1

مهدی پاکدل: ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاهها، توهین به آقایان است

سینماژورنال: برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال سبب ساز آن شده است که بار دیگر موافقان و مخالفان حضور بانوان در استادیومهای ورزشی به موضع گیری علیه یکدیگر بپردازند.

به گزارش سینماژورنال موافقان از حضور بانوان به عنوان عاملی جهت پالایش فضای ورزشگاهها حرف می زنند و مخالفان نیز فضای مردانه ورزشگاهها را مانعی بر سر راه این حضور می دانند.

ممانعت، توهین به آقایان است

مهدی پاکدل بازیگر بااخلاق سینما و تلویزیون در دسته موافقان ورود بانوان به استادیومها قرار دارد. پاکدل با اشاره به اینکه حضور بانوان باعث میشود فضای سالمتری بر ورزشگاهها حاکم شود به “تماشاگران امروز” می گوید: به نظر من خانمها نباید این برخورد{ممانعت از حضورشان در ورزشگاهها} را توهین به خود تلقی کنند چراکه {این رفتار} بیشتر توهین به آقایان است.

وی ادامه می دهد: فضای ورزشگاه خصوصا برای بازی والیبال به شدت مثبت، سالم و پرانرژی است و این حکمی که صادر کرده اند{درباره فضای نامناسب ورزشگاهها} بیشتر توهین به آقایان است.

اگر خانمها بیایند سمت و سوی شعارها بیشتر می شود

بازیگر “ابوطالب” در فیلم “محمد(ص)” خاطرنشان می سازد: همه ما می رویم تا تیم ملی کشورمان را تشویق کنیم و فکر نمی کنم اینکه خانمها و آقایان با هم این تشویق را انجام دهند مشکلی ایجاد کند. ممکن است در بازی فوتبال فحاشی صورت گیرد اما در بازیهای والیبال واقعا این طور نیست.

وی تاکید می کند: اتفاقا من معتقدم اگر خانمها به استادیوم بیایند سمت و سوی شعارها بهتر میشود. این یک انرژی مضاعفی است که بهتر است شامل حال خانمها هم بشود.