1

GEM بعد از”سيب”، “آلبالو” را هم بالا آورد!

سینماژورنال: در حالی که همچنان “سالوادور…” با پخش رسانه فیلمسازان و “کوچه بی نام” با پخش فیلمیران در صدر فروش اکران نوروزی هستند در رده های بعدی فروش، رقابت داغتر شده است.

به گزارش سینماژورنال “بادیگارد”، “ابد و یک روز” و “پنجاه کیلو آلبالو” آثاری هستند که رقابتی تنگاتنگ دارند و در این بین رقابت دو فیلم اول فشرده تر است.

بر طبق آمار مکانیزه فروش که فقط فروش سینماهای مجهز به سیستم مکانیزه را ارائه می کند “بادیگارد” تا دیشب سه شنبه سوم فروردین ماه 503 میلیون را رد کرده و بالاتر از “ابد…”ی قرار گرفته که فروش اش به 465 میلیون رسیده است.
این دو فیلم که هر دو توسط فیلمیران پخش می شوند هیچ کدام تیزر ماهواره ای ندارند اما “بادیگارد” به لحاظ تبلیغات محیطی وضعیت خوبی دارد.

فروش خوب “آلبالو…” به لطف تیزرهای ماهواره ای

“پنجاه کیلو آلبالو” با پخش هدایت فیلم هم به لطف تیزرهای فراوان و البته متفاوتی که در شبکه های ماهواره ای GEM دارد 443 میلیون را رد کرده است. جالب است که تهیه کنندگان این فیلم مصطفی و محمد شایسته هستند اما در ابتدای تیزر ماهواره ای اثر فقط نام محمد شایسته به چشم می خورد!
این دومین فیلم با پخش هدایت فیلم در ماههای اخیر است که به لطف تیزرهای ماهواره ای فروش خوبی داشته است. فیلم قبلی “این سیب…” بود که پخش تیزرهای ماهواره ای به ناگاه آن را در کانون توجه مخاطبان قرار داد و باعث شد رقم فروش یک میلیارد را رد کند.

فیلمهای انتهایی جدول
“خشم و هیاهو” با پخش نسیم صبا رقم فروش 65 میلیون را رد کرده است.
“کفشهایم کو؟” با پخش رسانه فیلمسازان فروش اش به 20 میلیون تومان رسیده است.
هر دوی این فیلمها هرچند جزو آثار مطلوب منتقدان بوده اند اما عدم تخصیص تبلیغات محیطی به آنها باعث کاهش فروش شان در یک هفته ابتدایی اکران شده است.

جدول فروش مکانیزه فیلمها تا سه شنبه شب سوم فروردین به شرح زیر است:

–من سالوادور نیستم 3میلیارد و 160 میلیون

–کوچه بی نام 1میلیارد و 900 میلیون تومان

–بادیگارد 503 میلیون تومان

–ابد و یک روز 465 میلیون تومان

–پنجاه کیلو آلبالو 443 میلیون تومان

–خشم و هیاهو 65 میلیون تومان

–کفشهایم کو؟ 20 میلیون تومان