1

هفت سال بعد از “بی پولی”⇐ لیلا حاتمی بار دیگر جلوی دوربین حمید نعمت‌ا..

سینماژورنال: لیلا حاتمی بازیگر زنی که امسال “در دنیای تو ساعت چند است؟” و “دوران عاشقی” را روی پرده داشت هفت سال بعد از همکاری با حمید نعمت ا.. در “بی پولی” بار دیگر مقابل دوربین این کارگردان قرار می گیرد.

به گزارش سینماژورنال فیلم تازه حمید نعمت ا.. که پروانه ساخت آن به تازگی به تهیه کنندگی خود نعمت ا.. صادر شد “مینا” نام دارد.

بنا به اطلاعات ارائه شده در “سینما” پیش تولید این فیلم با نام موقت “مینا” حدود دو هفته ای است که آغاز شده و طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان ماه ادامه دارد.

نعمت الله پروانه ساخت این فیلم را به تازگی از اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد دریافت کرده است؛ فیلمی که نمت الله خود تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.

لیلا حاتمی تنها بازیگر قطعی این فیلم است تا بعد از “بی پولی” دومین همکاری اش با حمید نعمت الله شکل بگیرد.

فیلمی کم بازیگر و متمرکز بر اوج و فرود ارتباط یک زوج

البته نقشی که حاتمی در این فیلم بازی می کند کاملا متفاوت از نقش اش در فیلم “بی پولی” است؛ نقش اصلی زن فیلم که نام کاراکترش “مینا” است. این دومین فیلم لیلا حاتمی بعد از “من” از ابتدای امسال تاکنون است.

فیلم تازه نعمت الله فیلمی کم بازیگر است که هنوز بقیه بازیگران آن انتخاب نشده اند.

فيلم “مینا” یک فیلم اجتماعی است این فیلم به رابطه یک زن و مرد می پردازد که در این ارتباط اوج و فرودهای زیادی را مشاهده خواهیم کرد.

حمید نعمت الله تاکنون عوامل پشت دوربین فیلمش را انتخاب کرده و قصد دارد با تکمیل فهرست بازیگران، “مینا” را 5 آذر ماه کلید بزند.

فیلمی که به گفته نعمت الله قطعا نام آن تغییر خواهد کرد. با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا جشنواره فجر، مراحل فنی فیلم همزمان با شروع فیلمبرداری آغاز می شود. قرار است تدوین فیلم را مهدی سعدی انجام دهد.