1

ممیزی یک‌خطی #ملاقات_خصوصی به‌روایت کارگردان

سینماروزان/مهدی فلاح‌صابر: فیلم ملودرام ملاقات خصوصی ساخته امید شمس و به تهیه‌کنندگی امیر بنان به تازگی روی پرده رفته و از همان ابتدای اکران یا اقبال مخاطبان مواجه است. ملاقات خصوصی از جمله آثاری است که با حداقل سانسور، پروانه نمایش خود را از معاونت نظارت بر عرضه دولت سیزدهم گرفته است.

امید شمس کارگردان فیلم #ملاقات_خصوصی به خبرگزاری ایرنا توضیح داد: ملاقات خصوصی توقیف بود اما مهرماه مشکل توقیف آن رفع شد و قرار بود از هفتم مهرماه اکران شود اما به دلیل اتفاقات اجتماعی که در جامعه رخ داد صبر کردیم که شرایط تغییر کند و همچنان هم تمایلی به اکران فعلی آن نداشتیم اما در نهایت قرار شد اکران شود.

کارگردان فیلم سینمایی ملاقات خصوصی در پاسخ به این پرسش که این فیلم تا چه اندازه دچار تغییر شده است، اظهار داشت: این فیلم تقریبا سانسور نشده و تقریبا همان نسخه ای روی پرده رفته که در جشنواره فیلم فجر اکران شده است.

وی تصریح کرد: شاید تنها نکته ممیزی، نوشته‌ای بود در ابتدای فیلم قرار داشت که #این_فیلم_براساس_واقعیت_ساخته_شده اما این یک خط از فیلم برداشته شده است. داستان فیلم را هنگام ساخت مستندی از زندان و با برخورد کردن به زنی که حکم اعدام گرفته بود، پیدا کردم و امیدوارم ساخت این فیلم تاثیر ولو کوچکی بر زندگی زنان داشته باشد.

ملودرام ملاقات خصوصی که از پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، ریما رامین‌فر، رویا تیموریان، سیاوش چراغی‌پور، نادر فلاح و پیام احمدی‌نیا سود می‌برد، داستان آشنایی دختر و پسری جوان را در موقعیتی غیرمنتظره در زندان روایت می‌کند…

ماجرای ممیزی یک خطی فیلم ملاقات خصوصی
ماجرای ممیزی یک خطی فیلم ملاقات خصوصی