1

کارگردان «رژیم طلایی» به سراغ «ترمیناتور۳» رفت/تهیه‌کننده «رد کارپت» به سراغ «ایفل»

سینماروزان: احمد احمدی فیلمبردار و عکاس باسابقه سینمای ایران که به عنوان تهیه کننده هم فیلمی به نام «رد کارپت» را در کارنامه دارد که در زمره آثار پرفروش سینمای ایران آن هم در اکران رمضان جای می گیرد در کنار تصمیم گیری برای تولید فیلمی تازه به نام «ایفل» از مدیریت فیلمبرداری پروژه ای به نام «ترمیناتور3» خبر داده که بناست رضا سبحانی کارگردان کمدی «رژیم طلایی» آن را بسازد.

به گزارش سینماروزان احمد احمدی با اشاره به اینکه سه فیلم سینمایی را در مقام مدیر فیلمبرداری در نوبت اکران دارد به «مهر» گفت: سه فیلم سینمایی «من و شارمین» به کارگردانی بیژن شیرمرز، «سازش» به کارگردانی محمدحسین فرح بخش و «دو دزد و دو پری» به کارگردانی حسین قناعت را در نوبت اکران دارم که از این میان فیلم های «من و شارمین» و «سازش» به زودی در سینماهای کشور اکران می شود.

وی ادامه داد: همچنین به تازگی برای فیلمبرداری فیلم سینمایی «ترمیناتور ۳» به کارگردانی رضا سبحانی قرارداد بسته ام که همچنان در مرحله پیش‌تولید قرار دارد. این دومین همکاری من با رضا سبحانی به عنوان مدیر فیلمبرداری به شمار می رود.

این مدیر فیلمبرداری بیان کرد: در زمینه تهیه کنندگی نیز به تازگی طرح فیلمنامه «ایفل» را که ژانری کمدی اجتماعی دارد در بانک خانه سینما به ثبت رسانده ام. ۸۰ درصد از این طرح سینمایی در فرانسه فیلمبرداری می شود و یک فیلم کمدی، پرلوکیشن و پر بازیگر است که در حال حاضر چند گزینه برای نگارش کامل فیلمنامه آن در نظر دارم که در آینده نزدیک به قطعیت می رسد.