1

هفت ایده دکور مقرون به صرفه برای تازه کردن خانه در فصل بهار

سینماروزان/مهناز خدادوست: از گل های پررنگ گرفته تا سایه های پاستلی پر جنب و جوش، خانه شما در کمترین زمان برای هوای گرم آماده می شود.تغییردکوراسیون همیشه هیجان انگیز است.

به گزارش سینماروزان و به نقل از تریتانیوز با این ایده های ساده برای دکوراسیون بهاری خانه در اتاق نشیمن و سرتاسر خانه، در حالی که بودجه کمی دارید، کمی رنگ و شادی به خانه خود اضافه کنید.خانه خود را به تازه ترین فصل با ترندهای شیک تزئینات بهاری که پر از رنگ، بافت و تمام حالات مثبت سال هستند، تبدیل کنید.

اگر دوست دارید خانه خود را برای  فصل بهار تزیین کنید، پس این ایده های دکوراسیون بهاری خانه خلاقیت شما را جرقه خواهد زد. می‌توانید با ایده‌های دکور بهاری که از طبیعت، درختان و گل‌ها الهام گرفته‌اند، جادوی یک فصل جدید را در خانه خود ثبت کنید.

هنر دیوار بازار گل
ببینید این اتاق نشیمن زیبای بهاری چقدر تازه و به روز به نظر می رسد! گل رز صورتی با برگ‌های سبز در گلدان پارچ خانه‌ای سفید رنگ وجود دارد که روی سینی میز قهوه‌خوری سفید قرار دارد. یک گلدان شیشه‌ای کوچک‌تر از گل‌ها مانند دو شمع نقره‌ای در نزدیکی آن قرار دارد!بالش های پاستلی با طرح های گلدار و چهارخانه روی مبل یکی دیگر از ایده های مقرون به صرفه دکور بهاری است.

پتو آبی رنگ و بالش  گلدار
از آنجایی که در اوایل بهار هنوز هم ممکن است کمی سرد باشد، ایده خوبی است که در صورت سرد شدن، یک پتو در اتاق نشیمن خود داشته باشید. در اینجا، یک پتوی آبی رنگ چهارخانه روی یک صندلی سفید پوشیده شده است. یک بالش گل صورتی نیز روی صندلی انداخته شده است. یک گلدان فلزی آبی روی میز کناری چندین ساقه گل صد تومانی صورتی روشن را در خود جای داده است.

شمع بهار برای خانه
خانه شما نیز باید بوی بهار بدهد و این شمع‌های بهاری به شما کمک می‌کنند تا عطر بهاری عالی را در داخل خانه ایجاد کنید! از گل های تازه گرفته تا باران شبنم دار، عطرهای بسیار زیبایی وجود دارد که می تواند حال و هوای بهاری را برای خانه شما کامل کند.

گل های روی میز قهوه
قرار دادن گل های تازه روی میز قهوه یکی از بهترین راه ها برای تزیین بهار در خانه است. در اینجا گروهی از انواع گل های صورتی رنگ در یک پارچ فرانسوی سفید روی سینی میز قهوه خوری قرار داده شده است. پارچ دیگری هم هست که در پشت شومینه سفید گل‌ها را نگه می‌دارد! گل در پارچ یکی از کلاسیک ترین ایده های دکوراسیون بهاری خانه است.

شکوفه های گیلاس در یک گلدان خاص
شکوفه های گیلاس یکی دیگر از گل های محبوب برای دکوراسیون خانه بهاری است! در اینجا، گروه بزرگی از ساقه های شکوفه های گیلاس دریک گلدان آبی و سفید سرریز می شود! از این گل های فوق العاده واقعی شگفت زده خواهید شد! نکته جالب در مورد گل های مصنوعی این است که نیازی به نگهداری ندارند و برای همیشه ماندگار هستند! نه چیدن گلبرگ های خشک شده، نه آبیاری و نه خرید گران!

سلام تخته سیاه بهار و گیاهان گلدانی
یک راه ساده برای تزیین طاقچه شومینه برای فصل بهار این است که یک تخته سیاه مستطیل شکل روی آن قرار دهید و با استفاده از گچ سفید عبارت «سلام بهار» را بنویسید! این ایده زیبای دکور بهاری با گیاهان کوچک سفید گلدانی که در زیر به نمایش گذاشته شده است تکمیل شده است.