1

#قهوه_ترک زیر ذره بین چپ و راست

سینماروزان/محمد شاکری: سریال قهوه ترک تازه‌ترین ملودرام ارائه شده به شبکه خانگی از همین ابتدا با تحلیل های مختلف رسانه های چپ و راست و میانه مواجه شده است.

برخی رسانه ها نظیر اعتماد و نمایش خانگی از طرح موضوع سریع و ضرباهنگ بالای سریال به عنوان نقاط قوت یاد کرده اند و از اینکه سریال سعی کرده اطلاعات لازم درباره شخصیت‌ها را خیلی سریع ارائه کند، گفته و در عین حال از تولید غنی و تصویربرداری پرپلان کار در ایران و استانبول یاد نموده‌اند.

خبرآنلاین از درونگرایی های حامد بهداد و کاهش برون ریزی های قدیمی او و تمرکز سناریو بر پیچیدگی های درونی پرسوناژها یاد نموده و سلام‌نو رمز اقبال نسبی به سریال را زوایت‌گری یک ماجراجویی دیدنی از تهران تا ترکیه دانسته.

قهوه ترک؛ زیر ذره بین چپ و راست
قهوه ترک؛ زیر ذره بین چپ و راست

مثلث آنلاین نگاه جدید سریال به مسأله مهاجرت را ستوده و جوان در کنار گلایه بابت سانتی‌مانتالیسم سریال، واقعه نگاری دقیق و بی کم و کاست سریال از آسیب های مهاجرت و به خصوص نمایش ناهنجاری های ترکیه را جزو نکات قابل توجه سریال دانسته است.

سریال قهوه ترک به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته از طریق #فیلمنت در حال عرضه است با حضور سارا رسول زاده در دونقش، حامد بهداد، شاهرخ فروتنیان، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، محمد ولی‌زادگان، پیام احمدی نیا، بهاره کیان افشار، امیر نوروزی، عرفان ناصری، فرید سجادی‌حسینی، پیام احمدی‌نیا، ایپک تن الجای، سلطان ساروهان و مهمت پولات.