1

به شایعات توجه نکنید/ فیلم توقیف نشده/نسخه تعدیل شده، روی پرده است/چرا از هشدارهای ما در خصوص مهاجرت‌های مخرب، ترسیده‌اند؟/پیگیر شیطنت و بی‌اخلاقی برخی انحصارطلبان هستیم/اول #هاوایی را ببینید بعد قضاوت کنید!

سینماروزان: فیلم #هاوایی با هدف هشدار در خصوص مهاجرت های بدون پشتوانه و مخرب با زبان طنز و‌ کمدی تولید شده و البته پیام فیلم را اغلب مخاطبان خیلی خوب درک کرده‌اند ولی برخی هم از رقابت گریزان هستند و دنبال ایجاد انحصار و البته حواس شان نیست که انحصارطلبی، در نهایت دودش به چشم همه خواهد رفت.

 

مرتضی شایسته مدیر هدایت فیلم و تهیه‌کننده هاوایی با بیان مطلب فوق گفت: مواردی که میتوانست موجب نگرانی برخی مخاطبان دغدغه مند شود از فیلم تعدیل شده و آنچه در فضای مجازی منتشر شده است حاصل بی اخلاقی برخی افراد بی مسئولیت بوده که بنده به جد پیگیر عوامل اصلی این شیطنت هستم و این موضوع را طی جلسه فوری که با مدیران نظارت سازمان سینمایی داشتیم طرح موضوع کرده ام و توقع دارم سازمان سینمایی هم با همه توان خود برای مراقبت از اعتماد مخاطب و همچنین اعتبار سینما با مسببین این رفتار غیر حرفه ای برخورد کند.

 

وی نقل قول ها درباره توقف اکران فیلم هاوایی را رد کرد و گفت: با حمایت مسئولین و اعمال اصلاحات مدنظر سازمان سینمایی هم اکنون این فیلم به روال طبیعی با استقبال گسترده مخاطبین در سراسر کشور در حال اکران است.

مرتضی شایسته: اول هاوایی را ببینید بعد قضاوت کنید
مرتضی شایسته: اول هاوایی را ببینید بعد قضاوت کنید

مرتضی شایسته با تقدیر از رویکرد منصفانه و قانونی مسئولان وزارت ارشاد گفت: پس از حدود ۴ سال این فیلم امکان نمایش پیدا کرد و موجب شد که سرمایه بخش خصوصی به جریان بیفتد. این نشان از نگاه مثبت مسئولان دولت به سرمایه بخش خصوصی در سینماست که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی در پایان ابراز داشت: از مخاطبان و منتقدان عزیز تقاضا میکنم ابتدا به تماشای هاوایی بنشینند سپس آن را قضاوت کنند و اگر آن را دوست داشتند به دیگر مخاطبان نیز توصیه کنند و اگر هم دوست ندارند حتما نقدهای خود درباره نسخه روی پرده را انعکاس دهند و نه درباره سکانس هایی که ابدا در فیلم وجود ندارد!