1

آیا این طعنه به بهرام رادان و محصول کم‌فروش فارابی است؟⇐باران کوثری: بسیاری از فیلمهایی که با عنوان مستقل اکران شده‌اند مستقل نیستند!!!+فیلم

سینماروزان: دو روز قبل بود که بهرام رادان بازیگر فیلم «زادبوم» این فیلم را یک محصول مستقل دانست؛ ادعایی که با توجه به حمایت مستقیم بنیاد سینمایی فارابی از تولید این فیلم کم‌فروش و ذکر نام این ارگان به عنوان سرمایه گذار بر پوسترهای فیلم، پرسش برانگیز شد.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماروزان به تازگی باران کوثری بازیگر زن سینمای ایران با حضور در یکی از اکرانهای مردمی «گذر موقت» این فیلم را یک فیلم واقعا مستقل دانست. نکته آنجا بود که باران حین تأکید بر مستقل بودن «گذر موقت» از عدم استقلال بسیاری از مدعیان استقلال گفت و همین پرسشهایی ایجاد کرد در ربط گفته های باران با ادعاهای بهرام.

باران کوثری گفت: بسیاری از فیلمهای که امروز با عنوان فیلمهای مستقل اکران می شوند واقعا مستقل نیستند اما فیلم «گذر موقت» جزء معدود فیلمهای است که به معنای واقعی مستقل است و در بخش خصوصی ساخته شده است و بخش خصوصی فیلمهای بسیار بهتری از بخش غیر خصوصی تولید می کند.

وی ادامه داد: من از همه تماشاگران فیلمهای مستقل سپاسگذرام زیرا معتقدم حمایت آنها در جهت دهی به سینما ،ساخت فیلمها و آثاری که به ما به عنوان بازیگر پیشنهاد می شود بسیار تاثیر گذار است.

برای دیدن فیلم گفته های باران اینجا را ببینید.