1

شهاب حسینی جلوی دوربین بازیگری که چند سال در زندان بود!!!+عکس

سینماژورنال: رامین پرچمی که در حوادث بعد از انتخابات 88 مدتی بازداشت بود اخیرا فعالیت هنری را از سر گرفته است.

به گزارش سینماژورنالپرچمی در اواخر سال ۸۹ دستگیر شد و به زندان اوین منتقل شد و تا اواخر سال ۹۰ هم در زندان بود. او در اسفند ۹۰ آزاد شد اما این خبر را رسانه ای نکرد تا مرداد ۹۱ که خبر آزادیش را رسانه ای کرد و البته سال گذشته هم در گفتگویی تفصیلی هم از روزهای زندان گفت و هم روزهای بعد از آن.(اینجا را بخوانید)

پرچمی که بعد از مدتها ممنوع‌الفعالیت بودن در کمدی آماده اکران “فیلسوفهای احمق” هم ایفای نقش کرده است به تازگی در نقش نویسنده و تهیه کننده یک برنامه اینترنتی ظاهر شده است.

این برنامه “حاشیه در حاشیه” نام دارد که مهمان اولین قسمت آن هم شهاب حسینی است.

شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون در اولین قسمت از برنامه «حاشیه در حاشیه» درباره شایعات و حواشی زندگی حرفه ای و شخصی خود و همچنین چالش های پیش روی چهره ها در جامعه صحبت می کند.

«حاشیه در حاشیه» عنوان برنامه جدیدی از آپارات است که به شایعات و حواشی پیرامون زندگی هنرمندان و چهره های ورزشی می پردازد. این برنامه تلاش می کند تا چالش ها و فراز و نشیب های درگیر شدن در حواشی را از زبان چهره ها بررسی کند.

حاشیه هایی که مردم خواسته یا ناخواسته برای چهره ها ایجاد می کنند و زندگی شخصی، حرفه ای، امنیت و آرامش هنرمند یا ورزشکار را تحت الشعاع قرار می دهند.

شهاب حسینی و رامین پرچمی در "حاشیه در حاشیه"
شهاب حسینی و رامین پرچمی در “حاشیه در حاشیه”

اشکان درویشی کارگردان این برنامه اینترنتی است. تهیه کنندگی اش را خود او و رامین پرچمی برعهده دارند. نویسندگی و مدیریت پروژه را هم رامین پرچمی بازیگر سینما و تلویزیون انجام می دهد. گفتنی است برنامه «حاشیه در حاشیه» اولین فعالیت جدی رامین پرچمی بعد از دوران ممنوع الکاری این هنرمند است. اجرای این برنامه را نیز درویشی و پرچمی به طور مشترک بر عهده دارند.

این برنامه اینترنتی به زودی در سایت آپارات منتشر خواهد شد.

همچنین عوامل زیر در تهیه و تولید این برنامه مشارکت خواهند داشت:

مدیر تصویر برداری: عرفان احتشامی، دستیار کارگردان : آذین فولادوند، مشاور پروژه و مدیر امور رسانه ای: رکسانا قهقرایی، برنامه ریز: مریم گلی،تدوین: بهمن قهاری، دستیار صحنه: هدیه محمدی، عکاس: مجتبی رسولی و…