۲۵۰۶۱۴۰۰

توضیحات روابط عمومی “خندوانه”درباره پیوستن به کمپین “نخریدن خودروی صفر داخلی”

سینماژورنال/فاطمه پاقلعه نژاد: طی روزهای گذشته خبری در گروههای اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه برنامه “خندوانه” هم به کمپین نخریدن خودرو پیوسته است.

به گزارش سینماژورنال اساس خبر این بود که برنامه پرطرفدار خندوانه که در تاریخ ۷ مهر قرار بود ۷ عدد پراید به برندگان برنامه بدهد ، با موافقت مردم، مبلغ خرید خودرو را به صورت پول نقد هدیه میدهد تا مردم هر خودرویی که مایل بودند بخرند.

این خبر در حالی شایعه شده بود که در هفته های گذشته پیوستن شهروندان به کمپین نخریدن خودروی صفر داخلی در فضای سیاسی کشور بشدت مورد توجه قرار گرفت.

مخاطبان خواهان دریافت پول به جای خودرو بودند

برای همین بد ندیدیم به سراغ روابط عمومی “خندوانه” رفته و در این باره از او بپرسیم.

علی شهیدیان  روابط  عمومی این برنامه با اشاره به اینکه تغییر جایزه خواست مخاطبان بوده به سینماژورنال می گوید: عده زيادي با ما تماس داشتند و خواهان دريافت پول به جاي خودرو بودند در نتیجه ما مبلغ قرعه كشي را با هماهنگي اسپانسر افزايش داديم و اين مورد {تغییر جایزه} را به نظرخواهي گذاشتيم تا در صورت موافقت مردم عملي شود.

image_print
تاريخ انتشار: چهارشنبه 16 سپتامبر 2015 - 18:20
لینک کوتاه: https://www.cinemajournal.ir/?p=10198

بعدش؟

مطالب مرتبط

یک نظر برای مطلب "توضیحات روابط عمومی “خندوانه”درباره پیوستن به کمپین “نخریدن خودروی صفر داخلی”"

  1. Sadr گفت:

    اتفاقا كار خيلي خوبيه. بالاخره روزي بايد امپراتوري اين دو خودروساز بي‌كيفيت وطني فرو ريخته شود. بسه هر چي در اين سي و اندي سال سود سرشار از سركيسه كردن مردم بردند….

بی‌پرده با مخاطبین

ارسال نظر

*

code