1

مژده لواسانی: من برنامه تولیدی اجرا نمیکنم!!/وقتی روزه هستم نمیتوانم اجرا کنم!

سینماروزان: من برنامه تولیدی اجرا نمی‌كنم. برنامه زنده یعنی هم‌نفسی با مخاطب.

مژده لواسانی مجری تلویزیون با بیان مطلب فوق به روزنامه جام جم گفت:  اگر مسابقه باشد، نمی‌شود زنده روی آنتن برود؛ اما برنامه‌ رمضانی امسالم #در_پناه_عشق با گفت‌وگوهایش، دلیلی ندارد تولیدی باشد.

لواسانی ادامه داد: برنامه #در_پناه_عشق حال‌وهوای رمضانی دارد و یك گفت‌وگوی آرام و دلنشین شبانه است. این برنامه به دور از فضای چالشی و خبری است. ما در این یك ساعت كه در اختیار داریم، تلاش می‌كنیم كنار مردم با حال بهتری برای روزه‌داری در روز آینده آماده شویم.

 

وی درباره برنامه رمضانی امسالش افزود: یك جشن شبانه آرام است با پخش كلیپ‌های شاد و حضور مهمانانی از جنس مردم. همچنین این برنامه به مشاغل توجه دارد. برایم مهم بود اگر یك كشاورز برنامه را تماشا می‌كند، نماینده خودش را شبی در این برنامه ببیند. برای همین هم این اجرا را پذیرفتم.

لواسانی درباره بازگشت به اجرا پس از چند سال دوری گفت: بعد از یكی دو سال قبول كردم اجرا كنم و با برنامه «بسته پیشنهادی» هفته‌ای یك روز به تلویزیون بازگشتم. برنامه‌ای كه كاملا محتوایش با برنامه رمضانی «در پناه عشق» متفاوت است. اجرای برنامه رمضانی را هم پیش از این یك‌بار قبول كردم كه سال ۹۵ بود.

وی ادامه داد: سال 95 برنامه رمضانی «بهترین شكل ممكن» بود كه از همین شبكه بعد از افطار پخش می‌شد؛ چون وقتی روزه هستم نمی‌توانم اجرا كنم. امسال هم با برنامه رمضانی در پناه عشق در خدمت مخاطبان هستم که حال‌وهوای رمضانی دارد و یك گفت‌وگوی آرام و دلنشین شبانه است.

مژده لواسانی: برنامه تولیدی اجرا نمیکنم
مژده لواسانی: برنامه تولیدی اجرا نمیکنم