.

پیوند کوتاه: https://www.cinemajournal.ir/?p=46694
image_print
برچسب ها: تیوالجشنواره تئاتر فجر
نوشته قبلی

عصبانیت بی‌سابقه منوچهر هادی از یک رسانه اصولگرا⇐این فروش بی‌سابقه شرافت دارد به قلم کثیف تو!/فیلمهای پرفروش و سازندگانش شرافت دارند به فیلمهایی که با پول بیت‌المال ساخته می‌شوند و فروش نمی‌کنند

نوشته‌ی بعدی

علیرضا رییسیان در تازه‌ترین گفتگویش اظهار داشت⇐نظام عرضه و تقاضا قبل از انقلاب با یک اتاق و دو کارمند پیش می‌رفت؛ حالا همان نظام عرضه و تقاضا با کلی سازمان عریض و طویل سینمایی و کلی مدیر و کارمند پیش می‌رود!!/شورای اکران بد عمل می‌کند و باعث شده تقریبا همه ناراضی باشند/وقتی شریک یک دفتر پخش خاص می‌شود نماینده تهیه‌کنندگان در شورای اکران معلوم است که منافع شخصی غالب می‌شود/اگر آمار فیلمهای پرفروش را درآورید همه بیش از 100 سالن در اختیار داشته‌اند! این معنایی دارد جز آن که سبدتان را فقط با پرتقال پر کرده‌اید؟/بهترین زمان اکران یا به فیلمهای سفارشی می‌رسد یا به افراد صاحب نفوذ در شورای اکران!!/چرا رییس شورای صنفی نمایش فیلمش را در نوروز روی پرده می‌فرستد؟؟

مطالب مرتبط

جعفر پناهی-دستیار اسبق کیارستمی- نخل طلای جشنواره کن۲۰۲۵ را از بازیگر آثار کیارستمی گرفت!/فیلم روستایی؛ بازنده‌ی مطلق!

جعفر پناهی-دستیار اسبق کیارستمی- نخل طلای جشنواره کن۲۰۲۵ را از بازیگر آثار کیارستمی گرفت!/فیلم روستایی؛ بازنده‌ی مطلق!

3 خرداد 1404

سینماروزان: ساعاتی بعد از انتشار لیست کامل آرای منتقدان اسکرین‌دیلی که با صدرنشینی «تصادف ساده» همراه بود(اینجا را بخوانید) جعفر...

رسانه انگلیسی منتشر کرد: داستان کامل فیلم «زن و بچه»سعید روستایی   

رسانه انگلیسی منتشر کرد: داستان کامل فیلم «زن و بچه»سعید روستایی   

2 خرداد 1404

سینماروزان/محمد شاکری: ساعاتی کوتاه بعد از اولین رونمایی فیلم‌ «زن و بچه» در جشنواره فیلم کن۲۰۲۵،‌ رسانه انگلیسی گاردین در...

روایت بازیگر "تاراج" از ساخت اسکله به‌دلیل ممنوع‌کاری!/پاسداشت میراث ایرج قادری در موزه سینما  

روایت بازیگر “تاراج” از ساخت اسکله به‌دلیل ممنوع‌کاری!/پاسداشت میراث ایرج قادری در موزه سینما  

26 اردیبهشت 1404

سینماروزان/مهدی فلاح: با نمایش فیلم "تاراج" ساخته درخشان زنده‌یاد ایرج قادری در موزه سینما با حضور هنرمندان، همکاران این سینماگر...

نوشته‌ی بعدی
علیرضا رییسیان: در داوری جشنواره، رفاقت بر اصالت هنری چیره شد!/سلیقه‌های خانه سینما به آرای مردمی جهت داد

علیرضا رییسیان در تازه‌ترین گفتگویش اظهار داشت⇐نظام عرضه و تقاضا قبل از انقلاب با یک اتاق و دو کارمند پیش می‌رفت؛ حالا همان نظام عرضه و تقاضا با کلی سازمان عریض و طویل سینمایی و کلی مدیر و کارمند پیش می‌رود!!/شورای اکران بد عمل می‌کند و باعث شده تقریبا همه ناراضی باشند/وقتی شریک یک دفتر پخش خاص می‌شود نماینده تهیه‌کنندگان در شورای اکران معلوم است که منافع شخصی غالب می‌شود/اگر آمار فیلمهای پرفروش را درآورید همه بیش از 100 سالن در اختیار داشته‌اند! این معنایی دارد جز آن که سبدتان را فقط با پرتقال پر کرده‌اید؟/بهترین زمان اکران یا به فیلمهای سفارشی می‌رسد یا به افراد صاحب نفوذ در شورای اکران!!/چرا رییس شورای صنفی نمایش فیلمش را در نوروز روی پرده می‌فرستد؟؟

دیدگاه‌ها 1

  1. آیدا احمدی می‌گوید:
    قبل 7 سال

    از عجایب جذاب سایت فروش بلیط تئاتر فجر امسال یکی اینکه بلیط ۴۰هزار تومانی را که تنها چهار صندلی کلا از تمام صندلی های سالن باقیمانده که طبق همه سنوات قبل بهترین جاها که اصولا برای اقوام و… کلا از قبل سیاه شده جهت حبه به کارکنان عزیز و… برای تفریح عزیزان… من یکی از چهار صندلی باقیمانده را با هزاران بدبختی تلاش داشتم که بخرم با پیغام شما با خرید خود صندلی را تکی کرده اید مواجه شدم و اصولا در قسمت هایی که دوتا صندلی خالی وجود دارد امکان خرید یک صندلی نیست وقتی که دو صندلی میود امکان خرید و پرداخت فراهم میشود. یاللعجب. واقعا درک نمیکنم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویژه ها

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 
خبر وسط

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

26 خرداد 1404

سینماروزان: در روزهای پرحادثه انتهای خرداد۴۰۴ بد نیست مروری کنیم بر اینکه چرا ناصر تقوایی سه سال بعد از «ناخدا...

ادامه مطلب
درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

24 خرداد 1404
تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

23 خرداد 1404
پردیس سینمایی ارگ تجریش

“دایناسور” در مرز ۱۵۰میلیارد/”صدام” مماس با ۹۰میلیارد/”موسی(ع)” مماس با ۷۰میلیارد/ “کوکتل مولوتف” ۶۱میلیارد/”خانه ارواح” ۲۱میلیارد/”سلام علیکم…” در مرز ۲۰میلیارد/”رویاشهر” در آستانه ۱۵میلیارد/”پیرپسر” دوروزه ۷میلیارد/شکستِ کامل فیلمی همنام سریال هومن سیدی!+آمار کامل فروش 

23 خرداد 1404
«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

23 خرداد 1404
“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

22 خرداد 1404
صدور پروانه برای کارگردانان «تیرباران» و «دلشکسته»

صدور پروانه برای کارگردانان «تیرباران» و «دلشکسته»

21 خرداد 1404

پربازدیدها

  • از خاطراتِ مگوی خالقان «دلیران تنگستان» و «کیف انگلیسی» تا فیلترینگ نماوا به‌خاطر «سووشون»!

    از خاطراتِ مگوی خالقان «دلیران تنگستان» و «کیف انگلیسی» تا فیلترینگ نماوا به‌خاطر «سووشون»!

    111 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 44 توئیت 28
  • نسخه‌ی زنانه مازیار(شهره) لرستانی روی پرده!+توضیحات کارگردان درباره حذف نامش از تیتراژ

    94 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 38 توئیت 24
  • رسانه انگلیسی منتشر کرد: داستان کامل فیلم «زن و بچه»سعید روستایی   

    83 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 33 توئیت 21
  • داود اشرفِ سریال «وحشی» در واقعیت کیست؟/ قاتلی که از زندان فرار می‌کند؟

    76 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 30 توئیت 19
  • چرا علی حاتمی نتوانست فیلم پیامبر(ص) را بسازد؟/سرمایه تولید «ضیافت»کیمیایی را سعید امامی داد یا …؟/دلیل مخالفت بیضایی با حضور نیکی کریمی در «سگ کشی» چه بود؟/چرا گلشیفته حتی با تب چهل درجه هم میخواست جلوی دوربین برود؟/چرا شهاب حسینی فیلمنامه‌ی پیشنهادی را سیاه کرد؟/در ساحل خزر بین گلزار و ایرج قادری چه گذشت؟

    38 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 15 توئیت 10
  • …و بالاخره داریم می‌رسیم به اکران؟⇐رونمایی از تیزر فیلم‌ «پیرپسر» با بازی لیلا حاتمی، حسن پورشیرازی، حامد بهداد و‌…+فیلم

    38 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 15 توئیت 10
  • مرگ امیر سماواتی؛ تهیه‌کننده‌‌ای که از «مسابقه محله» و «کافه ترانزیت» و «ساکن طبقه وسط» رسید به بازیگری در «زخم کاری»!

    35 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 14 توئیت 9
  • انتشار آرای کامل اسکرین‌دیلی بر جشنواره کن۲۰۲۵/«تصادف ساده» با جعفر پناهی: اول/«زن و بچه»سعید روستایی: سوم از آخر!

    33 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 13 توئیت 8

آخرین مطالب

صدای استوار در لحظه بحران/رادیو؛ سنگری برای دفاع از حقیقت و جبهه آگاهی

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

جشن منتقدان خانه سینما به تعویق افتاد/ امروز زمان همدلی با دل‌های داغدار و جان‌های استوار است

صدور پروانه برای دو مدیر اسبق!

بیانیه شورای عالی خانه هنرمندان ایران در پی وقایع اخیر 

بازگشت نماوا به شبکه خانگی 

درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

“دایناسور” در مرز ۱۵۰میلیارد/”صدام” مماس با ۹۰میلیارد/”موسی(ع)” مماس با ۷۰میلیارد/ “کوکتل مولوتف” ۶۱میلیارد/”خانه ارواح” ۲۱میلیارد/”سلام علیکم…” در مرز ۲۰میلیارد/”رویاشهر” در آستانه ۱۵میلیارد/”پیرپسر” دوروزه ۷میلیارد/شکستِ کامل فیلمی همنام سریال هومن سیدی!+آمار کامل فروش 

واکنش ابراهیم حاتمی‌کیا به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و دل‌نوشته‌ای برای سرداران شهید

تبلیغات

ویژه ها

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 
خبر وسط

ناصر تقوایی، هویت ملی و فیلمنامه‌ی «مسجد جامع خرمشهر»!/حرفهای خالق «ای ایران» را بخوانید 

26 خرداد 1404

سینماروزان: در روزهای پرحادثه انتهای خرداد۴۰۴ بد نیست مروری کنیم بر اینکه چرا ناصر تقوایی سه سال بعد از «ناخدا...

ادامه مطلب
درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

24 خرداد 1404
تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

تعلیق کنداکتور شبکه خانگی تا اطلاع ثانوی؟ 

23 خرداد 1404
پردیس سینمایی ارگ تجریش

“دایناسور” در مرز ۱۵۰میلیارد/”صدام” مماس با ۹۰میلیارد/”موسی(ع)” مماس با ۷۰میلیارد/ “کوکتل مولوتف” ۶۱میلیارد/”خانه ارواح” ۲۱میلیارد/”سلام علیکم…” در مرز ۲۰میلیارد/”رویاشهر” در آستانه ۱۵میلیارد/”پیرپسر” دوروزه ۷میلیارد/شکستِ کامل فیلمی همنام سریال هومن سیدی!+آمار کامل فروش 

23 خرداد 1404
«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

«مجلس ضربت زدن» اثر ضدّسانسور بهرام بیضایی در یوسف‌آباد 

23 خرداد 1404
“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

“پیرپسر” تا صد میلیارد را پر خواهد کرد/با اکران “پیرپسر” سینماداران امیدوار شده‌اند به احیای گیشه محرم و صفر!/هوشمندی مالکان “پیرپسر” آن بود که همان تک‌سانس جشنواره فجر را روی هوا زدند!/همچنان جشنواره فجر تنها جشنواره‌ای است که می‌تواند برای فیلمها، فضای تبلیغاتی موثر ایجاد کند 

22 خرداد 1404
صدور پروانه برای کارگردانان «تیرباران» و «دلشکسته»

صدور پروانه برای کارگردانان «تیرباران» و «دلشکسته»

21 خرداد 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم