1

دو هفته بعد از «خوب» و «حرفه‌ای» خواندن یک آقازاده که نگاهها را به سمت آقازاده نادران برد⇐غلامرضا موسوی برای «کافه سینما» نوشت: این آقازاده وضعیت مالی خوبی ندارد و کلی قرض دارد!!⇔پرسش سینماروزان: چرا یک آدم بدهکار باید از تولید در سینما سربرآورد؟

سینماروزان: پرسشها بر سر چگونگی صدور پروانه تهیه کنندگی برای عباس آقازاده الیاس نادران از سران اصولگرایی ادامه دارد و بعد از آن که غلامرضا موسوی که آقازاده موردنظر در صنف تهیه‌کنندگی متبوع وی عضویت یافته، در یک برنامه زنده تلویزیونی از خوب و حرفه‌ای بودن این آقازاده سخن گفت(اینجا را بخوانید) حالا توضیحات تازه ای را در این باره داده است.

 غلامرضا موسوی عطف به طرح پرسشهای مبتنی بر چگونگی صدور پروانه تهیه کنندگی برای این آقازاده برای «کافه سینما» با تأکید مجدد بر آن که پروانه ساخت ایشان سال گذشته یعنی در دوران حضور حجت ایوبی در مقام ریاست سازمان و حبیب ایل‌بیگی در مقام معاون نظارت صادر شده، از وضعیت مالی نامطلوب و قرضهای این آقازاده نوشته بدون اینکه بگوید چرا یک آدم بدهکار باید از تولید در سینما سربرآورد آن هم در سالهایی که بدنه سینما مدام درباره ریسک بالای تولید سینمایی سخن می‌گویند؟

متن توضیحات موسوی را بخوانید:

1-ایشان سال گذشته و از شورای پروانه ساخت اولین پروانه ساختشان را دریافت کردند.

۲-من آن زمان اساسا ایشان را نمی شناختم.

۳-سه چهارماه پیش ایشان تقاضای عضویت در انجمن تهیه کنندگان را داشتند که با توجه به داشتن شرایط پذیرفته شدند.

۴ فیلم ایشان هنوز در حال ساخت است و… ضمنا بعید می دانم قرارداد پخش داشته باشد.

۵-براساس اطلاعاتی که شنیدم وضعیت مالی خوبی ندارد و کلی قرض دارد و از مزایای آقازادگی (باتوجه به دست به گریبانی با قرض)بعید می دانم استفاده کرده باشد.