1

کارگردان «مسافری از هند» و «خط قرمز» پردیس‌دار شد

سینماروزان: در سالهای اخیر بخشی از سینماگران به مدیریت پردیسهای سینمایی روی آورده اند و از این طریق هم شرایط اکران مطلوبتر آثار خویش را فراهم میکنند و هم دامنه اثرگذاری سینمایی خود را افزایش می دهند. علی سرتیپی مدیر پردیسهای شکوفه و کورش و منوچهر محمدی که اخیرا با همراهی تقی علیقلی زاده و احمدرضا درویش در حال راه اندازی پردیس مگامال در اکباتان هستند و همین طور مرتضی شایسته که به تازگی پردیس ارگ را راه اندازی کرد از جمله این سینماگران هستند.

به گزارش سینماروزان و به نقل از «نمایش خانگی» به تازگی قاسم جعفری کارگردان سینما و تلویزیون که به خاطر سریالهایی همچون «مسافری از هند» شناخته میشود هم مدیریت یک پردیس را برعهده گرفته؛ البته نه پردیس سینمایی بلکه پردیسی تئاتری که همنام یکی از سریالهای مطرح نمایش خانگی یعنی «شهرزاد» است.

هرچند برخی شایعات از حضور مدیریتی حسین پارسایی مدیر دفتر نمایش خانگی ارشاد در این پردیس خبر داده بودند اما پارسایی در این پردیس هیچ مسئولیت اجرایی ندارد و سرمایه گذاری و مدیریت پردیس شهرزاد کاملا توسط قاسم جعفری انجام شده است که کارگردان فیلمهایی نظیر «مجنون لیلی» و «بازنده» و «گرگ و میش» بوده است.

جعفری که در سالهای اخیر و با آثاری نظیر «پروانگی» و «ع ش ق» نتوانسته در سینما توجهاتی را جلب کند حالا وارد عرصه پردیس‌داری شده و آن هم پردیس‌داری در حیطه تئاتر. باید منتظر ماند و دید مدیریت او در حیطه پردیس داری تئاتر به چه نتایجی ختم خواهد شد؟