1

یک مقام آگاه در ارشاد خبر داد⇐فیلم #برادران_لیلا کاملا هماهنگ با سیاستهای سینمایی ارشاد و با دریافت پروانه ساخت ارشاد تولید شده!/تقاضای پروانه نمایش #برادران_لیلا همزمان با معرفی در کن، ارائه شده!/ثبت نام در کن با نسخه نهایی نبوده!/به زودی پروانه نمایش نسخه نهایی فیلم صادر خواهد شد!

سینماروزان:  ثبت تقاضای دریافت پروانه نمایش فیلم #برادران_لیلا همزمان با اعلام نام آثار بخش مسابقه جشنواره کن، صورت گرفته.

یک مقام آگاه در وزارت ارشاد با اعلام خبر فوق به سینماروزان گفت: تقریبا مقارن اعلام نام #برادران_لیلا به عنوان یکی از آثار بخش مسابقه کن۲۰۲۲، تقاضا برای دریافت پروانه نمایش آن به معاونت نظارت سینمای ارشاد ارائه شده و در دست بررسی است.

این مقام آگاه افزود: فیلم #برادران_لیلا کاملا هماهنگ با سیاستهای سینمایی ارشاد و با دریافت پروانه ساخت ارشاد تولید شده و البته درخواست حضور در جشنواره کن هم نه با نسخه نهایی که با نسخه اولیه که ۷۰ دقیقه بوده، صورت گرفته!

وی تاکید کرد: به زودی شورای پروانه نمایش سینمایی ارشاد، نظر خود درباره #برادران_لیلا را اعلام خواهد کرد و با توجه به سوابق تهیه‌کننده، احتمال صدور پروانه نمایش فیلم بدون ممیزی، بالاست.

این مقام آگاه متذکر شد: دستورالعمل اخیر رئیس سینما درباره تعیین وضعیت مجوز فیلم‌های جشنواره‌ای پیش از ارسال به جشنواره‌های خارجی یک دستورالعمل کلی است و نه مرتبط با فیلمی خاص.

گفتنی است فیلم #برادران_لیلا به کارگردانی سعید روستایی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی روایتی دارد از التهابات بازار سکه و اثرات این التهابات بر زندگی خانواده‌ای با یک خواهر و چندین برادر.(اینجا را بخوانید)

یک مقام آگاه در وزارت ارشاد از صدور عنقریب پروانه نمایش برادران لیلا خبر داد
یک مقام آگاه در وزارت ارشاد از صدور عنقریب پروانه نمایش برادران لیلا خبر داد