• مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
شنبه 14 تیر 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
ژورنال سینما
  • مرام‌نامه
  • شبکه های اجتماعی
  • سفارش آگهی
  • تماس با ما
  • درباره ما
تبلیغات
خانه خبر

فراخوان چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس منتشر شد

12 مرداد 1395
در خبر, گوناگون
0 0
A A
0
فراخوان چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس منتشر شد

جشنواره یاس

سینماژورنال: این موسسه در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، با حمایت سازمان سینمایی و مشارکت استانداری مازندران، چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم یاس را به منظور تشویق فیلم‌سازان و تقدیر از سازندگانی که مبادرت به تولید آثاری با مضامین اسلامی و ملی کرده و در صددند تا عالی‌ترین مفاهیم انسانی را در قالبی هنرمندانه کشف و بیان نمایند، از تاریخ ۹ تا ۱۳ آبان امسال برگزار می‌کند.

بر اساس فراخوان اعلام شده بخش های مختلف جشنواره و شرایط شرکت متقاضیان در این رویداد بدین شرح است:

* بخش‌های جشنواره

جشنواره در ۵ بخش مسابقه ایران (نمایش خانگی)/مسابقه سریال‌های شبکه نمایش خانگی / مسابقه سینما- ویدیو/ مسابقه مواد تبلیغی و اطلاع‌رسانی و مسابقه بین‌الملل به شرح ذیل برگزار می‌گردد:

۱)    مسابقه ایران

ستاد جشنواره با در نظر گرفتن شرایط ذیل نسبت به ثبت‌نام از آثار ویدیویی بلند داستانی اقدام می‌کند.

۱.     زمان آثار ارائه شده ۷۵ دقیقه به بالا باشد.

۲.     آثار متقاضی می‌بایست دارای پروانه ساخت یا نمایش ویدیویی (غیرسینمایی) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند. (آثار تولید شده سیما از این قاعده مستثنی هستند.)

۳.     صرفاً فیلم‌هایی که در سال ۹۵ و ۹۴ تولید شده‌اند می‌توانند در این بخش شرکت کنند.

تبصره ۱: با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل آمده با دبیرخانه جشنواره ملی و بین‌المللی فیلم فجر، آثار دارای پروانه ساخت ویدیویی (غیرسینمایی) صرفاً در جشنواره فیلم یاس قابل ارائه هستند. لازم به ذکر است سی و پنجمین جشنواره ملی و بین‌المللی فیلم فجر آثار ویدیویی (فاقد پروانه ساخت سینمایی) را نمی‌پذیرد.

۴.       متقاضیان، حداکثر تا تاریخ دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ فرصت دارند تا فرم درخواست شرکت در جشنواره را پر کرده و نسخه‌ای از فیلم را برای بازبینی هیات انتخاب (در قالب DVD) همراه با CD عکس‌های فیلم، کارگردان و بریده فیلم یا آنونس سه دقیقه‌ای به دبیرخانه ارائه نمایند. (بدیهی است تاریخ مذکور قابل تمدید نخواهد بود.)

(لازم به ذکر است چنانچه تا موعد مقرر این امر تحقق نپذیرد، ستاد جشنواره اثر مذکور را از قضاوت داوران خارج می‌کند.)

۵.      هیات داوران، متشکل از هنرمندان سینمایی و کارشناسان فرهنگی به صورت مستقل، آثار پذیرفته شده در بخش نمایش خانگی را مورد قضاوت قرار داده و جوایز ذیل را اهدا می‌کنند:

۱-    یاس زرین بهترین فیلم (به تهیه‌کننده)

۲-     یاس زرین جایزه ویژه هیات داوران

۳-      یاس زرین بهترین کارگردانی

۴-      یاس زرین بهترین فیلم‌نامه

۵-      یاس زرین بهترین بازیگر زن

۶-      یاس زرین بهترین بازیگر مرد

۷-      یاس زرین بهترین بازیگر مکمل زن

۸-      یاس زرین بهترین بازیگر مکمل مرد

۹-      یاس زرین بهترین تصویربرداری

۱۰-  یاس زرین بهترین تدوین

۱۱-  یاس زرین بهترین موسیقی

۱۲-  یاس زرین بهترین صدا

۱۳-  یاس زرین بهترین چهره‌پردازی

۱۴-  یاس زرین بهترین طراحی صحنه و لباس

۱۵-  یاس زرین بهترین جلوه های ویژه

۱۶-  یاس زرین بهترین کارگردان اول

۲) مسابقه سریال‌های شبکه نمایش خانگی

هدف از برگزاری این بخش، تشویق و ترغیب فیلمسازان برای ورود به عرصه سریال‌ها با رویکرد جدید در ساختار و محتوای این آثار است.

۱- یاس زرین بهترین کارگردان سریال

۲- یاس زرین بهترین سریال (تهیه کننده)

۳- یاس زرین بهترین فیلمنامه

۳) مسابقه سینما- ویدیو

هدف از برگزاری این بخش،‌ تقدیر از دست اندرکاران و موسسات ویدیو رسانه است که در گسترش و عرضه فیلم در شبکه نمایش خانگی موثر هستند.

یاس زرین به فعال ترین ویدیو رسانه با درنظر گرفتن تعداد فیلم های سینمایی ایرانی عرضه شده درسال.

۲.     یاس زرین به برترین کیفیت عرضه (رعایت استانداردهای فنی، زیرنویس، اتورینگ…)

۳.     یاس زرین به بهترین پخش کننده فیلم در شبکه نمایش خانگی

۴) مسابقه مواد تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی

به منظور اعتلای هنر- صنعت ویدیویی ایران، مواد تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی فیلم‌های ویدیویی در۳ بخش عکس، پوستر (ولت)، آنونس و تیزر مورد انتخاب و قضاوت قرار خواهند گرفت و به برترین آثار ، جوایزی به شرح زیر اهدا می‌شود.

۱-    یاس زرین بهترین عکس فیلم

۲-    یاس زرین بهترین طراحی پوستر گرافیکی شامل پوستر و سایر مواد تبلیغی

۳-    یاس زرین بهترین آنونس یا تیزر

۱-۴) مسابقه عکس فیلم

آثاری که به صورت آنالوگ تهیه شده‌اند (اسکن تصاویر در فرمت TIF و حداقل کیفیت DPI۳۰۰ در اندازه ۴۵×۳۰ سانتی‌متر به همراه نسخه چاپی مرغوب در قطع ۳۰×۲۰ سانتی‌متر از هر تصویر)

آثاری که به صورت دیجیتال تهیه شده‌اند کیفیت ۶ مگاپیکسل و با حداقل کیفیت DPI۳۰۰ در فرمت JPG یا TIF همراه با نسخه چاپی مرغوب در قطع ۳۰×۲۰ سانتی‌متر از هر اثر ارائه شوند.

ارائه مجموعاً شش قطعه عکس شامل چهار قطعه عکس صحنه و دو قطعه عکس پشت صحنه از هر فیلم

۲-۴) مسابقه پوستر فیلم

 ارائه دو نسخه چاپ افست از پوستر هر فیلم.

 ارائه فایل پوستر در فرمت TIF با کیفیت DPI۳۰۰ در قطع ۷۰×۱۰۰ یا ۷۰×۵۰ سانتی‌متر به همراه پرینت A۳ .

۳-۴) مسابقه تیزر و آنونس فیلم

 آنونس‌ها به صورت دیجیتال (DVD) ، همراه نسخه ویدیویی SD یا HD ارائه شوند.

 تیزرها به صورت نسخه ویدیویی DVD ( SD یا HD ) ارائه شوند.

تبصره۱: مدت زمان آنونس و تیزر محدودیتی ندارد.

۵) بخش بین‌الملل

این بخش از جشنواره با هدف شناسایی و نمایش آثار برجسته ویدیویی که در جهت تعامل فرهنگی با دیگر کشورها و نیل به مفاهیم مشترک انسانی از جمله تحکیم مبانی خانواده، ظلم ستیزی، حقوق بشر، معنویت و انسان معاصر می باشد، به شرح ذیل برگزار می‌گردد:

در این بخش حداکثر ۳ فیلم ایرانی به همراه آثار خارجی داوری می‌شوند.

۱-۵)  مسابقه بین الملل

هیات داوران متشکل از هنرمندان و متخصصین ایرانی و خارجی آثار این بخش (که سال تولید آن ها بعد از ۲۰۱۵می‌باشد) مورد قضاوت قرار داده و جوایز ذیل را به برگزیدگان اهدا خواهند کرد:

۱-    یاس زرین بهترین فیلم (به تهیه‌کننده)

۲-    یاس زرین بهترین کارگردانی.

۳-    یاس زرین بهترین فیلم‌نامه.

ستاد برگزاری جشنواره از میان آثار حاضر در مسابقه ایران تعدادی از این آثار را برای حضور در مسابقه بین الملل معرفی خواهد کرد.

مقررات عمومی جشنواره

* آثاری که متقاضی حضور در دوره‌های پیشین جشنواره بوده‌اند، پذیرفته نمی‌شوند.

* فیلم‌هایی که صرفاً برای نمایش از تلویزیون یا شبکه نمایش خانگی تولید می‌شوند، می‌توانند تقاضای شرکت کنند.

* کلیه اشخاص حقیقی یا حقوقی می‌توانند هر تعداد فیلمی را که مایل باشند، پس از پر کردن فرم تقاضای شرکت (همراه با CD عکس کارگردان، عکس‌های فیلم و دی‌وی‌دی فیلم)

تا ۱۵ شهریور ۹۵ به دبیرخانه جشنواره ارائه نمایند. این امر به منزله قبول کامل مقررات و سایر ضوابط نمایش آثار در ایران است. مهلت اعلام شده قابل تمدید نخواهد بود.

* مخارج ارسال آثار بر عهده سازندگان می‌باشد (لازم به ذکر است آثار ارائه شده در آرشیو دبیرخانه بایگانی شده، عودت داده نمی‌شود.)

* تعیین تاریخ و ساعت نمایش آثار پذیرفته شده به عهده دبیرخانه جشنواره است.

* هیچ جایزه‌ای به طور هم‌ارزش به دو یا چند اثر تعلق نخواهد گرفت.

* تمامی یاس‌های زرین جشنواره دارای جایزه نقدی می‌باشد.

* هیات داوران حداکثر ۲۴ ساعت قبل از مراسم پایانی، نامزدهای دریافت جوایز را معرفی خواهند کرد.

* عوامل تهیه و توزیع آثار حاضر در بخش‌های رقابتی در هیات‌های داوری حضور نخواهند داشت.

* نمایندگانی از سوی دبیر جشنواره (بدون حق رأی) در جلسات داوری شرکت خواهند کرد.

* تفسیر و رفع ابهام از مقررات و اخذ تصمیم نهایی درباره موضوعات پیش‌بینی نشده به عهده دبیر جشنواره است.

نشانی دبیرخانه : تهران، خ ولی عصر، بالاتر از پارک ساعی، نرسیده به توانیر، نبش کوچه احتشام ، موسسه رسانه های تصویری،

 شماره ۲۴۵۴ ، طبقه پنجم، دبیرخانه چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس، کدپستی: ۱۴۳۴۸۴۳۶۳۱

تلفکس: ۸۸۸۸۰۳۲۸ – ۸۸۸۸۰۳۲۵

پیوند کوتاه: https://www.cinemajournal.ir/?p=26555
image_print
برچسب ها: جشنواره فیلمهای ویدیوییجشنواره یاس
نوشته قبلی

رونمایی از یک فیلم جنجالی محصول بریتانیا در جشنواره مقاومت⇐”گناهان ملک فهد” در تهران+عکس

نوشته‌ی بعدی

فیش گیت دامن “هفت” را هم گرفت⇐افخمی 3 برابر فردوسی‌پور بودجه می‌گیرد؟+عکس

مطالب مرتبط

اعلام بودجه جشنواره‌های فجر استارت خورد/ارزان‌ترین بودجه برای کدام جشنواره‌ بوده؟

اعلام بودجه جشنواره‌های فجر استارت خورد/ارزان‌ترین بودجه برای کدام جشنواره‌ بوده؟

14 تیر 1404

سینماروزان: با هدف دسترسی آزاد به اطلاعات و شفاف‌سازی، اعلام بودجه جشنواره‌های فجر که پرهزینه‌ترین جشنواره‌های بخش دولتی محسوب میشوند،...

پردیس سینمایی

“دایناسور” ۱۵۰میلیارد/”صددام” در آستانه‌ی صد میلیارد/”پیرپسر” ۲۵میلیارد/عبور”خانه ارواح” از ۲۳میلیارد/”سلام علیکم حاج آقا” ۲۲میلیارد/”رویاشهر” از ۱۶میلیارد گذشت/”زیبا صدایم کن” در مرز ۱۴میلیارد/”بی سروصدا” ۵/۵میلیارد+آمار کامل فروش 

13 تیر 1404

سینماروزان/مسعود احمدی: با عبور از شرایط جنگی و رسیدن به آرامش نسبی، گیشه ها کم کم جان می‌گیرند و در...

تعویق اکران «زن و بچه»/«مرد عینکی» با خالق «فسیل» روی پرده میرود؟

تعویق اکران «زن و بچه»/«مرد عینکی» با خالق «فسیل» روی پرده میرود؟

12 تیر 1404

سینماروزان: شرایط پیش آمده بعد از جنگ دوازده روزه، به فروش سینماها هم آسیب زده و در نتیجه ی آن،...

نوشته‌ی بعدی
فیش گیت دامن “هفت” را هم گرفت⇐افخمی 3 برابر فردوسی‌پور بودجه می‌گیرد؟+عکس

فیش گیت دامن "هفت" را هم گرفت⇐افخمی 3 برابر فردوسی‌پور بودجه می‌گیرد؟+عکس

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویژه ها

سکانس‌های علم‌کشی ناصر و بهروز در «طوقی» مشکل‌ساز شد!/دو فیلمِ علی حاتمی، کمرم را شکست!+ماجرای ترس بهروز وثوقی از شوهر اول گوگوش و…+کمک به رونق ژیان!
خبر وسط

سکانس‌های علم‌کشی ناصر و بهروز در «طوقی» مشکل‌ساز شد!/دو فیلمِ علی حاتمی، کمرم را شکست!+ماجرای ترس بهروز وثوقی از شوهر اول گوگوش و…+کمک به رونق ژیان!

14 تیر 1404

سینماروزان: مهدی مصیبی تهیه‌کننده باسابقه سینمای ایران، مدیر سیرافیلم، از مدیران سینما گلریز(یوسف آباد) سابقه تولید حدود سی فیلم و...

ادامه مطلب
گریزِ ناگزیر!؟ ⇐رونمایی از آنونس رسمی سریال «از یاد رفته» با بازی فرهاد اصلانی، حسین محجوب، سینا مهراد، پردیس احمدیه و…+فیلم و پوستر

گریزِ ناگزیر!؟ ⇐رونمایی از آنونس رسمی سریال «از یاد رفته» با بازی فرهاد اصلانی، حسین محجوب، سینا مهراد، پردیس احمدیه و…+فیلم و پوستر

12 تیر 1404
مرگ دو آهنگساز؛ یکی از خاندان شب‌پره و دیگری از خاندان بیات!

مرگ دو آهنگساز؛ یکی از خاندان شب‌پره و دیگری از خاندان بیات!

9 تیر 1404
چرا رائد فریدزاده به استودیوی برنامه‌ی تلویزیونی «هفت» نرفت؟/افخمی کدام پرسش اصلی را نپرسید؟

چرا رائد فریدزاده به استودیوی برنامه‌ی تلویزیونی «هفت» نرفت؟/افخمی کدام پرسش اصلی را نپرسید؟

7 تیر 1404
مختارنامه

چرا سریال «مختارنامه» بی‌سروصدا، روی آنتن رفت؟

6 تیر 1404
فریبرز عرب نیا

بازگشت فریبرز عرب‌نیا به ایران 

5 تیر 1404
جبران ریزش ۹۰درصدی گیشه‌ی سینماهای «ایران» با نیم‌بها کردن بلیت در «تهران»!؟

جبران ریزش ۹۰درصدی گیشه‌ی سینماهای «ایران» با نیم‌بها کردن بلیت در «تهران»!؟

2 تیر 1404

پربازدیدها

  • مرگ دو آهنگساز؛ یکی از خاندان شب‌پره و دیگری از خاندان بیات!

    مرگ دو آهنگساز؛ یکی از خاندان شب‌پره و دیگری از خاندان بیات!

    68 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 27 توئیت 17
  • چرا علی حاتمی نتوانست فیلم پیامبر(ص) را بسازد؟/سرمایه تولید «ضیافت»کیمیایی را سعید امامی داد یا …؟/دلیل مخالفت بیضایی با حضور نیکی کریمی در «سگ کشی» چه بود؟/چرا گلشیفته حتی با تب چهل درجه هم میخواست جلوی دوربین برود؟/چرا شهاب حسینی فیلمنامه‌ی پیشنهادی را سیاه کرد؟/در ساحل خزر بین گلزار و ایرج قادری چه گذشت؟

    49 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 20 توئیت 12
  • چرا سریال «مختارنامه» بی‌سروصدا، روی آنتن رفت؟

    41 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 16 توئیت 10
  • مرگ امیر سماواتی؛ تهیه‌کننده‌‌ای که از «مسابقه محله» و «کافه ترانزیت» و «ساکن طبقه وسط» رسید به بازیگری در «زخم کاری»!

    39 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 16 توئیت 10
  • سوژه فصل دوم سریال «وحشی» لو رفت؟/یک روزنامه قدیمی گزارش داد

    37 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 15 توئیت 9
  • درگذشت امیر مجاهد کارگردان فیلمهای «بوی گندم»، «شب غریبان» و…

    35 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 14 توئیت 9
  • ماجرای کافه‌داری آقای بازیگر در دل جنگ ۱۲روزه! 

    34 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 14 توئیت 9
  • بازگشت فریبرز عرب‌نیا به ایران 

    33 اشتراک ها
    اشتراک گذاری 13 توئیت 8

آخرین مطالب

سکانس‌های علم‌کشی ناصر و بهروز در «طوقی» مشکل‌ساز شد!/دو فیلمِ علی حاتمی، کمرم را شکست!+ماجرای ترس بهروز وثوقی از شوهر اول گوگوش و…+کمک به رونق ژیان!

اعلام بودجه جشنواره‌های فجر استارت خورد/ارزان‌ترین بودجه برای کدام جشنواره‌ بوده؟

“دایناسور” ۱۵۰میلیارد/”صددام” در آستانه‌ی صد میلیارد/”پیرپسر” ۲۵میلیارد/عبور”خانه ارواح” از ۲۳میلیارد/”سلام علیکم حاج آقا” ۲۲میلیارد/”رویاشهر” از ۱۶میلیارد گذشت/”زیبا صدایم کن” در مرز ۱۴میلیارد/”بی سروصدا” ۵/۵میلیارد+آمار کامل فروش 

تعویق اکران «زن و بچه»/«مرد عینکی» با خالق «فسیل» روی پرده میرود؟

گریزِ ناگزیر!؟ ⇐رونمایی از آنونس رسمی سریال «از یاد رفته» با بازی فرهاد اصلانی، حسین محجوب، سینا مهراد، پردیس احمدیه و…+فیلم و پوستر

خروج کانون کارگردانان خانه سینما از شورای صنفی نمایش!!

سروش انتظامی آقازاده مجید انتظامی: در خانه ما از بچگی فقط موسیقی فیلم پخش می‌شد/در «تاسیان» نتوانستم ساز تخصصی خودم را بزنم  

اجرای مقتل‌خوانی امیر حسین مدرس در رادیو/ رادیو در مسیر عاشورا/ صدای رادیو در سوگ سیدالشهدا/ رادیو؛ همراه لحظه‌های ناب سوگواری حسینی/ از کربلا تا امروز؛ بازتاب پیام عاشورا روی موج رادیو

مصائب مریم معترف بازیگر زن «آپارتمان شماره سیزده»/جنگ دوازده روزه، خانه‌ام را ويران کرد

پخش قسمت اول «کارناوال» ۱۸ تیر از فیلم‌نت

تبلیغات

ویژه ها

سکانس‌های علم‌کشی ناصر و بهروز در «طوقی» مشکل‌ساز شد!/دو فیلمِ علی حاتمی، کمرم را شکست!+ماجرای ترس بهروز وثوقی از شوهر اول گوگوش و…+کمک به رونق ژیان!
خبر وسط

سکانس‌های علم‌کشی ناصر و بهروز در «طوقی» مشکل‌ساز شد!/دو فیلمِ علی حاتمی، کمرم را شکست!+ماجرای ترس بهروز وثوقی از شوهر اول گوگوش و…+کمک به رونق ژیان!

14 تیر 1404

سینماروزان: مهدی مصیبی تهیه‌کننده باسابقه سینمای ایران، مدیر سیرافیلم، از مدیران سینما گلریز(یوسف آباد) سابقه تولید حدود سی فیلم و...

ادامه مطلب
گریزِ ناگزیر!؟ ⇐رونمایی از آنونس رسمی سریال «از یاد رفته» با بازی فرهاد اصلانی، حسین محجوب، سینا مهراد، پردیس احمدیه و…+فیلم و پوستر

گریزِ ناگزیر!؟ ⇐رونمایی از آنونس رسمی سریال «از یاد رفته» با بازی فرهاد اصلانی، حسین محجوب، سینا مهراد، پردیس احمدیه و…+فیلم و پوستر

12 تیر 1404
مرگ دو آهنگساز؛ یکی از خاندان شب‌پره و دیگری از خاندان بیات!

مرگ دو آهنگساز؛ یکی از خاندان شب‌پره و دیگری از خاندان بیات!

9 تیر 1404
چرا رائد فریدزاده به استودیوی برنامه‌ی تلویزیونی «هفت» نرفت؟/افخمی کدام پرسش اصلی را نپرسید؟

چرا رائد فریدزاده به استودیوی برنامه‌ی تلویزیونی «هفت» نرفت؟/افخمی کدام پرسش اصلی را نپرسید؟

7 تیر 1404
مختارنامه

چرا سریال «مختارنامه» بی‌سروصدا، روی آنتن رفت؟

6 تیر 1404
فریبرز عرب نیا

بازگشت فریبرز عرب‌نیا به ایران 

5 تیر 1404
جبران ریزش ۹۰درصدی گیشه‌ی سینماهای «ایران» با نیم‌بها کردن بلیت در «تهران»!؟

جبران ریزش ۹۰درصدی گیشه‌ی سینماهای «ایران» با نیم‌بها کردن بلیت در «تهران»!؟

2 تیر 1404
سامانه جامع رسانه‌های کشور
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی

© 2023 ژورنال سینما - تمام حقوق محفوظ است طراحی سایت توسط آنیل طراح

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • خبر
  • رک و راست
  • شیروانی داغ
  • گزارش
  • گفتگو
  • گوناگون
  • یادداشت
  • یک سکانس سینمایی
برای ما ژورنال چیز دیگریست و برای خیلی‌ها، چیز دیگر
ما به منظور دیگری ژورنالیست شدیم و آنها به‌منظور دیگری در این حرفه‌اند...

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم