1

کُندی در روند تولید “پایتخت۴” و نگرانی عوامل درباره عدم پخش به‌موقع سریال

سینماژورنال: در فاصله دو هفته مانده به آغاز ماه مبارک رمضان تردیدهایی در آماده سازی بموقع فصل چهارم “پایتخت” برای پخش ایجاد شده است.

به گزارش سینماژورنال تا اینجای کار تصویربرداری حدودا 15 قسمت از سریال انجام شده است و فیلمبرداری مابقی کار هم اگرچه ادامه دارد اما مشکل دیر رسیدن فیلمنامه است که بدجوری باعث تأخیر در فیلمبرداری شده است.

به مانند اغلب سریالهای مناسبتی سیما، در “پایتخت4” هم سناریو به صورت روزبروز نوشته میشود و همین مساله باعث شده است در برخی از روزها گروه تولید چند ساعتی را منتظر بمانند تا متن برسد و سپس تمرین و در نهایت فیلمبرداری را آغاز کنند.

نگرانیهای تنابنده و آرامش سیروس مقدم

در این بین تعدادی از عوامل کار و از جمله محسن تنابنده که هم سرپرستی نویسندگان سریال را برعهده دارد و هم بازیگر نقش اصلیست به شدت نگران اند که مبادا این دیر رسیدن فیلمنامه موجب شود سریال بموقع روی آنتن نرود یا کیفیت کار پایین آید با این حال سیروس مقدم مرتب او و دیگران را آرام میکند که همه چیز طبق برنامه پیش خواهد رفت.

با توجه به فشردگی زمانی که تا ماه رمضان وجود دارد و این مساله که هنوز 15 قسمت فیلمبرداری نشده از “پایتخت4” وجود دارد به احتمال زیاد فیلمبرداری کار تا اواسط ماه رمضان هم ادامه خواهد داشت.

سینماژورنال امیدوار است این فشردگی زمانی باعث پایین آمدن کیفیت سریال نشود و گروه تولید بتوانند سریال را چنان که شایسته یک مجموعه پرمخاطب است به مخاطبان ارائه کنند.