1

شباهت فرودگاه دیترویت با پردیس کورش(؟) به‌روایت یک کارگردان سینما⇐هر ۱۰ دقیقه یه بار یه نهنگ میآد و بقیه فیلما رو میخوره! بقیه هم برن غاز بچرونن!

سینماروزان: توزیع سانسها میان فیلمها در پردیسهای مهم پایتخت و از جمله پردیسهای کوروش و آزادی اغلب با انتقاداتی از سوی فیلمسازان مواجه شده است.

به گزارش سینماروزان در روزهای اخیر و بعد از روی پرده رفتن کمدی «نهنگ عنبر2» نیز اغلب پردیسهای پایتخت بخش عمده سانسهای خود را در اختیار این کمدی قرار داده اند و همین عاملی شده برای انتقادات سینماگرانی که در اکران دوم نوروزی فیلم دارند اما تعداد سانسهای روزانه شان حتی به یک سوم سانسهای «نهنگ عنبر2»  نمی رسد.

کاظم راست گفتار کارگردانی که در اکران دوم نوروز «آشوب» را روی پرده دارد و فیلمش به واسطه تبعیض در اکران نتوانسته سانسهای متعارفی را در اختیار داشته باشد، در متنی اجتماعی که به نظر می رسد کاملا پردیس کورش را هدف گرفته است نوشته است: شباهت فرودگاه ديترويت با يكى از پرديس هاى سينمايي پر بيننده در اينه كه در اولى هر ١٠ دقيقه يه هواپيما بلند ميشه و توى دومى هر ١٠ دقيقه يه بار یه نهنگ مياد و بقيه فيلما رو مى خوره و با شكستن ركورد ٣٥ سانس در يك روز جايى براى عرض اندام بقيه فيلم ها باقى نمى گذاره. صاحبان بقيه فيلما هم برن غاز بچرونن!

متن اجتماعی کاظم راست گفتار
متن اجتماعی کاظم راست گفتار