1

فقط دو ماه و چندروز بعد از توصیه پیمان به خودش مبنی بر عدم همکاری با صداوسیما⇐حالا همراهی پیمان قاسم‌خانی با مهران مدیری برای تولید «برره۲»!!؟؟

سینماروزان: به تازگی تصویری از مهران مدیری در کنار پیمان قاسم خانی و برخی دیگر از افراد حاضر در گروه نویسندگان مدیری در سریالهای مختلف منتشر شده؛ آن هم در کنار مصطفی احمدی تهیه کننده ای که با بودجه «اول مارکت» مجموعه «دورهمی» را تولید کرده بود.

به گزارش سینماروزان انتشار این تصویر همراه شده با خبری مبتنی بر بازگشت پیمان قاسم خانی به تلویزیون و قرارگیری در کنار مهران مدیری  برای ساخت فصل دوم یکی از مجموعه های دهه هفتادی مهران مدیری.

اینکه مهران مدیری بعد از نزولی که در تولید سریالهای «ویلای من»، «در حاشیه» و «شوخی کردم» تجربه کرده بود در نهایت برای جلب مخاطب دست به دامن پیمان قاسم خانی شده به کنار اینکه تنها کمی بیش از دو ماه از زمانی که پیمان از احساس منفی به صداوسیما گفته بود راضی شده باز به رسانه ملی بازگردد جای تعجب دارد.

کمی بیش از دو ماه قبل پیمان قاسم خانی در گفتگویی با روزنامه «قانون» به گلایه از صداوسیما پرداخته و در پاسخ به این پرسش که توصیه‌اش به پیمان 18 ساله چیست گفته بود: برای پیمان ۱۸ ساله که بیشتر توصیه‌های غیرسینمایی دارم. اما توصیه‌های سینمایی‌ام برایش این است که بیشتر کار کند و تنبل نباشد و یادش باشد که تا به خودش بیاید می‌بیند که ۵۰ ساله شده. این را هم بهش می‌گویم که کلا برای این صدا و سیما کار نکند.

چطور شده پیمان به همین زودی از توصیه ای که به خودش مبنی بر کار نکردن برای رسانه ملی داشت برگشته است؟؟ آیا تمول «اول مارکت» وابسته به همراه اول باعث شده که پیمان قید توصیه اخیرش را بزند و به رسانه ملی بازگردد؟ آن هم بازگشت به تلویزیون به واسطه مهران مدیری که یک دهه قبل به امید استقلال و کار در سینما، از گروهش جدا شده بود؟ آن هم نه برای یک تولید ارژینال که تولید فصل دوم سریالی مانند «شبهای برره» که هم داستانش و هم موقعیتهایش به کار دو دهه قبل می آمد؟؟