1

چرا آقازاده شریفی‌نیا؟/توضیحات عصار در چرایی داوری مهراوه شریفی‌نیا در استیجی با جایزه میلیاردی؟

سینماروزان: “بندبازی” یک استیج موسیقی وطنی است که از سامانه فیلمنت عرضه می‌شود. “بندبازی” را نیما بانک ساخته و چهار داور دارد مشتمل بر علیرضا عصار، بهروز صفاریان، امید نعمتی و مهراوه شریفی‌نیا.

انتخاب یک بازیگر سینما و تلویزیون که ازقضا آقازاده شریفی‌نیا هم هست به عنوان داور “بندبازی” پرسش‌هایی را شکل داده در چرایی این انتخاب.

علیرضا عصار در چرایی داوری مهراوه به روزنامه شرق گفت: مهراوه شریفی‌نیا از جمله هنرمندان و دوستان خیلی خوب من است. در جلسات مختلفی که برای این برنامه برگزار کردیم، همه متفق‌القول به این نتیجه رسیدیم که حتما یکی از داوران از بین هنرمندان خانم باشد.

وی ادامه داد: من با کمال میل با مهراوه شریفی‌نیا صحبت کردم و این پیشنهاد از سوی من ارائه شد. خانم شریفی‌نیا فارغ‌التحصیل موسیقی و البته پیانیست بسیار قهاری است. علاوه بر همه اینها او بسیار متشخص و دوست خیلی خوب همه ما بود؛ همه این عوامل باعث شد تصمیم بگیریم که او هم در بین هیئت داوران باشد.

عصار درباره عاقبت شرکت کنندگان این استیج گفت: برای برنده «بندبازی» و گروه برگزیده، جایزه یک میلیارد تومانی در نظر گرفته شده؛ ادعایی بسیار بزرگ که در صورت تحقق می‌تواند سرنوشت هنری یک گروه را هم تغییر دهد…

وی افزود: یک میلیارد تومان جایزه برنده «بندبازی»، عددی است که حتی برای گروه‌های معروف این روزهای مارکت موسیقی در ایران هم عدد قابل توجهی است. بدون شک برنده این جایزه با این پول می‌تواند تبلیغات و برنامه‌ریزی وسیعی برای آینده خودش داشته باشد و مسیر هنری و کاری خود را تغییر دهد.

مهراوه شریفی‌نیا در بندبازی
مهراوه شریفی‌نیا در بندبازی