1

فیلیمو در مسیر قوام؟

سینماروزان/روح‌الله نشیبا: پلتفرم فیلیمو که جزو پلتفرم های دیرین شبکه خانگی است در حالی دوره تازه ای از فعالیت های خود را پی گرفته که به نظر می‌رسد با ترمیم ساختار اجرایی و در عین حال حرکت بیشتر بر مدار خواسته های مخاطب، سعی در بهبود دارد.

فیلیمو از منظر حجم کاربر جزو اولین پلتفرم های شبکه خانگی است که در برهه هایی به دلیل کیفیت پایین محصولات ارائه شده و در عین حال عملکرد مبتدیانه تیم اجرایی در نشیبی قرار گرفت که باعث افزایش انتقادات بدان شد.

فیلیمو در ماه‌های اخیر با به کارگیری برخی از متخصصان حیطه رسانه ای در رأس امور و در عین حال توجه بیشتر به خواسته های مخاطب و فی المثل تعطیلی برخی سریال‌های بی کیفیت و ارائه سریال های مخاطب پسند در برنامه زمانی مشخص به سمت نوعی قوام رفته تا دوام خود را قدرتمند ادامه دهد.

فیلیمو در مسیر قوام؟
فیلیمو در مسیر قوام؟

فیلیمو اگر بتواند در تولیدات خود به سمت سریال سازان حرفه ای و باتجربه کار در تولید سریال-و نه تازه کاران مدعی- برود و در عین حال تنوع تولید را در تولیدات لحاظ کند و به جای سلبریتی محوری به سمت داستان پردازی های جذاب و بکر برود قطعا خواهد توانست موفقیت بیشتری را تجربه کند.

قطعا در طی این مسیر باید به اقتصاد مخاطب هم توجه کرد و هم بسته های تخفیف اشتراک را افزایش داد و هم هزینه اشتراک را ثابت نگه داشت و هم بسته های شناور خرید اشتراک برای اقشار مختلف و ازجمله دانشجویان و طبقات پایین جامعه را ارائه نماید.

مخاطب ایرانی همواره برایش اهمیت داشته که کالاهای فرهنگی-خدماتی را با حداقل قیمت دریافت کند بخصوص در آشفته بازار اقتصادی که قیمت ارزاق اولیه زندگی، ثبات ندارد پس پلتفرم های مختلف و ازجمله فیلیمو باید بتوانند کاری کنند که مخاطب با نوعی آرامش اقتصادی به سمت استفاده از محصولات آنها بیاید…