1

نتایج آرا به نفع محصولات ارگانی خواهد بود یا مستقلان؟؟⇐حضور بیش از صد نویسنده در نظرسنجی انتخاب بهترین‌های کودک چهار دهه

سینماروزان: به مناسبت چهلمين سال پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، بهترين هاي چهل سال سينماي كودك و نوجوان پس از انقلاب در رشته هاي مختلف توسط منتقدان و نويسندگان سينمايي انتخاب و معرفي ميشوند.

انجمن منتقدان و نويسندگان سينمايي ايران با همكاري دبير خانه سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلمهاي كودكان و نوجوانان در برآيند يك نظر خواهي گسترده بهترين هاي سينماي كودك و نوجوان را معرفي ميكند ولی هنوز مشخص نشده در پایان نظرسنجی این محصولات ارگانی هستند که در صدر خواهند نشست با آثار مستقل کودک؟؟

جعفر گودرزي نايب رييس انجمن منتقدان و نويسندگان سينمايي ايران و دبير اجرايي جايزه بهترين هاي چهل سال سينماي كودك و نوجوان با اعلام اين خبر گفت: استقبال بسيار خوبي از اين اتفاق مهم صورت گرفته است و تا به حال بيش از ١٢٠ نويسنده سينمايي و منتقد نام آشنا و حرفه اي در اين نظرخواهي شركت كرده اند كه در نوع خود قابل تامل و حائز اهميت است.

گودرزي افزود: در حال حاضر و در جمع بنديهاي اوليه حدود ١٥ فيلم از ميان بيش از ٢٠٠ فيلم كودك و نوجوان توليد و اكران شده در پس از انقلاب ،در نظرخواهي پيشتاز هستند و آرا اكثريت منتقدان را به خود اختصاص داده اند.

گودرزي در پايان متذكر شد: سعي مان اين است كه تا دو روز آينده كانديداها را در بخشهاي مختلف معرفي كنيم و انشالله برترين هاي بخشهاي مختلف(بهترين فيلم هاي كودك و نوجوان،بهترين كارگردان و بهترين فيلمنامه نويس و بهترين هاي بازيگري كودك و نوجوان) در اختتاميه جشنواره سي و يكم معرفي و جوايز ارزنده اي از سوي جشنواره به آنها اهدا خواهد شد.