• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه خبر وسط

پیام دیدار رئیس سینما با مدیران وی‌او‌دی‌های اصلی کشور⇐بازگشت وی‌او‌دی‌‌ها به ارشاد!؟

۱۰ مرداد ۱۴۰۱
در خبر وسط
0 0
A A
0
پیام دیدار رئیس سینما با مدیران وی‌او‌دی‌های اصلی کشور⇐بازگشت وی‌او‌دی‌‌ها به ارشاد!؟

پیام دیدار رئیس سینما با مدیران وی‌او‌دی‌های اصلی کشور⇐بازگشت وی‌او‌دی‌‌ها به ارشاد!؟

سینماروزان: در بازدید رئیس سازمان سینمایی کشور از سه پلتفرم اصلی وی‌او‌دی ایران، آنچه بیش از هر چیز جلب نظر کرد علاقه مدیران پلتفرم‌ها برای بازگرداندن زعامت سامانه‌های ویدیوی درخواستی به سازمان سینمایی ارشاد بود.

تا قبل از روی کار آمدن دولت دوم اعتدال، زعامت پلتفرم‌های ویدیوی درخواستی با ارشاد بود ولی اقدام نابخردانه مدیران سینمایی آن دولت در انحلال موسسه رسانه‌های تصویری و سپس انفعال در ورود ساترا به حیطه شبکه خانگی منجر شد به اینکه زعامت پلتفرم‌ها از ارشاد ستانده شود.

محمد خزاعی رئیس سینمای دولت سیزدهم در بازدید از پلتفرم‌های فیلیمو، نماوا و فیلم‌نت با تقاضای مدیران پلتفرم‌ها برای بازگشت زعامت وی‌او‌دی‌ها به ارشاد روبرو شد‌.

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور به همراه قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان، یزدان عشیری مشاور رئیس سازمان و مدیر کل روابط عمومی و کامران ملکی مشاور امور اصناف رئیس سازمان سینمایی نهم مرداد ماه با حضور در دفاتر پلتفرم‌های فیلیمو، نماوا و فیلم‌نت از بخش‌های مختلف این سامانه‌ها بازدید کرد.

در این بازدید با محمدجواد شکوری مقدم مدیرعامل آپارات و فیلیمو، محمدمهدی شکوری مقدم مدیر آپارات و فیلیمو، محمد حسن شانه ساز‍ زاده مدیرعامل نماوا، مهدی یزدانی مدیر نماوا، علی سرتیپی مدیر سامانه فیلم‌نت و محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران و شریک سرتیپی، پیرامون مشکلات، چالش‌ها و انتظارات این حوزه بحث و گفتگوهایی صورت گرفت.

یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های مدیران پلتفرم‌ها از رئیس سازمان سینمایی، هم‌افزایی نسبت به صدور مجوز محصولات ویدیویی و در عین حال بازگرداندن زعامت پلتفرم‌ها به ارشاد بود.

محمد خزاعی در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت پلتفرم‌ها به عنوان رسانه ای از نظام که می‌توانند بازی شبکه های ماهواره ای را به هم بزنند تاکید کرد: به زودی در جلسات همفکری و تعامل میان وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس رسانه ملی و سایر مراجع ذیصلاح، تکلیف پلتفرم‌ها روشن می‌شود.

تاکید بر اهمیت پلتفرم‌ها و میزان تاثیرگذاری آن بر موضوع اشتغال، رونق تولید آثار تصویری و صنعت سریال سازی، امنیت سرمایه گذاری و کارکرد تفریحی _ سرگرمی این آثار برای خانواده‌ها و جامعه و اشتغال بیش از هزار نفر به صورت مستقیم و حدود ۷ هزار نفر به صورت غیرمستقیم و در قالب پروژه‌ها، تاثیر این صنعت در کاهش مخاطب برنامه‌های ماهواره‌ای و لزوم اعتماد به این سامانه‌ها به مثابه کمپانی‌های تولیدی، از دیگر محورهای مطرح شده از سوی مدیران پلتفرم‌ها در بازدید رئیس سازمان سینمایی کشور از این سامانه‌ها بوده است.

در این بازدید، مدیران پلتفرم‌ها عنوان کردند: در شرایط امروز، اقتصاد سینما با پلتفرم‌ها گره خورده و باید ابهامات و بلاتکلیفی‌های این حوزه حل و فصل شود تا رونق و امنیت مضاعفی در این عرصه ایجاد شود.

در ادامه این دیدارها، رئیس سازمان سینمایی کشور، با اشاره به اهمیت پلتفرم‌ها در دنیای معاصر و نیاز جامعه به آن، بر لزوم همگرایی و استفاده از همه ظرفیت‌های صنعت تصویر تاکید کرد و افزود: فعالیت شبکه‌های نمایش خانگی به افزایش ظرفیت اشتغال و فضای فرهنگی کشور کمک می‌کند. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای توسعه و ایجاد بازارهای جدید نیز اقداماتی انجام داده است اما در حال حاضر بیش از همیشه به ایجاد نهضت تولید و محتوا نیاز داریم. جامعه ایران دارای بخش گسترده‌ای از نیروهای انسانی در زمینه صنعت تصویر است. فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها، فعالان تجربی حوزه سینما، هنرجویان آموزشگاه‌ها و مراکز سینمای جوان و علاقمندان به این حوزه از جمله ظرفیت بالقوه ما است که قطعا با تقویت فرآیندهای محتوایی شاهد تحولات چشمگیر در این زمینه خواهیم بود.

خزاعی ادامه داد: ظرفیت پلتفرم‌ها در ایجاد نشاط و سرگرمی، اشتغال و رونق کسب و کار فعالان سینمایی کاملا ملموس است. پلتفرم‌ها یکی از اجزای مهم صنعت تصویر به شمار می‌آیند و قطعا باید توجه جدی‌ای به این صنعت داخلی و تولیدات ملی و بومی آن صورت گیرد. البته، در خصوص محتوای محصولات آن دغدغه‌ها و ملاحظاتی وجود دارد که باید مرتفع شود چرا که این حساسیت‌ها و دغدغه‌ها اهمیت و کارکردهای مهم این بخش را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان سینمایی کشور عنوان کرد: در حال حاضر در کشورهای همسایه از محصولات نمایش خانگی و ‌‌وی‌ او دی‌ها اقتصاد محکمی شکل گرفته و بخش بزرگی از کشورهای منطقه، بازار مصرف آن‌ها محسوب می‌شوند. ما نیز، با توجه به نیروی انسانی کیفی و خلاق و ظرفیت توسعه صنعت تصویر و سریال‌سازی خود می‌توانیم در این رقابت منطقه‌ای، حضور جدی‌تری داشته باشیم.

خزاعی، ضرورت و اهمیت توجه به جایگاه «وی او دی»ها و تاثیرات آنها در جامعه امروز را محسوس دانست و افزود: با رشد تکنولوژی‌های نوین اساسا سبد مصرف خانوار دستخوش تغییرات قرار گرفته است. حتی گزارشی شده که وی او دی ها باعث کاهش گرایش مخاطب به ماهواره‌ها شده‌اند و ما به درستی می‌توانیم از این ظرفیت با محتوا سازی درست و هدفمند، ضمن حفظ وجوه سرگرم کننده و تفریحی، به کارکردهای فرهنگی و اجتماعی آن نیز فکر کنیم.

وی استفاده از پلتفرم‌ها را ضرورت رونق سینما و صنعت تصویر خواند و ادامه داد: در دوران کرونا این صنعت در خلاء سالن‌های سینمایی تا حدی پاسخگوی نیاز جامعه بوده است. جهان امروز با  ظهور فناوری‌های نوین در صنعت تصویر و گسترش آن در جامعه، با انبوهی از تولیدات و محتوا مواجه است درحالیکه امکان محدودسازی نیز وجود ندارد. لازم است با رویکرد تنظیم‌گری و نظارتی به ارتقای کیفیت محتوا فکر کنیم.

خزاعی افرود: در صورت اهمیت پیدا کردن پلتفرم‌ها و امکان دسترسی راحت‌تر مردم به فیلم‌ها و سریال‌ها و تولیدات ایرانی، عملا رغبت مردم از دیدن فیلم‌های خارجی و یا رفتن به سراغ ماهواره‌ها کمتر خواهد شد‌ و امید که به زودی با جلسات همفکری، زعیم نهایی پلتفرم‌ها مشخص گردد.

دیدار محمد خزاعی با روسای فیلمنت، فیلیمو و نماوا
دیدار محمد خزاعی با روسای فیلمنت، فیلیمو و نماوا
پیوند کوتاه: https://www.cinemajournal.ir/?p=70720
image_print
برچسب ها: سازمان سینماییفیلمنتفیلیمومحمد خزاعینماوا
نوشته قبلی

اظهارات مدیر گروهی با پسوند #کارآفرینی که تفاهم‌نامه شراکت با #فارابی بسته⇐هیچ نگاه محتوایی نداریم!/فقط به لحاظ قابلیت‌های  اقتصادی آثار را بررسی می‌کنیم!/قصد نداریم سرمایه‌های مردم را برای تولید آثاری به کار ببریم که تولید محتوای غنی مدنظر آن‌ها است!/رسالت کار کردن با پول مردم تولید محتوای غنی نیست!!/در پروژه‌هایی شراکت می‌کنیم که امکان بازگشت سرمایه آنها زیر یک سال باشد!/فقط بیست درصد از پروژه را تأمین مالی خواهیم کرد!/اولین سود باید به ما برسد!

نوشته‌ی بعدی

انعکاس گفتگویی منتشرنشده از #خسرو_سینایی در سالروز رحلت⇐خوش‌ترین خاطره‌ام همراهی عبدالله اسفندياری بود در تولید #کوچه‌های_عشق!!/می‌دانستم #در_کوچه‌های_عشق و #کوچه_پاییز با مردم ارتباط چندانی نمی‌گیرند!/ #عروس‌_آتش را با این اعتقاد اولیه ساختم که اول با مردم خودمان ارتباط برقرار کند!/ فیلم‌هایی مثل «از کرخه تا راین»، «برج مینو»، «دکل» و … را در ذهن دارم!/ یادم می‌آید #دکل را دوست داشتم/اجازه ندادند فیلم جنگی #کویر_خون را بسازم و بعد خواستار ارائه تحلیل بر کُپی روسی آن شدند!/وقتی برای فیلم من، ده‌ها شورا باید نظر دهند، وای به حال بقیه!!/چرا باید به سلیقه فرانسوی‌ها فیلم بسازیم؟/چرا به فکر بازار منطقه نیستیم؟/چرا به دنبال این نمی‌رویم که از مرز ترکیه تا مرز هند، از مرز کشورهای شمالی و از جنوب تا عربستان و… بازار سینما را تسخیر کنیم؟/چرا بسنده کرده‌ایم به یکی دو جشنواره محفلی؟

مطالب مرتبط

دوقطبی “کمدی برای فروش گیشه_فیلم‌های پروپاگاندای ارگانی”، کل سینما را درنوردیده!/فضای شوراهای نظارتی را مقداری بازتر کردند چون خودشان هم فهمیدند گرفتار دوقطبی شده‌اند!/وقتی از شش فیلم پرفروش این سالها، چهار پروژه مربوط به یک کارگردان است یعنی حدود #نود درصد کارگردانان حرفه‌ای بیکارند!/حمایت‌های فارابی عادلانه نیست/چرا برخی از تولیدات مدیر #قبلی فارابی حتی اکران نشده و برخی هم به #تلویزیون واگذار شدند؟/آیا بنیاد فارابی مأموریتش عوض شده و به جای بنیاد فارابی، شده بنیاد ساخت تولید تلویزیونی؟/چرا در روز تودیع و معارفه فارابی حتی یک فیلم‌ساز معتبر و حرفه‌ای هم نبود؟/باید شرایط را فراهم کنند برای فعالیت سینماگران حرفه‌ای!

دوقطبی “کمدی برای فروش گیشه_فیلم‌های پروپاگاندای ارگانی”، کل سینما را درنوردیده!/فضای شوراهای نظارتی را مقداری بازتر کردند چون خودشان هم فهمیدند گرفتار دوقطبی شده‌اند!/وقتی از شش فیلم پرفروش این سالها، چهار پروژه مربوط به یک کارگردان است یعنی حدود #نود درصد کارگردانان حرفه‌ای بیکارند!/حمایت‌های فارابی عادلانه نیست/چرا برخی از تولیدات مدیر #قبلی فارابی حتی اکران نشده و برخی هم به #تلویزیون واگذار شدند؟/آیا بنیاد فارابی مأموریتش عوض شده و به جای بنیاد فارابی، شده بنیاد ساخت تولید تلویزیونی؟/چرا در روز تودیع و معارفه فارابی حتی یک فیلم‌ساز معتبر و حرفه‌ای هم نبود؟/باید شرایط را فراهم کنند برای فعالیت سینماگران حرفه‌ای!

۱۳ آذر ۱۴۰۲

سینماروزان: متأسفانه یکی از خصلت‌های اشتباهی که از قدیم‌الایام تا به امروز، حتی در سال‌های دور پیش از انقلاب هم...

بازگشت #فسیل به سبد اکران پایتخت

بازگشت #فسیل به سبد اکران پایتخت

۱۲ آذر ۱۴۰۲

سینماروزان/کیوان بهارلویی: مخالفت مخاطبان و بدنه سینماداران با حذف کمدی رکوردشکن فسیل از اکران پایتخت با بازگشت این کمدی به...

پشت پرده احضار تهیه‌کنندگان به دادسرای فرهنگ و رسانه

صدور حکم اعدام برای کارگردانی متهم به آزار!

۱۲ آذر ۱۴۰۲

سینماروزان: روزنامه جام جم گزارشی داده درباره صدور حکم اعدام کارگردانی متهم به آزار جنسی صادر شده؛ البته این حکم...

نوشته‌ی بعدی
به بن‌بست رسیدن ساختاری دولتی که میلیاردها هزینه‌اش شد؟!⇐خسرو سینایی: فروش فیلم آخرم در «هنروتجربه» به اندازه یک وعده ناهار گروه تولید هم نشد!!!

انعکاس گفتگویی منتشرنشده از #خسرو_سینایی در سالروز رحلت⇐خوش‌ترین خاطره‌ام همراهی عبدالله اسفندياری بود در تولید #کوچه‌های_عشق!!/می‌دانستم #در_کوچه‌های_عشق و #کوچه_پاییز با مردم ارتباط چندانی نمی‌گیرند!/ #عروس‌_آتش را با این اعتقاد اولیه ساختم که اول با مردم خودمان ارتباط برقرار کند!/ فیلم‌هایی مثل «از کرخه تا راین»، «برج مینو»، «دکل» و ... را در ذهن دارم!/ یادم می‌آید #دکل را دوست داشتم/اجازه ندادند فیلم جنگی #کویر_خون را بسازم و بعد خواستار ارائه تحلیل بر کُپی روسی آن شدند!/وقتی برای فیلم من، ده‌ها شورا باید نظر دهند، وای به حال بقیه!!/چرا باید به سلیقه فرانسوی‌ها فیلم بسازیم؟/چرا به فکر بازار منطقه نیستیم؟/چرا به دنبال این نمی‌رویم که از مرز ترکیه تا مرز هند، از مرز کشورهای شمالی و از جنوب تا عربستان و... بازار سینما را تسخیر کنیم؟/چرا بسنده کرده‌ایم به یکی دو جشنواره محفلی؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویژه ها

دوقطبی “کمدی برای فروش گیشه_فیلم‌های پروپاگاندای ارگانی”، کل سینما را درنوردیده!/فضای شوراهای نظارتی را مقداری بازتر کردند چون خودشان هم فهمیدند گرفتار دوقطبی شده‌اند!/وقتی از شش فیلم پرفروش این سالها، چهار پروژه مربوط به یک کارگردان است یعنی حدود #نود درصد کارگردانان حرفه‌ای بیکارند!/حمایت‌های فارابی عادلانه نیست/چرا برخی از تولیدات مدیر #قبلی فارابی حتی اکران نشده و برخی هم به #تلویزیون واگذار شدند؟/آیا بنیاد فارابی مأموریتش عوض شده و به جای بنیاد فارابی، شده بنیاد ساخت تولید تلویزیونی؟/چرا در روز تودیع و معارفه فارابی حتی یک فیلم‌ساز معتبر و حرفه‌ای هم نبود؟/باید شرایط را فراهم کنند برای فعالیت سینماگران حرفه‌ای!
خبر وسط

دوقطبی “کمدی برای فروش گیشه_فیلم‌های پروپاگاندای ارگانی”، کل سینما را درنوردیده!/فضای شوراهای نظارتی را مقداری بازتر کردند چون خودشان هم فهمیدند گرفتار دوقطبی شده‌اند!/وقتی از شش فیلم پرفروش این سالها، چهار پروژه مربوط به یک کارگردان است یعنی حدود #نود درصد کارگردانان حرفه‌ای بیکارند!/حمایت‌های فارابی عادلانه نیست/چرا برخی از تولیدات مدیر #قبلی فارابی حتی اکران نشده و برخی هم به #تلویزیون واگذار شدند؟/آیا بنیاد فارابی مأموریتش عوض شده و به جای بنیاد فارابی، شده بنیاد ساخت تولید تلویزیونی؟/چرا در روز تودیع و معارفه فارابی حتی یک فیلم‌ساز معتبر و حرفه‌ای هم نبود؟/باید شرایط را فراهم کنند برای فعالیت سینماگران حرفه‌ای!

۱۳ آذر ۱۴۰۲

سینماروزان: متأسفانه یکی از خصلت‌های اشتباهی که از قدیم‌الایام تا به امروز، حتی در سال‌های دور پیش از انقلاب هم...

ادامه مطلب
بازگشت #فسیل به سبد اکران پایتخت

بازگشت #فسیل به سبد اکران پایتخت

۱۲ آذر ۱۴۰۲
پشت پرده احضار تهیه‌کنندگان به دادسرای فرهنگ و رسانه

صدور حکم اعدام برای کارگردانی متهم به آزار!

۱۲ آذر ۱۴۰۲
دستور اکران همزمان فیلم یک روحانی و فیلمی از عطاران!+اکران دو فیلم دیگر

دستور اکران همزمان فیلم یک روحانی و فیلمی از عطاران!+اکران دو فیلم دیگر

۱۲ آذر ۱۴۰۲
سینمای اجتماعی؟ نه! فقط نقد اجتماعی داریم/ چطور شد که کارگردان #پوپک_و_مش_ماشالله، بازیگر شد؟

سینمای اجتماعی؟ نه! فقط نقد اجتماعی داریم/ چطور شد که کارگردان #پوپک_و_مش_ماشالله، بازیگر شد؟

۱۲ آذر ۱۴۰۲
مرگ شاهرخ شاهید؛ خواننده‌ای که با سریال #غریبه مشهور شد و #لعبت‌ش از سینمای بعد از انقلاب سردرآورد!

مرگ شاهرخ شاهید؛ خواننده‌ای که با سریال #غریبه مشهور شد و #لعبت‌ش از سینمای بعد از انقلاب سردرآورد!

۱۲ آذر ۱۴۰۲
چطور شد که ابوالفضل پورعرب پذیرفت نقش یک هواپیماربا را بازی کند؟

چطور شد که ابوالفضل پورعرب پذیرفت نقش یک هواپیماربا را بازی کند؟

۱۱ آذر ۱۴۰۲

پربازدیدها

  • مرگ اکبر احمدی بازیگر #مختارنامه؛ بازیگری که همکلاسی سعید کنگرانی بود!

    مرگ اکبر احمدی بازیگر #مختارنامه؛ بازیگری که همکلاسی سعید کنگرانی بود!

    1404 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 562 توئیت 351
  • درگذشت رضا معینی؛ مجری مسابقه خاطره‌ساز دهه شصت تلویزیون

    237 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 95 توئیت 59
  • مرگ شاهرخ شاهید؛ خواننده‌ای که با سریال #غریبه مشهور شد و #لعبت‌ش از سینمای بعد از انقلاب سردرآورد!

    93 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 37 توئیت 23
  • مرگ بیتا فرهی؛ که از مدلینگ در آمریکا به نقش یک #هامون مهرجویی رسید

    36 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 14 توئیت 9
  • بازیگر مقتدر #مختارنامه دیگر هیچ کس را نمی‌شناسد!/حسین خانی‌بیک گرفتار بیماری مهلک

    35 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 14 توئیت 9
  • مرگ حمیدرضا مرادی؛ پسرک تپل سینمای دهه شصت!

    35 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 14 توئیت 9
  • درگذشت پروانه معصومی؛ بازیگری که با #رگبار بیضایی شهره شد ولی تا سالها از او دلخور بود!!

    33 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 13 توئیت 8
  • کدام سینماگران، زندگی‌شان #کاباره‌ای است؟!/حسین فرحبخش تهیه‌کننده سینما مطرح کرد

    32 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 13 توئیت 8

آخرین مطالب

عطاران +پژمان و #پوراحمد در #ویلای_ساحلی+تیزر و خلاصه داستان

با نمایش فیلم «دِرب» اکران آنلاین فیلم‌های هنری در فیلم‌نت راه‌اندازی شد

«دختر شاه مرداب» به نمایش خانگی آمد

فرهاد ورهرام و کارگاه «تک نگاری در سینمای مستند»

مهدی دانائی‌مقدم؛ از سرباز وظیفه «سه در چهار» تا وکیل «زخم کاری»

دوقطبی “کمدی برای فروش گیشه_فیلم‌های پروپاگاندای ارگانی”، کل سینما را درنوردیده!/فضای شوراهای نظارتی را مقداری بازتر کردند چون خودشان هم فهمیدند گرفتار دوقطبی شده‌اند!/وقتی از شش فیلم پرفروش این سالها، چهار پروژه مربوط به یک کارگردان است یعنی حدود #نود درصد کارگردانان حرفه‌ای بیکارند!/حمایت‌های فارابی عادلانه نیست/چرا برخی از تولیدات مدیر #قبلی فارابی حتی اکران نشده و برخی هم به #تلویزیون واگذار شدند؟/آیا بنیاد فارابی مأموریتش عوض شده و به جای بنیاد فارابی، شده بنیاد ساخت تولید تلویزیونی؟/چرا در روز تودیع و معارفه فارابی حتی یک فیلم‌ساز معتبر و حرفه‌ای هم نبود؟/باید شرایط را فراهم کنند برای فعالیت سینماگران حرفه‌ای!

رونمایی از پوستر فیلم “مسافری از گانورا”

فیلمبرداری «باور» به پایان رسید

«میراث سمی» به آنتن شبکه مستند رسید/ داستانِ حشره‌کشی مرگبارتر از بمب اتم

بازگشت #فسیل به سبد اکران پایتخت

تبلیغات

ویژه ها

دوقطبی “کمدی برای فروش گیشه_فیلم‌های پروپاگاندای ارگانی”، کل سینما را درنوردیده!/فضای شوراهای نظارتی را مقداری بازتر کردند چون خودشان هم فهمیدند گرفتار دوقطبی شده‌اند!/وقتی از شش فیلم پرفروش این سالها، چهار پروژه مربوط به یک کارگردان است یعنی حدود #نود درصد کارگردانان حرفه‌ای بیکارند!/حمایت‌های فارابی عادلانه نیست/چرا برخی از تولیدات مدیر #قبلی فارابی حتی اکران نشده و برخی هم به #تلویزیون واگذار شدند؟/آیا بنیاد فارابی مأموریتش عوض شده و به جای بنیاد فارابی، شده بنیاد ساخت تولید تلویزیونی؟/چرا در روز تودیع و معارفه فارابی حتی یک فیلم‌ساز معتبر و حرفه‌ای هم نبود؟/باید شرایط را فراهم کنند برای فعالیت سینماگران حرفه‌ای!
خبر وسط

دوقطبی “کمدی برای فروش گیشه_فیلم‌های پروپاگاندای ارگانی”، کل سینما را درنوردیده!/فضای شوراهای نظارتی را مقداری بازتر کردند چون خودشان هم فهمیدند گرفتار دوقطبی شده‌اند!/وقتی از شش فیلم پرفروش این سالها، چهار پروژه مربوط به یک کارگردان است یعنی حدود #نود درصد کارگردانان حرفه‌ای بیکارند!/حمایت‌های فارابی عادلانه نیست/چرا برخی از تولیدات مدیر #قبلی فارابی حتی اکران نشده و برخی هم به #تلویزیون واگذار شدند؟/آیا بنیاد فارابی مأموریتش عوض شده و به جای بنیاد فارابی، شده بنیاد ساخت تولید تلویزیونی؟/چرا در روز تودیع و معارفه فارابی حتی یک فیلم‌ساز معتبر و حرفه‌ای هم نبود؟/باید شرایط را فراهم کنند برای فعالیت سینماگران حرفه‌ای!

۱۳ آذر ۱۴۰۲

سینماروزان: متأسفانه یکی از خصلت‌های اشتباهی که از قدیم‌الایام تا به امروز، حتی در سال‌های دور پیش از انقلاب هم...

ادامه مطلب
بازگشت #فسیل به سبد اکران پایتخت

بازگشت #فسیل به سبد اکران پایتخت

۱۲ آذر ۱۴۰۲
پشت پرده احضار تهیه‌کنندگان به دادسرای فرهنگ و رسانه

صدور حکم اعدام برای کارگردانی متهم به آزار!

۱۲ آذر ۱۴۰۲
دستور اکران همزمان فیلم یک روحانی و فیلمی از عطاران!+اکران دو فیلم دیگر

دستور اکران همزمان فیلم یک روحانی و فیلمی از عطاران!+اکران دو فیلم دیگر

۱۲ آذر ۱۴۰۲
سینمای اجتماعی؟ نه! فقط نقد اجتماعی داریم/ چطور شد که کارگردان #پوپک_و_مش_ماشالله، بازیگر شد؟

سینمای اجتماعی؟ نه! فقط نقد اجتماعی داریم/ چطور شد که کارگردان #پوپک_و_مش_ماشالله، بازیگر شد؟

۱۲ آذر ۱۴۰۲
مرگ شاهرخ شاهید؛ خواننده‌ای که با سریال #غریبه مشهور شد و #لعبت‌ش از سینمای بعد از انقلاب سردرآورد!

مرگ شاهرخ شاهید؛ خواننده‌ای که با سریال #غریبه مشهور شد و #لعبت‌ش از سینمای بعد از انقلاب سردرآورد!

۱۲ آذر ۱۴۰۲
چطور شد که ابوالفضل پورعرب پذیرفت نقش یک هواپیماربا را بازی کند؟

چطور شد که ابوالفضل پورعرب پذیرفت نقش یک هواپیماربا را بازی کند؟

۱۱ آذر ۱۴۰۲
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم