1

معرفی عنقریب مدیر روابط عمومی جشنواره فجر و معرفی مدیران بخشهای مختلف بعد از دهه اول محرم

سینماژورنال: جشنواره فیلم فجر در دومین دوره ای که با جدایی بخش بین الملل به صورت ملی برگزار می‌شود محمد حیدری را به عنوان دبیر دارد.

به گزارش سینماژورنال حیدری در تازه ترین گفتگوی خود از معرفی عنقریب مدیر روابط عمومی جشنواره و برگزاری اولین نشست خبری آن بعد از دهه اول محرم خبر داد.

دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در خصوص نحوه برگزاری جشنواره امسال با تغییر مدیریتی و اجرایی آن به “باشگاه خبرنگاران جوان” گفت: اتفاقات خوبی در حوزه برنامه برگزاری جشنواره فیلم فجر افتاده است و تیم اجرایی ظرف چند روز آینده معرفی خواهند شد.

پس از پایان دهه اول ماه محرم اولین نشست مطبوعاتی جشنوره فیلم فجر را خواهیم داشت

وی افزود: پس از پایان دهه اول ماه محرم اولین نشست مطبوعاتی جشنوره فیلم فجر را خواهیم داشت که کل برنامه‌های اجرایی جشنواره‌ و هیأت انتخاب و آئین و مقررات جشنواره‌ به اطلاع رسانه‌ها می‌رسد.

حیدری ادامه داد: کار اجرایی جشنواره‌ سی و چهارم از چند ماه قبل آغاز شده است و چند روز دیگر مدیر روابط عمومی آن معرفی خواهد شد.

مدیران بخشهای مختلف بعد از دهه اول محرم معرفی می شوند

دبیر جشنواره فیلم فجر هم چنین اظهار داشت: پس از معرفی مدیر روابط عمومی جشنواره فجر مدیران بخش‌های دیگر پس از دهه اول محرم معرفی می‌شوند.

استفاده از نیروهای تازه نفس و باتجربه در حوزه اجرایی جشنواره
حیدری عنوان کرد: تغییرات زیادی در جشنواره فجر رخ داده است و ضمن احترام به زحمات نیروهای جشنواره های گذشته امسال از نیروهای جدید تازه نفس و با تجربه در حوزه اجرایی جشنواره استفاده خواهیم کرد. ان‌شاء الله این اقدام بستری باشد برای نیروهای علاقه‌مند به این عرصه که برای اجرای جشنواره‌ به کمک ما بیایند.