1

#هناس؛ جلوتر از بادیگارد

سینماروزان/احمد محمداسماعیل:

+کارگردانی خوب، دقت بر میزانسن قابل قبول

+افتتاحیه بجا در تلاش ناکام برای هجرت

+فیلمبرداری #مجید_گرجیان که پیشتر در نمونه هایی مثل #کوپال و #شکاف تبحر خود در ارتقای بصری فیلم اولی‌ها را نشان داده بود؛ آنجا با دو فیلم اولی بود و اینحا با یک فیلم دومی

+بجای مردانه کردن، روایت را زنانه کرده و حول داریوش ، شهره‌ای را مصور کرده که همه اضطراب‌ها و تنش‌ها از دریچه سکنات او تصویر شود

-انتخاب بازیگر؟ #شعیبی بد نیست در نقش داریوش رضایی؛ البته که می‌شد دیگری باشد ولی درباره مریلا؟
منطق سنی هست میان مریلا و شعیبی؟

– #مریلا_زارعی چرا این قدر اغراق دارد در نمایش عطوفت به همسر؟ هنوز در حس و حال بادیگارد و حاج حیدر؟

ای کاش حجم دوپاسپورته های انجمن بازیگران کمتر میشد؟؟ تا مجبور نباشند به استفاده مدام از مریلا و شعیبی در پروژه‌های امنیتی

+بازی اندک ولی یکدست وحید رهبانی در قطب ظاهرا منفي

+ادای دین به سینما از برگزاري کنفرانس در پردیس ملت تا فیلم بینی در پردیس آزادی

+قرار دادن شوخی‌های ریز در دل درامی مرتبط با ترور

+بستن جزء به جزء پازل شخصیت رضایی از کودکی دردناک تا عِرق سبز۸۸ تا صبوری و صبوری و صبوری

-معمایی کردن داستانی که بالا و پایین‌اش را شنیده‌ایم، چندان هم بد نشده؛ حداقلش اینکه چند طرح پرسش می‌شود درباره پسوند و پیشوند داریوش و همسرش شهره!؟

-شناخت شوهر تازه بعد از ده سال زندگی مشترک؟؟

+ای کاش در همان لحظات یکدلی داریوش و شهره، تمام می‌کرد و نه ترور را نشان می‌داد و نه پسوورد لپ‌تاپ را لو می‌داد

+عریان گویی درباره فقدان حفاظت ویژه حول داریوش آن هم بعد از ترورهای تلخ قبلی؟؟ چند گام جلوتر از #بادیگارد!

جوک
—روزنامه جوان در دست مخبر در نمایی #مالناوار که همه چیز و همه کس در قامت سمپات جلوه‌گر می‌شوند

دیالوگ
—اون برگه استعفای توئه؛ نه داریوش

هناس؛ جلوتر از بادیگارد
هناس؛ جلوتر از بادیگارد