1

مرگ حسام محمودی بازیگر #غریب در ۳۷سالگی!+آخرین گفتگوی پرگلایه این بازیگر

سینماروزان/مهدی فلاح صابر: حسام محمودی بازیگر جوان سینما و تلویزیون در سن ۳۷ سالگی درگذشت.

دلیل مرگ حسام محمودی که فیلم #غریب را روی پرده دارد، ایست قلبی عنوان شده.

حسام محمودی فرید متولد ۱۳۶۵ دانش آموخته حقوق بود و سپس کارگردانی خواند.

حسام محمودی نخستین بار با فیلم گرم و کویری خسته نباشید ساخته افشین هاشمی و محسن قرایی وارد سینما شد و بعدتر در سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» مازیار میری مجموعه «گرگ و میش» همایون اسعدیان کار کرد و سپس در سریال‌هایی مثل باخانمان، نوار زرد۲ و دلدار ایفای نقش نمود.

فیلم «عطرآلود» هادی مقدم‌دوست از آخرین آثار این بازیگر است که در آن نقش مقابل مصطفی زمانی را بازی کرده است.

«رمانتیسم عماد و طوبا»، «آستیگمات»، «سد معبر»، «مرگ ماهی»، «امروز»، «حق سکوت»، «مردن به وقت شهریور»، «شب بیرون» و «خسته نباشید!» از دیگر فیلم‌های سینمایی این بازیگر بودند.

حسام محمودی سعی زیادی کرد که با ایفای نقش‌های متنوع در سیکل بازیگری قرار گیرد و ازجمله در فیلم #حق_سکوت در کنار هوتن شکیبا در نقش روحانی ظاهر شد ولی هوتن شکیبا که سابقه سال‌ها رفاقت با نوید محمدزاده را داشت در سال‌های اخیر پرکار شد ولی حسام محمودی چنان که باید نتوانست حق خود را از بازیگری بگیرد.

حسام محمودی در آخرین گفتگوی قبل از فوت گلایه های آشکاری از روند بازیگری مطرح کرده بود و به صبا گفته بود: با وجود اینکه ۱۲ سال است در سینما فعالیت دارم با این فضا بسیار غریبه هستم زیرا میزان دوری از راستی در این کار، گاه به اندازه‌ای زیاد است که باعث می‌شود از کاری که انجام می‌دهم و برای آن سالها زحمت کشیده‌ام و درسش را خوانده‌ام بدم بیاید!! از وضعیت موجود در سینما به هیچ وجه راضی نیستم! البته پیش‌ترها چنین نبودم و برای خود آرمان و ایده داشتم ولی وقتی باورهای تو را از بین می‌برند دیگر چاره‌ای جز تن دادن به مادیات باقی نمی‌ماند. اگر صادقانه بخواهم بگویم، امروز دیگر ملاک من برای پذیرش نقش‌ها، معیشت است برای همین اگر بتوانم با کار دیگری پول بیشتر بیاورم قطعاً بازیگری را کنار خواهم گذاشت!

حسام محمودی دختری شیرین زبان به نام هانا داشت…

حسام محمودی بازیگر فیلم غریب فوت شد!/او در فیلم حق سکوت تصویری متفاوت از یک روحانی را ایفا کرد
حسام محمودی بازیگر فیلم غریب فوت شد!/او در فیلم حق سکوت تصویری متفاوت از یک روحانی را ایفا کرد