سینماروزان/مهدی فلاح: رسانه دیتاک به تازگی آماری از برندهای پرطرفدار۴۰۳ ایران ارائه داده.
در گزارش این رسانه پلتفرم نماوا به عنوان یکی از شش برند پرطرفدار دیده میشود با فالوئرهایی بالای یک میلیون و صد هزار نفر.
افق کوروش، فیلیمو، دیجیکالا، خانومی، اسنپ، آپ، میهن، همراه اول، رفاه، سرای ایرانی، ایرانسل و… از دیگر برندهای پرطرفدار این پایش هستند.
پلتفرم نماوا در ماههای اخیر تلاش کرده در کنار تنوع کمّی ارائه محصولات، تنوع ژانری را حفظ کرده و از تاک شوی موسیقی(کنسرتینو) تا رئالیتی مافیایی(الکلاسیکو) تا رئالیتی های مفرح(رینگو و نیمه شب) تا اثر معمایی(ازازیل)، فانتزی خانوادگی(دیو و ماهپیشونی۲)، اجتماعی(غربت)، تولید مشترک(بلیت یکطرفه) و… به مخاطب ارائه دهد و در عین حال پایینترین هزینه اشتراک خودکار را داشته باشد تا مخاطبانی از طیف های مختلف بتوانند از محصولات آن استفاده کنند.
دیتاک به عنوان سامانه پایش شبکههای اجتماعی به رصد و تحلیل دادههای رسانهها و شبکههای اجتماعی برای کمک به رشد و ارتقای کسبوکار میپردازد.