1

#مجتبی_بهزادیان سرپرست موسسه پخش بهمن‌سبز اظهار داشت: امیدواریم به کاهش ۷ الی ۸ دقيقه‌ای #دسته_دختران برای اکران!/#لوپتو را در اوج شلوغی‌های کشور اکران کردیم و بازخورد مناسب گرفتیم!/نزدیکی به سالروز فتح خرمشهر باعث رونق اکران #دسته_دختران خواهد شد/مخاطب جدی سینما از #دسته_دختران استقبال می‌کند

سینماروزان/زهرا منصوری:  نسخه‌ #دسته_دختران در جشنواره فجر در حدود ۱۱۲ دقیقه بود و من امید دارم در حدود ۷ الی ۸ دقیقه این نسخه برای اکران عمومی با نظارت منیر قیدی کارگردان فیلم، کوتاه‌تر شود.

مجتبی بهزادیان سرپرست پخش بهمن‌سبز ‌که فیلم جنگی #دسته_دختران را در اکران عیدفطر روی پرده میفرستد با بیان مطلب فوق به خبرگزاری مهر گفت: علاوه‌بر زمان فیلم، تصمیم گرفتیم در بخش تدوین، صدا و آهنگسازی هم تغییراتی داشته باشیم و به نظرمان نسخه‌ای که در حال آماده‌سازی آن هستیم، متفاوت‌تر و البته جذاب‌تر از نسخه جشنواره خواهد بود و مخاطب هم با ورژن متفاوتی از فیلم مواجه می‌شود.

این پخش‌کننده درباره انتخاب بازه عید فطر برای اکران «دسته دختران» و همزمانی آن با اکران فیلم‌های پرفروشی مانند «فسیل» هم گفت: واقعیت این است که ما سال گذشته هم فیلم «لوپتو» را در شرایطی اکران کردیم که اوج شلوغی‌ها و اعتراضات در کشور بود. ما معتقدیم این ما هستیم که می‌توانیم فضا را براساس ترکیب فیلم‌های روی پرده مدیریت کنیم. شاید آن زمان هم عده‌ای به حوزه هنری خرده می‌گرفتند که الان چه وقت اکران فیلم کودک است؟ اما اتفاقی که برای «لوپتو» رخ داد باعث شد فضا برای ورود فیلم‌های دیگر به چرخه اکران هم فراهم شود. درباره «دسته دختران» هم فکر می‌کنیم با توجه به اینکه به سالروز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر نزدیک هستیم، برای‌مان مهم بود که اکران فیلم به این مناسبت هم نزدیک باشد.

بهزادیان متذکر شد: «دسته دختران» فیلم شریفی است که زحمت بسیار زیادی برای آن کشیده شده است. در جشنواره فیلم فجر حاشیه‌هایی برای فیلم به‌وجود آمد که تلاش می‌کنیم به این حواشی ورود نداشته باشیم تا فیلم به بهترین شکل به مخاطبش ارائه شود. به نظرم مخاطب جدی سینما هم ناراضی از سالن سینما خارج نمی‌شود. البته که سلیقه افراد متنوع است و این احتمال هم وجود دارد که بالاخره عده‌ای از فیلم راضی نباشند. تلاش ما اما این است که بهترین اتفاق برای این فیلم در اکران رخ بدهد.

تعدیل هشت دقیقه ای دسته دختران برای اکران
تعدیل هشت دقیقه ای دسته دختران برای اکران