1

#فرهاد_قائمیان بازیگر مطرح کرد: برای انتشاراتم یک بند کاغذ از جایی نگرفته‌ام!/بابت بازی در ۱۵ فیلم، یک ریال دریافت نکردم!/برای بازی در #مصلحت و #غریب پول گنده‌ای نگرفتم!/برای کمک به یک فیلمساز جوان دوهفته به سنندج رفتم و دستمزد هم نگرفتم!

سینماروزان/سارا بقایی: دستمزد برایم تعیین کننده نیست. طمع کار نیستم و مسائل مالی برایم مهم نیست و هرچه در این باره گفته شود ذهنیت کسانی است که این چیزها را مطرح می کنند چرا که هرگز از من چیزی نپرسیده اند.

فرهاد قائمیان با بیان مطلب فوق به خبرگزاری ایرنا گفت: این گونه نبوده که پول گنده ای بگیرم که نقشی خاص را در غریب یا مصلحت بازی کنم. کارم همین است که نقش بازی کنم و انتخاب می کنم و پولش را می گیرم ولی حتما باید فیلمنامه را قبول داشته باشم.

این بازیگر ادامه داد: بارها شده که بدون دستمزد کار کرده ام. ۱۵ فیلم کوتاه دارم که برایشان ریالی دریافت نکرده ام؛ چرا این ها مطرح نمی شود؟ چرا وقتی برای یک نقش ۱۵ روز به سنندج می روم تا با یک کارگردان جوان (آزاد محمدی) کار کنم و یک ریال هم برایش نگرفتم موضوع پول مطرح نیست؟

فرهاد قائمیان: برای بازی در ۱۵ فیلم کوتاه، یک ریال هم دستمزد نگرفتم
فرهاد قائمیان: برای بازی در ۱۵ فیلم کوتاه، یک ریال هم دستمزد نگرفتم

وی بیان کرد: من ناشرم و اگر کتاب های نقره فام را ببینید متوجه می شوید که با هزینه شخصی خودم کتاب ها را منتشر کرده ام؛ آخرین کتاب ما فرهنگ سینمایی خواهد بود که یکی از دانشجویان خودم این را نوشته و چند سال برای آن کار کرده است و یک بند کاغذ برای آن از جایی نگرفته و از جیب خودم داده و ریالی برداشت نکرده ام.

وی ادامه داد: چرا اینها مطرح نمی شود؟ اما این مطرح می شود که چون فیلم و سریال سیاسی کار کردم یعنی پول بزرگ گرفته ام؟ این شکل از اظهارنظرها بیشتر شکلی از تخریب است. این که نقش برایم چالش داشته باشد بسیار مهم است و همه آثارم را دوست دارم چون برای همه زحمت کشیده ام و نمی توانم آن ها را از هم منفک کند.