1

چه کسی فکرش را می‌کرد؟ ⇐#بخارست در مسیر ۵۰میلیارد قرار گرفت+تازه‌ترین آنونس

سینماروزان/محمد شاکری: چه کسی فکرش را میکرد؟ چه کسی می‌توانست حدس بزند کمدی بخارست که در دل ناآرامی‌های اجتماعی ۱۴۰۰ روی پرده رفت بتواند فروش ۴۰میلیارد را رد کرده و به نزدیکی ۵۰میلیارد برسد؟

کمدی بخارست در دورانی اکران شد که برخی فعالان مجازی به دنبال تعطیلی سینما بودند و متاسفانه شماری محدود از اهالی سینما هم پیرو همین جماعت شده و از تحریم سینما می‌گفتند؛ بدون آن که بگویند چگونه است تحریم شغل و کسب درآمد فقط بر اهالی سینما، حلال است و بقیه، حرام؟

به هر حال؛ کمدی بخارست با پخش شایسته‌فیلم روی پرده رفت و تقریبا از همان ابتدای اکران توانست مخاطبان فراوانی را به خود جلب کند‌‌. کیفیت کار شایسته‌فیلم هم در توزیع مناسب سالن سینما در تهران و شهرستان‌ها و هم در ارائه اقلام تبلیغاتی در کنار حادثه‌محور بودن این کمدی موجب شده بعد از حدود سه ماه این فیلم همچنان پرمخاطب‌ترین فیلم سینماها باشد.

️حسین یاری که بعد از نیسان آبی، سراغ کمدی آمده نقش اصلی بخارست را بازی میکند و پژمان جمشیدی بازیگر روبروی اوست. امیرحسین آرمان، هادی کاظمی، غزال نظر، رضا بهبودی و بابک کریمی و.‌.. دیگر بازیگران کمدی بخارست هستند.

بخارست داستان سرقت اشتباهی یک آقازاده را دستمایه داستان گویی قرار داده…

برای تماشای آنونس تازه بخارست اینجا را ببینید.

بخارست در مسیر ۵۰میلیارد
بخارست در مسیر ۵۰میلیارد