1

پارتی شبانه!؟ یک اشتباه کوچولو درباره پروژه‌ی تازه مهران مدیری! 

سینماروزان/حامد مظفری: استناد رسانه‌ای به یک تقاضا برای دریافت پروانه ساخت بدون اقدام به تحقیقات کافی، به بروز اشتباهی کوچولو حول پروژه ی تازه مهران مدیری منجر شده و آن هم اینکه مهران مدیری دو پروژه در دست تولید دارد به نام‌های ساعت ۶صبح و بن‌بست.

اشتباه کجاست؟

به گزارش سینماروزان درست است که مهران مدیری برای ساخت #ساعت_۶صبح درخواست داده ولی برخلاف تصور، این یک پروژه تازه نیست و همان #بن‌بست است!

فیلم ساعت ۶صبح  همان فیلم بن بست است که عنوان و تهیه کننده آن عوض شده.

اواخر سال قبل مهران مدیری براساس فیلمنامه ای از یکی از کارگردانان فعال این سالها تقاضای پروانه ساخت #بن‌بست را به تهیه کنندگی علی اوجی داده بود که آن فیلمنامه دچار ممیزی شد و با تغییر تهیه‌کننده، بن بست به ساعت ۶ صبح تغییر کرد.

هنوز مشخص نیست که فیلمنامه هم همانند تهیه کننده عوض شده یا همان فیلمنامه قبلی است؟! درباره مضمون فیلمنامه بن‌بست باید گفت یک فیلمنامه کاملا جدی و تند و انتقادي بوده و حول و حوش عوارض پارتی‌های شبانه که معلوم نیست به ساعت ۶صبح تسری یافته یا خیر؟

اینکه حالا مهران مدیری بناست با ممیزی های وارده به بن‌بست، ساعت شش صبح را با همان نگاه جدی بسازد یا مثل ساعت ۵ عصر، آن را به یک کمدی سیاه مملو از هنرور بدل کند، بزودی مشخص خواهد شد؛ انگاری در پروژه جدید مدیری خبری هم از بازیگران تیپیکال طنز هم نیست…؟

در عین حال امیدواریم مهران مدیری در دام تریلوژی بازی نیفتد و بعد از ساعت ۵عصر و ساعت ۶صبح کارش به ۲ بعد از نیمه شب نرسد! حالا ساعت ۵عصر را میشد باز ارجاع داد به شعر لورکا ولی ساعت ۶ صبح را به چه ارجاع دهیم؟ به تهران ۷ صبح امیرشهاب رضویان؟

ساعت ۶صبح همان فیلم بن بست است!
ساعت ۶صبح همان فیلم بن بست است!