1

«مصادره» در آستانه ۲میلیارد قرار گرفت/«به وقت شام» و «لاتاری» با انبوه سالن و تیزر در حسرت میلیارد/«خرگیوش» با حداقل سالن در مرز ۳۰۰میلیون قرار گرفت/«فیلشاه» ۱۰۰میلیون را رد کرد/«فراری» به ۱۰۰میلیون هم نرسید+آمار کامل فروش

سینماروزان: رقابت در گیشه نوروزی مطابق پیش بینی ها به نفع رضا عطاران و کمدی «مصادره» پیش میرود. این کمدی توانسته از رقم فروش 1میلیارد و نیم عبور کرده و به زودی 2میلیاردی خواهد شد.

به گزارش سینماروزان بعد از «مصادره» این دو فیلم مطبوع اصولگرایان یعنی «به وقت شام» و «لاتاری» هستند که با فاصله ای چندصدمیلیونی نسبت به «مصادره» قرار گرفته اند.

«به وقت شام» که در کنار حجم بالای تیزر و بیلبورد و سالن اخیرا از استیکرهای کمیک(!) هم برای تبلیغ بهره برده هنوز و بعد از نزدیک به ده روز اکران به یک میلیارد فروش نرسیده است. عین این وضعیت برای «لاتاری» هم وجود دارد که با وجود حجم بالای سالن که به 120 رسیده و حتی از «مصادره» هم بیشتر است در حسرت میلیارد به سر میبرد.

«لونه زنبور» با نزدیک به 80 سالن فروش خود را از نیم میلیارد گذرانده است و «خرگیوش» که در کنار «فراری» در زمره کم‌سالن‌ترین فیلمهای نوروزی قرار دارد و تعداد سالنهای فول سانس اش به زحمت به 30میرسید، بدون هر گونه تبلیغ محیطی توانسته در آستانه فروش 300میلیونی قرار گیرد!

انیمیشن «فیلشاه» فروش خود را از 100میلیون گذرانده است و «فراری» هم فیلم شکست خورده نوروزی است که فروشش به سختی از 50میلیون گذشته است.

در میان فیلمهای ماقبل نوروز که همچنان در هفته گذشته هم سالنهای خود را حفظ کرده بودند «آینه بغل» در مرز 20 میلیارد و نیم فروش است و به دنبال آن «بدون تاریخ…» هم رفته رفته به 4.5 میلیارد نزدیک میشود. «ما خیلی باحالیم» در مرز 1.5 میلیاردی شدن است و «اسرافیل» هم ششصدمیلیونی شده است.

آمار فروش تا ابتدای جمعه سوم فروردین 1397 به شرح زیر است:

(تمامی ارقام به تومان است)

–آینه بغل 20میلیارد و 400میلیون(107روز)

–بدون تاریخ بدون امضاء 4میلیارد و 260میلیون(37روز)

–مصادره 1میلیارد و 650 میلیون(9روز)

–ما خیلی باحالیم ۱ میلیارد و 400 میلیون تومان(44 روز)

–به وقت شام 760 میلیون(9روز)

–لاتاری 700 میلیون(9روز)

–اسرافیل 610میلیون(37روز)

–لونه زنبور 560 میلیون(9روز)

–خرگیوش 260 میلیون (9روز)

–فیلشاه 130 میلیون(9روز)

__فراری 55 میلیون (9روز)