1

وعده آرمانی معاون صندوق هنر⇐به دنبال تعریف #بیمه_هنرمندان در صنعت بیمه کشور هستیم!/اگر این اتفاق بیفتد هنرمندان بیمه بیکاری خواهند داشت!

سینماروزان: سالها بعد از راه اندازی صندوق اعتباری هنر و مدتها پس از گلایه های ممتد اهالی هنر به فقدان حمایتهای معیشتی و بخصوص خلأ بیمه بیکاری حالا وعده هایی داده شده برای حل مشکل.

به گزارش سینماروزان مسلم کریمی معاون اعضای صندوق اعتباری هنر با رد شایعات قطعی بیمه فعلی اهالی هنر  به سینماپرس گفت: نه اعضای صندوق هنر تعلیق می شوند و نه بیمه های شان قطع می شود. ما اگر بخواهیم بیمه کسی را هم قطع بکنیم بارها پیام می دهیم. ممکن است یک نفر خارج از کشور باشد، دیگری کسالت داشته باشد، یکی دیگر خبردار نباشد؛ ما تا مطمئن نباشیم که همه اعضا مطلع شدند خدماتی را قطع نمی کنیم. ما فله ای کار انجام نمیدهیم و الآن هم به شدت ناراحتیم که نگرانی برای برخی هنرمندان به وجود آمده است.

مسلم کریمی با اعلام خبر ایجاد بیمه ویژه هنرمندان گفت: دنبال این هستیم که بیمه هنرمندان را در صنعت بیمه کشور تعریف کنیم تا هنرمندان بتوانند از مواهبی همچون بیمه بیکاری و… بهره مند شوند.

معاون صندوق هنر ادامه داد: می خواهیم واژه بیمه هنرمندان را در صنعت بیمه کشور ثبت کنیم و به جد در حال پیگیری این مهم هستیم. صندوق همواره تلاش داشته و دارد که امنیت روانی به هنرمندان بدهد نه اینکه خدای ناکرده از لحاظ روانی برای هنرمندان ناراحتی و آشفتگی ایجاد کند و امید که با تعریف بیمه هنرمندان بتوان اقداماتی زیربنایی برای کمک به هنرمندان انجام داد.

تعریف بیمه اختصاصی برای اهالی هنر/مسلم کریمی معاون صندوق هنر وعده داد
تعریف بیمه اختصاصی برای اهالی هنر/مسلم کریمی معاون صندوق هنر وعده داد